Ioniq 6
Re: Ioniq 6
Merc je pač merc...še vedno pa znajo naredit avto da ti dol pade jezik...kar se tiče udobja.
Re: Ioniq 6
A to delajo avtomobile al dnevne sobe?
Resno vprašam ...
Resno vprašam ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq 6
Hja ob dolgih poteh pride prav primerno vzmetenje in pa zvočno izolirana stekla. Pa masažni sedeži tudi verjetno niso odveč
Re: Ioniq 6
Če si na zadnjem sedežu, ja. Če si šofer, mal manj.
In sploh ni poanta v "znajo" .. ampak ob kaki ceni so sposobni to znanje prodajat.
In obratno .. kot kupec pri kateri znamki dobiš največ tega dnevno-sobizma za nek denar.
Če ti je velik do dnevno-sobizma, look no further: '23 Genesis G90, tretjina cene 'primerljive' mečke...
In sploh ni poanta v "znajo" .. ampak ob kaki ceni so sposobni to znanje prodajat.
In obratno .. kot kupec pri kateri znamki dobiš največ tega dnevno-sobizma za nek denar.
Če ti je velik do dnevno-sobizma, look no further: '23 Genesis G90, tretjina cene 'primerljive' mečke...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Ioniq 6
Pač nekateri izberete Ikeo, pripeljete domov, 2 mesca skupaj sestavljate in šraufate, čez 2 leti zamenjate...
Drugi gredo v Lip Bled, Stilles...
Re: Ioniq 6
Spet tretji pa imajo mokre sanje najprej o prvih, potem pa še o drugih in se nato vsi potni zbudijo.
Re: Ioniq 6
Cene kapljajo iz Koreje, zadnja informacija je ta:
Long Range Trims: •Exclusive: $44,591.13 - $44,972.25
•Exclusive+: $46,496.74 - $46,877.86
•Prestige: $48,783.46 - $49,164.96
E-Lite Trims: •E-Lite: $41,542.17 - $41,923.29
Standard Trims: •Exclusive: $41,161.05 - $41,542.17
OVE, OVE, OVE
Re: Ioniq 6
Ne rabiš mercedesa s toplotno, zdaj ko je Ionity na vsakem vogalu. Toplotna je za reveže.
Re: Ioniq 6
Ioniq 6 prihaja med novinarsko srenjo v testiranje. Hyundai navaja doseg po WLTP 614 km dosega z dvokolesno gnano različico na 18 colskih platiščih.
Nekaj vtisov:
https://www.teslarati.com/hyundai-ioniq ... rst-drive/
https://www.caranddriver.com/reviews/a4 ... q-6-drive/
Nekaj vtisov:
https://www.teslarati.com/hyundai-ioniq ... rst-drive/
https://www.caranddriver.com/reviews/a4 ... q-6-drive/
Re: Ioniq 6
B92, 27.10.2022
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=2233939
Hyundai Ioniq 6 u pretprodaji od 9. novembra
Kupci mogu unapred da naruče jedan od 2.500 ekskluzivnih primeraka ograničene serije novog modela.
Hyundai je najavio početak pretprodaje modela Ioniq 6 First Edition dugog dometa, drugog vozila u liniji brenda Ioniq namenjenoj električnim vozilima.
Ioniq 6 First Edition ograničen je na 2.500 primeraka i biće dostupan za početak samo na ključnim tržištima Hyundai električnih vozila: Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Norveškoj i Holandiji.
Auto je izrađen električno-globalnoj modularnoj platformi E-GMP, a opremljen je nizom naprednih tehnologija. Krasi ga prostrani enterijer.
Pored toga, pruža autonomiju do 614 kilometara sa jednim punjenjem (WLTP norma, kombinovano). Ovo je, između ostalog, postignuto ultraniskim koeficijentom otpora vazduha od samo 0,21, zahvaljujući nisko postavljenoj prednjoj površini i aktivnim vazdušnim zakrilcima na prednjem delu.
Kako je ranije saopšteno, Ioniq 6 dugog dometa biće ponuđen sa pogonom na zadnje i sve točkove, a varijanta sa dva elektromotora ima kombinovanu snagu od 325 KS i razvija 605 Nm obrtnog momenta. To će omogućiti automobilu da ubrza 0-100 km/h za 5,1 sekundu.
Inače, pored ove, kasnije će biti dostupna i bazična verzija sa baterijom kapaciteta 53 kWh i jednim električnim motorom postavljen pozadi. Hyundai nije otkrio snagu ovog motora, ali se ranije spominjalo da će imati oko 218 KS (160 kW).
Ioniq 6 podržava punjenje od 400 V i 800 V, što je značajno jer je tehnologija od 800 V uglavnom ograničena na premijum električna vozila.
Hyundai navodi da će zahvaljujući tome brzi DC punjač od 350 kW omogućiti da se baterija napuni 10-80% kapaciteta za samo 18 minuta.
Kada je reč o dimenzijama, dužina modela Ioniq 6 je 4.855 mm, širina 1.880 mm, a visina 1.495 mm). Međuosovinsko rastojanje je čak 2.950 mm. Putnička kabina je stoge izuzetno prostrana i komforna, dok je komandna tabla gotovo potpuno digitalizovana.
Kupci na navedenim odabranim tržištima će imati priliku da unapred poruče Ioniq 6 First Edition onlajn preko namenske Hyundai web lokacije, kada proces pretprodaje počne 9. novembra 2022. u 10 sati po centralnoevropskom vremenu.
