Bo že prišlo do znižanja cen. Že ker je EUR zrastel napram USD, korejci pa imajo stroške vezane na USD. Samo do sedaj ni bilo motivacij za znižanja cen, samo za dvige.
počas pa pod 100 jurjev ne bo avta za dobit. Sem mislil, da se bo vstavilo pri 50-70 jurjev pa zgleda ne bo. Kakšna nihanja sem pa tja, generalno pa gor.
Komaj je dober teden odkar je Tesla znižala cene. Pravi efekti bodo vidni šele čez mesece.
Se je pa treba zavedat, da pri Tesli ni vse super duper.
Ogromno folka ne bo vzelo Tesle, ker jim pač ne paše minimalistični dizajn, pomanjkljiva in nedosledna kakovost, odsotnost parkirnih senzorjev in podobne Muskovske finte.
Ampak temu navkljub, znižanja efektivnih prodajnih cen bodo. Samo da bodo v prvi rundi to v resnici popusti. Klasična igra avtoindustrije - list price ostane, se pa tala popuste, ugodna financiranja, zastojn kasko, zimske gume, ipd ...
Leto je še dolgo in zaostanki realizacij bodo vidni šele kasneje. Potem pridejo pa tudi pritiski na prodajo, bolj kot se bliža konec leta ...
Pa tudi konkurenca že dela na low price varijantah svojih vozil z LFP baterijami, ravno tako CATL, kot pri Tesli za RWD varijante 3 in Y. Torej lahko odstrižejo strošek baterije podobno kot Tesla, če jim trenutni dobavitelj cene nabija.
Je pa tako, Tesla je all in v elektriki in ji drugega ne preostane. Drugi imajo pribežališče še vedno v fosilcih ...