
audi q4 e tron
Re: audi q4 e tron
Wau... Super...
Kako bi šele bilo, če bi bilo vse res...
Tako pa že predolgo spremljam svet elektromobilnosti, da bi še verjel v Božička.
Ta prispevek je iste zvrsti:
https://youtu.be/ZM7zi4jQgAU
Kako bi šele bilo, če bi bilo vse res...
Tako pa že predolgo spremljam svet elektromobilnosti, da bi še verjel v Božička.
Ta prispevek je iste zvrsti:
https://youtu.be/ZM7zi4jQgAU
Re: audi q4 e tron
Spet nobenega karavana - zgleda da bo se samo SUVje proizvajalo. Mogole so se kaj naučili iz prvega poskusa in bo vsaj drivetrain bol učinkovit.
Re: audi q4 e tron
Samo karavani imajo vseeno več prostora kot limuzine in so cenejši kot SUV, tako, da bi bili dobra alternativa trenutni ponudbi.darjan napisal/-a:SUV je imo FTW. Ali "limuzina", ali SUV. Karavani so passe.
Re: audi q4 e tron
Si me nasmejal... pride, pride,.......pride, kdaj pride?
Ko bom jaz že 3. ali 4. ev zamenjal?
Ko bom jaz že 3. ali 4. ev zamenjal?
DeCoRawr napisal/-a:Sej pride karavan ID space vision...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: audi q4 e tron
ta je edini ki je bil predstavljen, tko da EV maš enkrat bo že, odvisno koliko si potrpežljiv
e-Niro je tudi bolj karavan like dajmo rečt ampak tega tudi še ni
e-Niro je tudi bolj karavan like dajmo rečt ampak tega tudi še ni
Re: audi q4 e tron
Nisem potrežljiv.... kbg tko ke. Če bi imel kdo v ponudbi ev avto velikosti citroen c4 grand picasso oz grand tour z realnim dometom 400 km to bi bilo pa zelo zanimivo.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: audi q4 e tron
Jaz bi tudi raje enoprostorca, pa so očitno gotofi, sem dočakal SUV z večjo baterijo in ni mi žal, sedaj pa poleg kone že ali bodo še, 2008, Y, ID4, Volvo, peace, tron. Upajmo da bo kmalu večja ponudba, hitre dobave in nižje cenenakaza napisal/-a:Nisem potrežljiv.... kbg tko ke. Če bi imel kdo v ponudbi ev avto velikosti citroen c4 grand picasso oz grand tour z realnim dometom 400 km to bi bilo pa zelo zanimivo.
toplotna že 22 let + MSE 6 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: audi q4 e tron
Se strinjam s tabo ponudba se veča, žal pa cene ne padajo. Se mi zdi da so EV še zmeraj butični izdelek.
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: audi q4 e tron
Dokler bodo subvencije, se bodo cene prilagajale, kar po mojem mnenju pomeni, da bodo naslednjih 5 letih na enakih nivojih kot so danes. Drugi razlog da bodo cene enake so proizvajalci vozil, ki rajši izdelujejo ICE, ker imajo več profita, kot pa EV, sicer jih zakonodaja sili v zmanjšanje CO2, ampak delajo samo toliko kolikor je nujno potrebno.nakaza napisal/-a:Se strinjam s tabo ponudba se veča, žal pa cene ne padajo. Se mi zdi da so EV še zmeraj butični izdelek.
