Porsche Mission E - Taycan

Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 355
Avto: Hyundai Kona EV
277
152

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Ogo » 26 Avg 2020, 09:58

Večini avto industrije počasi visi za ta test. To je bila fama 25 let nazaj, ko so prekucnili Mercedez A in je bilo to na TV non stop in potem je bilo to prioriteta na vseh avtomobilih. Sedaj 25 let kasneje, no one gives a shit.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 26 Avg 2020, 10:01

:giggle:
Tesla fanboi ... since '06
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 355
Avto: Hyundai Kona EV
277
152

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Ogo » 26 Avg 2020, 10:53

Takle je. Lahko si pogledaš listo novejših avtomobilov, ki se jim jebe za tole. Se vsak dan daljša and no one gives a shit. 10 let nazaj bi se pa zgražali.
CUV, SUV, xUV varijante so pa itak po defaultu manj stabilne, saj imajo težišče višje. Se pa odlično prodajajo.

Električarje pa rešuje to, da imajo 2 toni baterij na podnu, pa je težišče nizko.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 26 Avg 2020, 12:28

Jah, taycana 2 toni baterij in nizo težišče ... ni rešilo...
Tesla fanboi ... since '06
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
99
8

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Gasper » 26 Avg 2020, 12:32

Masa ki jo moraš spravit skozi ovinek je še vedno masa, tudi če je nizko, omejitev postanejo gume.

Problem losovega testa je ESP, danes bo avto z zelo agresivnim ESP imel vstopno hitrost na losov test lahko zelo visoko, ampak ti bo ESP že ob prvem manevru toliko zaviral, da bo avto izgubil hitrost in speljal ta test.

Veliko avtomobilov, ki je failalo na tem testu, se je vrnilo s preprostim software updateom ESP/VSC.

Ironija je da bolj športni avti pridejo ponavadi z ESP, ki dopušča več svobode, kar posledično prinese ne najboljši uspeh pri losovem testu.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 26 Avg 2020, 13:20

Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?
Tesla fanboi ... since '06
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 164
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
99
8

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Gasper » 26 Avg 2020, 13:32

Je lahko eden izmed vzrokov, poleg mase seveda.

Lep primer je od istega testerja GT86, ki losov test odpelje z 80 kmh, ko pa avto (ESP) dajo v Track mode pa niso zmožni odpeljat niti 77 kmh.

Model 3 je test opravil z odliko (83 kmh), Model X pa ne najbolje (70 kmh) lahko bi rekel da kljub nizkemu težišču porazno na ravni picku-upa (Ford Ranger) :D, zakaj tako?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2361
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1920
1329

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a warpedone » 26 Avg 2020, 15:21

Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.

Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?
Tesla fanboi ... since '06
Argo
-
Prispevkov: 1567
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
958
701

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Argo » 26 Avg 2020, 15:40

warpedone je napisal/-a:Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.

Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?


Meni je tud disketa vredu. Sam da špila.
Ogo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 355
Avto: Hyundai Kona EV
277
152

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Ogo » 26 Avg 2020, 17:53

warpedone je napisal/-a:Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?



Če še nisi dojel, Tesla nima nekega monopola na fanboy avtomobilsko sceno.
Jo imajo tudi drugi proizvajalci. Npr. Porsche, Mercedez Benz, BMW, ...

In več ko bo fanboy scene začelo štancat svoje EV izdelke, težje bo Tesli prodajat svojo fanboy sceno kot nekaj ekstra. Ker prej navedeni imajo že 100 let izkušenj, kako to sceno furat. Pa avte tudi povečini znajo bolje narest in skrbet za stranke 20 let po prodaji.

