Stran 6 od 10

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 26 Nov 2017, 14:32
Napisal/-a CRF
Nimajo ja. Verjetno je iz stališča pokvarljovosti to kar vradu. Glede varčnosti pač ne. Bodo e-Golfaši povedali kako gre brez TČ, ko bo konec zime.

Re: Hrvaška

Objavljeno: 06 Dec 2017, 16:07
Napisal/-a robert
darjan napisal/-a: Drugače pa..dilema je, če it s hibridom ali ICE, ker ICE na dolge relacija porabi manj..Volt ni pretirano varčen, ko se uporablja samo ICE.
Tega pa jaz ne štekam!!!

EVja ne kupiš, ker ima premajhen domet
Potem kupiš Hybrida, in ga vsakih 50 km prikljapljaš na vtičnico.
Ko greš na dolgo pot pa izbereš ICE, ker kao manj porabi.

Pa razumi če moreš ???!!!

PS: že večkrat .... Hibrid ni in ne bo nikoli varčnen ne na elektriko in ne na bencin in ne po času... varčen je samo v kombinaciji z domačo vtičnico vsak večer, vse ostalo je potrata po nečem

Re: Hrvaška

Objavljeno: 06 Dec 2017, 16:37
Napisal/-a Bsheep
Tako je Robert! Kje ima hybrid plug in napisano specifikacijo koliko porabi bencina? ko baterije zmanka je ICE motro zelo pozresen... Tako da se strinjam z Robertom , splaca se samo ko polnis vsak dan doma na shuko vticnico. Ali pa pac skaces vsake 50km z kablom naokol , sam jaz tud tega nestekam?!?!?! pol si kup pure EV ?!?!?

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 20:04
Napisal/-a darjan
Vsak dan se vozim v službo in nazaj z enim polnjenjem. ICE je tam samo za robne primere, ko mi zmanjka elektrike nenačrtovano.

Zelo redko se dela pot več kot 30km naenkrat.

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 20:17
Napisal/-a Bsheep
No saj to je tudi poanta BEV voznje. Super! Ce ti to uspe zmaga... daljse ture pa ICE! Koliko je pa drugace poraba samo na ICE ko zmanka baterije?

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 20:20
Napisal/-a Damijan
Nočem prilivati olja na ogenj in mislim da sta Toyota Prius hibrid in priključni hibrid tudi kot ICE varčna,
zagotovo pa ni varčen BMW i3 REX (650cc dvocilindrski motor), ki ima ICE doseg 130km (poraba 7l/100km)...

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 20:32
Napisal/-a darjan
Žal ne vem, se izogibam bencina koliko se le da

Mogoče pomladi kaj bolj testiram

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 20:35
Napisal/-a nakaza

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 06 Dec 2017, 21:27
Napisal/-a talker2
Moja izkušnja s Prius Plug-in 2017 s prazno baterijo je:
4.2 l/100 km - avtocesta 135 km/h
3.5 l/100 km - vožnja okoli 110 km/h

Prius Plug-in 2017 je zaenkrat še vedno najbolj učinkovit PHEV na tržišču.

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 04:41
Napisal/-a darjan
Huh...tole je pa manjša poraba od 1.2 TSI motorja, zanimivo.

Kakšno tehnologijo pa ima toyota, kar se tiče ICE vožnja s prazno baterijo? A drži motor na optimalnih obratih in dela nek daljši buffer? Oz je to paralelni plugin ali ICE direktno žene kolesa?

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 07:57
Napisal/-a tomi123
talker2 napisal/-a:Moja izkušnja s Prius Plug-in 2017 s prazno baterijo je:
4.2 l/100 km - avtocesta 135 km/h
3.5 l/100 km - vožnja okoli 110 km/h

Prius Plug-in 2017 je zaenkrat še vedno najbolj učinkovit PHEV na tržišču.
Zdej ne vem točno kaj si mislil s to porabo ampak nekaj ne bo držalo. Avto z bencinskim motorjem 100KM in 1530kg in 135km/h na avtocesti ti popije ,(da ne bom rekel enkrat več kot si ti napisal) bistveno več. Razen, če ne razumem tvoje razlage porabe...

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 08:04
Napisal/-a darjan
Zato meni tudi ni jasno ja...res je, da če je paralelni hibrid, pride do manj izgub, kot pri navadnem ICE, ampak navadni ICE ima ponavadi dražje motorje, turbince, ipd, hibridi pa neke preiskušene zadeve, ker je večji poudarek, da mašina traja, ker se tudi tako pogosto ne uporablja in servisira.

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 08:15
Napisal/-a tomi123
darjan napisal/-a:Zato meni tudi ni jasno ja...res je, da če je paralelni hibrid, pride do manj izgub, kot pri navadnem ICE, ampak navadni ICE ima ponavadi dražje motorje, turbince, ipd, hibridi pa neke preiskušene zadeve, ker je večji poudarek, da mašina traja, ker se tudi tako pogosto ne uporablja in servisira.
Pustimo hibridno porabo, tudi moj plugin ima skupno 1,8l porabe vendar sam dizel pa 8-10l porabe. Seveda je teža največji sovražnik hibridov moj ima skoraj 2t. Ravno zato močno dvomim o tej porabi;) Da seveda ne govorimo o tem, da so vsi ti avti avtomatiki in imajo štirikolesni pogon, kar kar milo rečeno doda vsaj 1 liter dodatne porabe

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 08:19
Napisal/-a darjan
ne ne, mislim pač porabo takrat ko laufa izrecno na ICE, ne hibridno

Plugin hibrid je drugačen kot klasični hibrid in bi naj omogočal večji izkoristek ICE motorja, je pa problem, ker so povečini not ne kaj preveč varčni motorji, ker ni potrebe da bi bili

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 09:00
Napisal/-a matija
Pa saj ICE je v PHEVu zato da se ga uporablja. Zato pa so delezni manj subvencij, manj ugodnosti, manj vsega. Pije pa odvisno od avta in od voznje, v mojem primeru mislim da ima 1780kg, nima pa mehanskega 4-kolesnega pogona, ampak elektricnega (vsak motor poganja svojo os loceno, zdruzuje pa ju ECU).

Poraba:
~4L ce je relacija kratka in elektrika veliko pomaga (specificno 80km pot do Trebnjega)
~5L ce je relacija dolga in se vozi po avtocesti ter ~100km/h
~6L ce se vozi malo bolj normalno
~8L sem imel ko sem vecino poti vozil v sport, menjalnik sport, prisilno 4x4 pogon ter vecinoma izkoriscal vseh 224km. Zavita cesta, klanci, ...

Ce potegnem crto, Golf 3 Rabbit 1.9 TDI bo v vseh primerih porabil manj.

So hibridi ki pijejo manj in hibridi ki pijejo vec. Definitivno pa je ICE motor notri zato da se ga uporablja, ne da se ga gleda in izogiba. Pa precej dober obcutek je ko ga ne sparas, avto se lepo premakne. Ni pa tudi ob le voznji na ICE enak ICE motorju. Ce omenim ~15km spuscanja od svetega roka navzdol po avtocesti; na vrhu je bilo electrical range 0km, vse sem prevozil na strom in na dnu je bilo nekaj km dometa. 100 avtomobilov okoli mene je imelo prizgane motorje neprestano ali pa vecino casa (tisti s start-stop). Ob prihodu v biograd je bila poraba 5 ali malo manj. Takrat sem se utekal ICE motor.

Najceneje je ce gres na vlak, prevozi.org ali pa ce si kar doma.

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 09:48
Napisal/-a tomi123
matija napisal/-a:Pa saj ICE je v PHEVu zato da se ga uporablja. Zato pa so delezni manj subvencij, manj ugodnosti, manj vsega. Pije pa odvisno od avta in od voznje, v mojem primeru mislim da ima 1780kg, nima pa mehanskega 4-kolesnega pogona, ampak elektricnega (vsak motor poganja svojo os loceno, zdruzuje pa ju ECU).

