C-Zero iz Avstrije
C-Zero iz Avstrije
Edit: razcepljena tema!
Seveda so novi EV avti dražji kot ICE. Ravno zato države dajejo subvencije, da se EV probajo približat ceni ICE vozilom. Mene je nov C-zero z subvencijo prišel okoli 14000€, tako da mislim da je to bil vsekakor rentabilen nakup. Seveda pa še vsakdanje brezplačno polnenje (tankanje) na javnih polnilnicah , dodatno odtehta nakup EV-ja.
Seveda so novi EV avti dražji kot ICE. Ravno zato države dajejo subvencije, da se EV probajo približat ceni ICE vozilom. Mene je nov C-zero z subvencijo prišel okoli 14000€, tako da mislim da je to bil vsekakor rentabilen nakup. Seveda pa še vsakdanje brezplačno polnenje (tankanje) na javnih polnilnicah , dodatno odtehta nakup EV-ja.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Super, še en C-Zero na forumu. Dobrodošel!
Tale avto je res daleč najugodnejši. Finančno gledano. A je bila to cena z novo 7.500€ subvencijo?
Tale avto je res daleč najugodnejši. Finančno gledano. A je bila to cena z novo 7.500€ subvencijo?
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Kako so cene padleMifar napisal/-a:Seveda so novi EV avti dražji kot ICE. Ravno zato države dajejo subvencije, da se EV probajo približat ceni ICE vozilom. Mene je nov C-zero z subvencijo prišel okoli 14000€, tako da mislim da je to bil vsekakor rentabilen nakup. Seveda pa še vsakdanje brezplačno polnenje (tankanje) na javnih polnilnicah , dodatno odtehta nakup EV-ja.
Leta 2012 je bil še 35.000 EUR brez subvencije. Šele konec leta, ko je Citroen praznil zalogo, so jih pocenili na 25.000 EUR.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Kako pa to? Uvožen iz Avstrije je prišel ceneje kot kupljen v Sloveniji? Al se ga v Slo ni dalo dobit?Mifar napisal/-a:Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
CRF napisal/-a:Kako pa to? Uvožen iz Avstrije je prišel ceneje kot kupljen v Sloveniji? Al se ga v Slo ni dalo dobit?Mifar napisal/-a:Ja, to je cena z subvencijo, če bi bila navadna barva bi bil še 400€ ugodnejši. Uvozili smo ga pa iz Avstrije.
Pri slovenskem PSA se sploh več ne morejo naročiti, tako da smo bili primorani kupiti pri sosedih. Izgleda da smo čisto nezanimivi za francoze.
Re: C-Zero iz Avstrije
Evo vprašanje. Ali ima Czero tudi vgrajen "creep", torej da leze naprej brez gasa. In pa ali ima "hill assist"?
Re: C-Zero iz Avstrije
JaCRF napisal/-a:Ali ima Czero tudi vgrajen "creep", torej da leze naprej brez gasa.
Dvomim da je prav vgrajeno kot funkcija, tudi avtomatske rocne ni, je navadna mehanska. Zavore tudi ne pritisne. Ce pa klanec ni dovolj strm pa pomaga zgoraj omenjeni "creep". Se ne spomnim da bi avto kdaj na klancu zlezel nazaj.CRF napisal/-a:In pa ali ima "hill assist"?
Re: C-Zero iz Avstrije
Ja, delno creep na klancu sigurno pomaga. Ampak v Zoe sem se razvadil pravega hill starta, kjer tudi v najhujši klanec avto ne zleze nazaj niti milimeter. OK na več kot 20% še nisem testiral.