Y RWD
Y RWD
RWD 430 km WLTP
https://www.tesla.com/sl_SI/modely/design#overview
11k ceneje od AWD LR v SLO, subvencija mogoča = 52.470 EUR
Uvoz AWD iz Nemčije v SLO sicer še vedno ca. 54k EUR
https://www.tesla.com/sl_SI/modely/design#overview
11k ceneje od AWD LR v SLO, subvencija mogoča = 52.470 EUR
Uvoz AWD iz Nemčije v SLO sicer še vedno ca. 54k EUR
Re: Y RWD
V večini preostalih EU držav je cena sicer 49.990 EUR, tudi v sosednji Italiji. Torej je bolj relevanten uvoz base Y od tam za ca. 47k po SLO subvenciji je dejanska cena potem, kar je 3k ugodneje kot base M3 iz naročen v SLO oz. izenačena cena, če gre za base M3 uvoz iz Nemčije. Y sicer ima premium notranjost tudi v base različici, edino meglenk nima.
Re: Y RWD
Super! Edino malo slabši 0-100km/h, "samo" 6,9s. Not for me, z enim očesom vsake toliko časa oplazim na telefonu upgrade na 4,4s ... enkrat se verjento ne bom mogel zadržati .
Bo pa RWD sigurno dober deal glede na konkurenco in verjetno veliko povpraševanje.
Bo pa RWD sigurno dober deal glede na konkurenco in verjetno veliko povpraševanje.
Re: Y RWD
47k je deal za direkt uvoz, brez nekih 6-mesečnih DE tablic variant?BL_EV napisal/-a: ↑26 Avg 2022, 09:04 V večini preostalih EU držav je cena sicer 49.990 EUR, tudi v sosednji Italiji. Torej je bolj relevanten uvoz base Y od tam za ca. 47k po SLO subvenciji je dejanska cena potem, kar je 3k ugodneje kot base M3 iz naročen v SLO oz. izenačena cena, če gre za base M3 uvoz iz Nemčije. Y sicer ima premium notranjost tudi v base različici, edino meglenk nima.
Re: Y RWD
Tole je zelo zanimivo. Sam imam naročen Y LR iz Avstrije s ceno pred podražitvijo, ampak resno razmišljam o menjavi, razlike je skoraj 11k.
Se že ve, ali imajo 60 kWh (CATL) ali 55 kWh (BYD) baterije?
Se že ve, ali imajo 60 kWh (CATL) ali 55 kWh (BYD) baterije?
Re: Y RWD
https://insideevs.com/news/604025/byd-t ... -approval/
55 kWh structural pack, če info iz vira držijo.
55 kWh structural pack, če info iz vira držijo.
Re: Y RWD
Drži. Ima pa MY RWD naveden WLTP 455 km, kar bi lahko pomenilo, da ima "staro" LFP baterijo s 60 kWh.
Re: Y RWD
455km je za moje pojme zelo nerealno, to bi pomenilo porabo 12kwh/100km... Tako nizke porabe še Ioniq nima, pa je med bolj varčnimi EVji. Sklepam da bo realen doseg okoli 300km... če bo pa 400km realno, je pa definitivno best buy trenutno!
Re: Y RWD
Doseg bo verjetno ca. 10% manj od M3 SR+: https://ev-database.org/car/1555/Tesla-Model-3 (gl. Real Range Estimation)
Re: Y RWD
Saj gre za WLTP podatek, 300 je v mix vožnji realno, tako kot je 380 realno za LR ali P. Lagano turistički več.
Re: Y RWD
Ce ima MY res LFP, to pomeni za je za daily driving razlike do MY LR le 53km WLTP dometa, kar je AC voznje na omejitvi nekje 40km. Blizu, sploh za tistega ki mu je najbolj pomemben domet.
90% MY LR = 508km (565 full z 19”)
100% MY = 455km
90% MY LR = 508km (565 full z 19”)
100% MY = 455km
Re: Y RWD
Kar se tice dometa ni realno, ID4 z 82 KWH baterijo ima dometa dobrih 400 KM ...
Tako da Y z 55 ali 60 KWH bo domet optimisticnih 300 KM... Ne vem no, spet ni tako dober deal..
Tako da Y z 55 ali 60 KWH bo domet optimisticnih 300 KM... Ne vem no, spet ni tako dober deal..
Re: Y RWD
Strukturna BYD LFP baterija
(+) Nižja masa vozila, posledično nižja poraba
(+) Varnost - blade baterije bi naj bile skoraj negorljive (https://cleantechnica.com/2020/03/29/by ... e-battery/)
(-) Posameznih celic ni mogoče menjati
(-) V primeru nesreče in/ali poškodbe baterijskega sklopa je avto verjetno "totalka"
(-) 5 kWh manj v primerjavi s CATL