Tu će moći da izaberu željeni eksterijer između četiri dostupne boje.
Kako navodi kompanije, rezervacije za Ioniq 6 First Edition biće ograničene na jednu po kupcu po principu "ko prvi dođe, biće prvi uslužen", pošto je serija ograničena na 2.500 jedinica.
Planirano je da ovi automobili budu isporučeni kupcima u martu i aprilu 2023. Cena za sada nije saopštena.
https://www.b92.net/automobili/vesti.ph ... id=2233939
Hyundai Ioniq 6 u pretprodaji od 9. novembra
Kupci mogu unapred da naruče jedan od 2.500 ekskluzivnih primeraka ograničene serije novog modela.
Hyundai je najavio početak pretprodaje modela Ioniq 6 First Edition dugog dometa, drugog vozila u liniji brenda Ioniq namenjenoj električnim vozilima.
Ioniq 6 First Edition ograničen je na 2.500 primeraka i biće dostupan za početak samo na ključnim tržištima Hyundai električnih vozila: Nemačkoj, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Norveškoj i Holandiji.
Auto je izrađen električno-globalnoj modularnoj platformi E-GMP, a opremljen je nizom naprednih tehnologija. Krasi ga prostrani enterijer.
Pored toga, pruža autonomiju do 614 kilometara sa jednim punjenjem (WLTP norma, kombinovano). Ovo je, između ostalog, postignuto ultraniskim koeficijentom otpora vazduha od samo 0,21, zahvaljujući nisko postavljenoj prednjoj površini i aktivnim vazdušnim zakrilcima na prednjem delu.
Kako je ranije saopšteno, Ioniq 6 dugog dometa biće ponuđen sa pogonom na zadnje i sve točkove, a varijanta sa dva elektromotora ima kombinovanu snagu od 325 KS i razvija 605 Nm obrtnog momenta. To će omogućiti automobilu da ubrza 0-100 km/h za 5,1 sekundu.
Inače, pored ove, kasnije će biti dostupna i bazična verzija sa baterijom kapaciteta 53 kWh i jednim električnim motorom postavljen pozadi. Hyundai nije otkrio snagu ovog motora, ali se ranije spominjalo da će imati oko 218 KS (160 kW).
Ioniq 6 podržava punjenje od 400 V i 800 V, što je značajno jer je tehnologija od 800 V uglavnom ograničena na premijum električna vozila.
Hyundai navodi da će zahvaljujući tome brzi DC punjač od 350 kW omogućiti da se baterija napuni 10-80% kapaciteta za samo 18 minuta.
Kada je reč o dimenzijama, dužina modela Ioniq 6 je 4.855 mm, širina 1.880 mm, a visina 1.495 mm). Međuosovinsko rastojanje je čak 2.950 mm. Putnička kabina je stoge izuzetno prostrana i komforna, dok je komandna tabla gotovo potpuno digitalizovana.
Kupci na navedenim odabranim tržištima će imati priliku da unapred poruče Ioniq 6 First Edition onlajn preko namenske Hyundai web lokacije, kada proces pretprodaje počne 9. novembra 2022. u 10 sati po centralnoevropskom vremenu.
Tu će moći da izaberu željeni eksterijer između četiri dostupne boje.
Kako navodi kompanije, rezervacije za Ioniq 6 First Edition biće ograničene na jednu po kupcu po principu "ko prvi dođe, biće prvi uslužen", pošto je serija ograničena na 2.500 jedinica.
Planirano je da ovi automobili budu isporučeni kupcima u martu i aprilu 2023. Cena za sada nije saopštena.
Re: Ioniq 6
Verjetno nisem edini, ki sem mi zdi kot MB CLA s tjuningom ... Pa tako dobro je že kazalo z Ioniqom 5 ...
(spredaj Nissan 300Z, v nadaljevanju pa CLA shooting brake)
(spredaj Nissan 300Z, v nadaljevanju pa CLA shooting brake)
Re: Ioniq 6
Počakaj na N varijanto.
Testni RN22e ima pa tudi "menjalnik", sklopko in podobne pritikline.
Testni RN22e ima pa tudi "menjalnik", sklopko in podobne pritikline.
Re: Ioniq 6
Mja ta ultra efficient niti ne tolk impresonira. Če vzameš 20" in dual motor je na ravni Kone če ne še slabši. 519km WLTP za 77kWh baterijo.
Najboljše je 614km z 18" single. Spet super ampak ni nek presežek, drivetrain jim je slabši. Sej mogoče se na hitrosti pol to bel pozna, bomo videli. Cena bo pa itak astronomska, pol bo pa konkurenca spustila cene pa bo jok kolk se ne prodaja....
Najboljše je 614km z 18" single. Spet super ampak ni nek presežek, drivetrain jim je slabši. Sej mogoče se na hitrosti pol to bel pozna, bomo videli. Cena bo pa itak astronomska, pol bo pa konkurenca spustila cene pa bo jok kolk se ne prodaja....
Re: Ioniq 6
No ja, to je samo nadaljevanje trenutnega trenda avto industrije - izpuli novce tistim, ki jih imajo preveč.
Naslednje leto bo recesija in bo tudi Hyundai talal popuste. Pa verjetno dal ven tudi kak bolj ekonomičen model električarja.
Bomo videli kaka bo nova Kona EV.
Naslednje leto bo recesija in bo tudi Hyundai talal popuste. Pa verjetno dal ven tudi kak bolj ekonomičen model električarja.
Bomo videli kaka bo nova Kona EV.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek