KIA EV6
Re: KIA EV6
Dokler tesla ni mela TČ je blo smiselno to za doplačilo, zdej bi pa to moralo bit serijsko
Re: KIA EV6
Ne enacit navadnih TC ki delujejo z bistveno ozjo sirino kot Octovalve. Recimo en izmed nekaj primerov: nobena TC ne bo akumulirala pridobljene toplote med ultrahitrim polnjenjem nato med voznjo v kabino potnikov, rezultat pa je poraba na stopnji poletne tudi ko je zunaj minus. Ce se pol-tonska gmota baterij segreje na recimo 60°C, je to precej veliko toplote ki se lahko nato nekam preusmeri. Slabo je, ce gre ta toplota v ozracje, se slabse je ce se to toploto ze med polnjenjem aktivno hladi in drzi baterijo na nizji temp, kot to pocne marsikateri BEV. Razlogov pa je zadaj vec, od BMSjev, do ...
Dandanes doplacati za TC je kot da bi nekdo doplacal za Xenon luci v avtu, ko je jasno LED ali Laser boljsa stvar.
Re: KIA EV6
Ne enačim nič. Ne vemo pa kako dela to Hyundai na novi platformi.
TČ ne akumulira nič ampak se med polnjenjem toplota prenaša v baterijo in posledično potem črpa le to v kabino počasi.
Za to sploh sploh ne rabiš TČ in če ima avto samo eno toplotno zanko gre potem ta toplota nazaj v kabino.
Tudi pri zelo zastarelem golfu(in drugih) gre toplota od inverterja in polnilca v toplotno zanko in le ta greje kabino še nekaj časa.
Večino zadev za katere si omenil sploh ni zadolžena TČ.
Ampak ima tesla svoj sistem kateri baterijo segreje na visoko temperaturo da lahko doseže hitro polnjenje. Prej je to delala z elektromotorji ker so meli ločeno zanko, sedaj pa še uporablja TČ zraven.
Sistem je zelo dobro zasnovan ampak je že prej dobro deloval le da je mel prej ločeno gretje kabine.
Sedaj so to združili in se je učinkovitost pač zaradi tega še povečala. Tak sistem drugi avtomobili že uporabljajo več let(brez toplote baterije in nekateri z, predvsem tisti kateri so bili izpeljanka iz ICE modela in imajo vodno gretje kabine).
Če poenostavim, prej je Tesla po superchargerju prenašala s sabo še par kWh toplote katere se ni dalo izkoristit, sedaj to lahko.
Hočem sam povedat da nerabiš TČ da iz baterije katera ma 50°C vlečeš ven toploto v kabino.
U bistvu lahko še dodam da pre TČ tesle so imele slabši izkoristek za gretje kabine ker je šla toplota inverterja in elektromotorja v nič z primerjavo med nekaterimi drugimi EVji
TČ ne akumulira nič ampak se med polnjenjem toplota prenaša v baterijo in posledično potem črpa le to v kabino počasi.
Za to sploh sploh ne rabiš TČ in če ima avto samo eno toplotno zanko gre potem ta toplota nazaj v kabino.
Tudi pri zelo zastarelem golfu(in drugih) gre toplota od inverterja in polnilca v toplotno zanko in le ta greje kabino še nekaj časa.
Večino zadev za katere si omenil sploh ni zadolžena TČ.
Ampak ima tesla svoj sistem kateri baterijo segreje na visoko temperaturo da lahko doseže hitro polnjenje. Prej je to delala z elektromotorji ker so meli ločeno zanko, sedaj pa še uporablja TČ zraven.
Sistem je zelo dobro zasnovan ampak je že prej dobro deloval le da je mel prej ločeno gretje kabine.
Sedaj so to združili in se je učinkovitost pač zaradi tega še povečala. Tak sistem drugi avtomobili že uporabljajo več let(brez toplote baterije in nekateri z, predvsem tisti kateri so bili izpeljanka iz ICE modela in imajo vodno gretje kabine).
Če poenostavim, prej je Tesla po superchargerju prenašala s sabo še par kWh toplote katere se ni dalo izkoristit, sedaj to lahko.
Hočem sam povedat da nerabiš TČ da iz baterije katera ma 50°C vlečeš ven toploto v kabino.
U bistvu lahko še dodam da pre TČ tesle so imele slabši izkoristek za gretje kabine ker je šla toplota inverterja in elektromotorja v nič z primerjavo med nekaterimi drugimi EVji
Re: KIA EV6
Teslaši imajo vero v Električnega Jezusa, da so edini na svetu glede določenih funkcionalnosti.
V resnici pa je toplotna črpalka segment, kjer je Tesla zaostajala.
Me pa veseli, da TČ postaja počasi standard, oz. je vsaj na voljo za doplačilo.
Že Prius PHEV ima recimo TČ in to standardno.
Najbolj pogostejši scenarij uporabe TČ je pa zmanjšanje porabe elektrike za ogrevanje, torej dvigniti izkoristek sistema.
Hitro polnjenje se dejansko v praksi uporablja relativno malo. In kot so kolegi napisali, reciklažo odpadne toplote baterije se da naresti tudi brez tega, lahko pa seveda dvigneš izkoristek tega segmenta.
V prihodnjih mesecih bomo v praksi več izvedeli kako se tega loteva nova ev platforma Hyundai Kia grupacije.
V resnici pa je toplotna črpalka segment, kjer je Tesla zaostajala.
Me pa veseli, da TČ postaja počasi standard, oz. je vsaj na voljo za doplačilo.
Že Prius PHEV ima recimo TČ in to standardno.
