MG4

Odgovori
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1755
Kraj: Metlika
Avto: C3
634
1

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a aob01 »

29.990 je odgovor.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a crunchy »

mkocbek napisal/-a: 10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.

Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
mkocbek
Prispevkov: 3
Kraj: Maribor
Avto: MG4 SR
5
0

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a mkocbek »

Zadaj ima avto 2 naslonjali. Brez brisalca stekla.

One pedal driving je zelo podoben kot v ID.3. Tega sem edino še peljal od EV.

lp
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

crunchy napisal/-a: 13 Sep 2023, 01:59
mkocbek napisal/-a: 10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.

Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
V čem je boljši od Leafa?
d14u
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 40
Avto: štirikolesnik
31
1

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a d14u »

TeodorOrtl napisal/-a: 17 Sep 2023, 08:51 V čem je boljši od Leafa?
#1 Večja baterija in bistveno hitrejše polnjenje.
#2 Modernejši (tako zunaj kot znotraj).
Uporabniški avatar
edi-b
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1099
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV 64
1139
1558

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a edi-b »

Hlajenje baterije in s tem povezana degredacija...
warpedone, TeodorOrtl
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4539
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5791
7721

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a matija »

TeodorOrtl napisal/-a: 17 Sep 2023, 08:51
crunchy napisal/-a: 13 Sep 2023, 01:59
mkocbek napisal/-a: 10 Sep 2023, 20:20
Vtisi:
...
- Vidljivost nazaj. Če ne bi prebral na forumu da zadnja naslonjala zakrivajo pogled nazaj niti ne bi opazil.Vozim na ogledala in pri vožnji tega problema sploh nisem opazil.
- Lane assistance. Zelo agresivno popravlja pozicijo če greš brez smernika na drug pas. Ampak tudi prejšni avto je bil kar agresiven.
- Aktivni tempomat. Pri vožnji v ovinek zamodejno zmanjša hitrost. Za moj okus malo preveč. Če se pelješ po prehitevalnem pasu in je na desni več tovornjakov se zgodi da avtomatsko zmanjša hitrost. To se pri Octavii ni zgodilo nikoli.
- Zaviranje s stopalko za plin. Zakon.
...
- Klima. Za moj okus preveč agresivna. V prejšnih avtomobilih sem imel nastavljeno 21-22 in vedno auto. Tukaj imam 25 in auto. Ko sveti sonce preveč agresivno piha. Drugače OK.
Vidljivost nazaj je bila meni izjemno slaba. Vožnja nazaj pa je praktično nemogoča (vsaj meni, ki sem navajen Leafa). Je pa res, da bo najvišji model imel kamere.
Lane assistant: zelo živčen ampak pravijo, da so morda to nekoliko popravili v novejših verzijah. Bomo videli. Pravijo da je potrebno občutljivost maksimalno zmanjšati.
Aktivni tempomat; za moj okus ne samo da preveč zmanjša hitrost, ampak se "skoraj zaustavi". Vedno sem moral dodatno pritisniti na pedal, da pospešim vozilo.
Zaviranje s stopalko za plin?? Ali so vgradili one pedal driving v modelno leto 2022?? Ali imaš 2 ali 3 naslonjala za glavo ozadaj oziroma ali imaš zadnji brisalec stekla? Vsaj testno vozilo, ki sem ga peljal, je bilo še model 2022.
Klima: Pri vseh MG4 je zgleda neka SW napaka, kjer moraš nastaviti 5 stopinj višjo od želene temperature.

Ostali vtisi: Pospeški enaki Leafu (torej OK), pelje se zelo dobro, pri enem od modelov pa sem zaznal neko tresenje volana ali gume pri hitrostih nad 110 km/h. O podobnih problemih poročajo na enem drugem forumu.
Ali bi ga imel? Verjetno da, če bo one pedal driving podoben Leafu in če malce popravijo samodejno vožnjo po avtocestah.
V čem je boljši od Leafa?

Vecina BEV na trgu je od Leafa boljsa v manjku teh tezav: https://evclinic.eu/category/ev/nissan/leaf/
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1998
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1559
2051

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a crunchy »

V čem je Leaf boljši? Par zadev sem naštel zgoraj. Vidljivost nazaj, cel kup asistenčnih sistemov, ki sem jih dobil z nakupom verzije 2.zero, relativno pravilno delovanje nastavitve temperature, manj živčen lane assistant, aktivni tempomat, ki v ovinkih še vedno zmanjša hitrost bolj od želene, vendar pa vseeno manj od MG4, ni tresenja volana pri katerikoli hitrosti, možnost izklopa piskanja pri nižjih hitrostih in morda še kaj. S 40 kWh baterijo me je Leaf stal okrog 26000 EUR. Je pa tudi res, da ima MG4 nekatere druge prednosti. Nekatere od teh so naštete tukaj. Me prav zanima kakšno bo modelno leto 2023 v najvišji verziji. V Britaniji in morda še kje je možno naročiti tudi verzijo z dodatno povečano baterijo in verzijo z večjo močjo. Najbrž tudi to enkrat pride k nam.
TeodorOrtl
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

d14u napisal/-a: 17 Sep 2023, 09:37
TeodorOrtl napisal/-a: 17 Sep 2023, 08:51 V čem je boljši od Leafa?
#1 Večja baterija in bistveno hitrejše polnjenje.
#2 Modernejši (tako zunaj kot znotraj).
Imamo enega Leafa 62, pa ga ne bi zamenjal za MG4, vsaj ne za model s standardno opremo. Ampak res me zanima, kaj bo napisal nekdo, ki je tudi lastnik Leafa in je sprobal tudi MG. Ja, vemo za probleme s hlajenjem in čuvamo naše Leafe, da ni na njih nič več degradacije kot na kakem drugem EVju. Poznam kar nekaj lastnikov LEAFov z letnikom 2018 in 200k prevoženimi, pa so kot novi.
Imeli smo dosedaj štiri Leafe in na nobenem prav nobenih problemov.
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

crunchy napisal/-a: 17 Sep 2023, 14:28 V čem je Leaf boljši? Par zadev sem naštel zgoraj. Vidljivost nazaj, cel kup asistenčnih sistemov, ki sem jih dobil z nakupom verzije 2.zero, relativno pravilno delovanje nastavitve temperature, manj živčen lane assistant, aktivni tempomat, ki v ovinkih še vedno zmanjša hitrost bolj od želene, vendar pa vseeno manj od MG4, ni tresenja volana pri katerikoli hitrosti, možnost izklopa piskanja pri nižjih hitrostih in morda še kaj. S 40 kWh baterijo me je Leaf stal okrog 26000 EUR. Je pa tudi res, da ima MG4 nekatere druge prednosti. Nekatere od teh so naštete tukaj. Me prav zanima kakšno bo modelno leto 2023 v najvišji verziji. V Britaniji in morda še kje je možno naročiti tudi verzijo z dodatno povečano baterijo in verzijo z večjo močjo. Najbrž tudi to enkrat pride k nam.
Torej se stari Leaf tehnologija 2017 model pelje bolje od MG4 modelno leto 2022? Gledal sem tudi sam osnovni model z 52 baterijo, ki tudi nima hitrega polnilca, sploh nima vzvratne kamere, toplotne črpalke, prostoren je manj od Leafa itd. izgled je pač stvar okusa, nov model bi seveda moral biti bolj všečen, meni osebno je LEAF Tekna oprema še vedno bolj všečen-

eC4x je boljša izbira za isti denar, drugega pa itak na trgu ni v rangu pod 35 - 6500 subvencija.Od novih..

p.s. da kupujem privat, vzamem raje rabljeno Teslo 3 ali Kono 64. Ni primerjave.
Rezident
Prispevkov: 9
41
0

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Rezident »

warpedone napisal/-a: 11 Sep 2023, 15:27 Seveda nima vsega kar si zmisliš ampak za 32.900 € (minus subvencija = 26k €) je tole čist proper ponudba.
EU konkurenca je 10 jurjev višje.
Ja, nebi rekel. Evropski konkurenčni avto je cca 2,5kEur dražji, skupaj s kamero, toplotno črpalko, 3f 11kW polnilnikom, neoviranim pogledom nazaj, brezžičnim polnilnikom za tel., ...
Ps, vozil sem oba, MG4 in eC4X, oba se lepo vozita, vendar eC4X preprosto več nudi za ta denar, tako da...
Kavkar
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 7500
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4997
3173

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a warpedone »

EU konkurena je en sam model al ma EU še kej podobnega za ponudit, kar ni 10 jurjev dražje?

Pa še ta en model, ki je samo 2,5k dražji, je po cifrah slabši:
MG4 50kWh : e-C4 50 kWh
0 - 100: 7.7 s : 9,7 s
Top Speed: 160 : 150
Range*: 300 : 290
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5485
Avto: Kona 64_2018
2941
464

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Smo prišli tako daleč da se avte primerja kot ko smo bili mulci na kartah. št cilindrov, max speed, pospešek in doseg seveda :)

No ja vsak naj se sam odloči in se zapelje z vsemi malo.

Žalostno je da je konkurenca samo en avto, mogoče bi lahk vsi od stelantisa padli v isti koš.
Hanzi, NeRo, Rok
aob01
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1755
Kraj: Metlika
Avto: C3
634
1

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a aob01 »

Se ne dobi za e2008 oz. Mokko podoben popust? Poleg tega me zanima, kakšna bo cena za Fiat 600e pri nas.
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

aob01 napisal/-a: 24 Sep 2023, 20:56 Se ne dobi za e2008 oz. Mokko podoben popust? Poleg tega me zanima, kakšna bo cena za Fiat 600e pri nas.
Zunaj se dobi nove e2008 in Mokke zelo poceni. Sploh osnovna oprema. Pri nas se še niso odločil, da spustijo pod 35.
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

Rezident napisal/-a: 24 Sep 2023, 13:25
warpedone napisal/-a: 11 Sep 2023, 15:27 Seveda nima vsega kar si zmisliš ampak za 32.900 € (minus subvencija = 26k €) je tole čist proper ponudba.
EU konkurenca je 10 jurjev višje.
Ja, nebi rekel. Evropski konkurenčni avto je cca 2,5kEur dražji, skupaj s kamero, toplotno črpalko, 3f 11kW polnilnikom, neoviranim pogledom nazaj, brezžičnim polnilnikom za tel., ...
Ps, vozil sem oba, MG4 in eC4X, oba se lepo vozita, vendar eC4X preprosto več nudi za ta denar, tako da...
Če lahko izbiram med kitajskim in evropskim izdelkom, se bom odločil za slednjega. Kitajci bodo morali še precej spustiti cene.
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1564
456
1135

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Mene je najbolj strah servisiranja. Ce bo kaj narobe so se serviserji uveljavljenih proizvodov z vso podporo uvoznika velikokrat v temi, kako bo pa nek "kozolcar" servisiral kitajca pa ....
Dobavljivost nadomestnih delov me tudi zanima. Bo mesec dovolj za luc, šipo... da ne pišem kaj bolj eksotičnega.
Matej24
TeodorOrtl
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 376
Kraj: Laško
Avto: Leaf, Kona, Kangoo, Rifter
127
159

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a TeodorOrtl »

Hanzi napisal/-a: 25 Sep 2023, 06:29 Mene je najbolj strah servisiranja. Ce bo kaj narobe so se serviserji uveljavljenih proizvodov z vso podporo uvoznika velikokrat v temi, kako bo pa nek "kozolcar" servisiral kitajca pa ....
Dobavljivost nadomestnih delov me tudi zanima. Bo mesec dovolj za luc, šipo... da ne pišem kaj bolj eksotičnega.
Enak pomislek sem imel pri računalnikih. Ampak Kitajci izdobavljajo vse živo in so cenejši kot originalni PN brandov preko njihove servsne mreže. Lep primer so računalniške baterije in polnilci. Počasi so za nekajkrat spustili cene tudi principali.

Ne gre pa mi v glavo le to, da nam mislijo prodajati EV po enakih cenah kot Tesla in EU brandi. Po moje je zadaj nek dogovor o nedumplingu.

Kar se tiče EU patriotizma - vprašati se moramo, koliko od dodane vrednosti se nam vrne, če kupimo kitajski izdelek ali evropski. Ob enaki ceni in podobni kvaliteti res ni dileme. Po nekih izračunih posredno ali neposredno živi vsak četrti prebivalec EU od avtoindustrije... težka bo, če bomo samo preprodajali.
Uporabniški avatar
FrediZ
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 76
Kraj: pri Pivki
Avto: ë-C4
59
129

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a FrediZ »

Hanzi napisal/-a: 25 Sep 2023, 06:29 Mene je najbolj strah servisiranja. Ce bo kaj narobe so se serviserji uveljavljenih proizvodov z vso podporo uvoznika velikokrat v temi, kako bo pa nek "kozolcar" servisiral kitajca pa ....
Dobavljivost nadomestnih delov me tudi zanima. Bo mesec dovolj za luc, šipo... da ne pišem kaj bolj eksotičnega.
A je pri EU in USA kaj drugače? (moje in sosedove (TM3) izkušnje so take, da je vse postalo isti pes ... :(
Hanzi
Hanzi
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1564
456
1135

Re: MG4

Odgovor Napisal/-a Hanzi »

Ja, vem da so tudi tu tezave in se mi zdi to precej čudno.
Na tak nacin se dolgorocno ne bori za kupce
Odgovori