Re: Ali bo VW še obstajal čez par let
Vtisi in opazanja, na kratko in nepopolno:
- dez v charge portu, ze omenjeno (spodaj slika1), ki pa ne prikaze mokrote znotraj v portu okoli in na PIN-ih. Namesto testnilne gume je okoli porta le plastika, ki ne tesni popolnoma
- obvolanske rocice nimajo funkcije, pri ICE pogonu sluzijo menjavam prestav avtomatika (le na zeljo). V nastavitvah nisem nasel programabilnosti rocic, prodajni svetovalec tudi ni poznal odgovora. Morda le prestavljeno iz dizelskih variant ter je brez fukncije. Hyundai jih npr uporabi za nastavljanje rekuperacije
- prevec klikov po infotainmentu je pocasnih, pri dolocenih se izpise celo obvestilo za cakanje (spodaj slika2)
- ekran za volanom je skoraj pokoncen, ekran v centru je tiltan precej polozno. Po 3 minutah voznje postalo motece, da sta tako razlicnih naklonov
- kvaliteta slike zadnje kamere pod nivojem, cudna perspektiva ter slaba vidljivost ob mraku, zvecer prakticno neuporabno
- avto je krajsi od Model Y (ne morem si pomagat, primerjal sem s tem) za 20cm. Razumljivo je prtljaznik manjsi od tistega v ModelY, cesar ne razumem je to, da je prtljaznik manjsi od tistega v Model3, ki je sedan. Model 3 ima osnovni prtljazni prostor podobnih gabaritov, ogromno dvojno dno kamor gre tudi ryanair kovcek ali npr mikrovalovka ter sprednji prtljazni prostor. Prakticno je v Model3 precej vecji prtljaznik, ceprav vanj seveda ni mozno spravit pralnega stroja.
- notranjost je polna izredno trde plastike (vec delov na vratih, armaturka, ...). Vec kot v Model3 ali Zoe, kar ni bilo pricakovano.
- poraba pri avtocesti s tempomatom na 140km/h (kjer je slo, nekaj je tunelov, odsekov z omejitvijo 100km/h ipd.) v 50 kilometrih enkrat 28kWh/100km, drugic 30kWh/100km. Pri taki obliki bi vseeno pricakoval manj.
- avto ne skriva da tehta skoraj 2.3 tone in je za skoraj 300kg tezji od ModelY, ki je vecji. Pospeski so okoli 6.5s, kar se opazi tudi med voznjo, da ne skoci kot bi clovek pricakoval od top-of-the line motorja, ki ga je mozno izbrati.
- celotna notranjost je delovala manj premium kot bi pricakoval od avtomobila za 76.000€, prodajni svetovalec je zatrdil da je testni avto imel S-line notranjost, tudi na vec koncih sem opazil embleme.
- avto ni znal niti drzati voznega pasu na AC, po pogovoru s prodajnim svetovalcem naj ne bi manjkala nobena oprema ter bi to moralo delovati. Kar sem uspel sam vklopiti je "odbijanje" od robnih crt, po tem ko so kolesa le te ze prevozila. Dvomim da je to to, saj ze avtomobili za manj kot 1/2 cene to znajo. Vklopil sem tempomat ter pritisnil gumb za sledenje pasu ki je na rocici zmigavcev. Verjetno krivo nepoznavanje audija z moje strani in s strani prodajnega svetovalca.
- aplikacija omogoca le najosnovnejse stvari
- prodajni svetovalec je sprasueval kako v tesli resujem potrebo po dodatnem planiranju na dolgih poteh, dodaten potreben cas, iskanje pravih polnilnic ter nacina placila ipd. V debato se pretirano nisem spuscal, omenil le da to naredi avto ter da ni potrebno nic posebnega, le vpise se v avto cilj "amsterdam" ter se odpelje.
- dvojno dno ima prostora ravno za servisno knjigo, spodobilo bi se tudi investirati 1€ v tepih, s katerim bi pokrili to cudno plasticno skatlo (slika3)
- popustov ni, tudi sam sem skonfiguriral podobno vozilo skozi konfigurator, listprice ki se je izpisal je bil 75.500€. Prodajni svetovalec pravi da nizje kot sistem ponudi "cena za stranko" ne gredo, saj vse prodajo — ter upam da bo se dolgo tako ostalo. Cena za stranko pri testnem (76k) je bila izpisana pri slabih 73k.
+ pozitivna stvar je oblika, meni je lep za popiz***.
slika1: slika2: slika3: slika4: slika5:
- dez v charge portu, ze omenjeno (spodaj slika1), ki pa ne prikaze mokrote znotraj v portu okoli in na PIN-ih. Namesto testnilne gume je okoli porta le plastika, ki ne tesni popolnoma
- obvolanske rocice nimajo funkcije, pri ICE pogonu sluzijo menjavam prestav avtomatika (le na zeljo). V nastavitvah nisem nasel programabilnosti rocic, prodajni svetovalec tudi ni poznal odgovora. Morda le prestavljeno iz dizelskih variant ter je brez fukncije. Hyundai jih npr uporabi za nastavljanje rekuperacije
- prevec klikov po infotainmentu je pocasnih, pri dolocenih se izpise celo obvestilo za cakanje (spodaj slika2)
- ekran za volanom je skoraj pokoncen, ekran v centru je tiltan precej polozno. Po 3 minutah voznje postalo motece, da sta tako razlicnih naklonov
- kvaliteta slike zadnje kamere pod nivojem, cudna perspektiva ter slaba vidljivost ob mraku, zvecer prakticno neuporabno
- avto je krajsi od Model Y (ne morem si pomagat, primerjal sem s tem) za 20cm. Razumljivo je prtljaznik manjsi od tistega v ModelY, cesar ne razumem je to, da je prtljaznik manjsi od tistega v Model3, ki je sedan. Model 3 ima osnovni prtljazni prostor podobnih gabaritov, ogromno dvojno dno kamor gre tudi ryanair kovcek ali npr mikrovalovka ter sprednji prtljazni prostor. Prakticno je v Model3 precej vecji prtljaznik, ceprav vanj seveda ni mozno spravit pralnega stroja.
- notranjost je polna izredno trde plastike (vec delov na vratih, armaturka, ...). Vec kot v Model3 ali Zoe, kar ni bilo pricakovano.
- poraba pri avtocesti s tempomatom na 140km/h (kjer je slo, nekaj je tunelov, odsekov z omejitvijo 100km/h ipd.) v 50 kilometrih enkrat 28kWh/100km, drugic 30kWh/100km. Pri taki obliki bi vseeno pricakoval manj.
- avto ne skriva da tehta skoraj 2.3 tone in je za skoraj 300kg tezji od ModelY, ki je vecji. Pospeski so okoli 6.5s, kar se opazi tudi med voznjo, da ne skoci kot bi clovek pricakoval od top-of-the line motorja, ki ga je mozno izbrati.
- celotna notranjost je delovala manj premium kot bi pricakoval od avtomobila za 76.000€, prodajni svetovalec je zatrdil da je testni avto imel S-line notranjost, tudi na vec koncih sem opazil embleme.
- avto ni znal niti drzati voznega pasu na AC, po pogovoru s prodajnim svetovalcem naj ne bi manjkala nobena oprema ter bi to moralo delovati. Kar sem uspel sam vklopiti je "odbijanje" od robnih crt, po tem ko so kolesa le te ze prevozila. Dvomim da je to to, saj ze avtomobili za manj kot 1/2 cene to znajo. Vklopil sem tempomat ter pritisnil gumb za sledenje pasu ki je na rocici zmigavcev. Verjetno krivo nepoznavanje audija z moje strani in s strani prodajnega svetovalca.
- aplikacija omogoca le najosnovnejse stvari
- prodajni svetovalec je sprasueval kako v tesli resujem potrebo po dodatnem planiranju na dolgih poteh, dodaten potreben cas, iskanje pravih polnilnic ter nacina placila ipd. V debato se pretirano nisem spuscal, omenil le da to naredi avto ter da ni potrebno nic posebnega, le vpise se v avto cilj "amsterdam" ter se odpelje.
- dvojno dno ima prostora ravno za servisno knjigo, spodobilo bi se tudi investirati 1€ v tepih, s katerim bi pokrili to cudno plasticno skatlo (slika3)
- popustov ni, tudi sam sem skonfiguriral podobno vozilo skozi konfigurator, listprice ki se je izpisal je bil 75.500€. Prodajni svetovalec pravi da nizje kot sistem ponudi "cena za stranko" ne gredo, saj vse prodajo — ter upam da bo se dolgo tako ostalo. Cena za stranko pri testnem (76k) je bila izpisana pri slabih 73k.
+ pozitivna stvar je oblika, meni je lep za popiz***.
slika1: slika2: slika3: slika4: slika5:
- smuggler007
- EV entuziast
- Prispevkov: 375
- Kraj: Vrhnika
- Avto: KONA
-
398107
Re: audi q4 e tron
Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw
Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.
Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.
Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,
Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP..

Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.
Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.
Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,
Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP..


Re: audi q4 e tron
Res ste smešni vsi ki pišete koliko kdo zaostaja za nekim proizvajalcem. Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve. Sami vaški majstri.smuggler007 napisal/-a: ↑21 Jan 2022, 12:53 Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw
Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.
Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.
Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,
Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP..![]()
![]()
Drugače pa ja. Za ta denar je avto porazen.
Re: audi q4 e tron
>> Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve.
OTA v Model S: 2012
OTA v audi q4: 2022 še vedno ne
zaostanek če jutri začne OTA delat: 10 let
sicer pa: več kot 10 let
OTA v Model S: 2012
OTA v audi q4: 2022 še vedno ne
zaostanek če jutri začne OTA delat: 10 let
sicer pa: več kot 10 let
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 69
- Kraj: Celje
- Avto: VW ID.4
-
2443
Re: audi q4 e tron
Predvidevam, da gre pri opisu Q4 verjetno res za hitre prve vtise, za tehtnejšo oceno bi bil potreben daljši čas intenzivne uporabe, da se uporabnik že skoraj naveliča vozila....Apolon napisal/-a: ↑21 Jan 2022, 13:27Res ste smešni vsi ki pišete koliko kdo zaostaja za nekim proizvajalcem. Kot da bi vedeli koliko časa je potrebnega za razvoj in potem implementacijo neke rešitve. Sami vaški majstri.smuggler007 napisal/-a: ↑21 Jan 2022, 12:53 Evo še moja ocena testa AUDI Q4 /40 S line 77kw
Plusi
- Res lepo izgleda.
- Kvalitetna izdelava, se vidi da je nemec.
- Karoserija pohvalno.
- Šumna izolacija dobra, ampak mislim, da je pri TESLI Y bolša.
- Lega na cesti dobra.
Minusi.
- Infotainment brez podatkov o EV vozilu, kr nekej skopiranega iz ostalih Audi verzij vozil, nedodelano.
- Voznikov LCD še kar, ampak ni mi lih nevem kaj, tudi o EV vozilu bolj malo podatkov.
- Ni 3D navigacije, saj jaz jo nisem najdu.
- Pri povezavi s telefonom se ne sinhronizira, ne pokaže zgodovine in tudi kontaktov ne.
- Regeneracija baterije se mi zdi, da ne deluje lih najbolje.
- Start stop, nisem najdu kje se ga izklopi, če se ga sploh da, posledično zmeraj vrže v P in potlej cukne pri speljevanju.
- Nekak se mi zdi da je avto ne odziven, čuti se da je težak.
- Ozvočenje SONOS, ni lih bogve kaj pričakoval več, glede na znamko.
Poraba kombinirana 50/50, je znašala 22,7 kwh, kar znaša okoli 340 km dometa, temp 5 do 7 st.,
Na splošno sem pričakoval od avta malo več, glede na ceno, tehnologija zaostaja za TESLO pet let za KIO/Hyundai pa vsaj dve leti.
Tako, da se za enkrat ne bom odločil za menjavo, Kona je še vedno zakon po dometu.
LP..![]()
![]()
Drugače pa ja. Za ta denar je avto porazen.
Za primerjave med različnimi tipi vozil moraš biti pa že precej dober poznavalec....
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek