Neresni proizvajalci
Re: Neresni proizvajalci
Reciva takole. "Fouš" bom takrat, ko bom lahko po EV od "resnih ICE" proizvajalcev (nemških) prišel v salon in ga odpeljal takoj, iz zaloge!
Re: Neresni proizvajalci
kje jo majo pa na zalogi? jaz imam dobavo do konca leta, pa še to ni mogel za zihr rečt.
Re: Neresni proizvajalci
Jaz pa mislim, da se res trudijo... In sicer precej bolj prebrisano, kot si mi mislimo. Jaz imam tudi glede tega (spet) svojo teorijoDGJ napisal/-a: Joj kako smo kruti... saj se trudijo no.
Vsi predstavljajo neke kao Tesla killerje... Ki so seveda izdelani le v butičnih količinah, s Teslo so še najbolj primerljivi samo pri cenah.
S temi "zlatarskimi" posebneži pa oni pravzaprav namerno zelo odvračajo pozornost širše publike od elektromobilnosti.
Ker ... Tradicionalen Nemec, Slovenec in večinoma tudi Evropejec si bo kupil nemški avto. To ima vsajeno v podzavest, vsaj ta generacija, ki zaenkrat še ima v rokah in žepih kupno moč
Ko narod vidi tele nemške "masterpiece" od e-trona in EQCja, upravičeno zaključi, da elektromobilnost pač še ni za nas... In zato še naprej veselo kupuje razne tdije, nemška avtoindustrija pa si je kupila čas še za naslednjih nekaj let.
Tudi BMW, ki je I3 naredil še najbolj "ljudski" pravi EV od vseh Nemcev, ga je oblikovno in po zasnovi naredil posebneža in tako oddaljil od klasične ponudbe, da ja slučajno ne bi konkuriral kakemu drugemu modelu iz njihove hiše.
Če imajo jajca, naj dajo na polno elektriko v X1 ali trojko... Pa jih nimajo, ker celotno nemško gospodarstvo pač ne zna baterij delati. V frezanju zobnikov in vlivanju batov so še kolikortoliko dobri, pa še pol vzhodne Evrope z nami vred jim to dela "za male pare"
Zato razni naslovi o teh avtih kot Tesla killerjih sploh niso daleč od resnice... Le bolj prav bi bilo napisati, da so to "E mobility killerji".
In to igro vsi Nemci zelo ubrano in pretkano igrajo, tudi preko medijev, ki seveda na polno nasedajo. Kar za primer poglejmo zadnje članke o e-tronu.
Na veliko hvalijo Audija kot vozilo, notranjost, izdelavo, udobje, lego na cesti... In ah in oh in uh... Ne pozabijo seveda napisati, da je obdelava in izdelava veliko boljša od Tesle. Nato malo pohvalijo še e-zasnovo, nekaj malega napišejo o bodočih trendih elektromobilnosti, ki pa da je še draga in ekskluzivna... In za zaključek povedo, da e-tron pač še ni za vsakega, da pa je znanilec elektromobilnosti naslednje generacije.
Ko povprečen podalpski avtomobilski germanofil to prebere, si najprej seveda obriše vse sline in še kaj, kar je spustil ob strastnem novinarskem malikovanju štirih krogov...
Nato pa gre še ves vlažen na avto.net ali mobile.de iskat rabljenega Q5 TDI
Če pa vseeno koga z resnimi nameni že zanese v njihov salon, mu povedo, da je model tako dober, da je razprodan za dve leti... Ko pa je že ravno tam, ga pa še posedejo v novi Q7 in spet so dosegli svoje
In zato so ti avtomobili in njihovo pojavljanje v resnici pravi zaviralci elektromobilnosti!
Nekaj upanja nam sicer lahko dajejo Renault, Nissan in Hyundai, ki so se je lotili na pravi način, z druge strani asortimana. Tesla pa itak orje ledino in zato upam, da mu ne poide sapa. Zaenkrat vsem omenjenim dobro kaže in zato pa so mogoče Nemci že upravičeno malo živčni...
Še posebej, ker tudi Kitajci na polno delajo, pa se Nemci že lahko upravičeno bojijo, da se jim bo tudi pri avtomobilih zgodilo to, kar se jim je nedolgo tega pri računalnikih in nato še mobilni telefoniji...
Re: Neresni proizvajalci
Brez skrbi da ''premium'' proizvajalci poznajo probleme in se jim dobesedno ''tresejo hlače''.
Nad vodo jih sedaj drži samo še dejstvo, da kitajci niso prisotni v EU, ker ko se to uredi (in vse se dela na tem, da se) bo nemec prisiljen imet EV v salonu ali pa živet od državne pomoči.
Nad vodo jih sedaj drži samo še dejstvo, da kitajci niso prisotni v EU, ker ko se to uredi (in vse se dela na tem, da se) bo nemec prisiljen imet EV v salonu ali pa živet od državne pomoči.
Re: Neresni proizvajalci
Sem enkrat že napisal, e-golf se lahko kosa z vsakim korejcem, le malce večjo klimatizirano baterijo rabi, ko bodo baterije na voljo... ni straha. Bomo vzhodnjaki še naprej na veliko delali sedeže, luči, zobnike, motorje...
Re: Neresni proizvajalci
Verjetno imaš nekje prav, ampak ne glede kaj reče Audi, na ostale proizvajalce ne vpliva in razvijajo naprej.Stromcek napisal/-a:Jaz pa mislim, da se res trudijo... In sicer precej bolj prebrisano, kot si mi mislimo. Jaz imam tudi glede tega (spet) svojo teorijoDGJ napisal/-a: Joj kako smo kruti... saj se trudijo no.
Vsi predstavljajo neke kao Tesla killerje... Ki so seveda izdelani le v butičnih količinah, s Teslo so še najbolj primerljivi samo pri cenah.
S temi "zlatarskimi" posebneži pa oni pravzaprav namerno zelo odvračajo pozornost širše publike od elektromobilnosti.
Ker ... Tradicionalen Nemec, Slovenec in večinoma tudi Evropejec si bo kupil nemški avto. To ima vsajeno v podzavest, vsaj ta generacija, ki zaenkrat še ima v rokah in žepih kupno moč
Ko narod vidi tele nemške "masterpiece" od e-trona in EQCja, upravičeno zaključi, da elektromobilnost pač še ni za nas... In zato še naprej veselo kupuje razne tdije, nemška avtoindustrija pa si je kupila čas še za naslednjih nekaj let.
Tudi BMW, ki je I3 naredil še najbolj "ljudski" pravi EV od vseh Nemcev, ga je oblikovno in po zasnovi naredil posebneža in tako oddaljil od klasične ponudbe, da ja slučajno ne bi konkuriral kakemu drugemu modelu iz njihove hiše.
Če imajo jajca, naj dajo na polno elektriko v X1 ali trojko... Pa jih nimajo, ker celotno nemško gospodarstvo pač ne zna baterij delati. V frezanju zobnikov in vlivanju batov so še kolikortoliko dobri, pa še pol vzhodne Evrope z nami vred jim to dela "za male pare"
Zato razni naslovi o teh avtih kot Tesla killerjih sploh niso daleč od resnice... Le bolj prav bi bilo napisati, da so to "E mobility killerji".
In to igro vsi Nemci zelo ubrano in pretkano igrajo, tudi preko medijev, ki seveda na polno nasedajo. Kar za primer poglejmo zadnje članke o e-tronu.
Na veliko hvalijo Audija kot vozilo, notranjost, izdelavo, udobje, lego na cesti... In ah in oh in uh... Ne pozabijo seveda napisati, da je obdelava in izdelava veliko boljša od Tesle. Nato malo pohvalijo še e-zasnovo, nekaj malega napišejo o bodočih trendih elektromobilnosti, ki pa da je še draga in ekskluzivna... In za zaključek povedo, da e-tron pač še ni za vsakega, da pa je znanilec elektromobilnosti naslednje generacije.
Ko povprečen podalpski avtomobilski germanofil to prebere, si najprej seveda obriše vse sline in še kaj, kar je spustil ob strastnem novinarskem malikovanju štirih krogov...
Nato pa gre še ves vlažen na avto.net ali mobile.de iskat rabljenega Q5 TDI
Če pa vseeno koga z resnimi nameni že zanese v njihov salon, mu povedo, da je model tako dober, da je razprodan za dve leti... Ko pa je že ravno tam, ga pa še posedejo v novi Q7 in spet so dosegli svoje
In zato so ti avtomobili in njihovo pojavljanje v resnici pravi zaviralci elektromobilnosti!
Nekaj upanja nam sicer lahko dajejo Renault, Nissan in Hyundai, ki so se je lotili na pravi način, z druge strani asortimana. Tesla pa itak orje ledino in zato upam, da mu ne poide sapa. Zaenkrat vsem omenjenim dobro kaže in zato pa so mogoče Nemci že upravičeno malo živčni...
Še posebej, ker tudi Kitajci na polno delajo, pa se Nemci že lahko upravičeno bojijo, da se jim bo tudi pri avtomobilih zgodilo to, kar se jim je nedolgo tega pri računalnikih in nato še mobilni telefoniji...
Slovenci vedno manj gledajo da je avto nemški, pravzaprav nemških avtov niti ni toliko veliko.
Re: Neresni proizvajalci
Tudi jaz si tega želim, ker ne gre samo za Nemčijo in njihovo industrijo, gre za gospodarsko konkurenčnost in s tem seveda tudi prihodnost celotne Evrope.pirpy napisal/-a:Sem enkrat že napisal, e-golf se lahko kosa z vsakim korejcem, le malce večjo klimatizirano baterijo rabi, ko bodo baterije na voljo... ni straha. Bomo vzhodnjaki še naprej na veliko delali sedeže, luči, zobnike, motorje...
Ne morem pa ob tem mimo prebliska... Natanko pred 15 leti me je kolega prepričeval, da najboljše mobilne telefone izdeluje SIemens. Njegova firma jih je kupila za vse sodelavce, ki so uporabljali službene telefone...
Jaz sem prisegal na Nokio, drugi kolega na Ericssona, poznal sem nekoga, ki je imel Motorolo
In danes? K sreči ni treba v muzej; vsi, ki ste premladi ali imate malo redkejši spomin, poglejte ta link, kjer lahko izveste vse o nekdanjem ponosu nemške elektronske industrije
https://en.wikipedia.org/wiki/Siemens_Mobile
In še to... Ne da se mi zdaj iskati, ampak spomnim se člankov tam izpred 10-12 let, kako so te ravno ta zgoraj omenjene korporacije najprej skoraj zasmehovale Apple, ki je iz svojega glasbenega predvajalnika Ipod naredil telefon brez tipk ...
Ko se je nekaj mesecev kasneje pojavil prvi Samsung Galaxy, so akcijo ponovili in ga še vedno označevali kot nišno rešitev; Samsung je pa za razliko od Appla le že bil uveljavljen tudi v klasičnih telefonih na tipke, na katere so prisegali oni.
In sami uporabniki s(m)o se pridušali, da s takim telefonom pa res ne moreš tipkat... In nikakor nam ni šlo v glavo, da moraš ta čudež tehnike polniti vsako noč ali celo kdaj vmes čez dan. Siemens ali Nokia pa sta zdržala skoraj cel teden. Koliko se jih je zaklinjalo, da tega ne bodo nikoli imeli...
Vse ostalo je zgodovina!
In kar sama se mi ponuja podobnost med Applom in Teslo, pa Samsungom in Hyundaiem...
Kakšna bo zgodovina čez 10 let?
Jaz samo upam, da bo ta forum imel shranjene naše prispevke, da se bomo lahko na kakem srečanju skupaj smejali
Re: Neresni proizvajalci
Bravo, x2Stromcek napisal/-a:Jaz pa mislim, da se res trudijo... In sicer precej bolj prebrisano, kot si mi mislimo. Jaz imam tudi glede tega (spet) svojo teorijo
Vsi predstavljajo neke kao Tesla killerje... Ki so seveda izdelani le v butičnih količinah, s Teslo so še najbolj primerljivi samo pri cenah.
S temi "zlatarskimi" posebneži pa oni pravzaprav namerno zelo odvračajo pozornost širše publike od elektromobilnosti.
Ker ... Tradicionalen Nemec, Slovenec in večinoma tudi Evropejec si bo kupil nemški avto. To ima vsajeno v podzavest, vsaj ta generacija, ki zaenkrat še ima v rokah in žepih kupno moč
Ko narod vidi tele nemške "masterpiece" od e-trona in EQCja, upravičeno zaključi, da elektromobilnost pač še ni za nas... In zato še naprej veselo kupuje razne tdije, nemška avtoindustrija pa si je kupila čas še za naslednjih nekaj let.
Tudi BMW, ki je I3 naredil še najbolj "ljudski" pravi EV od vseh Nemcev, ga je oblikovno in po zasnovi naredil posebneža in tako oddaljil od klasične ponudbe, da ja slučajno ne bi konkuriral kakemu drugemu modelu iz njihove hiše.
Če imajo jajca, naj dajo na polno elektriko v X1 ali trojko... Pa jih nimajo, ker celotno nemško gospodarstvo pač ne zna baterij delati. V frezanju zobnikov in vlivanju batov so še kolikortoliko dobri, pa še pol vzhodne Evrope z nami vred jim to dela "za male pare"
Zato razni naslovi o teh avtih kot Tesla killerjih sploh niso daleč od resnice... Le bolj prav bi bilo napisati, da so to "E mobility killerji".
In to igro vsi Nemci zelo ubrano in pretkano igrajo, tudi preko medijev, ki seveda na polno nasedajo. Kar za primer poglejmo zadnje članke o e-tronu.
Na veliko hvalijo Audija kot vozilo, notranjost, izdelavo, udobje, lego na cesti... In ah in oh in uh... Ne pozabijo seveda napisati, da je obdelava in izdelava veliko boljša od Tesle. Nato malo pohvalijo še e-zasnovo, nekaj malega napišejo o bodočih trendih elektromobilnosti, ki pa da je še draga in ekskluzivna... In za zaključek povedo, da e-tron pač še ni za vsakega, da pa je znanilec elektromobilnosti naslednje generacije.
Ko povprečen podalpski avtomobilski germanofil to prebere, si najprej seveda obriše vse sline in še kaj, kar je spustil ob strastnem novinarskem malikovanju štirih krogov...
Nato pa gre še ves vlažen na avto.net ali mobile.de iskat rabljenega Q5 TDI
Če pa vseeno koga z resnimi nameni že zanese v njihov salon, mu povedo, da je model tako dober, da je razprodan za dve leti... Ko pa je že ravno tam, ga pa še posedejo v novi Q7 in spet so dosegli svoje
In zato so ti avtomobili in njihovo pojavljanje v resnici pravi zaviralci elektromobilnosti!
Nekaj upanja nam sicer lahko dajejo Renault, Nissan in Hyundai, ki so se je lotili na pravi način, z druge strani asortimana. Tesla pa itak orje ledino in zato upam, da mu ne poide sapa. Zaenkrat vsem omenjenim dobro kaže in zato pa so mogoče Nemci že upravičeno malo živčni...
Še posebej, ker tudi Kitajci na polno delajo, pa se Nemci že lahko upravičeno bojijo, da se jim bo tudi pri avtomobilih zgodilo to, kar se jim je nedolgo tega pri računalnikih in nato še mobilni telefoniji...
Re: Neresni proizvajalci
E-Tron je vseeno nekaj najboljsega kar se je lahko zgodilo za elektromobilnost. Vemo da je ModelX na trgu ze 4 leta - zgodilo se ni nic.
Takoj ko je Audi predstavil E-Tron se je zacelo dogajat. BMW panicno zacel pobirat prednarocila za iX3, ki ga ne bo se 3 leta. Mercedes je bil tu s svojim polizdelkom EQC.