Tako to je.
Argo
sluk
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 547
Kraj: stajerska
Avto: negovan
302
276

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a sluk » 26 Avg 2020, 19:16

Ni tako. 20 let po prodaji skrbijo za stranke, ki hodijo na servis. Jaz sem 2 avtomobila kupil pri isti avtohiši, vendar nisem bil z njima niti 1x na servisu, kar so mi tudi omenili pri nakupu drugega. Za stranko skrbijo najbolj tam, kamor hodiš na servis. Kako so skrbeli zame? Ko so dobili kupnino sem se odpeljal. Zadnje kar sem od njih slišal je bilo "srečno vožnjo". Tam kjer servisiram, pa lepo skrbijo...
rgornik
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 626
Kraj: Dragomelj
Avto: Renault
387
164

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a rgornik » 27 Avg 2020, 09:47

sluk je napisal/-a:Ni tako. 20 let po prodaji skrbijo za stranke, ki hodijo na servis. Jaz sem 2 avtomobila kupil pri isti avtohiši, vendar nisem bil z njima niti 1x na servisu, kar so mi tudi omenili pri nakupu drugega. Za stranko skrbijo najbolj tam, kamor hodiš na servis. Kako so skrbeli zame? Ko so dobili kupnino sem se odpeljal. Zadnje kar sem od njih slišal je bilo "srečno vožnjo". Tam kjer servisiram, pa lepo skrbijo...

Pooblaščeni servis NI ENAKO proizvajalec. Ponavadi so prvi lahko ali precej boljši ali precej slabši.

Drugače pa se ves čas omenja, kako močna je fanboy scena pri tradicionalnih BMW, Mercedes itd. V Sloveniji po mojem noben ne seže Renaultu do kolen, tako da ne bit tako pristranski do "švabov", ker niso tako ekstra
OVE, OVE, OVE
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1315
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
815
718

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 27 Avg 2020, 11:21

Ogo je napisal/-a:
warpedone je napisal/-a:Se pravi, ker je taycan super športnik, je na testu agilnosti slabši od družinskih limuzin?
Sem prav dojel?



Če še nisi dojel, Tesla nima nekega monopola na fanboy avtomobilsko sceno.
Jo imajo tudi drugi proizvajalci. Npr. Porsche, Mercedez Benz, BMW, ...

In več ko bo fanboy scene začelo štancat svoje EV izdelke, težje bo Tesli prodajat svojo fanboy sceno kot nekaj ekstra. Ker prej navedeni imajo že 100 let izkušenj, kako to sceno furat. Pa avte tudi povečini znajo bolje narest in skrbet za stranke 20 let po prodaji.

Tako to je.


Ni res. Lahko se komot obrneš in pogledaš Hyundai ter Kia. Kje je bila in kje je zdaj po kvaliteti. Za luxuzen segment jim še malo manjka. Preprosto Tesla najame ljudi, ki so že leta v tem poslu.
Koda do 1500km polnjenja za Teslo: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1315
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
815
718

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 27 Avg 2020, 11:24

Argo je napisal/-a:
warpedone je napisal/-a:Je blo napisano, da se je taycan najbolje odrezal v Sport+ načinu.

Popravek bo porsche poslal na disketi po pošti?


Meni je tud disketa vredu. Sam da špila.


Meni to ne diši. Recimo, da moraš na toyoto peljat avto da ti nadgradijo navigacijo. Po ne vem koliko (4 leta) je pa zadeva plačljiva? Koliko že. 500eur? Recimo, da Teslinih 120eur na leto da si online niti ni drago, če šteješ še druge bonuse. Cena na 10-12let je tam tam. Uporabniška izkušnja, pa čisto na drugem nivoju.
Koda do 1500km polnjenja za Teslo: https://ts.la/dejan44094
Uporabniški avatar
Vodokotlic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1315
Kraj: Ljubljana/Vipava
Avto: Model 3 LR AWD
815
718

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Vodokotlic » 27 Avg 2020, 11:25

A se da zmenit za test Tayacan? Ali je top čisto rezervirano za šefe in novinarje?
Koda do 1500km polnjenja za Teslo: https://ts.la/dejan44094
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 391
179
7

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a quadslo » 27 Avg 2020, 12:26

Da se.

