Porsche Mission E - Taycan

Odgovori
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Febo »

Goran napisal/-a:Al pa una tesla s foruma ki je po 238 km mela še 4%.
Goran ta tesla ni bila vožena po EPA standardu. Bjorn je dokazal da pride SR+ ob ac vožnji 90km/h (po gps) do 400km daleč. Pa to je njihov vstopni model.
Drugače pa je meni taycan samo uauuuuuu. Takoj bi ga imel. Novinarje čist razumem zakaj jih je prepričal ker to je res športen avto in ne kot model S k je limuzina. Če imaš 600ks+ more bit športen avto!
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a crunchy »

Taycan zgleda da ima nekoliko manjši doseg (to objavljam za vse tiste, ki ste ga že naročili, da ne bo presenečenja):

[youtube]https://youtu.be/-_8tHIXBkN0[/youtube]
matija, CRF, Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Zelo konkurenčen sedežni...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Znan je tudi doseg dražjega Taycana Turbo S ... celih 192 milj po EPA:
Slika

Švabi obvladajo ... gobcanje
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a matija »

Hmm 192 epa je malo zalostno, sploh ko ga pozimi svaba prelufta na autobahnu pa verjetno ne pride prav dalec...
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 653
Kraj: GO
Avto: V40, TESLA MY SR
629
2715

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Dzun Tao »

Doseg Taycana je super, sej ga maš lahko za drugi avto!
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Argo »

Če bi se malo poglobili v vse skupaj bi videli, da ni poanta tega vozila doseg ampak hitrost polnjenja. Prvi modeli 250kW so pripravljeni. In poanta je da bi z IONITY mrežo v 2021 polnili z 350kW. Ker se ve da je edina res prava prednost pred ostalimi zanesljivost polnilne mreže in hitrost polnjenja. Vse ostalo ni omembe vredno. Isto logiko ima Tesla. Vsi govorite koliko kilometrov delate. Kaj ta doseg cca 300km res ni dovolj za eno furo? Performanse malo gore malo dole sploh nima veze, ker tega niti ne znamo, niti ne zmoremo, niti ne smemo izkoristiti v celoti. Vsi bodo tu tu.
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Argo »

Da ne govorim o kvaliteti izdelave, ki je pa če že primerjamo Teslo in Porsche, nedvomno na strani slednjega.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a warpedone »

..ampak hitrost polnjenja. Prvi modeli 250kW so pripravljeni. In poanta je da bi z IONITY mrežo v 2021 polnili z 350kW.
Taycan se fila z max 270kW.
In hitorst polnjenja se ne meri s kW ampak s km/h oz. raje kolk km dobiš v recimo 5 min filanja z ustrezno prazno baterijo.

Taycan se fila z max 270 kW, nuca 49kWh na 100 milj - v 5 min filanja z 270kW dobi največ 74 km dosega
Hyundai Kona 64 se fila z max 77kW, nuca 27kWh/100 milj - v 5 min filanja z 77kW dobi največ 38 km dosega
M3 LRD se fila z max 250 kW in nuca 28 kWh/100milj - v 5 min filanja z 250 kW dobi največ 120 km dosega

Na random 50kW CCS je stanje sploh za zjokat:
- Taycan Turbo: 41 km v 15 min @50kW
- Hyundai Kona 64: 74 km v 15 min @50kW
- Tesla M3 LRD: 72 km v 15 min @50kW

Od visoke hitrosti polnjenja taycana ne ostane nič.
V idealnih pogojih je pol počasnej od tesle točno zaradi dvakrat višje porabe.
V ralnih pogojih je za tretjino počasnej tut od plebejske hyundai Kone.

Skratka, Taycan očitno ni avto za vozit ampak not sedet in šlatat leder.
Že (ne)odzivnost zaslonov in obupne menije je bolje ne omenjat..
Dzun Tao
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a matija »

Argo napisal/-a:Da ne govorim o kvaliteti izdelave, ki je pa če že primerjamo Teslo in Porsche, nedvomno na strani slednjega.
Izkusnje, ali ?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4582
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7876

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a matija »

Argo napisal/-a:Če bi se malo poglobili v vse skupaj
Poglobili? Ze nekaj let nakladajo z Mission E. Takrat nisem verjel vec kot 25% in sedaj vidim da imam prav.
Argo napisal/-a: bi videli, da ni poanta tega vozila doseg
Tu ti dam prav, poanta tega vozila je za odpeljat par krogov na pisti, ostalo je sekundarnega pomena. Besede njihovih engineerjev, kako je vgrajen hladilni sistem superioren ter kako ima superiorne performanse (ta je ze malo bosa, ampak ok)
Argo napisal/-a: ampak hitrost polnjenja. Prvi modeli 250kW so pripravljeni.
Vidim da je ze warpedone postregel s stevilkami, ce je bilo slucajno prevec suhoparno, pripenjam eno slikco ki prikazuje hitrost polnjenja razlicnih novejsih avtomobilov. In ja, res se tako Taycan kot E-Tron (kjer je tudi pre-opevana hitrost polnjenja, a nima kaj dosti skupnega z realnostjo) polnita hitro iz stalisca kW. Iz stalisca polnjenja dometa (kilometri na uro) sta pa bolj svoh.

Pa spet, ne me narobe razumet. Nas bivsi CZero se je pocasneje polnil od Taycan/e-Tron. Nas bmw hibrid tudi. Avta polnita cisto fajn, ce jih iz stalisca polnjenja primerjamo z EVji izpred nekaj let, prav blestita. Ce pa jih primerjamo z EVji v 2020 pa vse skupaj pusti cuden izraz na faci. Ko pa clovek da v obzir se cene (e-tron je hitro 100k, taycan je hitro 200k) postane izraz na faci ze tisti "what the fuck?".

Za hitrost polenjenja Taycana (v tem kar je pomembno, koliko kilometrov napolnimo v 5min, 10min, 15min, 20min, ...) glej sliko spodaj. Je super zadevca, ampak dalec od tega kakor jo hvalisajo (superiore don naj bi bil, je pa first follower). Sicer je ze dokazano da je "first follower" najpomembnejsi faktor za zagon novih smernic.

Dokler je le en igralec, je le solist. Ko pride do prvega ki sledi, se moznosti za naval dodatnih sledilcev zelo dvignejo. Iz tega stalisca sta tako e-tron kot Taycan najpomembnejsa avtomobila leta 2019.

E-Tron je dal mislit ostalim proizvajalcem pri SUVjih, evo: imamo ze pravi naval elektricnih SUVjev. Dokler je bil na trgu ModelX (ki je dalec pred e-tronom), nobody gave a fuck. Enako je z ModelS. Od leta 2012 ni dobil konkurenta na trgu, sedaj je tu koncno Taycan. Sicer skoraj 10 let prepozno, Audi je recimo ze leta 2012 napovedoval ModelS killer s sportnim e-tron, ki bi bil kot elektricno R8. Cakamo ga se danes, smo pa docakali Taycana.
Argo napisal/-a: In poanta je da bi z IONITY mrežo v 2021 polnili z 350kW.
2021 ? Zacetek tega leta ali konec ? Zanimivo kako se napovedi glede Ionity tudi precej zamikajo, za konec 2019 so napovedovali precej, imajo se 2 dni. Trenutno so na 1/4 teslinega omrezja v EU. S tem da bo tam precej precej hitro gneca. Je pa odlicno da se gradi novo omrezje, ne bo opcije polnit le na superchargerjih ampak tudi na ionity.
Argo napisal/-a:Ker se ve da je edina res prava prednost pred ostalimi zanesljivost polnilne mreže in hitrost polnjenja.
Sem ze mislil da govoris o Superchargerjih, ker Ionity ima po 2-4 polnilnice na mesto, redno kaksna (ali vec njih) ne delujejo. Celo na tem forumu beremo kako 2/4 ali 3/4 ne delujejo. Saj pocasi bo, verjetno cez kaksni 2 leti.
Argo napisal/-a: Vse ostalo ni omembe vredno. Isto logiko ima Tesla. Vsi govorite koliko kilometrov delate. Kaj ta doseg cca 300km res ni dovolj za eno furo?
Seveda je, imajo pa tudi Teslina vozila razlicne domete, obstajajo razlicni cikli, so razlicni nacini voznje. Ja, "ta doseg cca 300km" velja za nekatere Tesle, dolocene imajo manj, dolocene vec, spet oboje ob drugacnem nacinu voznje spet drugace.

Dejstvo pa je, da Teslo lahko kupis s 370 miljami dometa, Taycana pa s kaksnimi 100-150 manj. Ter ko prides s Taycanom na Ionity polnilnico, bo na eni Leaf, na drugi Kona, na tretji bo kak taxist ki bo zelel izkosristit 8€ in bo tam do 99%, cetrta pa recimo ne bo delovala, ce vzamem neko povprecje.

Ko bos na vrsti pa ne bos polnil ekstremno hitro, ceprav bo stevilka v kW visoka. Hkrati bos pogledoval "cez cesto" in opazil kako 20 Tesel polni na superchargerju se kaksnih 10 pa je prostih.

Takrat si bo svaba rekel: mater, dajmo te tesle se kako regulirat in omejevat, do zdaj so poskusali z omejitvami subvencije glede na vrednost avta, pravilom da mora bit polnilno mesto dostopno vsem, tudi tistim ki ne zelijo prispevat nic za omrezje, omejitvami autopilota, ... nato pa bo v kafani se bolj hvalil koliko kilovatov je prejel na Ionity, sicer je dec s Teslo ze 100km naprej, ko je on prisel do svojih stevilk, a pustmo detajle.
Argo napisal/-a:Performanse malo gore malo dole sploh nima veze, ker tega niti ne znamo, niti ne zmoremo, niti ne smemo izkoristiti v celoti. Vsi bodo tu tu.
Zakaj? Pa ravno to je ena od skoraj edinih karakteristik, kjer se Taycan malo pribliza Tesli.
talker2, timo, warpedone, CRF, Dzun Tao, Stromcek, Matej, DCT, FV-EV
Argo
-
Prispevkov: 1566
Kraj: Slovenija
Avto: Kona EV 64
969
701

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Argo »

matija napisal/-a:
Argo napisal/-a:Da ne govorim o kvaliteti izdelave, ki je pa če že primerjamo Teslo in Porsche, nedvomno na strani slednjega.
Izkusnje, ali ?
Izkušnje, da. Sem imel priložnost testne vožnje s taycanom. Ko boste naslednje leto imeli možnost priporočam da poizkusite.
CRF, Robinhood
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5309
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6170
4038

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Se lahko kar strinjam z mitjo-warpedone mnenjem.

Pripomba bi šla le na mersko enoto, torej hitrost polnjenja na km. Ta ni pri vsakomur enaka, pač pa je odvisna od načina vožnje oziroma predvsem od hitrosti. Nekateri vozijo po omejitvah, drugi povprečno precej preko, se pa najdejo tudi taki, ki redno vozijo počasneje, torej njihov moto ni dirkanje. Posledično tudi čas polnjenja na km ni enak temu, kot je zgoraj predstavljeno, zato bi bilo smiselno dopolnit, da to velja za povprečne hitrosti x, za y pa .....
SimonZed, kt57, Robinhood
Uporabniški avatar
technic
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2257
1186
398

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a technic »

Bjorn je ujel nekaj zanimivega:
taycan.png
SimonZed, matija, Vodokotlic
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Goran »

FV-EV napisal/-a:Se lahko kar strinjam z mitjo-warpedone mnenjem.

Pripomba bi šla le na mersko enoto, torej hitrost polnjenja na km. Ta ni pri vsakomur enaka, pač pa je odvisna od načina vožnje oziroma predvsem od hitrosti. Nekateri vozijo po omejitvah, drugi povprečno precej preko, se pa najdejo tudi taki, ki redno vozijo počasneje, torej njihov moto ni dirkanje. Posledično tudi čas polnjenja na km ni enak temu, kot je zgoraj predstavljeno, zato bi bilo smiselno dopolnit, da to velja za povprečne hitrosti x, za y pa .....
Jao, bog pomagaj, vožnja po omejitvah je zate dirkanje?
Febo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 302
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla III
364
38

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a Febo »

Goran napisal/-a:
FV-EV napisal/-a:Se lahko kar strinjam z mitjo-warpedone mnenjem.

Pripomba bi šla le na mersko enoto, torej hitrost polnjenja na km. Ta ni pri vsakomur enaka, pač pa je odvisna od načina vožnje oziroma predvsem od hitrosti. Nekateri vozijo po omejitvah, drugi povprečno precej preko, se pa najdejo tudi taki, ki redno vozijo počasneje, torej njihov moto ni dirkanje. Posledično tudi čas polnjenja na km ni enak temu, kot je zgoraj predstavljeno, zato bi bilo smiselno dopolnit, da to velja za povprečne hitrosti x, za y pa .....
Jao, bog pomagaj, vožnja po omejitvah je zate dirkanje?
Free 1.500 Supercharger km _ https://ts.la/aneta55681
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
186
7

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a quadslo »

Včeraj sem bil v Nemčiji v centru. Danes in v soboto bodo imeli predstavitev za prve naročnike, drug teden pa žr prve delivery. Do sedaj niso nič promovirali, še v salonu ga ni. Od drugega tedna pa s polno paro. Da vidimo.
Je pa dejal prodajalec sam, da je to avto za v mesto in malo okolice. Ni za daljše poti
CRF, Matej, Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 8338
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR 2019, 140k
5397
3530

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Lol, taycan mestni avto...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
quadslo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 415
186
7

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a quadslo »

Ja ker se že sami zavedajo, da ni za dolge
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2320
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
1693
2221

Re: Porsche Mission E - Taycan

Odgovor Napisal/-a crunchy »

quadslo napisal/-a:Včeraj sem bil v Nemčiji v centru.
Tudi sam sem se že spraševal kaj je center Nemčije. Morda pa je to tisto čudno mesto z imenom "Ausfahrt"? Po celi Nemčiji je polno teh smerokazov na avtocestah.
GM, FV-EV
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Porsche”