Bodo pa vsi ti nasi blackberryji in flip-phones s 100 gumbki okoli voznika stvar preteklosti, cez 10 let bomo vozili iPhone/Android (Byton, Rivian, Tesla, itn ...). Kdor bo to povzel, bo se naprej prodajal avtomobile, ostali papa.
Takoj ko je Audi predstavil E-Tron se je zacelo dogajat. BMW panicno zacel pobirat prednarocila za iX3, ki ga ne bo se 3 leta. Mercedes je bil tu s svojim polizdelkom EQC.
Bodo pa vsi ti nasi blackberryji in flip-phones s 100 gumbki okoli voznika stvar preteklosti, cez 10 let bomo vozili iPhone/Android (Byton, Rivian, Tesla, itn ...). Kdor bo to povzel, bo se naprej prodajal avtomobile, ostali papa.
Re: Neresni proizvajalci
Jaz stavim na Byton in imam prednaročilomatija napisal/-a:E-Tron je vseeno nekaj najboljsega kar se je lahko zgodilo za elektromobilnost. Vemo da je ModelX na trgu ze 4 leta - zgodilo se ni nic.
Takoj ko je Audi predstavil E-Tron se je zacelo dogajat. BMW panicno zacel pobirat prednarocila za iX3, ki ga ne bo se 3 leta. Mercedes je bil tu s svojim polizdelkom EQC.
Bodo pa vsi ti nasi blackberryji in flip-phones s 100 gumbki okoli voznika stvar preteklosti, cez 10 let bomo vozili iPhone/Android (Byton, Rivian, Tesla, itn ...). Kdor bo to povzel, bo se naprej prodajal avtomobile, ostali papa.
Re: Neresni proizvajalci
Kako pa pričakuješ, da se bo gibala cena? Če se ne motim, bosta dva modela na izbiro.vivo napisal/-a:Jaz stavim na Byton in imam prednaročilo
Re: Neresni proizvajalci
Osnovni model 45.000$, pred uveljavitvijo subvencije!Pier napisal/-a:Kako pa pričakuješ, da se bo gibala cena? Če se ne motim, bosta dva modela na izbiro.vivo napisal/-a:Jaz stavim na Byton in imam prednaročilo
Re: Neresni proizvajalci
To je potem skoraj sigurno cena brez DDV. Se pravi, da se bo cena gibala nekje med 55K-60K €.vivo napisal/-a:Osnovni model 45.000$, pred uveljavitvijo subvencije!Pier napisal/-a:Kako pa pričakuješ, da se bo gibala cena? Če se ne motim, bosta dva modela na izbiro.vivo napisal/-a:Jaz stavim na Byton in imam prednaročilo
Re: Neresni proizvajalci
Je že kak konfigurator za Byton - oziroma vsaj informacije kaj bo na voljo ? Leto 2020 je potrjeno?
Re: Neresni proizvajalci
Pozabi sem našel - 40k€, dve izvedbi - manjša 71kWh baterija in zadnji pogon in druga z večjo baterijo in 4x4 - cene za to še ni. V UE v drugi polovici 2020 - če bo po načrtu. Me pa res zanima ali imajo kitajci take kapacitete proizvodnje baterij...
Re: Neresni proizvajalci
Sem nasel 45.000$ za USA trg (kar bi pomenilo v EU vsaj 53.000€), a v neki drugi novici navajajo 37.500€ za EU trg. Bomo videli, ko bomo videli
@Bogy: kitajci katapultirajo proizvodnjo baterij. Stevilke za 2018 so brutalne. Hkrati poleg tega da njihov domaci trg prehiteva cel ostali svet, baterije prodajajo se nam. Recimo BMW je podpisal pogodbe s CATL za prihodnja leta, tako da ne bo le pol avta kitajskega, se eden od glavnih delov bo po novem — baterija
@Bogy: kitajci katapultirajo proizvodnjo baterij. Stevilke za 2018 so brutalne. Hkrati poleg tega da njihov domaci trg prehiteva cel ostali svet, baterije prodajajo se nam. Recimo BMW je podpisal pogodbe s CATL za prihodnja leta, tako da ne bo le pol avta kitajskega, se eden od glavnih delov bo po novem — baterija