New Over-The-Air Upgrades

Owners can spec more safety systems via the over-the-air upgrades thanks to Function on Demand. These include the Active Lane Keep Assist and Porsche InnoDrive, available for cars with Adaptive Cruise Control, Porsche Intelligent Range and the Power Steering Plus.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3981
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4703
6148

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a matija » 27 Avg 2020, 12:45

quadslo je napisal/-a:Da se.

New Over-The-Air Upgrades

Owners can spec more safety systems via the over-the-air upgrades thanks to Function on Demand. These include the Active Lane Keep Assist and Porsche InnoDrive, available for cars with Adaptive Cruise Control, Porsche Intelligent Range and the Power Steering Plus.


To pokrije manjse update, za vecje se obisce salon.
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3981
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | Zoe ZE50 R110
4703
6148

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a matija » 27 Avg 2020, 12:52

Viudim da ste naceli temo losovega testa pri Taycanu, nisem zelel sem postat ko sem prebral, sem vedel kaksni bodo odzivi :-)

Ja, je malenkost smesno/cudno, da se dedicated sportnik obnasa slabse kot denimo Model3.

A ce ze zlivate olje na ogenj, lahko se kaj dodam, saj se stvar ne zakljuci tu, Taycanu je odletela tudi prednost neprestanih pospesevanj brez upada performanc, ker:
* ModelS od Cheetah updata dalje zmore enako, po nesteto poskusih na drag stripu se upad performance ne zgodi vec
* celo nasprotno, testi Taycana s pospesevanji (TopGear) je bil izveden pristransko, po launchu so avto zapeljali nazaj do startne tocke z zmerno hitrostjo, kjer se je vmes hladil. Ti poskusi so se odvijali z 2min razmiki. V tem mesecu izveden test je pokazal nasprotno, pri res konstantnih pospesevanjih brez 2min pavze se zacno cez cas ze pojavljati znizevanja moci

In tako dalje. Skratka preverjeno znamko z zgodovino se kuje v nebo, o panelgapih redko kdaj kaj slisimo za Taycana, a le 15 sekund googlanja pokaze nasprotno (panel gaps s slikami, spontani vzigi, ...), medtem ko se pri novincu (ki marketinsko ne podpira novinarjev) isce dlako v jajcu.

Ko bo skozi leta vedno vec Tesel na cestah ter bo povsem normalno, da jo vozi nekaj sosedov ter prijateljev, se bo gnoj pocasi nehal zlivat. Dokler pa so v fazi disruptorja industrije, bo gnoj šprical.
DGJ, prgrmr
1500km brezplacnega polnjenja za Model3: https://bit.ly/2Czf459
Avrelij
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 385
Kraj: Zasavje
Avto: ice Hyundai i30
327
253

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Avrelij » 27 Avg 2020, 13:16

Vodokotlic je napisal/-a:Ni res. Lahko se komot obrneš in pogledaš Hyundai ter Kia. Kje je bila in kje je zdaj po kvaliteti. Za luxuzen segment jim še malo manjka.


Za lux segment imajo znamko Genesis. Če se prav spomnim naj bi začeli s prodajo v EU v 2021. Začeli so z limuzinskimi oblikami (za USA trg), sedaj tudi s tim križancem, naslednje leto pa startajo z EV-ji na skupnih platformah koncerna. Testne že vozijo po cestah.
Simon
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 891
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE R135
539
476

Re: Porsche Mission E - Taycan

OdgovorNapisal/-a Simon » 27 Avg 2020, 13:17

Brezveze se obremenjevat z zmogljivostmi Porsche (tut če je slabši od Tesle), ker je cenovno v drugi ligi in je klientela druga... tukaj niti ni več toliko performance, kot pa statusni simbol
warpedone, Vodokotlic, Ogo, matija, Kegelj, DGJ, FV-EV

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na