Analogni / digitalni števci
Analogni / digitalni števci
edit: admin, splošna debata o števcih naj se nadaljuje tukaj
Pri Leafu 2018 so šli ravno korak nazaj - analogni števci...
Pri Leafu 2018 so šli ravno korak nazaj - analogni števci...
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Nekje sem zasledil, da so analogni stevci vecinska zelja anketirane populacije. Prvotno je bil v Leafu predviden digitalni stevec, to so nakazovali prvi posnetki testnega avtomobila. Za tem pa je Nissan stevce ocitno spremenil v danasnjo obliko.Damijan napisal/-a:Pri Leafu 2018 so šli ravno korak nazaj - analogni števci...
Re: e-Golf - predstavitev
Me zanima kdo je ta vecina? A ni super ce lahko menas poglede? No vsaj men so stevci v eGolfu top... bli bi se bolj ce bi prikazoval se %baterije in temperaturo
Re: e-Golf - predstavitev
Točno tako, jaz sem navajen že iz Renault Twinga, ki ima digitalen prikaz od 1992 dalje
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Pri katerem so v zadnjem modelu (2016) šli spet nazaj na analogni prikaz.Damijan napisal/-a:Točno tako, jaz sem navajen že iz Renault Twinga, ki ima digitalen prikaz od 1992 dalje
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: e-Golf - predstavitev
Seveda lahko menjas poglede pri Leafu 2018. Menujev je kar nekaj. Stevec, ki je na desni strani pa seveda ostaja tak kot je.mkonci napisal/-a:Me zanima kdo je ta vecina? A ni super ce lahko menas poglede?
Začne se pri 1:35
https://www.youtube.com/watch?v=Mf_dmsaKyjc
Re: e-Golf - predstavitev
Ogromno novejših avtomobilov (celoten "premium" segment, pa tudi nižje) ima digitalne "števce", ki pa simulirajo analogne številčnice.
Pri ICE avtomobilu je to smiselno, ker pri analognem prikazu obratov ne rabiš zares prebrati točne vrednosti, pomembno je da čim hitreje, s čim manj gledanja stran s ceste dobiš občutek kje si v območju delovanja motorja. Tudi pametne ure rišejo analogne številčnice.
Pri električnem avtomobilu pa je ta podatek irelevanten. Hitrost je sicer lahko analogna a tam že ni pravega občutka kje na skali si, ker se skala spreminja in določena pozicija na skali v Golfu TDI lahko pomeni 50km/h, v Golfu R pa 70 km/h.
Torej, če daš v avto "super-duper" digitalne zaslone, zakaj potem gor risat informacij, ki so nepomembne, ne rišeš pa tistega kar je pomembno, iz. to rišeš dvakrat a obakrat nepregledno. VW še kar vleče TDI "legacy" za seboj. Moje mnenje, da je TDI Golfa delala A ekipa, eGolfa pa vajenci, ostaja.
Pri ICE avtomobilu je to smiselno, ker pri analognem prikazu obratov ne rabiš zares prebrati točne vrednosti, pomembno je da čim hitreje, s čim manj gledanja stran s ceste dobiš občutek kje si v območju delovanja motorja. Tudi pametne ure rišejo analogne številčnice.
Pri električnem avtomobilu pa je ta podatek irelevanten. Hitrost je sicer lahko analogna a tam že ni pravega občutka kje na skali si, ker se skala spreminja in določena pozicija na skali v Golfu TDI lahko pomeni 50km/h, v Golfu R pa 70 km/h.
Torej, če daš v avto "super-duper" digitalne zaslone, zakaj potem gor risat informacij, ki so nepomembne, ne rišeš pa tistega kar je pomembno, iz. to rišeš dvakrat a obakrat nepregledno. VW še kar vleče TDI "legacy" za seboj. Moje mnenje, da je TDI Golfa delala A ekipa, eGolfa pa vajenci, ostaja.
Re: e-Golf - predstavitev
To da so vajenci je normalno, saj delajo prvi električni avto... Bo trajalo nekaj let da se naučijo kaj je pomembno in kaj ne.
Re: e-Golf - predstavitev
Niti približno mi ni všeč prikazovalnik hitrosti, tole ima še najbolje Zoe, digitalni prikaz na sredini velike številke.crunchy napisal/-a:Seveda lahko menjas poglede pri Leafu 2018. Menujev je kar nekaj. Stevec, ki je na desni strani pa seveda ostaja tak kot je.mkonci napisal/-a:Me zanima kdo je ta vecina? A ni super ce lahko menas poglede?
Začne se pri 1:35
https://www.youtube.com/watch?v=Mf_dmsaKyjc
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: e-Golf - predstavitev
Meni pa je bolj všeč analogni prikazovalnik kot digitalna številka. Glede programskega prikaza številčnice ali fizičnega prikazovalnika mi je sicer vseeno. Glede na to, da pa želim stalno videti hitrost, potem je tudi navaden analogni prikazovalnik čisto OK. Pa še 3D je.N75 napisal/-a:Niti približno mi ni všeč prikazovalnik hitrosti, tole ima še najbolje Zoe, digitalni prikaz na sredini velike številke.
Re: e-Golf - predstavitev
Prikazovalnik hitrosti ima Zoe odlično rešeno, mi je všeč, je pa pomanjkljivost,
ni prikaza stanje baterije v %, doseg v km je neuporaben,
ni prikaza hitrosti polnjenja,
ni prikaza tlak v pnevmatikah
ni prikaza stanje baterije v %, doseg v km je neuporaben,
ni prikaza hitrosti polnjenja,
ni prikaza tlak v pnevmatikah
Re: e-Golf - predstavitev
Leaf 2018 omogoča poleg analognega tahografa
(ki je med drugim izum Nikole Tesle - https://teslauniverse.com/nikola-tesla/ ... -indicator)
tudi na zaslonu prikaz hitrosti v digitalni obliki.
Torej je števec čisto nepotreben.
Če primerjam z e-Golfom bi lahko Nissan pred voznikom namestil večji zaslon, na katerem bi prikazovali vse informacije.
Tudi Tesla 3 bo spremenila izgled v avtomobilski kabini
(ki je med drugim izum Nikole Tesle - https://teslauniverse.com/nikola-tesla/ ... -indicator)
tudi na zaslonu prikaz hitrosti v digitalni obliki.
Torej je števec čisto nepotreben.
Če primerjam z e-Golfom bi lahko Nissan pred voznikom namestil večji zaslon, na katerem bi prikazovali vse informacije.
Tudi Tesla 3 bo spremenila izgled v avtomobilski kabini
Soul EV believer
Re: e-Golf - predstavitev
Hja, dosti manj moti in zahteva pogled s ceste Head Up Display.
Se manj pa ga recimo kaksen ProPilot, tam te hitrost ne zanima vec, je vedno prava In to Nissan ima. Cez cas bomo bolj gledali v tablice, kot na stevce. Bodisi analogne, digitalne, hipoteticne, ...
Se manj pa ga recimo kaksen ProPilot, tam te hitrost ne zanima vec, je vedno prava In to Nissan ima. Cez cas bomo bolj gledali v tablice, kot na stevce. Bodisi analogne, digitalne, hipoteticne, ...
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2310
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922217
Re: e-Golf - predstavitev
Se strinjam!matija napisal/-a:Hja, dosti manj moti in zahteva pogled s ceste Head Up Display.
Se strinjam, samo dokler ne bo čiste avtomatike bom števec še vedno potreboval. Ali ProPilot tudi upošteva prometne znake z omejitvami hitrosti? Tega sicer nisem zasledil.matija napisal/-a:Se manj pa ga recimo kaksen ProPilot, tam te hitrost ne zanima vec, je vedno prava In to Nissan ima. Cez cas bomo bolj gledali v tablice, kot na stevce. Bodisi analogne, digitalne, hipoteticne, ...
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 31 Odgovori
- 2850 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Twista