EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Odgovori
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a N75 »

robert napisal/-a:Še moje mnenje.
Kdor kupi Hybrida, je lepo @Darijan povedu, ima ogromen strah, da bo nekje obstal. No večina tistih, ki imamo pureEV vemo, a ni tako. Ob prevoženih 102.000 km še nisem zaradi izpraznjene baterije obstal, vsaj neplanirane.
Mimgrede planirano pa sem obstal 400m pred polnilnico, Iz Grabonoša do BTCja takrat ni zneslo , tisti dan je noro pihalo z morja proti vzhodu, pa tega nisem upošteval. Sem bil pa sam in odvleku me je drugi Soul EV. Vse skupaj je bi test!

Zakaj pa lastnikom EVjem dvigne pritisk priključni hybrid na polnilni postaji? Več zatojev...
- Zato, ker ima več možnosti nadaljevanja, samo električni pa samo na elektriko.
- Zato ker je hecno opazovat lastnike PHEVjev, ki na raznih srečanjih/ralyih nonstop vlečejo kable iz prtlaćnika, da bi dokazali, da lahko 98% peljejo na elektriko! Če pelješ na elektriko več kot 70%, pomeni da ne rabiš PEHV in to je dejstvo.
- Zato ker so v PHEV vgradili izjemno počasne polnilce! Verjetno zato, ker je ideja PHEV, da napolniš doma in tako ponoviš vsak dan in da se ne obremenjuješ med dnevom... no tukaj so pa nekateri pomešali, ko želijo vsak km odpeljati na elektriko in zasedajo 22kW polnilnico z max 3,6kW polnilcem... Bo kdo reku sej Czero ima tud, ja vendar ta ima tudi Chademo in nima ICE motorja.
Moje mnenje je da je PHEV idelna zadeva za naredit športno izvedbo avta, kot je to Mini Countryman PHEV, ki mu elektromotor doda 80kW in 4x4 pogon, ni pa poanta, da ta avto kupiš, ker bi si želel vozit samo na elektriko.
Moti to, da ko nekdo kupi PHEV naglas govori zgolj o prevoženih kilometrih na elektriko, je pa avto narejen vsaj za 50/50%.

In pa ko je @Matija reku, da ne vidi razloga zakaj bi imel kaka izvedbo prednost pred drugo.
Polnilnic je seveda veliko, je pa problem, če ti jo kdo zasede ko imaš dometa zelo malo. Prilagam sliko iz Veszprema, REX i3, vse je bilo narobe... bil je polhen oz. nikjer se ni videlo, da polni, njega ni bilo nikjer, nihče ni vedel kdo je to, tam je SAMO ena vtičnica in da je bila mera polhna je bil pa še REX. Dometa sem imel 36km, naslednja polnilnica pa 35 km stan ob Blatnem jezeru, Balatonfüred. Seveda sem šel, kaj pa naj. Tam je vsaj kak gostilna odprta. In potem tam prva polnilnica ne dela, ker je februarja nikogar ni, na drugi pri Hotelu Flamingo pa zasedeno z ICE, še dobro da je polnilnica imela šuko in jaz podaljšek. Na koncu vse dobro, polnil sem z 3,6kw na šuko. Večerja je bila super. Ostal pa je grenak priokus ravno zaradi PHEVja.

Je pa to moje mnenje in verjamem, da kdo nima izbire pri odločitvi oz. je ta taka, da zahteva PHEV.
Se strinjam z napisanim,
nič ni tudi narobe če se nekje na
brezplačnih polnilnicah prepove polnit PHEV,
prav tako lahko časovna omejitev,
na plačljivih pa naj ne bo nobene omejitve.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a N75 »

Damijan napisal/-a:In če imaš BEV in strah, da se boš vozil skozi divjino brez šuko vtičnic, lepo kupiš 2kW Hondo/Yamaho inverter generator (ca. 20kg - dobrih 1k EUR) in imaš REX v prtljažniku

[youtube]https://youtu.be/K3dKnTl5RYo[/youtube]
Uporabna stvar tudi za v avto če se voziš po neznanem, uporabno na terenu za kakšno električno orodje, pa seveda ob izpadih elektrike.
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Jaz se tudi popolnoma strinjam z vsem napisanim od Roberta !
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a matija »

N75 napisal/-a:Se strinjam z napisanim,
nič ni tudi narobe če se nekje na
brezplačnih polnilnicah prepove polnit PHEV,
prav tako lahko časovna omejitev,
na plačljivih pa naj ne bo nobene omejitve.
Ce se pripeljem s CZerom do brezplacne naj polnim brezplacno, ce pa s Priusom pa naj imam prepoved, a tako? Nime vidim smisla v tem.

