Argo napisal/-a:Če bi se malo poglobili v vse skupaj
Poglobili? Ze nekaj let nakladajo z Mission E. Takrat nisem verjel vec kot 25% in sedaj vidim da imam prav.
Argo napisal/-a:
bi videli, da ni poanta tega vozila doseg
Tu ti dam prav, poanta tega vozila je za odpeljat par krogov na pisti, ostalo je sekundarnega pomena. Besede njihovih engineerjev, kako je vgrajen hladilni sistem superioren ter kako ima superiorne performanse (ta je ze malo bosa, ampak ok)
Argo napisal/-a:
ampak hitrost polnjenja. Prvi modeli 250kW so pripravljeni.
Vidim da je ze warpedone postregel s stevilkami, ce je bilo slucajno prevec suhoparno, pripenjam eno slikco ki prikazuje hitrost polnjenja razlicnih novejsih avtomobilov. In ja, res se tako Taycan kot E-Tron (kjer je tudi pre-opevana hitrost polnjenja, a nima kaj dosti skupnega z realnostjo) polnita hitro iz stalisca kW. Iz stalisca polnjenja dometa (kilometri na uro) sta pa bolj svoh.
Pa spet, ne me narobe razumet. Nas bivsi CZero se je pocasneje polnil od Taycan/e-Tron. Nas bmw hibrid tudi. Avta polnita cisto fajn, ce jih iz stalisca polnjenja primerjamo z EVji izpred nekaj let, prav blestita. Ce pa jih primerjamo z EVji v 2020 pa vse skupaj pusti cuden izraz na faci. Ko pa clovek da v obzir se cene (e-tron je hitro 100k, taycan je hitro 200k) postane izraz na faci ze tisti "what the fuck?".
Za hitrost polenjenja Taycana (v tem kar je pomembno, koliko kilometrov napolnimo v 5min, 10min, 15min, 20min, ...) glej sliko spodaj. Je super zadevca, ampak dalec od tega kakor jo hvalisajo (superiore don naj bi bil, je pa first follower). Sicer je ze dokazano da je "first follower" najpomembnejsi faktor za zagon novih smernic.
Dokler je le en igralec, je le solist. Ko pride do prvega ki sledi, se moznosti za naval dodatnih sledilcev zelo dvignejo. Iz tega stalisca sta tako e-tron kot Taycan najpomembnejsa avtomobila leta 2019.
E-Tron je dal mislit ostalim proizvajalcem pri SUVjih, evo: imamo ze pravi naval elektricnih SUVjev. Dokler je bil na trgu ModelX (ki je dalec pred e-tronom), nobody gave a fuck. Enako je z ModelS. Od leta 2012 ni dobil konkurenta na trgu, sedaj je tu koncno Taycan. Sicer skoraj 10 let prepozno, Audi je recimo ze leta 2012 napovedoval ModelS killer s sportnim e-tron, ki bi bil kot elektricno R8. Cakamo ga se danes, smo pa docakali Taycana.
Argo napisal/-a:
In poanta je da bi z IONITY mrežo v 2021 polnili z 350kW.
2021 ? Zacetek tega leta ali konec ? Zanimivo kako se napovedi glede Ionity tudi precej zamikajo, za konec 2019 so napovedovali precej, imajo se 2 dni. Trenutno so na 1/4 teslinega omrezja v EU. S tem da bo tam precej precej hitro gneca. Je pa odlicno da se gradi novo omrezje, ne bo opcije polnit le na superchargerjih ampak tudi na ionity.
Argo napisal/-a:Ker se ve da je edina res prava prednost pred ostalimi zanesljivost polnilne mreže in hitrost polnjenja.
Sem ze mislil da govoris o Superchargerjih, ker Ionity ima po 2-4 polnilnice na mesto, redno kaksna (ali vec njih) ne delujejo. Celo na tem forumu beremo kako 2/4 ali 3/4 ne delujejo. Saj pocasi bo, verjetno cez kaksni 2 leti.
Argo napisal/-a:
Vse ostalo ni omembe vredno. Isto logiko ima Tesla. Vsi govorite koliko kilometrov delate. Kaj ta doseg cca 300km res ni dovolj za eno furo?
Seveda je, imajo pa tudi Teslina vozila razlicne domete, obstajajo razlicni cikli, so razlicni nacini voznje. Ja, "ta doseg cca 300km" velja za nekatere Tesle, dolocene imajo manj, dolocene vec, spet oboje ob drugacnem nacinu voznje spet drugace.
Dejstvo pa je, da Teslo lahko kupis s 370 miljami dometa, Taycana pa s kaksnimi 100-150 manj. Ter ko prides s Taycanom na Ionity polnilnico, bo na eni Leaf, na drugi Kona, na tretji bo kak taxist ki bo zelel izkosristit 8€ in bo tam do 99%, cetrta pa recimo ne bo delovala, ce vzamem neko povprecje.
Ko bos na vrsti pa ne bos polnil ekstremno hitro, ceprav bo stevilka v kW visoka. Hkrati bos pogledoval "cez cesto" in opazil kako 20 Tesel polni na superchargerju se kaksnih 10 pa je prostih.
Takrat si bo svaba rekel: mater, dajmo te tesle se kako regulirat in omejevat, do zdaj so poskusali z omejitvami subvencije glede na vrednost avta, pravilom da mora bit polnilno mesto dostopno vsem, tudi tistim ki ne zelijo prispevat nic za omrezje, omejitvami autopilota, ... nato pa bo v kafani se bolj hvalil koliko kilovatov je prejel na Ionity, sicer je dec s Teslo ze 100km naprej, ko je on prisel do svojih stevilk, a pustmo detajle.
Argo napisal/-a:Performanse malo gore malo dole sploh nima veze, ker tega niti ne znamo, niti ne zmoremo, niti ne smemo izkoristiti v celoti. Vsi bodo tu tu.
Zakaj? Pa ravno to je ena od skoraj edinih karakteristik, kjer se Taycan malo pribliza Tesli.