Najbolj pogostejši scenarij uporabe TČ je pa zmanjšanje porabe elektrike za ogrevanje, torej dvigniti izkoristek sistema.
Hitro polnjenje se dejansko v praksi uporablja relativno malo. In kot so kolegi napisali, reciklažo odpadne toplote baterije se da naresti tudi brez tega, lahko pa seveda dvigneš izkoristek tega segmenta.
V prihodnjih mesecih bomo v praksi več izvedeli kako se tega loteva nova ev platforma Hyundai Kia grupacije.
Re: KIA EV6
To ni šans da dosežeš, saj je upor zraka večji zaradi temperature. Se pa lahko zastojn greješ in s tem veliko prišparaš, to pa ja.rezultat pa je poraba na stopnji poletne tudi ko je zunaj minus
Re: KIA EV6
Vem da za prenos energije ne potrebujes TC, zato tudi pravim da teslinega octovalve ni za enaciti z navadno TC. Morda sem se napacno izrazil, splosna publika enaci to s TC a naredi se marsikaj drugega.
Pa vseeno se je za vprasati kateri BEV to pocne. Soul mislim da zna del toplote prenesti. Vecina ne. Marsikateri BEV tudi baterije ne zna aktivno greti, ceprav medijske publikacije ter tehnicni dokumenti pravijo da zna, na primer: eTRon, EQC. V praksi pa gretja ni. Morda bi lahko sem vkljucil se Kono, ali winter mode ze dejansko ima kak efekt ?
Vem glede porabe da ni popolnoma identicna, je pa zelo blizu. Na tem forumu je potrebno kdaj k kaksnemu stavku dopisati 5 disclaimerjev in razlag, v izogib desetim pingpongom
Za razne izjave z jezusi pa itak ni recepta, so bile in bodo.
Pa vseeno se je za vprasati kateri BEV to pocne. Soul mislim da zna del toplote prenesti. Vecina ne. Marsikateri BEV tudi baterije ne zna aktivno greti, ceprav medijske publikacije ter tehnicni dokumenti pravijo da zna, na primer: eTRon, EQC. V praksi pa gretja ni. Morda bi lahko sem vkljucil se Kono, ali winter mode ze dejansko ima kak efekt ?
Vem glede porabe da ni popolnoma identicna, je pa zelo blizu. Na tem forumu je potrebno kdaj k kaksnemu stavku dopisati 5 disclaimerjev in razlag, v izogib desetim pingpongom
Za razne izjave z jezusi pa itak ni recepta, so bile in bodo.
Re: KIA EV6
Problem je tudi ker za teslo je Bjorn to fajn raziskal in dokumentiral.
Za druge EV-je je pa informacija težje dostopnja ker ni orodij in se marsikomu ne da ukvarjat s tem. Za svoj avto sem iz firbca malo spremljal in tipal cevi da sem dobil občutek ker me je pač stvar zanimala.
Glede kone sem mnenja da mora neki podobnega met tudi, vsaj z uporabo energije iz motorja in inverterja če ne baterije, ker je za obliko avta poraba res impresivna. So pa itak zafrknili z winter mode.
Skratka sem hotel sam razjasnit zadeve in nič napadat.
Če povem po resnici sem malo žalosten ker zaradi SUV sranja poraba novih EVjev gre kvečjemu gor kot dol z izjemo nekaterih. In ta EV6 ni izjema...vsaj po trenutnih testih.
Za druge EV-je je pa informacija težje dostopnja ker ni orodij in se marsikomu ne da ukvarjat s tem. Za svoj avto sem iz firbca malo spremljal in tipal cevi da sem dobil občutek ker me je pač stvar zanimala.
Glede kone sem mnenja da mora neki podobnega met tudi, vsaj z uporabo energije iz motorja in inverterja če ne baterije, ker je za obliko avta poraba res impresivna. So pa itak zafrknili z winter mode.
Skratka sem hotel sam razjasnit zadeve in nič napadat.
Če povem po resnici sem malo žalosten ker zaradi SUV sranja poraba novih EVjev gre kvečjemu gor kot dol z izjemo nekaterih. In ta EV6 ni izjema...vsaj po trenutnih testih.
Re: KIA EV6
Se ve kaj že kdaj bo dobava v slo? V nemčiji se že prodajajo testna vozila z prvo registracijo 5/21
Re: KIA EV6
Tisti vzglavnik na zicu bi pa znal motit, nevem zakaj je taka moda zmeri bolj in bolj. Drugače pa dober review.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: KIA EV6
Zanimiv avto. Dost je drugačen. Samo se mi zdi da je res ogromen.
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: KIA EV6
Pa da vidmo. So me ravno klicali. Naslednji petek grem stestirat EV6. Javim kako je blo. Že sedaj vem Če ga bodo dal za 1/2 MPC ga vzamem.
Re: KIA EV6
Lj al pa MB. 22.10. Bodo pripravljeni za testiranje. Na spletni strani se prijavi pa te bodo poklicali.
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: KIA EV6
Daj vprašaj, če jim dela remote aplikacija .
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: KIA EV6
Pa če se med navadno AC vožnjo baterija pregreva ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: KIA EV6
Vzglavnik mora "motit", če ga med sedenjem ne čutiš ni ok. Sicer ti pri čelnem trku glava v povratnem sunku udari nazaj v prazno in si poškoduješ vrat ali še kaj precej hujšega, pa čeprav gre za majhne razlike v položaju vzglavnika. Moraš vedet da se pri močnem udarcu glave nazaj vzglavnik precej poda. Mene so pri VOLVU dolgo motili, sedaj sem se navadil in sprijaznil da je tako najbrž prav.