
MG4
Re: MG4
Če na delovni dan porabiš povprečno 25 kWh, ne rabiš doma Supercharger z 275 kW polnilne moči.
Že samo ena faza 16 A, ti na noč, zgolj v poceni tarifi, noter prinese 28 kWh. In ti je vse ostalo kompliciranje nepotrebno.
Realno pa folk lahko fila čez noč kakih 12 ur, kar smo že na kapaciteti 43 kWh.
Realno ni potrebe po nekih kompliciranjih za večino populacije. Pri Tesli pa že to, kar dobiš z avtom, omogoča filanje na eni fazi do 32A - 7,2 kW, samo priključek zamenjaš iz Šuko na CEE 32A.
Že samo ena faza 16 A, ti na noč, zgolj v poceni tarifi, noter prinese 28 kWh. In ti je vse ostalo kompliciranje nepotrebno.
Realno pa folk lahko fila čez noč kakih 12 ur, kar smo že na kapaciteti 43 kWh.
Realno ni potrebe po nekih kompliciranjih za večino populacije. Pri Tesli pa že to, kar dobiš z avtom, omogoča filanje na eni fazi do 32A - 7,2 kW, samo priključek zamenjaš iz Šuko na CEE 32A.
Re: MG4
Če imaš varovalke 3x32A in imaš fazo iz katere filaš namenjeno zgolj polnjenju vozila. Dvomim, da ima kdo gospodinjski priklop 3x32A.
Re: MG4
Pri enem EV res zaenkrat pri večini še ni problemov, le-ti bodo nastali, ko bo večina celotnega voznega parka električnega, takrat pač 11kW ne bo dovolj tam, kjer imajo recimo 4 avte pri hiši in se ne vozijo ravno v sosednjo vas v službo.Ogo napisal/-a: ↑26 Mar 2023, 19:39 Če na delovni dan porabiš povprečno 25 kWh, ne rabiš doma Supercharger z 275 kW polnilne moči.
Že samo ena faza 16 A, ti na noč, zgolj v poceni tarifi, noter prinese 28 kWh. In ti je vse ostalo kompliciranje nepotrebno.
Realno pa folk lahko fila čez noč kakih 12 ur, kar smo že na kapaciteti 43 kWh.
Realno ni potrebe po nekih kompliciranjih za večino populacije. Pri Tesli pa že to, kar dobiš z avtom, omogoča filanje na eni fazi do 32A - 7,2 kW, samo priključek zamenjaš iz Šuko na CEE 32A.
Re: MG4
Jst vidim bolj problem pri 4 avtih v eni hiši in ne vožnjo v sosedovo vas
Skor ziher en al 2 avta zelo počivata. Problem hude sočasnosti pa še vedno lahko nadomestijo polnilnice.

Re: MG4
Problem je v prodajalcih in kupcih.
Večina na se na polnjenje vozil (dokler ga nima in nima z njim tezave) spozna toliko kot moja stara mama na polete na Mars..
Sem dobil take info v nekaj salonih. Pa sploh nisem stromar. Vem pa da AC/DC pomeni se kaj drugega kot glasbeno skupino..
Ko si jim omebil se SE, so bili pa
Večina na se na polnjenje vozil (dokler ga nima in nima z njim tezave) spozna toliko kot moja stara mama na polete na Mars..
Sem dobil take info v nekaj salonih. Pa sploh nisem stromar. Vem pa da AC/DC pomeni se kaj drugega kot glasbeno skupino..
Ko si jim omebil se SE, so bili pa
Re: MG4
Poznam tak primer.
2 tesli, dva francoska kombija (expert?)
Polnilnica bo precej delovnih ur imela. Glede na to da so vsi 4 sluzbeni avti..
Re: MG4
Toliko riti toliko avtov
Če je avtov več kot riti ni problema 
Pa kolk pa realno spraznite avto v enem dnevu(med tednom)?


Pa kolk pa realno spraznite avto v enem dnevu(med tednom)?
Re: MG4
Torej, avto se zdaj prodaja že nekaj časa, pričakovanje je bilo veliko, zdaj pa tišina?
Sem ga dobil na vožnjo, naredil nekaj deset kilometrov in se mi ni zdel slab - no, nekje tam, kakor ga tudi cenijo. Dilema je zdaj samo, ali zaupat garanciji in da bodo odpravili morebitne težave ali pa raje vzeti kaj preverjenega malo rabljenega ...
Sem ga dobil na vožnjo, naredil nekaj deset kilometrov in se mi ni zdel slab - no, nekje tam, kakor ga tudi cenijo. Dilema je zdaj samo, ali zaupat garanciji in da bodo odpravili morebitne težave ali pa raje vzeti kaj preverjenega malo rabljenega ...
Re: MG4
Glede same vožnje niti ni kaj dosti povedati - pelje, avto kot avto. Ker so precej hvalili samodejno odklepanje, me je zmotilo, da moras vseeno pritisniti gumbek na kljuki, pa tudi za zaklepanje rabiš pritisniti na gumb na daljincu (ali pa vsaj ne pokaže, da bi se zaklenil sam od sebe). Vidljivost je nekoliko omejena, ampak se hitro navadiš. Moči ima več kot dovolj (oprema Comfort), v naših ovinkih se je dobro držal, bi šlo brez težav tudi hitreje, če bi si upal
Tisti krog za menjalnik mi ni najbolj všeč, obstajajo tudi boljše rešitve, vsaj meni se je bolj dopadla rešitev iz Zoe ali VW. Zaviranje je na max stopnji primerljivo z Zoe, torej da se da večino časa voziti brez uporabe zavor, razen če moraš povsem ustaviti. Avto hold dela bp. Prostora je veliko, tudi zadaj, bistveno več kot v Zoe, primerljivo z egolfom.
Druga zgodba je elektronika. Zaslon je sicer odziven, razpored dokaj logičen, brez nepotrebnega balasta. Z asistenčnimi sistemi drugih nimam veliko izkušenj, tako da težko primerjam, ampak pri MG4 je bilo nekako tako:
- radarski tempomat je delal ok na avtocesti, na navadnih cestah pa prevečkrat 'najde' kak neobstoječ znak. Očitno tudi nima neke baze v ozadju oz. se zanaša samo na to kar vidi - v praksi to pomeni, da precej pozno reagira in če je kakšna omejitev pred križiščem, si že mimo, preden upočasni (fajn za proračun).
- prepoznavanje roba ceste oz. črt je neuporabno, tako na AC, še manj na navadni cesti. Spominja me na stari Thrustmasterjev FF volan, ampak če bi še verjel, da se moraš v F1 tako boriti z volanom, na cesti to ne gre skozi. Non stop sunkovito popravlja levo-desno, tudi če bi te obdržal na cesti, mu nikakor ne moreš zaupati. Sem sicer probal pri manjši hitrosti (40-50kmh) in je dejansko uspel prevoziti ne pretirano oster ovinek, ma to je samo za jeklene živce.

Druga zgodba je elektronika. Zaslon je sicer odziven, razpored dokaj logičen, brez nepotrebnega balasta. Z asistenčnimi sistemi drugih nimam veliko izkušenj, tako da težko primerjam, ampak pri MG4 je bilo nekako tako:
- radarski tempomat je delal ok na avtocesti, na navadnih cestah pa prevečkrat 'najde' kak neobstoječ znak. Očitno tudi nima neke baze v ozadju oz. se zanaša samo na to kar vidi - v praksi to pomeni, da precej pozno reagira in če je kakšna omejitev pred križiščem, si že mimo, preden upočasni (fajn za proračun).
- prepoznavanje roba ceste oz. črt je neuporabno, tako na AC, še manj na navadni cesti. Spominja me na stari Thrustmasterjev FF volan, ampak če bi še verjel, da se moraš v F1 tako boriti z volanom, na cesti to ne gre skozi. Non stop sunkovito popravlja levo-desno, tudi če bi te obdržal na cesti, mu nikakor ne moreš zaupati. Sem sicer probal pri manjši hitrosti (40-50kmh) in je dejansko uspel prevoziti ne pretirano oster ovinek, ma to je samo za jeklene živce.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 269
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
87123
Re: MG4
To je mene motilo že na testni vožnji z MG ZS. Dobesedno izklopiti moraš. Tako da vprašanje kako je varno to uporabljat. Vseen ni to Tesla, tudi Kona letnik 2019 in Leaf 2020 imajo vse to lepo delujoče in varno.
Re: MG4
Kvaliteta je v števcu, cena pa v imenovalcu ulomka, ki ti poda vrednost paketa.
Komot je met 3x več kvalitete za 10x višjo ceno.
Če plačaš tedenski sex-abonma, namočiš pa enkrat ... je to super ponudba al nateg?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: MG4
Bodo kinezi še malo spustili cene, pa se bo prodalo. V naslednjih letih se bodo pa še marsikaj naučili.
Saj tudi Huawei telefoni so bili cheap shit na začetku. 8 let kasneje jih je pa moral naš ameriški zet Trump prepovedat po ovinkih, da ne bi ugnobili zahodno konkurenco do tilta.
Saj tudi Huawei telefoni so bili cheap shit na začetku. 8 let kasneje jih je pa moral naš ameriški zet Trump prepovedat po ovinkih, da ne bi ugnobili zahodno konkurenco do tilta.
Re: MG4
Pa sedaj radarski tempomat zavira z regeneracijo ali še vedno uporablja zavore? Ker to se pri ZS EV kar vleče.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 269
- Kraj: Laško
- Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
-
87123
Re: MG4
Čakam, da bodo "prepovedali" tudi kitajske avtemlakar napisal/-a: ↑26 Maj 2023, 10:32 Bodo kinezi še malo spustili cene, pa se bo prodalo. V naslednjih letih se bodo pa še marsikaj naučili.
Saj tudi Huawei telefoni so bili cheap shit na začetku. 8 let kasneje jih je pa moral naš ameriški zet Trump prepovedat po ovinkih, da ne bi ugnobili zahodno konkurenco do tilta.

Re: MG4
Kitajci imajo tonprednoat ores ostalimi da vecina ponuja 230V izhod ali pa ga omogocajo z nekaj predelave.
Pri ostalih je bolj ali manj za mastno doplacilo alj pa sploh ni mozno
Pri ostalih je bolj ali manj za mastno doplacilo alj pa sploh ni mozno
- Testdriver
- EV entuziast
- Prispevkov: 131
- Kraj: Varaždin
- Avto: DFSK Seres 3
-
21740
Re: MG4
mlakar napisal/-a: ↑26 Maj 2023, 10:32 Bodo kinezi še malo spustili cene, pa se bo prodalo. V naslednjih letih se bodo pa še marsikaj naučili.
Saj tudi Huawei telefoni so bili cheap shit na začetku. 8 let kasneje jih je pa moral naš ameriški zet Trump prepovedat po ovinkih, da ne bi ugnobili zahodno konkurenco do tilta.

tudi zdaj se MG prodaje zelo dobro