Poraba:
~4L ce je relacija kratka in elektrika veliko pomaga (specificno 80km pot do Trebnjega)
~5L ce je relacija dolga in se vozi po avtocesti ter ~100km/h
~6L ce se vozi malo bolj normalno
~8L sem imel ko sem vecino poti vozil v sport, menjalnik sport, prisilno 4x4 pogon ter vecinoma izkoriscal vseh 224km. Zavita cesta, klanci, ...

Ce potegnem crto, Golf 3 Rabbit 1.9 TDI bo v vseh primerih porabil manj.

So hibridi ki pijejo manj in hibridi ki pijejo vec. Definitivno pa je ICE motor notri zato da se ga uporablja, ne da se ga gleda in izogiba. Pa precej dober obcutek je ko ga ne sparas, avto se lepo premakne. Ni pa tudi ob le voznji na ICE enak ICE motorju. Ce omenim ~15km spuscanja od svetega roka navzdol po avtocesti; na vrhu je bilo electrical range 0km, vse sem prevozil na strom in na dnu je bilo nekaj km dometa. 100 avtomobilov okoli mene je imelo prizgane motorje neprestano ali pa vecino casa (tisti s start-stop). Ob prihodu v biograd je bila poraba 5 ali malo manj. Takrat sem se utekal ICE motor.

Najceneje je ce gres na vlak, prevozi.org ali pa ce si kar doma.
Se popolnoma strinjam, avto je za vozit. Moj avto z 290KM, 4*4, avtomatik mi daje užitek, ki ga želim in mi poraba ni prvotnega pomena. Problem pa nastane, ko ljudje kupujejo takšne avte za relacijsko vožnjo in na koncu ugotovijo, da vsak normalen dizel manj žre pa še bistveno je cenejši;)
Moj avto s samo 50km dosega se na relacijski vožnji slabo obnese, ker je poraba na dizel bistveno večja in dejansko izniči porabo elektrike.
Predvidevam, da jih večina kupuje Pluginhibrid predvsem zaradi nižje porabe, ki pa se na koncu izkaže, da ni takšna in so ljudje kot jaz, ki jim je na prvem mestu užitek, ki jih nudi takšen avto (večja konjska moč, 4*4, avtomatik, udobje)

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 07 Dec 2017, 10:03
Napisal/-a darjan
Jaz ICE uporabljam skoraj nič, prva dva tedna sem ga zato, ker nisem imel doma vtičnice. Od takrat pa...še enkrat, ker se mi ni naplnil doma

Jaz imam avto kot prevozno sredstvo iz točke A do točke B, z čimmanj stroška. Časi, ko sem užival v vožnji, dirkal, ipd, so že mimo, leta so tu

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 10 Dec 2017, 16:46
Napisal/-a matija
Je pa tako, evo en zimski tank bencina spet mimo, povprecje zadnjih 1100km je bilo 2.5l/100km. Poleti jeseni pa so se povprecja na tank gibala 1.6-1.8 L/100km. Ter tista elektrika, ki je par evrov. Overall se vedno manj kot prejsnji 3.0 R6 dizel. Imam pa dnevno vecinoma manj kot 45km.

EV bi porabil se manj, a taksnega ki bi ustrezal zeljam ni bilo v casu nakupa in ga zaenkrat tudi se ni

Re: Zaparkirana polnilna mesta

Objavljeno: 30 Mar 2018, 09:46
Napisal/-a drejc12
edit:admin, prispevek premaknjen v bolj ustrezno temo

Takole bodo problem predolgo zaparkiranih polnilnih mest reševali v Beverly-Hillsu.
[INSIDE AUTOMOTIVE]

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Objavljeno: 30 Mar 2018, 11:29
Napisal/-a darjan
Ne vidim povezave med dolgo zaparkiranimi parkirnimi mesti in EV, PHEV ali BEV?