A kot da bi Q7 ker je quattro placal dizel, A3 ki je FWD pa naj ima zastonj nafto? Podobno se bere
talker2
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a matija »

robert napisal/-a: - Zato ker je hecno opazovat lastnike PHEVjev, ki na raznih srečanjih/ralyih nonstop vlečejo kable iz prtlaćnika, da bi dokazali, da lahko 98% peljejo na elektriko! Če pelješ na elektriko več kot 70%, pomeni da ne rabiš PEHV in to je dejstvo.
Jaz se 60% pa bi z veseljem kupil pure EV, ampak taksnega ki bi ustrezal zeljam v casu nakupa ni bilo, cakati pa nisem mogel. Tudi ce bi se 80%, to ne bi spremenilo nicesar. Ce potrebujes avto vecinoma za krajse poti, ki jih pokrije E obcasno pa za 800km.
robert napisal/-a:- Zato ker so v PHEV vgradili izjemno počasne polnilce! Verjetno zato, ker je ideja PHEV, da napolniš doma in tako ponoviš vsak dan in da se ne obremenjuješ med dnevom... no tukaj so pa nekateri pomešali, ko želijo vsak km odpeljati na elektriko in zasedajo 22kW polnilnico z max 3,6kW polnilcem...
Taksnih, ki s 3.6kW ali pa celo 6.6kW “zasedajo” 22kW polnilnico je trenutno vecina EV na trgu.

robert napisal/-a:Polnilnic je seveda veliko, je pa problem, če ti jo kdo zasede ko imaš dometa zelo malo. Prilagam sliko iz Veszprema, REX i3, vse je bilo narobe... bil je polhen oz. nikjer se ni videlo, da polni, njega ni bilo nikjer, nihče ni vedel kdo je to, tam je SAMO ena vtičnica in da je bila mera polhna je bil pa še REX.
Lep primer ko nerazumevanje in precej domisljije naredi celo dramo:
- ni “ti je zasedel”, je javna
- rex i3 ima 9 litrov bencina, vse skup naredi manj km kot kak e-golf, bolt, mogoce celo leaf2. I3 rex mora gledat domet celo s keslom bencina
- to da se ne vidi da polni je normalno za ta avto, ko ga zaklenes se vsi indikatorji po nekaj sekundah ugasnejo.

Skratka, tip je lahko imel prazen bencin, 7% SoC, v sosednjem baru pil kavo, ko je mimo prisel Soul in imel “polno mero vsega narobe”.

Vedno je potrebno upostevat, da lahko cesa ne vemo.
robert napisal/-a:Dometa sem imel 36km, naslednja polnilnica pa 35 km stan ob Blatnem jezeru, Balatonfüred.
Ce odprem plugshare so zraven se dve AC in celo en CHAdeMO. So pa res chekcini sele zadnjega pol leta. Verjetno jih res ni bilo, ampak clovek ki se poda na daljso pot z avtom ki ima range 150km pac nekaj tudi vzame v zakup. Lahko da ne bo slo vse po planu. Vem, sem sel s CZerom ki ima avtocestnega dometa manj kot 100km - v enem dnevu v Graz in nazaj (slabih 450km). Ce bi kaksna Ampera polnila kjer sem planiral jaz, sigurno ne bi imel pravice klet - zakaj se tale ne pelje na bencin. Hja, ker se pac ne. Live with it.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a matija »

Pa se eno vprasanje za EV fanatike Na AC polnilnico se pripelje EV, je brezplacna in mu ustreza. Na tej polnilnici polni:
A) PHEV, ki je v 2h poln. Vmes opravi nakupe, nekaj poje in odide.
B) Model S, ki ima 16.5kW onboard AC charger, takoj ko je poln odide nemudoma, torej v dobrih 6 urah.
C) Zoe 41kWh, 22kW OBC, napolni se v 2h

Kje je sedaj problem PHEVa ? Pa sem v to primerjavo “zasedenosti” vkljucil EVje ki mocno izstopajo po polnilni moci. Ostali polnijo pocasneje.

