Dacia Spring

Spring
Odgovori
Gasper
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 910
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
483
82

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Gasper »

OK, challlange axcepted, sem preveril teste, ADAC je testiral Linglong Green Max HP010 leta 2019, rezultat (več je bolje):
Dry: 6
Wet: 6.4
Wear: 5

Za primerjavo Goodyear EfficientGrip Performance:
Dry: 8.2
Wet: 6.6
Wear: 8

Linglong je šrot guma, ampak vseeno v mokrem ni čisto zanič, resnično zanič je obraba in lastnosti na suhi cesti.
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2479
Avto: Hyundai Kona EV
1376
1367

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Glede na performanse in namen tega avta, bodo torej tudi te gume za večino uporabnikov čisto OK.
Avto ni dirkaški, tudi dvomim, da imajo kupci namen z njim delat 200 km dnevno.
5 let bodo tudi te gume zdržale. Po tem času bodo pa za odstrel tako, kot bi bile tudi Goodyearove.

Tisti, ki želijo menjat gume prej, pa to lahko še vedno storijo.
Apolon
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2294
Avto: Bicikl
773
793

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Apolon »

Sploh ne vem kako so to dovolili, da pride na trg.

https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres ... hip-384386
Priponke
9CAE4704-45CD-4015-A7DE-63A4D7F91C47.png
Gasper
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 910
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
483
82

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Evropski Zoe pa 0 zvezdic.

Koliko zvezdic ima pa el. skiro, kolesar ali motorist?

Potrošnik se mora pač zavedat kaj pomeni kaktere vrste avto in katere vrste prevoz. A misliš da bi morala regulacija v celoti prepovedat take avte? Potem lahko začnejo pri konzervah tipa AIXAM, tam zvezdice verjetno gredo že v minus.
warpedone
Ogo
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2479
Avto: Hyundai Kona EV
1376
1367

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Jaz sem pač zato, da je potrošnik obveščen o vseh teh rejtingih. Potem se pa odloča sam.

Kolega, ki si je ubral dotičnega Springa, je sedaj penzionist, in se je do sedaj vozil predvsem s 32 let staro Ford Sierro. Ta nima nobenih airbagov ali kaj podobnega. Laufa pa še zmeraj, ker je garažirana, tudi gnila še ni.
Imajo pa pri bajti tudi Toyoto Corollo hibrida, ki ga pa uporabljajo za daljše poti.

Skratka gre za drugi/tretji avto pri bajti.
Rudi
Prispevkov: 2
16
1

Re: Dacia Spring

Odgovor Napisal/-a Rudi »

Lep pozdrav. Tudi sam sem že 1,5 meseca in 3000km lastnik Springa. Je drugi avto v družini, prvi je 180km+ dizel, tako da imam razčiščene pojme glede nosilnosti, hitrosti in pospeškov. Lahko povem, da sem do sedaj z avtom zadovoljen, je pa res, da moraš vedeti, kaj kupuješ/si kupil.
Če si že v startu pričakoval evropsko oz Tesla kvaliteto, potem ni variante, da ti bo avto ok, armatura je el-ćipo plastika, sedeži tko tko, avto ozek, enofazno polnjenje, nastavitev luči je po žici iz prve svetovne, zvočniki švoh, volan plastika kot na 20 let staremu golfu... v glavnem ni ID3,Tesla, ipd... daaaaaaleč od tega.
Samo, če ga pa gledam kot drugi avto, je pa zaradi par stvari super in sem, od kar ga imam, naredil tam 10x več kilometrov kot s prvim avtom. Dejansko sem v vsem tem času samo cca 10 kWh napolnil doma, ostalo vse na bližnji javni polnilnici oziroma kjer sem ga parkiral, tako, da lahko res trdim, da so me tile kilometri prišli, vsaj če gledam na gorivo, zastonj, imam pač srečo, da je polnilnica zraven in zmerom prazna. Druga stvar ki je ok je Media Nav Evolution radio, zadeva izgleda kot vse stvari notri, staro, ampak, v primerjavi s kakimi PSA zadevami ali pa z android avtoradii je res hitra. Android Avto dela v 0 res, odpira hitro, odzivno, original navigacija dela ok, radio postaje delajo… za tako »primitivno« zadevo po sedanjih standardih je res uporabna. Tudi ostala oprema je za drugi avto ok, ventilacija dela, gretje/klima začne z delom še preden se konča moja ulica, gume sprobane na dežju po Trojanah navzdol držijo ok, motor kljub majhni moči na papirju premakne in vozi brez problema, prtljažnik ima plac za otroški voziček, skiro, kabel in še par vrečk iz trgovine naenkrat, bi pa lahko kitajci/francozi/romuni naredili frunk ker spredaj je res dobra luknja neizkoriščena. Ob normalni vožnji ter nekaj avtoceste mi je poraba padla pod 11 kWh/100 km, samo ko sem res polno naloženega iz Nove Gorice navzgor po avtocesti gnal, potem je šlo vse počasi in je žrl kot naš vojaški terenec.
V glavnem, da povzamem, za drugi avto ter za vožnjo v službo cca 80 km na dan je super rešitev namesto 2 tonske nemške škatle, v kateri sem se sam vozil do sedaj.
Ali bi ga pa danes še 1x kupil… NEEEE, a so nori, jaz sem ga dobil, ker je en pred mano odpovedal in sem se zadnji čas vrinil v vrsto, dobil sem ga po takratni ceni in za malo več kot 18.000 EUR pred subvencijo s Comfort Plus opremo ter enosmernim polnilcem je bilo še na zgornji meji sprejemljivosti, ko si še rečeš, ajd, ok za drugega pa ker ne pijem in ne kadim… Samo po sedanji ceni (od nakupa se mi zdi, da je šla že 2x gor) pa ni variante. 21.000 EUR pred subvencijo, po ceniku pa, da čakaš dokler ne dočakaš (mi noben ni znal povedati kdaj bo naslednja dobava, če hočem npr. modro barvo), mislim da kljub vsem podražitvam in vsem čakalnim vrstam za nova vozila, ni vreden.
Robie, prgrmr, se-ma, Janez, BoBa, Franci, EVH, SimonZed, Sebastijan, edi-b, kt57, Rudi, Ogo, DGJ, Hanzi, ixi
Odgovori