Nemški proizvajalci

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 469
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
313
194

Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 12 Nov 2017, 20:58

admin: razcepljena tema:

Darjan svabi nimajo zelje da naredijo dober EV in nebom dal primer da nebom koga uzalil preko avta. Na enem predavanju je g. Andrej Pecjak lepo razlozil glede svabov in dal lep primer...
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 202
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
39
1

Re: Tesla SuperCharger polnilnice

OdgovorNapisal/-a darjan » 13 Nov 2017, 06:54

Zdaj ne, enkrat pa že bodo, v kolikor se pokaže EV kot prihodnost :)
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 995
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
986

Re: Tesla SuperCharger polnilnice

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Nov 2017, 10:42

Svabi imajo tehnologijo ze nekaj let:
- ogrodja in design avtomobilov ki so EV from ground up
- pogonske elektromotorje
- baterije od Samsung/LG

Avta pa ne dajo ven, ker so marže pri ICE lepe, pri EV pa (trenutno) ne. Napovedujejo za 2020, no VW je zamaknil na 2021. Avto bo zunaj takoj, ampak res takoj, ko bo povprecen Hans sel kupit Model3, brez da bo prespal v vrsti pred trgovino in cakal 2 leti. Dokler bo Hans kupoval Mercedes C / Audi A4 / BMW 3, ki so zaenkrat se glavni produkt omenjenih in bo Model 3 le hype-car, na voljo izbrancem v Californii pa ne bo nic. Danes sem videl na cesti Hyundai Kona, lustn avto. Ko tole pride v BEV izvedbi s 40kWh in 64kWh baterijo bo tudi pestro.
CRF, timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
DGJ
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 208
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV
235
431

Re: Tesla SuperCharger polnilnice

OdgovorNapisal/-a DGJ » 13 Nov 2017, 10:49

Dolgo sem zagovarjal nemške izdelovalce še posebej BMW. Imajo vrhunske avte... a v EV svet se spuščajo prepočasi, razlogi so nam znani, zato sem jim (začasno) obrnil hrbet.
darjan
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 202
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
39
1

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a darjan » 13 Nov 2017, 10:54

Veliko BMWjev vidim ki so plugin hibridi, verjetno jim je jasno, da za čiste EV še trenutno ni prostora v masovni izdelavi.

tudi merc sem že videl plugine, sploh nisem vedel, da obstajajo.

Švabi že imajo svoje razloge, dvomim da so napačni.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a CRF » 13 Nov 2017, 10:55

Se popolnoma strinjam z matijem. Nemci se bodo v teh nekaj letih dobro pripravili in bodo naredili prehod točno takrat ko jim bo to finančno najbolj ustrezalo. Na to kdaj se bo to zgodilo pa imajo seveda vpliv tudi drugi... Japonci, Tesla, Korejci... žal manj Kitajci
timo
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
kavka
Prispevkov: 6
1
0

Re: Tesla SuperCharger polnilnice

OdgovorNapisal/-a kavka » 13 Nov 2017, 10:59

@matija
Se popolnoma strinjam. Glede na to, da gradijo svojo polnilno mrežo, gotovo imajo resen namen delati tudi EV. Poleg tega imajo linije za masovno proizvodnjo in je najbrž največji problem lahko le dobava baterij. Ostalo bi jim moralo špilat.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 995
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
986

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a matija » 13 Nov 2017, 11:01

Sem preprican da imajo narejeno zelo detajlno analizo, koliko kupcev se splaca izgubit ter v vmesnem casu nekaj polemikov prepricat da je PHEV prava stvar. Sigurno imajo tocno dolocen datum kot tocko preloma, ko bodo presenetljivo izdali normalno velik in ne-futuristicen EV na cesto. Saj so nemci, natancni :-) When money talks, bullshit walks.

Nemski full-sized sedan in kak SUV bo v EV izvedbi na cesti naknasneje mozno, oz. tocno takrat ko bo za proizvajalce to potrebno, ko bodo ostali naredili preboje, znizali ceno komponent, prepricali mase, itd.

Pa tudi problemov nimajo taksnih kot jih imajo kitajci, ko ljudje z maskami hodijo po mestih. Tako da ni problema se nekaj casa poganjati dizle, vmes pa cene EV komponent padejo.

To bo najboljse za delnicarje, katerim ti proizvajalci dejansko sluzijo. Nikakor pa ne cemu kot je "greater good" :-)
timo, Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 995
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
986

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a matija » 14 Nov 2017, 08:00

damjang
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 13
Avto: iOn, Hybrid
9
0

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a damjang » 14 Nov 2017, 20:48

Eh, nemški (in še kateri) avtomobilistični proizvajalci so prodane duše naftnih princev...Kaj jim bo tehnologija v predalu za leto 2021?...to je že zastarelo. Če ne daš proizvoda na trg, je že jutri zastarel. Potreben je pogum, ampak kot sem rekel, so prodani nafti. Tisti, ki pa se že sedaj trudijo in prodajajo, bodo izdelke izpopolnili in se marsičesa tudi naučili, kar pa prinese visoko zanesljivost.
Na tisto, kar ostali tiščijo v predalu in govoričijo, da imajo tehnologijo, kar pozabite. Nič nimajo, zgolj držijo figo v žepu. :)
timo, talker2
EV+PV entuziast
Prispevkov: 6
Kraj: Celje
13
0

Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a EV+PV entuziast » 14 Nov 2017, 22:48

Popolnoma se strinjam, kar je napisal Matija!
V februarju sem govoril z odgovorno osebo iz prodajnega oddelka VW. Pogovor je stekel tudi v smer elektrifikacije vozil. Povedal sem mu, da sem razočaran nad njihovim delom na področju EV. Njegov odgovor je bil jasen. En sam razlog je, zakaj električni avtomobili niso na trgu - vprašal me je "Kaj bodo pa potem počele servisne delavnice?" Gre samo zato, da poprodajne aktivnosti (servisiranje itd...) avtomobilskim proizvajalcem prinašajo veliko več denarja, kot sama prodaja avtomobilov. Gre samo za denar. Geld regiert die Welt! Žal. Moje mnenje pa je, da kljub temu, proizvajalci ne bodo mogli več dolgo umetno zadrževati razvoja. Kje je danes Nokia? Pa vsi so se smejali Jobsu, ko je predstavil pametni telefon. Še Microsoft ni mogel Nokie več obuditi. Toliko o tem...
talker2
N75
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 187
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
84
32

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a N75 » 15 Nov 2017, 00:33

Klasični proizvajalci avtomobilov ne znajo naredit EV, delajo kar znajo in jim dela dobiček.
Mogoče je VW znan po tem da ne dela na kvaliteti in se potem veliko zasluži s rezervnimi deli.
Velika Toyota sploh nima EV, nekateri se bodo preusmerili na EV, ostali bodo samo bencinarje proizvajali.
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 750
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
667

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a Damijan » 15 Nov 2017, 07:33

Toyota ima že dve generaciji EV, samo namenoma omejen trg, kjer se je prodajal:

Toyota RAV4 EV - Wikipedia
Priponke
rav4ev1gen.JPG
rav4ev2gen.jpg
talker2, matija
bnovak88
Prispevkov: 7
Kraj: Vodice
Avto: Peugeot ion
3
1

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a bnovak88 » 15 Nov 2017, 08:16

Ja compliance cars za Kalifornijo, zato, da lahko tam prodajajo. Kot Fiat 500e, pa še kakšen.
Uporabniški avatar
mkonci
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 227
Kraj: dolenjska
Avto: E-golf 2017 + Passat
248
223

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a mkonci » 15 Nov 2017, 10:21

N75 je napisal/-a:Klasični proizvajalci avtomobilov ne znajo naredit EV, delajo kar znajo in jim dela dobiček.
Mogoče je VW znan po tem da ne dela na kvaliteti in se potem veliko zasluži s rezervnimi deli.
Velika Toyota sploh nima EV, nekateri se bodo preusmerili na EV, ostali bodo samo bencinarje proizvajali.

Ne bi se strinjal s tvojo trditvijo, da VW ne dela na kvaliteti. Ce bi ta tvoja teza drzala potem ne bi bil VW v samem vrhu prodaje...
Je pa res da imajo na podrocju EV se precej za postorit.
EGolf je zelo kvalitetno izdelan z veliko detajli itd. se mu pa pozna da ni tisti pravi razvit EV iz nule pac pa vzet avto in v njega postavljena elwktrifikacija.
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 513
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
285
24

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 15 Nov 2017, 12:42

Debate o kvaliteti se bom ognil, ker to je zelo spolzski teren in bi le "potrdil" da se eGolfu (sploh pre-facelift modelu) zelo vidi, da je "afterthought". V šali pravim, da so v Wolfsburgu dali top ekipi za razviti Golfa TDI in ko so ti končali, so ga dali vajencem z nalogo, da sedaj iz tega naredijo EV.

i3 je pa druga skrajnost. Tam je pa BMW vrgel goro denarja v "super-duper" šasijo iz oglikovih vlaken, "fensi" notranjost iz recikliranih materijalov in na koncu zapakiral vse skupaj v futuristično obliko, ki zelo polarizira javnost. Zakaj?

Na koncu pa oba staneta enako :roll:
mkonci, DGJ, timo
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 995
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
986

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a matija » 15 Nov 2017, 13:34

Drejchi je napisal/-a:i3 je pa druga skrajnost. Tam je pa BMW vrgel goro denarja v "super-duper" šasijo iz oglikovih vlaken, "fensi" notranjost iz recikliranih materijalov in na koncu zapakiral vse skupaj v futuristično obliko, ki zelo polarizira javnost. Zakaj?


In z weight-reduction z dragim carbon fibre, zeleli prit do nizke porabe. Potem pa jim je šah-mat naredil Hyundai z Ioniqom (iz pleha in aluminija?), ki je pac aerodinamicen.
DGJ, timo
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2074
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Nemški proizvajalci

OdgovorNapisal/-a CRF » 15 Nov 2017, 13:38

matija je napisal/-a:In z weight-reduction z dragim carbon fibre, zeleli prit do nizke porabe.

To je čisti PR stuff, da imajo novinarji o čem pisat.... Poraba pač ni bila prioriteta.
timo, mkonci
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na