Potem so tu se vsi EVji ki na polnilnici samo parkirajo, potem so tu dizli ki so na polnilnici samo 5 minut, potem so tu polnilnice ki ne delujejo. Razlogov da nek EV ne more polnit je lahko nesteto, tisti ki pride s par km dometa na polnilnico ae zaveda da reskira. Ja, bil sem presrecen ko sem s C-Zerom prispel na polnilnico v murski soboti in je po nekaj neuspehih na Type2 potem Schuko deloval. Na polnilnico sem se pripeljal z 1km dometa. Ce zdaj gledam nazaj - precej pogumno. Zdaj bi naredil drugace. Ce Schuko ne bi deloval bi bil na istem kot ce bi tam polnil Soul z novo 33kWh baterijo in 6.6kW polnilcem. Tak soul bi se od praznega polnil 5 ur. Ce pa bi tam bil PHEV outlander, bi moje polnjenje onemogocil za 2 uri. Recimo

A ko v vrsti cakajo da natocijo LPG tudi norijo nad tistimi pred njimi, da imajo se tank bencina? Ne vem no
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a robert »

Dejstvo je, da je razvoj hibridov zasilna bilka v razvoju avopodjetij. Njihova propaganda pelje zelo v to smer in večina ji je nasedla. Žal.
Ali je kdo kdaj bil v tovarni avtomobilov? Kot strojnik sem si ogledal več kot eno in tudi iz termodinamike vem koliko sestavnih delov imajo motorji z notranjim izgorevanjem. Kot podjetnik vem, da bo uporaba električnih motorjev prinesla ogromno izgube avto industriji pri proizvodnji, pri raznih tekočinah in na koncu še pri vzdrževanju, ne pozabimo pa še na naftno industrijo, ki bo tu največ izgubila. Nekatere države se že pol stoletja vojskujejo za naftne vrelce.
Njihova propaganda je odlična.

Kaj ima to zveze s hibridi?
Precej!
V hibridu sta OBA motorja, z notranjim izgorevanjem in še elektromotor. Za njih je to zmaga!
Namesto, da bi se znebil ICE motorja, so ti uturili OBA. Enega bolj za vzorec.
In nakoncu so kupci le teh prepričani, da so kupili električno vozilo in da je ICE motor tam samo kot dodatek za povečan doseg! Tam je zato ker je mišljen kot osnovna stvar in ne kot dodatek.
Nažalost je to dejstvo.
Verjetno pa obstaja tudi kak kupec, ki PlugInHibrida vsak večer polni doma in čez dan sprazni baterijo in včasih porabi še malo bencina in spet polni doma.
Ampak takih je očitno zelo malo, ker na tem forumu poročate, da eden polni pri Mercatorju na 43kW, drugi so cel dan v Ljubljani na 22kW, eni se hvalijo koliko km naredijo na elektriko.
Ja ljudje božji, namen tega avta je polnenje doma. Kater Dizel se pa lahko polni doma?

Sej problem niso samo Hybridi, tudi kupci EVjev... Eden je na tem forumu napisu, da je do nedavnega zapravil za elektriko za svojega Ioniqa največ 10 eur? In bil ves užaljen, ker ni prebral celega teksta v pogodbi, ko je na Petrolu srkal kavico in zasedal polnilno mesto.
Oprostite ampat to ne pelje nikamor!
Če imaš možnost polnit doma, ga ponoči napolni, čez dan pa dofilaj, sicer bodo javne polnilnice zasedene nonstop!
Lepo je da smo pozitivno diskriminirani, samo da se pa to izkorišča, to se pa meni ne zdi OK!

Kako pa vidim rešitev problema? Vsaj za nekaj časa.
Postavitev precej več PP manjših moči. Na 3,6 kW je skoraj vsak hibrid poln v dveh urah. In takih je lahko iz ene 22kW vtičnice kar 18 komadov. Sicer bi jaz iz ene polnilne postaje, ki jih sedaj postavljajo 2x22kW naredil takole.... 1x22kW 2x7kW 2x 3,6kW. To pomeni 5 mest, enaka odjemna moč. Pomoje je to VOLK SIT, KOZA CELA.

Pa še komentar na @Matija

V Veszpremu februarja ni bilo DCja.
In gospod ali gospa z i3 ni bila v nobene lokalu v bližini, ker zraven je samo eden in ena cvetličarna. Pozanimal sem se pri treh različnih ljudjeh in policaju, v bližini ni nič drugega kot bloki.
Če bi dobro prebral, sem napisal, da je šlo vse narobe od tam naprej. Zasedenot PP, domet enak razdalji naslednje PP, naslednja PP ni delala, še ena zasedena z ICE avti. AMPAK! Mene še do sedaj ni nič zmedlo in sem na take stvari pripravljen. Seboj imam vsemogoče adapterje in podaljške! Če nebi šlo drugače bi pa na avtobusni polnil.
V Bosni sploh ni bilo nobene polnilne postaje, pa je vseeno šlo.

Ne gre za ta dogodek. To je bil samo primer.
Tam na Madžarskem je očitno sitacija enaka, sam da je zastonj!
Ko sem se vračal domov sem se ustavil na DCju v Zalaegerszegu, ker so ravno v času ko sem bil tam odprli še eno DC polnilnco. In glejga zlomka, tam se je polnil Leaf na Type2. Lepo počasi na 3,6 kw. Sicer je lastnik po 10 minutah prletu iz bloka, sam WTF?? Leafa na Type2 na polnilnici, ki ima ChaDemo/CCS/Type2 vtič.
https://s3.amazonaws.com/plugshare.prod ... 182657.jpg

Moja napoved za prihodnost je ta, da se bo v kratkem precej lastnikov EVjev oglasilo, ker bodo na javnih polnilnicah večinoma polnili hibridi in nevstni ljudje.
Kar se pa tiče moči javnih polnilnic..... sem pa že mnogokrat ... pa še enkrat
22kW polnilnice so v večini primerov fail ... zakaj? ...
prvo ... na trgu se da kupit samo eno vozilo, ki polni na AC z 22kW (ZOE), še pri Tesli so zmanjšali, nekaj jih je 11kW, ostalo 7kw
drugo ... čisti fail je polnit npr. ZOE na P+R, ki je namenjen, da tam avto stoji 8 ur in ga napolniš v eni ali dveh urah potem pa tam napolnjen stoji ali pa PP na letališču Brnik... greš z avijonom na dopust, tam priklopiš in odklopiš čez ene teden ???
tretje ... na zadnjem razspisu ECO sklada se lepo vidi, da imajo občine precej stroškov samo z priključno močjo, saj je na PP ponavadi 2x 22kW.
Nisem rekel, da sem proti. Rečem pa, da bi lahko bile tudi 3,6 in 7kW!
Manjka tudi takele polnilnice... čist navadne šuko...
https://s3.amazonaws.com/plugshare.prod ... 216013.jpg
tole je pa tule https://api.plugshare.com/view/location/120345
Bsheep, Desty, Matej, matija, Damijan, ixi
talker2
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 480
Kraj: Ljubljana
741
1441

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a talker2 »

Hvala matija za podporo

Kakorkoli že mnenja so različna. Zakaj sem kupil PHEV sem že večkrat napisal na tem forumu zato se ne bom ponavljal. Še vedno sem trdno prepričan, da sem se za moje potrebe prav odločil.
Jaz se iz te diskusije umikam, ker mislim, da ni produktivna. Je pa dejstvo, da me boste vsaj še 10 let priložnostno videvali na javnih polnilnicah. In kot sem tudi že večkrat napisal bom z veseljem gentlemansko odstopil polnilnico nekomu z BEV, ki ne bo imel več dometa do naslednje polnilnice. Le kaj še želite več od tega?
ixi
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a robert »

Ne razumem zakaj skoz omenjaš Soula? Zame je Soul, kot ostali EVji.

Problem samo zato ker večina polni SAMO zato tam ker je zastonj!
Tako EVji in PHEVji!

Ko si ravno Teslo omenju... na Bledu se redno prideta polnit dve Tesli, pa sta obe lastnici iz okoliških vasi. Vsaj ena ima na hiši sončne panele. Pač tam se nafila, ker je zastonj in ji ni treba plačat parkirnine.
Potem je tam še AvantCar, ki svoje vozilo pusti tam čez noč, dokler ga kdo ne najame, ker so oni plačali to polnilnico jim redarji dajo mir.
Potem so tukaj še redarji s svojim ZOE. Pri pisarni imajo za ta avto naštimano šuko 16A, pa raje tu filajo. Pri ZOE se lepo vidi, kdaj je polna, velikokrat je.

LPG.. tam je enako... sam da ne bo kapljice bencina pokuru!

Samo v tem je problem!

In da ne bo pomote!
Meni ni težko polnitna Petrolu in tudi kaj plačat. Doma polnim vedno!
Jaz sem zato kupu avto, da mi ne bo treba hodit po pumpah.

Pa še nekaj. Ne rabiš polnit do 100%, jaz polnim toliko, kot rabim do naslednjega postaje (cilja).
In pa ... še nikoli nisem polnil in čakal, da se nafila. Tudi tam v Balatonfuredu, smo šli na večerjo, ki smo jo tako ali tako rabili.
matija napisal/-a:Pa se eno vprasanje za EV fanatike Na AC polnilnico se pripelje EV, je brezplacna in mu ustreza. Na tej polnilnici polni:
A) PHEV, ki je v 2h poln. Vmes opravi nakupe, nekaj poje in odide.
B) Model S, ki ima 16.5kW onboard AC charger, takoj ko je poln odide nemudoma, torej v dobrih 6 urah.
C) Zoe 41kWh, 22kW OBC, napolni se v 2h

Kje je sedaj problem PHEVa ? Pa sem v to primerjavo “zasedenosti” vkljucil EVje ki mocno izstopajo po polnilni moci. Ostali polnijo pocasneje.

Potem so tu se vsi EVji ki na polnilnici samo parkirajo, potem so tu dizli ki so na polnilnici samo 5 minut, potem so tu polnilnice ki ne delujejo. Razlogov da nek EV ne more polnit je lahko nesteto, tisti ki pride s par km dometa na polnilnico ae zaveda da reskira. Ja, bil sem presrecen ko sem s C-Zerom prispel na polnilnico v murski soboti in je po nekaj neuspehih na Type2 potem Schuko deloval. Na polnilnico sem se pripeljal z 1km dometa. Ce zdaj gledam nazaj - precej pogumno. Zdaj bi naredil drugace. Ce Schuko ne bi deloval bi bil na istem kot ce bi tam polnil Soul z novo 33kWh baterijo in 6.6kW polnilcem. Tak soul bi se od praznega polnil 5 ur. Ce pa bi tam bil PHEV outlander, bi moje polnjenje onemogocil za 2 uri. Recimo

A ko v vrsti cakajo da natocijo LPG tudi norijo nad tistimi pred njimi, da imajo se tank bencina? Ne vem no
Bsheep, matija
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 609
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
806
430

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a robert »

Vsak se odloči po svoje, verjetno je tvoja odločitev za tvoj primer prava.

Kot si napisal ... priložnostno..
Tudi lastniki EVjev bi morali uporabljati postaje priložnostno.
Nekateri sicer ne morejo, ker ne morejo polnit doma, ampak takih je največ 20% po statistiki.

Verjetno bo res najbolje, da reje dobimo na
talker2 napisal/-a:Hvala matija za podporo

Kakorkoli že mnenja so različna. Zakaj sem kupil PHEV sem že večkrat napisal na tem forumu zato se ne bom ponavljal. Še vedno sem trdno prepričan, da sem se za moje potrebe prav odločil.
Jaz se iz te diskusije umikam, ker mislim, da ni produktivna. Je pa dejstvo, da me boste vsaj še 10 let priložnostno videvali na javnih polnilnicah. In kot sem tudi že večkrat napisal bom z veseljem gentlemansko odstopil polnilnico nekomu z BEV, ki ne bo imel več dometa do naslednje polnilnice. Le kaj še želite več od tega?
Bsheep
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 553
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
385
217

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a Bsheep »

Kapo dol za Roberta! Clovek k je v 2 letih naredu z EV vec kot 102.000km . Samo z elektriko prevozu v 24ur 1100km , pomoje edini na forumu k lahko pove vse iz izkusenj.
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 831
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
488
267

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a N75 »

matija napisal/-a:
N75 napisal/-a:Se strinjam z napisanim,
nič ni tudi narobe če se nekje na
brezplačnih polnilnicah prepove polnit PHEV,
prav tako lahko časovna omejitev,
na plačljivih pa naj ne bo nobene omejitve.
Ce se pripeljem s CZerom do brezplacne naj polnim brezplacno, ce pa s Priusom pa naj imam prepoved, a tako? Nime vidim smisla v tem.

A kot da bi Q7 ker je quattro placal dizel, A3 ki je FWD pa naj ima zastonj nafto? Podobno se bere
Potem je edina rešitev plačljivo polnjenje, tisti ki rabi bo v vsakem primeru polnil, c-zero tudi polniš na avtocesti ne glede na ceno.
matija
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a darjan »

Kakšna "rešitev" pa, oz kje je sploh problem? Če to, da PHEV zasede polnilnico, jaz problema ne vidim. Edino če se elektriko naredi dražjo, kot je bencin, samo potem pa BEV to ne bo ustrezalo, ali pač?

Kaj pa če bi nekdo vsako nedeljo parkiral BEV z 50kWh baterijo (ali večjo) pred lidlom, da bi si lepo napolnim tam za celi delovni teden in na tak način zasedel mest vsem, ki bi želeli tisti dan parkirat.

Ne razumem tega ločevanja in zo celo znotraj "EV skupnosti", malce me je razžalostilo, ko sem videl kaj eni pišejo. Dejstvo je da smo in še dolgo bomo, v neki tranzitni dobi med ICE in EV (če se bo sploh EV obdržal kot prihodnost?) in da pač vsak kupi to, kar mu vmes ustreza.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7870

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a matija »

Robert mislim da se v 90% strinjava

Soul-a sem namenoma omenil veckrat zato, da sem ti poskusal priblizat primer, ko sem zelel razlozit in primerjat polnjenja z BEVi. Sicer ni nic bistveno drugacen iz stalisca AC polnjenja od Leafa, starega i3, starega e-golfa, CZero, Ioniq, Focus EV, ...

Ja, ni lahko in se slabse bo s tem ko bo vec ljudi imelo BEV/PHEV.

Sem pa ravno spet danes videl i3 BEV na polnilnici, kjer ni polnil. Je pa lepo snezilo po njem in je bil srecno parkiran. To je precej vecji problem, kot ce PHEV polni za uro ali dve, kar je celo manj kot lahko polni vecina BEVov.

Glede polnjenja pa ja, ravno to noc sem doma napolnil CZera do 80% in PHEVa do 100%. Polnim jih doma, ko je potrebno. Ce pa je priloznost med opravki se na poti, to delam z obemi vozili. Ne vidim dodane vrednosti, ki bi jo dobil s tem da bi avtomobile polnil nekje namesto doma. Kaj je bolj udobno kot polnit doma in se predgretje uporabit v teh mesecih ? Za tistih 5.6 centov na kWh skupaj z omrezninami in dajatvami ? Roko prislonim k vratni kljuki, senzor odklene avto, kabel iztaknem in ga vtaknem na holder na stebru in se odpeljem s toplim in polnim avtom. Ni varjante da taksno udobje zamenjam za neko pitje kav kjer jih ni potrebno in cakanje in se sprasujem ali bo prosto Ce pa nekje sem, je prosto, imam moznost je stvar jasna. Se preheating/climatisation deluje ko si plugged in. Ze letos sem nekajkrat prisel v hladen avto, ki se je napolnil in klimatiziral pred trgovskim centrom, zunaj pa 33°C in sonce. Ce ne bi vklopil avta za tisto dobro uro kolikor sem rabil, to ne bi delovalo, prisel sem s prazno baterijo. Zraven mene na drugem polnilnem mestu pa je bila Nissan Primera.

Je pa zanimivo, da se polnjenja ki so predmet polemik dogajajo le na brezplacnih polnilnicah
robert
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a CRF »

N75 napisal/-a: Potem je edina rešitev plačljivo polnjenje, tisti ki rabi bo v vsakem primeru polnil, c-zero tudi polniš na avtocesti ne glede na ceno.
Sliši se kot rešitev ja. Ampak kaj ko je za to potrebno zaračunavanje na minuto, in imamo takoj spet problem!
Parkirna mesta z možnostjo polnjenja se ne morejo zaračunavat na minuto. In pa klasifikacija.... Je Cigaletova Ljubljana parkirno mesto, ali polnilno mesto? Kaj pa Letališče Brnik? P+R Barje? Ni dobre definicije...
Osebno bi jo postavil pri 22kW, tako kot je to naredil Petrol. Na hitrih pri trgovinah bi pa dal znak MAX 30 minut. Samo kaj ko je v interesu trgovcev da si notri več kot 30 minut
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5165
Kraj: Maribor
Avto: Skrivnostna MS ;)
1208
2530

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a darjan »

Rešiti se "problema" v celoti ne da, to pa zato, ker problema sploh ni. Vidijo ga samo posamezniki, očitno iz osebnih razlogov.

Treba se pač zavedat in vzeti v obzir, da se EV polni doma, na poti so DC ob AC, kjer se tudi pošteno plača. Če pa greš na kak izlet pa ne ravno do zadnjega elektrona spraznit in polnit takrat, ko je še veliko rezerve.

v MB imamo recimo pred elektro 4 x mennekes 22kW in 1 x 60kW DC, pa še sploh nisem doživel, da bi bilo vse zasedeno, čeprav je vsako nedeljo tam nek avant2Go Leaf, ki očitno polni zastonj za cel teden vožnje.
matija
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3000
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3781
6403

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a DGJ »

@Robert
Zakaj misliš, da to ne pelje nikamor, če nekateri uporabniki ne polnimo EV doma?

Polnim EV takrat, ko ga ne uporabljam in če je za to možnost na javnih (trenutno še brezplačnih) PP bom to izkoristil. Bi se sam sebi zdel neumen, če ne bi.

Zelo velikokrat se peljem mimo PP na kateri sem imel namen polniti (ker imam sestanek, pisarno, dom, trgovino,... v bližini) in če ni bilo mesta pač nisem polnil in se zato ne razburjam tukaj na forumu in me niti ne zanima ali je tam EV, PHEV,... tisti ki tam polni ima svoje razloge da je tam in je bil pred mano tam. Jaz lahko samo čakam ali se odpeljem naprej.

Me pa moti, če zaseda polnilno mesto vozilo (katerokoli... ICE, EV, PHEV), ki se ne polni.
matija
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a CRF »

Imam sodelavca, ki letno naredi 3.000km. Teslo Model S100 mora torej napolnit 6 krat na leto... zakaj bi za to nameščal domačo polnilnico... Ustavi se na Petrolu ali Mercatorju in ima za naslednja 2 meseca mir. Točno temu bodo po moje namenjene hitre javne polnilnice v prihodnosti.
uncle_sam
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 24
Kraj: Mengeš
20
4

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a uncle_sam »

Hehe.. Ekonomsko zelo upravičen nakup Tesle
CRF, robert
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6389
Avto: Kona in Zoe
4910
5968

Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...

Odgovor Napisal/-a CRF »

uncle_sam napisal/-a:Hehe.. Ekonomsko zelo upravičen nakup Tesle
Se strinjam..... ampak ekonomija tut ni vse
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”