Audi Q8 e-tron

BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

alfy napisal/-a: 15 Nov 2022, 07:11
beno778 napisal/-a: 14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Jaz med konfigiratorjema AT in SI nisem prišel di take razlike. Res pa da ti v AT ponudi v štartu gol avto z nizko ceno, pri nas pa je že z "najnujnešo" opremo.
Naj dodam, da je v Italiji najdražji.
Dejansko je toliko razlike + 3k subvencije za privat osebo še poveča razliko na 18k. Med business in advanced v Avstriji glede opreme ni razlike, razen dveh optičnih detajlov. Ampak podobna logika kot pri T očitno, cene za SLO trg so zaradi višjega standarda znatno višje. ;)
Uporabniški avatar
DeCoRawr
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4553
Avto: Kona 64_2018
2391
374

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a DeCoRawr »

Višji davek, manj subvencije, manjši trg, bolj požrešen zastopnik + prodajalec.... vsi navajeni da se prosjači za popuste.

In pol se čudite za razlike?
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Meni je vseeno, trg je svoboden in prost znotraj EU. Popusti so sicer tudi gor stalnica.
beno778
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi R8

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a beno778 »

alfy napisal/-a: 15 Nov 2022, 07:11
beno778 napisal/-a: 14 Nov 2022, 21:07 Razlika v ceni za Q8 50 je med AT in SLO 15k eur za enako opremljen model. Kje je fora - požrešnost Porsche Slovenija (me ne bi presenetilo glede na izkušnje z njimi) ali ima AT cena že upoštevano kakšno subvencijo? Kako je z možnostjo naročila avta v AT kot tuja oseba?
Jaz med konfigiratorjema AT in SI nisem prišel di take razlike. Res pa da ti v AT ponudi v štartu gol avto z nizko ceno, pri nas pa je že z "najnujnešo" opremo.
Naj dodam, da je v Italiji najdražji.
Opremo osnovne SLO verzije se pokrije z manj kot 1000 eur v AT konfiguratorju. Vseeno se mi zdi že taka razlika, da se nakup v Sloveniji ne splača. Četudi upoštevam še razliko med davkoma in prej omenjenih 2400eur.

Kje je 2400eur omenjeno na AT strani? Ne najdem.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6240
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
4131
2658

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Slovenske plače : avstrijske plače
Slovenski dopusti : avstrijski dopusti
Slovenski prazniki : avstrijski prazniki
Slovenski davki za podjetja : avstrijski davki za podjetja
Slovenske odpravnine : avstrijske odpravnine
Slovenska kupna moč : avstrijska kupna moč
Velikost SLO trga : velikost AT trga

Ker je to vse isto, je SLO cena enaka AT ceni ...

Privat uvoz novega vozila iz tujine ni nikakršno sramotno početje. Komur se da s tem ubadat, si lahko omisli biznis ... tarife so okrog jurja/dva na postopek. Izi moni!
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

https://www.audi.at/innovation/e-mobilitaet/foerderung

Očitno je to celo brez proizvajalčeve subvencije.
De Rosa
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 228
Kraj: Celje
Avto: Audi Q4 SB 40
307
60

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a De Rosa »

Cenik pri sportbacku se začne 2 jurja nad q4 v Slo. Bom kar premislil ob menjavi, če bi se v večji fotelj prestavil..
BL_EV
beno778
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi R8

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a beno778 »

Je pa čisto možno, da je v AT konfiguratorju napaka. Je kdo preverjal? Ker nemški base price je 75k, avstrijski pa 60k. Tako velike razlike niso logične.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Ni napaka. V Avstriji je cena osnovnega modela max 60k pogoj za subvencijo. Tak avto lahko dejansko avto kupiš. Je bilo pri prejšnjem enako. Za mojega ex je prvi lastnik dobil subvencijo.
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1554
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
838
751

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a alfy »

BL_EV napisal/-a: 15 Nov 2022, 08:12 Objektivna primerjava po mojem ni smetenje. :)
Mah, primerjat lepega Audija z Y je bolj žalitev a naj bo če tako menite.
bvs
PogoreucJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Avto: Dizl mašinca
172
161

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Meni je audi grd.
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

O lepoti oz. grdoti se ne razpreda. :)
PogoreucJ, Rubb
alfy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1554
Kraj: Koper
Avto: i3 94 rex
838
751

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a alfy »

BL_EV napisal/-a: 15 Nov 2022, 18:19 O lepoti oz. grdoti se ne razpreda. :)
Pa o objektivnosti tudi ne, ste objektivni kot 24ur o Golobovi vladi :D, aja tudi politika ne spada tu, se opravičujem.
Rubb
beno778
Prispevkov: 8
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi R8

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a beno778 »

Če bi se moral odločati med MY in Q8 etron, bi po veliko kriterijih zmagal MY. Ko pa dodam zraven še kakovost izdelave potem, se stvar hitro obrne.

Post od Apolona v drugi temi (18. točk o lastništvu model Y) je zelo zgovoren. Če ima nekdo ogromno časa, da se ukvarja/igra z avtom, bi bila Tesla boljša izbira. Ker ga sam nimam, bi se v tem primeru odločil za (bolj) preverjeno opcijo. Črički v armaturi, žvižganje med vožnjo na AC ali ukvarjanje z odpravljanjem teh težav so zame totalni deal breaker. Iz izkušenj tudi vem, da so možnosti pri Audiju za kaj takega zelo majhne. Sem upal, da se bodo stvari pri Tesli po 2018/2019 popravile in dejansko so se, a so še predaleč od cilja (zame).
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4473
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5672
7447

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a matija »

beno778 napisal/-a: 15 Nov 2022, 21:48 Če bi se moral odločati med MY in Q8 etron, bi po veliko kriterijih zmagal MY. Ko pa dodam zraven še kakovost izdelave potem, se stvar hitro obrne.

Post od Apolona v drugi temi (18. točk o lastništvu model Y) je zelo zgovoren. Če ima nekdo ogromno časa, da se ukvarja/igra z avtom, bi bila Tesla boljša izbira. Ker ga sam nimam, bi se v tem primeru odločil za (bolj) preverjeno opcijo. Črički v armaturi, žvižganje med vožnjo na AC ali ukvarjanje z odpravljanjem teh težav so zame totalni deal breaker. Iz izkušenj tudi vem, da so možnosti pri Audiju za kaj takega zelo majhne. Sem upal, da se bodo stvari pri Tesli po 2018/2019 popravile in dejansko so se, a so še predaleč od cilja (zame).
Vozil sem Q4 e-tron, E-tron in ModelY. Kvaliteta izdelave pri premium nemcih nezadrzno pada (o Q4 si lahko moj detajlnejsi post s slikami preberes v sosednji temi o Q4).

Notranjost je bila taksno razocaranje s kupom plastike, da sem vec vprasanj po testni voznji v salonu namenil temu. Prodajna svetovalka je zagotavljala, da ima avto vso opremo, MPC je bil ce se ne motim 82.000€ (danes je verjetno drazji). MY iz Shanghaia dobesedno preseneca po kvaliteti izdelave, napredek je enormen tudi v direktni korelaciji s par let staro Teslo (2018-2019).

Stvari se zelo zelo hitro spreminjajo, na eni strani navzdol na drugi navzgor, tocko preseka smo ze dosegli.
SunnyDay
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

matija napisal/-a: 16 Nov 2022, 07:58
Vozil sem Q4 e-tron, E-tron in ModelY. Kvaliteta izdelave pri premium nemcih nezadrzno pada (o Q4 si lahko moj detajlnejsi post s slikami preberes v sosednji temi o Q4).

Notranjost je bila taksno razocaranje s kupom plastike, da sem vec vprasanj po testni voznji v salonu namenil temu. Prodajna svetovalka je zagotavljala, da ima avto vso opremo, MPC je bil ce se ne motim 82.000€ (danes je verjetno drazji). MY iz Shanghaia dobesedno preseneca po kvaliteti izdelave, napredek je enormen tudi v direktni korelaciji s par let staro Teslo (2018-2019).
Se strinjam glede q4, ampak v primerjavi z vozilom ki je tu on topic, se lahko oba prej omenjena glede občutka v notranjosti lahko skrijeta v najgloblji gozd.
matija
PogoreucJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 445
Avto: Dizl mašinca
172
161

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a PogoreucJ »

Sem gledal cenik pa si s tem Q8 in še nekaj dodatne opreme hitro kreko preko 100 jurjev. Ne glede na to moram it en giro.
Q4ever
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 27
Kraj: Ljubljana
Avto: Audi Q4
24
8

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a Q4ever »

Q4 so enormno podražili (moj je po konfiguratorju sedaj za cca 8k € dražji), tako da po mojem Q8 ga ne boš dobil pod 100k € s popusti vred. Pa še je vprašanje z dobavljivostjo/dobavnimi roki, ki je za Audi še vedno velik problem. MY drugače nima za burek proti Q8.
whaler
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 28
21
25

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a whaler »

Q4ever napisal/-a: 19 Nov 2022, 22:42 Q4 so enormno podražili (moj je po konfiguratorju sedaj za cca 8k € dražji), tako da po mojem Q8 ga ne boš dobil pod 100k € s popusti vred. Pa še je vprašanje z dobavljivostjo/dobavnimi roki, ki je za Audi še vedno velik problem. MY drugače nima za burek proti Q8.

Na osnovi cesa model Y proti Q8.....

Po mojem glih obratno. Sploh glede na ceno...Primerljiv Audi je kot si sam dejal 100k eur....tako da edino kar se da primerjat je Tesla X. kjer pa audi spet pade.

Kakorkoli obrnes se legacy car makerji nikoli ne bodo priblizali Tesli, Lucidi, Fiskerju ipd nikoli.....

Vsi legacy car makerji so "Nokia proti Appleu"...prej ko slej bodo sli vsi zu grund....ce ne zaradi Tesle pa zaradi Kitajcev..
BL_EV
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1969
Avto: Dizl mašinca
1069
701

Re: Audi Q8 e-tron

Odgovor Napisal/-a BL_EV »

Konfiguriranega imam za 75k v Avstriji (59,9 business varianta + 15k dodatne opreme, vse asistence, b&o, temen strop in se nekaj malenkosti, tako da avto izgleda kot audi in ne kot octavia iz 2015). Grem ta teden vprašat v salon kdaj/če je tak avto dobavljiv. 75 je bruto cena minus subvencija 5,4k, na popuste pri business modelu ne računam.

V Slo dejansko pridem na ca. 88k za enakega. Business je v Avstriji enak kot advanced (v SLO ali AT), le odbijačev nima v barvi karoserije (400 EUR) in adaptivnega tempomata, kar itak doda tour asistenčni paket.
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek