EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
darjan napisal/-a:Če je meni lastnik parkirnega prostora dovolil uporabo polnilnice in parkirnega prostora pred njo, se to, oprosti izrazu, tebe nič ne tiče. Vseeno mesečno plačujem najem. Ko pa parkiram za dlje časa neprekinjeno, za več dni, pa izklopim polnilni kabel.
Pa tudi niti enkrat še nisem videl, da bi kdo polnil tam, oz da bi zaradi mene nekdo drug bil prikrajšan.
Zelo zanimivo, včeraj ste se hvalil, da imate vse zastonj!
Malenkost se me pa zadeva tiče, ker parkirišče in polnilnica vendarle nista v zasebni lasti - čeprav se vi sklicujete na lastnika, ki vam je dal dovoljenje!
Upravitelj parkirišča so Javne službe Ptuj in le-te nimajo nobene pravice podeljevati koncesij za parkiranje na mestih za ponjenje. Pa saj to veste, zatoraj se ni potrebno sprenevedati.
Ne bom vas več nadlegoval, le veselo parkirajte! Upam le, da v bodoče ne boste ves dan zasedali nove DC polnilnice - "lastnik" parkirišča je namreč isti!
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Jaz vem samo to, kar imam zapisano v pogodbi o najemu.
DC pri meni ne pride v poštev, je samo 3.3kw polnilec
DC pri meni ne pride v poštev, je samo 3.3kw polnilec
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Poglej sosednji kraj oz selo - Kidričevo.DGJ napisal/-a:Jap, kot kaže je Ptuj trenutno EV-jem najbolj prijazno mesto.
Ima 1 x rdeči Tesla, 1 x beli Tesla, 1 x novo Zadihaj DC, in 3 x staro zadihaj postajo. In vse na zastonj parkiriščih, nič P+R.
Pa je to kraj s...1500 prebivalci recimo
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Super. Čim več takih naseljev, krajev, mest...!darjan napisal/-a: Poglej sosednji kraj oz selo - Kidričevo.
Ima 1 x rdeči Tesla, 1 x beli Tesla, 1 x novo Zadihaj DC, in 3 x staro zadihaj postajo. In vse na zastonj parkiriščih, nič P+R.
Pa je to kraj s...1500 prebivalci recimo
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Ni čudno, če porabijo elektrike za polovico Krškega.
Ko sem enkrat obiskal Talum, mi je digitalna ura zaostala za uro ali dve (sem jo pozabil odložiti v omarici v garderobi).
Ko sem enkrat obiskal Talum, mi je digitalna ura zaostala za uro ali dve (sem jo pozabil odložiti v omarici v garderobi).
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Haha, res je ja, v Kidričevem bi lahko pionirsko naredili polnilnico na 500kW. Mogoče bo Tesla testiral njihov tovornjak tu, in reklamiral, kako se v Talumu baterije napolnijo medtem ko raztovorijo robo
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
admin: premaknjeno v ustrezno temo
Čeprav so me tu že spluvali, bo v naslednjem letu še kako primankovalo Polnilnih Postaj, saj se bodo PHEV- priklapljali kot nori kjer bo mogoče. Še dobr,d a je nov razpis.
Pa evo kje je zavajajoče... Velik ljudi gleda Komotarja... poglej kaj reče pr 1:53 --
https://www.facebook.com/KomotarMinuta/ ... 263208151/
Kabel za hitre polnilnice! In pol dejansko ljudje mislijo, da če "đuskaš" 3,6kW ..1F16A.. da si šel na hitro polnenje.
2 uri ... to pomen, da je baterije 7kWh.... in ko preberejo podatek npr o Leafu2 da fila doma od 11 do 18 ur, pol zgleda tale Mini ful boljša izbira..
Pa jest bi tko meu Mini Coutrymana EVja !
Hahhha ... zgleda, da ja! Tudi ko sem bil tam je bil tam ta BMW.CRF napisal/-a:Sem jo videl na Plugshare in sem jo včeraj obiskal. Sem tudi popravil lokacijo malenkost. Je takoj pred barom Ambient . Je bil pa tudi priklopljen en plugin BMW mislim da. Upam da ni kar konstantno....
Čeprav so me tu že spluvali, bo v naslednjem letu še kako primankovalo Polnilnih Postaj, saj se bodo PHEV- priklapljali kot nori kjer bo mogoče. Še dobr,d a je nov razpis.
Pa evo kje je zavajajoče... Velik ljudi gleda Komotarja... poglej kaj reče pr 1:53 --
https://www.facebook.com/KomotarMinuta/ ... 263208151/
Kabel za hitre polnilnice! In pol dejansko ljudje mislijo, da če "đuskaš" 3,6kW ..1F16A.. da si šel na hitro polnenje.
2 uri ... to pomen, da je baterije 7kWh.... in ko preberejo podatek npr o Leafu2 da fila doma od 11 do 18 ur, pol zgleda tale Mini ful boljša izbira..
Pa jest bi tko meu Mini Coutrymana EVja !
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
In kaj je narobe, če se PHEV priklopi? Dokler si polni baterijo ne vidim nič spornega. Drugo pa je, če nekdo izkorišča to za parkirno mesto.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Izkoriscanje tako PHEVa kot BEVa nekako ni na nivoju. Z leti ko se bo vedno vec PHEVov priklapljalo, to pomeni izjemen uspeh družbe. Zakaj ? Cilj druzbe je znizati emisije, ki jih povzroca promet. Torej vec kot se PHEVi priklapljajo, vecji je uspeh. Manj ljudi bo umrlo zaradi posledic onesnazenja.
Btw, 9x vec ljudi umre zaradi onesnazenja kot zaradi lakote na nasem planetu. Kriticni so predvsem PM10 ter PM2.5 delci, ki veselo letijo ravno iz izpusnih cevi avtomobilov ter iz tovarn.
Ucinek polnjenja je pri PHEVih se toliko boljsi. EV ki mu zmanjka elektrike, poklice avtovleko. Teh primerov je izredno malo, po statistikah iz USA, manj EVjev ostane brez energije kot navadnih dizlov brez nafte. Tako procentualno, kot absolutno. Jasno, domenti so manjsi tako da vozniki to bolj spremljajo ter pravocasno zapeljejo do DC polnilnice.
Ko pa PHEVu zmanjka elektrike, prizge dimnik. To pa se dogaja vsak dan, redno, pogosto. Onesnazevanje se nadaljuje. Skratka ce posplosim, za cistejse okolje je veliko vecji ucinek, ce PHEVi pridno in redno polnijo.
Seveda se marsikdo ne bo strinjal in posredno ima prav:
Najboljse bi bilo za okolje, ce PHEVov sploh ne bi prodajali in bi malo pohiteli z BEVi ki imajo 350 in vec dometa, da gre se prestrasena raja lahko na BEV.
Ker pa bodo naredili ravno nasprotno, prodajo PHEVov drasticno povecali, je edina stvar ki jo lahko naredimo za okolje ta, da PHEVe redno priklapljamo.
Se disclaimer, osebno nikoli ne krsim pravil polnjenja, ko se avto napolni ga umaknem - tako BEV kot PHEV. In nikoli ne parkiram ne da bi polnil. Enako kot s parkingi za invalide ter ostale. Brez pravil smo v divjini
Btw, 9x vec ljudi umre zaradi onesnazenja kot zaradi lakote na nasem planetu. Kriticni so predvsem PM10 ter PM2.5 delci, ki veselo letijo ravno iz izpusnih cevi avtomobilov ter iz tovarn.
Ucinek polnjenja je pri PHEVih se toliko boljsi. EV ki mu zmanjka elektrike, poklice avtovleko. Teh primerov je izredno malo, po statistikah iz USA, manj EVjev ostane brez energije kot navadnih dizlov brez nafte. Tako procentualno, kot absolutno. Jasno, domenti so manjsi tako da vozniki to bolj spremljajo ter pravocasno zapeljejo do DC polnilnice.
Ko pa PHEVu zmanjka elektrike, prizge dimnik. To pa se dogaja vsak dan, redno, pogosto. Onesnazevanje se nadaljuje. Skratka ce posplosim, za cistejse okolje je veliko vecji ucinek, ce PHEVi pridno in redno polnijo.
Seveda se marsikdo ne bo strinjal in posredno ima prav:
Najboljse bi bilo za okolje, ce PHEVov sploh ne bi prodajali in bi malo pohiteli z BEVi ki imajo 350 in vec dometa, da gre se prestrasena raja lahko na BEV.
Ker pa bodo naredili ravno nasprotno, prodajo PHEVov drasticno povecali, je edina stvar ki jo lahko naredimo za okolje ta, da PHEVe redno priklapljamo.
Se disclaimer, osebno nikoli ne krsim pravil polnjenja, ko se avto napolni ga umaknem - tako BEV kot PHEV. In nikoli ne parkiram ne da bi polnil. Enako kot s parkingi za invalide ter ostale. Brez pravil smo v divjini
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Joj tale video prispevek.
Hitro polnjenje s 16A, ok ... ne vem kaj je hitrega ce jemlje toliko elektrike kot babičina pečica za potičko, potičko. Zanimivo tudi da ne loci med kW in HP. Po tem kar je povedal v kilovatih, ima ta mini 304 konjev Pa pri voznji samo na elektriko je imel povprecje 2.3 na 100. Torej kWh ? Ok Pa ce je avto tezek, pravi da potem ima pravi "filing" za volanom. Najboljsi "filing" bo potem v kamionu ? Zakaj se potem tovarne hvalijo kako so znizale teze avtomobilov s karbonom, aluminijem, ... Tudi ne razume kako deluje xDrive in pricakuje da bo ze pri delnem spodrsavanju vklapljal drugo pogonsko os. Joj joj.
Dalec najboljsi del posnetka je, ko je na rolki. To mu gre izjemno. Pa zero emision je.
Hitro polnjenje s 16A, ok ... ne vem kaj je hitrega ce jemlje toliko elektrike kot babičina pečica za potičko, potičko. Zanimivo tudi da ne loci med kW in HP. Po tem kar je povedal v kilovatih, ima ta mini 304 konjev Pa pri voznji samo na elektriko je imel povprecje 2.3 na 100. Torej kWh ? Ok Pa ce je avto tezek, pravi da potem ima pravi "filing" za volanom. Najboljsi "filing" bo potem v kamionu ? Zakaj se potem tovarne hvalijo kako so znizale teze avtomobilov s karbonom, aluminijem, ... Tudi ne razume kako deluje xDrive in pricakuje da bo ze pri delnem spodrsavanju vklapljal drugo pogonsko os. Joj joj.
Dalec najboljsi del posnetka je, ko je na rolki. To mu gre izjemno. Pa zero emision je.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Lepo si ga opisal
Tale Komotar ga kr dostkrat pihne
Nehal sem ga pa gledat ko je naredil porazno slab prispevek o Modelu S..
Tale Komotar ga kr dostkrat pihne
Nehal sem ga pa gledat ko je naredil porazno slab prispevek o Modelu S..
Re: Nove polnilnice po Sloveniji
Nikoli ni narobe, če se EV, BEV, PHEV polni.darjan napisal/-a:In kaj je narobe, če se PHEV priklopi? Dokler si polni baterijo ne vidim nič spornega. Drugo pa je, če nekdo izkorišča to za parkirno mesto.
Narobe je bolj to, da je v osnovi premalo polnilnih mest oz. nesmotrno porabljena moč priključkov.
Lep primer pametne polnilne infrastrukture bi bil AAE https://api.plugshare.com/view/location/89610,
kjer sistem posameznih type2 priključkov dinamično uporablja razpoložljivo moč.
Dodatno je tudi ABB hitra 50kW polnilnica.
Pri nas na priključno moč 3x63A obesijo dve type2 22kW polnilni mesti in to je to.
In lastnik vsak mesec mastno plačuje za priključno moč tudi če se nihče ne polni.
Ali še slabše - na 3x32A priklopijo dve type2, ki v primeru hkratne uporabe "pametno" zniža oba priključka na 11kW, kar v večini primerov pomeni borih 3,6kW oz. 16A (na Krku celo nižajo iz 14 na borih 7A)
Primer dobre prakse bi bila lahko Qulandija Kranj, kjer so tri enofazne 7,4kW polnilnice.
Mogoče se tudi motim
Soul EV believer
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Vidim da temu ne pridemo do dna.
Narobe je to, da PHEVji ...
.... nimajo večje baterije
.... nimajo učinkovitega EV sklopa
.... nimajo učinkovitega ICE sklopa
.... ali da sploh imajo ICE
Če si malo prebereš/ta tole https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econ ... les#Europe
Bosta videla, ker stalno samo dva kontrirata, kje tiči zajec.
Proizvajalec za porabo Hibrida ne more rečt, da je poraba 0l/km, ker je to dejansko laž, zato so naredili "tako učinkovit" sklop, da nekaj na tem testu pa le nekaj porabi. Ta test je dolg max 6:40 minut.
No in ker je baterija absolutno premajhna se dogaja to, kar marsido samo zmajuje z glavo. Nonstop se priklapljaš/ta/te na neko vtičnico. Baje zaradi tega, ker se manj onasnažuje okolje. Dej no! Zaradi tega ker te avto z raznimi forami sili, da bi se vozil samo z baterijo. Sem ta teden vozil Hibrida in rataš kar obseden s tem ko nonstop gledaš kdaj se bo EV lučka ugasnila.
Zaradi porabe se Hibrida priklaplja na vtičnico!
Drugače je pa to moja zadnja objava na to temo.
Bo čas pokazal svoje.
Narobe je to, da PHEVji ...
.... nimajo večje baterije
.... nimajo učinkovitega EV sklopa
.... nimajo učinkovitega ICE sklopa
.... ali da sploh imajo ICE
Če si malo prebereš/ta tole https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_econ ... les#Europe
Bosta videla, ker stalno samo dva kontrirata, kje tiči zajec.
Proizvajalec za porabo Hibrida ne more rečt, da je poraba 0l/km, ker je to dejansko laž, zato so naredili "tako učinkovit" sklop, da nekaj na tem testu pa le nekaj porabi. Ta test je dolg max 6:40 minut.
No in ker je baterija absolutno premajhna se dogaja to, kar marsido samo zmajuje z glavo. Nonstop se priklapljaš/ta/te na neko vtičnico. Baje zaradi tega, ker se manj onasnažuje okolje. Dej no! Zaradi tega ker te avto z raznimi forami sili, da bi se vozil samo z baterijo. Sem ta teden vozil Hibrida in rataš kar obseden s tem ko nonstop gledaš kdaj se bo EV lučka ugasnila.
Zaradi porabe se Hibrida priklaplja na vtičnico!
Drugače je pa to moja zadnja objava na to temo.
Bo čas pokazal svoje.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Itak da ne pridemo do dna, saj je normalno da se vsi ne moremo strinjat, ker nas je skoraj 8 miljard na tem planetu
Razumem da ne maras PHEVov. Jih pa bo vedno vec. In ce to pomaga k cistejsemu okolju ter nekoga preprica da se premakne iz TDI na plugina, well done. Doloceni pa bodo sli direktno na BEV, oz smo ze.
Najbolj zanimiv mi je bil res en primer na nasi avtocesti. Pridem na DC, stranka ki je uporabljala DC polnilec pred mano pa je na 30sec prekinjala polnjenje in ponovno startovala, da bo zastonj. Vmes je prisel ven otrok in rekel "oči, men je slabo". Pa ni bil PHEV. No comment, jaz pa sem bil v vrsti. No saj sem prisel ze pri koncu, sem pocakal mislim da 5min
Ko se stvari resujejo na makro nivoju se resujejo tako, da stvar porines naprej. Porinili jo bodo s PHEV. Ce bi imeli samo BEVe bi bila penetracija elektrificiranih vozil nekajkrat manjsa.
Se vedno pa sem mnenja (jaz osebno) da je prava stvar BEV, a kaj ko prevlada vecina in ne mnenje pescice nas posameznikov.
Razumem da ne maras PHEVov. Jih pa bo vedno vec. In ce to pomaga k cistejsemu okolju ter nekoga preprica da se premakne iz TDI na plugina, well done. Doloceni pa bodo sli direktno na BEV, oz smo ze.
Enako velja za BEV, sploh ko pogledam mojega C-Zero, ali pa kar 80% BEV ki so trenutno na trgu. Drugace je ravno ta tocka najvecja slabost BEV-ov, vprasaj nekaj milionov ljudi po svetu Scasoma bo to bolje. Do takrat pa je le nekaj navdusencov vozilo BEV in nekaj premoznih (tesle za 100k). Ves, ni vecini ljudi zabavno it na daljso pot in vmes 13x tankat po ~25min. Recimo ce imas zadaj otroka, definitivno ne.robert napisal/-a: Narobe je to, da PHEVji ...
.... nimajo večje baterije
Najbolj zanimiv mi je bil res en primer na nasi avtocesti. Pridem na DC, stranka ki je uporabljala DC polnilec pred mano pa je na 30sec prekinjala polnjenje in ponovno startovala, da bo zastonj. Vmes je prisel ven otrok in rekel "oči, men je slabo". Pa ni bil PHEV. No comment, jaz pa sem bil v vrsti. No saj sem prisel ze pri koncu, sem pocakal mislim da 5min
Hm, Jaz se lepo peljem v PHEVu z zelo lepo porabo. Recimo v povprecju 17kWh/100km. Recimo manj ucinkovit je lahko Zoe, manj ucinkovit je lahko ModelS (skoraj vsak), Model X so vsi manj ucinkoviti. Potem so tu prihajajoci SUVi, ki bodo tudi.robert napisal/-a: .... nimajo učinkovitega EV sklopa
Verjetno res ne, glede na to da ima bencinar izkoristek do 30%. Je pa neucinkovit pri marsikaterih BEV tudi z modelnimi leti 2018 grelec, ki nima TC. Zgodbo lahko nadaljujeva v nedogled, kaj vse je narobe z BEV. Ker ce ne bi bilo, bi jih imeli ze precej vec.robert napisal/-a: .... nimajo učinkovitega ICE sklopa
Ravno ICE bo veliko vecino ljudi preprical da se bodo vsaj en del vozili na elektriko. V vecjih mestih po svetu ljudje dejansko imajo posledice od onesnazenja, nasa najvecja vas (Ljubljana) niti priblizno ni na tej stopnji.robert napisal/-a: .... ali da sploh imajo ICE
Ko se stvari resujejo na makro nivoju se resujejo tako, da stvar porines naprej. Porinili jo bodo s PHEV. Ce bi imeli samo BEVe bi bila penetracija elektrificiranih vozil nekajkrat manjsa.
Se vedno pa sem mnenja (jaz osebno) da je prava stvar BEV, a kaj ko prevlada vecina in ne mnenje pescice nas posameznikov.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Edini uporabni PHEV je i3, ostali so bolj tako tako, kaj ti bo samo 50 km na elektriko.
Hibrid naj ima 100 km na elektriko, zraven še bencinski motor s rezeorvarjem 10l .
Hibridi s samo 50km na elektriko so neuporabni, edina uporabnost je da zadostijo pogojem ekoloških vozil za po letu 2030 .
Hibrid naj ima 100 km na elektriko, zraven še bencinski motor s rezeorvarjem 10l .
Hibridi s samo 50km na elektriko so neuporabni, edina uporabnost je da zadostijo pogojem ekoloških vozil za po letu 2030 .
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
PHEV bi bil za moje potrebe uporaben, če bi lahko s hitrostjo 80 km/h prevozil 100 km. Za mestni avto. Za relacije nad 200 km je pa katerikoli BEV, PHEV ... vključno s Teslo zame traparija. Tudi Tesla pri hitrostih 150 + ne pride prav daleč. Itak so ti dosegi teoretični. Ko greš na relacijo se ti najbrž zelo redko izide , da moraš filati, ko imaš recimo še 10 km dometa ..... greš filat ko imaš 50, ker je lahko naslednja postaja šele čez 60 km. Še z nafto se mi včasih zgodi, da sem na trnih. Elektični avti so zato zame lahko le mestni avtombili. Ko bodo pri 150 km/h imeli dometa 300 km ...
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Edino narobe je to, da BEV niso 100% tako praktični, kot PHEV, kar se tiče trenutne ponudbe vozil pri nas.robert napisal/-a:Vidim da temu ne pridemo do dna.
Narobe je to, da PHEVji ...
OK, Bolt/Tesla3, je to, kar bi imel, ampak oba sploh nista dobavljiva v EU, pa še predraga sta.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Zanimivo, za bolta nisem vedel, za teslo me ne preseneča.
Ampak pri tako veliki bateriji niti ni to tako pomembno. Pri mojih 10 kWh se pozna če grelec kuri 2 ali 0.5kW, pri 60kWh pa ni tako bistveno
Ampak pri tako veliki bateriji niti ni to tako pomembno. Pri mojih 10 kWh se pozna če grelec kuri 2 ali 0.5kW, pri 60kWh pa ni tako bistveno
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek