
Dacia Spring
Re: Dacia Spring
OK, challlange axcepted, sem preveril teste, ADAC je testiral Linglong Green Max HP010 leta 2019, rezultat (več je bolje):
Dry: 6
Wet: 6.4
Wear: 5
Za primerjavo Goodyear EfficientGrip Performance:
Dry: 8.2
Wet: 6.6
Wear: 8
Linglong je šrot guma, ampak vseeno v mokrem ni čisto zanič, resnično zanič je obraba in lastnosti na suhi cesti.
Dry: 6
Wet: 6.4
Wear: 5
Za primerjavo Goodyear EfficientGrip Performance:
Dry: 8.2
Wet: 6.6
Wear: 8
Linglong je šrot guma, ampak vseeno v mokrem ni čisto zanič, resnično zanič je obraba in lastnosti na suhi cesti.
Re: Dacia Spring
Glede na performanse in namen tega avta, bodo torej tudi te gume za večino uporabnikov čisto OK.
Avto ni dirkaški, tudi dvomim, da imajo kupci namen z njim delat 200 km dnevno.
5 let bodo tudi te gume zdržale. Po tem času bodo pa za odstrel tako, kot bi bile tudi Goodyearove.
Tisti, ki želijo menjat gume prej, pa to lahko še vedno storijo.
Avto ni dirkaški, tudi dvomim, da imajo kupci namen z njim delat 200 km dnevno.
5 let bodo tudi te gume zdržale. Po tem času bodo pa za odstrel tako, kot bi bile tudi Goodyearove.
Tisti, ki želijo menjat gume prej, pa to lahko še vedno storijo.
Re: Dacia Spring
Sploh ne vem kako so to dovolili, da pride na trg.
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres ... hip-384386
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres ... hip-384386
Re: Dacia Spring
Evropski Zoe pa 0 zvezdic.
Koliko zvezdic ima pa el. skiro, kolesar ali motorist?
Potrošnik se mora pač zavedat kaj pomeni kaktere vrste avto in katere vrste prevoz. A misliš da bi morala regulacija v celoti prepovedat take avte? Potem lahko začnejo pri konzervah tipa AIXAM, tam zvezdice verjetno gredo že v minus.
Koliko zvezdic ima pa el. skiro, kolesar ali motorist?
Potrošnik se mora pač zavedat kaj pomeni kaktere vrste avto in katere vrste prevoz. A misliš da bi morala regulacija v celoti prepovedat take avte? Potem lahko začnejo pri konzervah tipa AIXAM, tam zvezdice verjetno gredo že v minus.
Re: Dacia Spring
Jaz sem pač zato, da je potrošnik obveščen o vseh teh rejtingih. Potem se pa odloča sam.
Kolega, ki si je ubral dotičnega Springa, je sedaj penzionist, in se je do sedaj vozil predvsem s 32 let staro Ford Sierro. Ta nima nobenih airbagov ali kaj podobnega. Laufa pa še zmeraj, ker je garažirana, tudi gnila še ni.
Imajo pa pri bajti tudi Toyoto Corollo hibrida, ki ga pa uporabljajo za daljše poti.
Skratka gre za drugi/tretji avto pri bajti.
Kolega, ki si je ubral dotičnega Springa, je sedaj penzionist, in se je do sedaj vozil predvsem s 32 let staro Ford Sierro. Ta nima nobenih airbagov ali kaj podobnega. Laufa pa še zmeraj, ker je garažirana, tudi gnila še ni.
Imajo pa pri bajti tudi Toyoto Corollo hibrida, ki ga pa uporabljajo za daljše poti.
Skratka gre za drugi/tretji avto pri bajti.
Re: Dacia Spring
Lep pozdrav. Tudi sam sem že 1,5 meseca in 3000km lastnik Springa. Je drugi avto v družini, prvi je 180km+ dizel, tako da imam razčiščene pojme glede nosilnosti, hitrosti in pospeškov. Lahko povem, da sem do sedaj z avtom zadovoljen, je pa res, da moraš vedeti, kaj kupuješ/si kupil.
Če si že v startu pričakoval evropsko oz Tesla kvaliteto, potem ni variante, da ti bo avto ok, armatura je el-ćipo plastika, sedeži tko tko, avto ozek, enofazno polnjenje, nastavitev luči je po žici iz prve svetovne, zvočniki švoh, volan plastika kot na 20 let staremu golfu... v glavnem ni ID3,Tesla, ipd... daaaaaaleč od tega.
Samo, če ga pa gledam kot drugi avto, je pa zaradi par stvari super in sem, od kar ga imam, naredil tam 10x več kilometrov kot s prvim avtom. Dejansko sem v vsem tem času samo cca 10 kWh napolnil doma, ostalo vse na bližnji javni polnilnici oziroma kjer sem ga parkiral, tako, da lahko res trdim, da so me tile kilometri prišli, vsaj če gledam na gorivo, zastonj, imam pač srečo, da je polnilnica zraven in zmerom prazna. Druga stvar ki je ok je Media Nav Evolution radio, zadeva izgleda kot vse stvari notri, staro, ampak, v primerjavi s kakimi PSA zadevami ali pa z android avtoradii je res hitra. Android Avto dela v 0 res, odpira hitro, odzivno, original navigacija dela ok, radio postaje delajo… za tako »primitivno« zadevo po sedanjih standardih je res uporabna. Tudi ostala oprema je za drugi avto ok, ventilacija dela, gretje/klima začne z delom še preden se konča moja ulica, gume sprobane na dežju po Trojanah navzdol držijo ok, motor kljub majhni moči na papirju premakne in vozi brez problema, prtljažnik ima plac za otroški voziček, skiro, kabel in še par vrečk iz trgovine naenkrat, bi pa lahko kitajci/francozi/romuni naredili frunk ker spredaj je res dobra luknja neizkoriščena. Ob normalni vožnji ter nekaj avtoceste mi je poraba padla pod 11 kWh/100 km, samo ko sem res polno naloženega iz Nove Gorice navzgor po avtocesti gnal, potem je šlo vse počasi in je žrl kot naš vojaški terenec.
V glavnem, da povzamem, za drugi avto ter za vožnjo v službo cca 80 km na dan je super rešitev namesto 2 tonske nemške škatle, v kateri sem se sam vozil do sedaj.
Ali bi ga pa danes še 1x kupil… NEEEE, a so nori, jaz sem ga dobil, ker je en pred mano odpovedal in sem se zadnji čas vrinil v vrsto, dobil sem ga po takratni ceni in za malo več kot 18.000 EUR pred subvencijo s Comfort Plus opremo ter enosmernim polnilcem je bilo še na zgornji meji sprejemljivosti, ko si še rečeš, ajd, ok za drugega pa ker ne pijem in ne kadim… Samo po sedanji ceni (od nakupa se mi zdi, da je šla že 2x gor) pa ni variante. 21.000 EUR pred subvencijo, po ceniku pa, da čakaš dokler ne dočakaš (mi noben ni znal povedati kdaj bo naslednja dobava, če hočem npr. modro barvo), mislim da kljub vsem podražitvam in vsem čakalnim vrstam za nova vozila, ni vreden.
Če si že v startu pričakoval evropsko oz Tesla kvaliteto, potem ni variante, da ti bo avto ok, armatura je el-ćipo plastika, sedeži tko tko, avto ozek, enofazno polnjenje, nastavitev luči je po žici iz prve svetovne, zvočniki švoh, volan plastika kot na 20 let staremu golfu... v glavnem ni ID3,Tesla, ipd... daaaaaaleč od tega.
Samo, če ga pa gledam kot drugi avto, je pa zaradi par stvari super in sem, od kar ga imam, naredil tam 10x več kilometrov kot s prvim avtom. Dejansko sem v vsem tem času samo cca 10 kWh napolnil doma, ostalo vse na bližnji javni polnilnici oziroma kjer sem ga parkiral, tako, da lahko res trdim, da so me tile kilometri prišli, vsaj če gledam na gorivo, zastonj, imam pač srečo, da je polnilnica zraven in zmerom prazna. Druga stvar ki je ok je Media Nav Evolution radio, zadeva izgleda kot vse stvari notri, staro, ampak, v primerjavi s kakimi PSA zadevami ali pa z android avtoradii je res hitra. Android Avto dela v 0 res, odpira hitro, odzivno, original navigacija dela ok, radio postaje delajo… za tako »primitivno« zadevo po sedanjih standardih je res uporabna. Tudi ostala oprema je za drugi avto ok, ventilacija dela, gretje/klima začne z delom še preden se konča moja ulica, gume sprobane na dežju po Trojanah navzdol držijo ok, motor kljub majhni moči na papirju premakne in vozi brez problema, prtljažnik ima plac za otroški voziček, skiro, kabel in še par vrečk iz trgovine naenkrat, bi pa lahko kitajci/francozi/romuni naredili frunk ker spredaj je res dobra luknja neizkoriščena. Ob normalni vožnji ter nekaj avtoceste mi je poraba padla pod 11 kWh/100 km, samo ko sem res polno naloženega iz Nove Gorice navzgor po avtocesti gnal, potem je šlo vse počasi in je žrl kot naš vojaški terenec.
V glavnem, da povzamem, za drugi avto ter za vožnjo v službo cca 80 km na dan je super rešitev namesto 2 tonske nemške škatle, v kateri sem se sam vozil do sedaj.
Ali bi ga pa danes še 1x kupil… NEEEE, a so nori, jaz sem ga dobil, ker je en pred mano odpovedal in sem se zadnji čas vrinil v vrsto, dobil sem ga po takratni ceni in za malo več kot 18.000 EUR pred subvencijo s Comfort Plus opremo ter enosmernim polnilcem je bilo še na zgornji meji sprejemljivosti, ko si še rečeš, ajd, ok za drugega pa ker ne pijem in ne kadim… Samo po sedanji ceni (od nakupa se mi zdi, da je šla že 2x gor) pa ni variante. 21.000 EUR pred subvencijo, po ceniku pa, da čakaš dokler ne dočakaš (mi noben ni znal povedati kdaj bo naslednja dobava, če hočem npr. modro barvo), mislim da kljub vsem podražitvam in vsem čakalnim vrstam za nova vozila, ni vreden.
-
- Prispevkov: 1
- Avto: Renault Zoe
Re: Dacia Spring
Zdravo,
Mene pa zanima katero aplikacijo uporabljate lastniki Dacia Spring, kjer lahko spremljate stanje napolnjenosti baterije? My Dacia namrec ni podprta v Slo, My Renault pa ne ponuja moznosti aktivacije vozila (zgolj osnovne info ob vnosu VIN stevilke). Zanima me za iOS.
Hvala za pomoc.
Mene pa zanima katero aplikacijo uporabljate lastniki Dacia Spring, kjer lahko spremljate stanje napolnjenosti baterije? My Dacia namrec ni podprta v Slo, My Renault pa ne ponuja moznosti aktivacije vozila (zgolj osnovne info ob vnosu VIN stevilke). Zanima me za iOS.
Hvala za pomoc.
Re: Dacia Spring
Fantje tezit mormo na dacia slovenija pa bodo mogoce kej zrihtal. Jaz sem pisal, pa sem damo dobil odgovor da se ne vejo kdaj bo aplikacija delovala.
Re: Dacia Spring
Si pa optimist. .... Kia tudi ne podpira, je že nekaj let nazaj ko sem jim težil, "nimajo podatka kdaj naj bi app začela delovati" konec. Upam da vam uspe.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Dacia Spring
Bil sem zelo velik interesent za nakup Daci Spring, ampak 22k€ pa ni vredna. Podrazali so jo za 7k€. Kam tole vse pelje. Noro.
Re: Dacia Spring
Po mojem nima to veze s carinami.
Dvignili so cene, ker pač lahko. Inflacija in podobne lape.
Znanec ga je kupil še pred podražitvami in je zadovoljen kot avijon. Sploh ko je odbil še subvencijo.
Je penzić in ima doma itak sončno elektrarno.
Se je pa nekoč za take denarje dobil eGolf, ki pa je povsem druga (višja) kategorija električarja.
Dvignili so cene, ker pač lahko. Inflacija in podobne lape.
Znanec ga je kupil še pred podražitvami in je zadovoljen kot avijon. Sploh ko je odbil še subvencijo.
Je penzić in ima doma itak sončno elektrarno.
Se je pa nekoč za take denarje dobil eGolf, ki pa je povsem druga (višja) kategorija električarja.
Re: Dacia Spring
Spring nikol ni bil 15k€... To je bla ze v startu cena z subvencijo... Se je pa res podrazal za par jurjov...
Če tko gledas, dobis v nemciji MG4 za dobrih 25k€. Neprimerljivo bolsi avto kot Spring....
Re: Dacia Spring
Živjo.
Samo da javim da My Dacia aplikacija sedaj deluje.
Naloženo imam že dalj časa (ne preko Google Play Stora, ampak na netu poiščeš apk), vendar je napisalo da aplikacija v moji državi ni podprta. Zadnjič sem jo za probo spet odprl in sedaj deluje. Vidiš napolnjenost baterije in izklopiš polnjenje, vklopiš klimo oz. gretje in vidiš lokacijo avta.
LP Matej
Samo da javim da My Dacia aplikacija sedaj deluje.
Naloženo imam že dalj časa (ne preko Google Play Stora, ampak na netu poiščeš apk), vendar je napisalo da aplikacija v moji državi ni podprta. Zadnjič sem jo za probo spet odprl in sedaj deluje. Vidiš napolnjenost baterije in izklopiš polnjenje, vklopiš klimo oz. gretje in vidiš lokacijo avta.
LP Matej