EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Bistvo tega spora niso bila zaparkirana mesta, amapk PHEVi, ki se s 3kW polnilci pač dolgo polnijo. In to sedaj rešujejo kar s prepovedjo.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2307
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16912216
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Po moje je v Kaliforniji že toliko EV, posebej še v Los Angelesu, da pogosto prihaja do zaparkiranih mest (toliko Tesla in drugih električnih vozil nisem videl nikjer, kot v Kaliforniji). Morda predvidevajo, da bo čistih EV že kmalu toliko, da bo potrebno omejiti dostop do javnih polnilnic vsem ostalim čim prej ali pa je lobi čistih EV tako močan, da so izrinili ostale. Mislim pa, da bi že ukrep za plačevanje parkirnine in plačevanje elektrike 100% zalegel.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Aja, v tem primeru to podpiram ja, PHEV kupec itak ni nekdo, ki bi moral dnevno polniti, oz brez tega ne bi preživel v EV načinu. Naj se potem da prednost takim, ki to potrebujejo, če je prenasičenost.
Čeprav, ne vem zakaj bi nekdo v kaliforniji moral polniti na javnih Tesle, Bolte, ipd, da jim doma ni treba je edino logično, ker da bi dnevno naredili 600km "po mestu" pa res ne vem
Čeprav, ne vem zakaj bi nekdo v kaliforniji moral polniti na javnih Tesle, Bolte, ipd, da jim doma ni treba je edino logično, ker da bi dnevno naredili 600km "po mestu" pa res ne vem
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Saj točno v tem je štos... Tisti ki imajo možnost zmanjšajo moč polnjenja v avtu, samo zato da so lahko tiste 4 ure kolikor je dovoljno tam parkirani. To je bil glavni problem. Ki se ponavlja povsod po svetu...
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Ne predolgo zaparkiranih, ampak prepogosto zasedenih. EVji se namrec tam zelo mnozijo. So pa PHEVi so v vecini primerov polni dosti dosti prej kot BEVi na AC polnilnicah ter jih tudi prej sprostijo. Ce pa jih na polnilnici ni, je seveda redkeje polna
Vsekakor zanimiv korak, ki:
A) motivira ljudi bolj v nakup BEV, kar je na dolgi rok definitivno pozitivna stvar
B) zvisuje emisije v mestu, saj ravno PHEVi potrebujejo polnjenje na vsakem drugem voglu, sicer zacnejo puha puha. Trenutno zal legacy proizvajalci kolikor se le da, zavirajo porast BEVov.
Vsekakor zanimiv korak, ki:
A) motivira ljudi bolj v nakup BEV, kar je na dolgi rok definitivno pozitivna stvar
B) zvisuje emisije v mestu, saj ravno PHEVi potrebujejo polnjenje na vsakem drugem voglu, sicer zacnejo puha puha. Trenutno zal legacy proizvajalci kolikor se le da, zavirajo porast BEVov.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Eh, volt zmore 60-80km brez puha čuha, kar je za mestno vožnjo prek zadosti. Problem so "wannabe" PHEV, ki imajo le za nekaj km vožnje, BMW 225xe recimo
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Marsi komu (recimo veliko znancem) je 60-80km bistveno premalo, bi dnevno kurili bencin. Spet drugim je to cez glavo. In spet posplosujes na lastnem primeru, ampak razumem - tezko je bit objektiven. A ni nekdo omenjal, da skoraj dnevno hoggas eno od polnilnic nekje in to s svojim 3kW polnilcem. No - pa smo tam glede teorij o čuha puha, polnjenju, bla bla.
Meni ta wannabe ustreza, veliko ljudem pa ne, zato pa je trg tako prenasicen z nesteto avtomobili in vsak ima kar se mu zdi najustrezneje. Iz stalisca mestnega jedra, bo PHEV ki ima domet 80km ter zivi 90km stran bistveno vecji problem kot drugi z dometom 30km, ki zivi 8km stran. Ampak morda gremo v napacno smer.
Meni ta wannabe ustreza, veliko ljudem pa ne, zato pa je trg tako prenasicen z nesteto avtomobili in vsak ima kar se mu zdi najustrezneje. Iz stalisca mestnega jedra, bo PHEV ki ima domet 80km ter zivi 90km stran bistveno vecji problem kot drugi z dometom 30km, ki zivi 8km stran. Ampak morda gremo v napacno smer.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Samo točko b sem komentiral, ker ni resnična, ne razumem osebnega napada in ostalih neresnic, ampak ok
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Saj ne da si bemwejašu rekel, da njegov avto ni popoln, ampak ok.darjan napisal/-a:Samo točko b sem komentiral, ker ni resnična, ne razumem osebnega napada in ostalih neresnic, ampak ok
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Ja morda sem preveč direktno napisal, samo nimam v glavi vseh modelov, pa sem pač videl da OP ima enega takšnega. Ni bilo mišljeno osebno in ni letelo na uporabnika. Ampak pač zaradi takšnih modelov znajo biti PHEV v slabi luči iz vidika BEV.
Je pa recimo i3 z 94 baterijo in REX meni osebno top in trenutno najboljša ponudba, kar se tiče BEV, PHEV, EV...dobro, mogoče bi se raje odločil za i-pace, ampak tisto je pač wow od avta
Je pa recimo i3 z 94 baterijo in REX meni osebno top in trenutno najboljša ponudba, kar se tiče BEV, PHEV, EV...dobro, mogoče bi se raje odločil za i-pace, ampak tisto je pač wow od avta
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Hm, tocka B je popolnoma resnicna. EV ki ne bo napolnil se bo pac doma, ali kje drugje, ali pa s turtle mode odcijazil do bliznjega DC, kot sem se ze sam z BEVom do sedaj nekajkrat. Pri tem ne bo onesnazeval nic. Medtem ko bo PHEV naredil puh puh in odsibal na bencin. Izpodbijat reprezentativnost tocke B je, cudno.
Prejsnji teden sem z BEVom prisel z 12 dometa in sem imel 14 do cilja. DC je bil zaseden, prijazen lastnik sivega Soul-a mi je odstopil DC za 1min in 50sec, potem sem sel dalje. Verjetno bi slo tudi brez, ce bi vozil 40 ...
Imam tako PHEV kot BEV in precej dobro poznam oba sveta. In se vedno stojim za tem da tocka B drzi, ker druge moznosti ni, dva odstavka nazaj razlozeno crno na belem.
Hkrati pa sem mnenja, da mora biti PHEV "prehodno" obdobje cim krajse ter da bi morali ljudje kupovati BEV vozila. PHEV je le vsiljen produkt, ker je legacy prodajalcem tempo prehiter, hkrati ne zelijo izpustiti iz roke cash-cow, kar so ICE vozila. A se tak privzenec kot sem sam, sem bil prisiljen kupiti PHEV. Jebiga, v 2017 ni bilo BEVa a sem moral v nakup. Prejsnji avto je imel pac obupen prtljaznik, potreba po vecjem pa je prisla brez moznosti "pocakam se 1-2 leti"
BMW gor ali dol, za znamke mi je vseeno. Vozim jih 12-to leto pa je ta morda zadnji. Bomo videli Vsi prej pa so tudi fajn delali: Honda, Daewoo, Renault.
Prejsnji teden sem z BEVom prisel z 12 dometa in sem imel 14 do cilja. DC je bil zaseden, prijazen lastnik sivega Soul-a mi je odstopil DC za 1min in 50sec, potem sem sel dalje. Verjetno bi slo tudi brez, ce bi vozil 40 ...
Imam tako PHEV kot BEV in precej dobro poznam oba sveta. In se vedno stojim za tem da tocka B drzi, ker druge moznosti ni, dva odstavka nazaj razlozeno crno na belem.
Hkrati pa sem mnenja, da mora biti PHEV "prehodno" obdobje cim krajse ter da bi morali ljudje kupovati BEV vozila. PHEV je le vsiljen produkt, ker je legacy prodajalcem tempo prehiter, hkrati ne zelijo izpustiti iz roke cash-cow, kar so ICE vozila. A se tak privzenec kot sem sam, sem bil prisiljen kupiti PHEV. Jebiga, v 2017 ni bilo BEVa a sem moral v nakup. Prejsnji avto je imel pac obupen prtljaznik, potreba po vecjem pa je prisla brez moznosti "pocakam se 1-2 leti"
BMW gor ali dol, za znamke mi je vseeno. Vozim jih 12-to leto pa je ta morda zadnji. Bomo videli Vsi prej pa so tudi fajn delali: Honda, Daewoo, Renault.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
No, da bi se PHEV vklopil ravno v mestu in delal puha čuha, mora pa lastnik res slabo planirat. Glede na to, da je domet 80km čisto zadosten za večino slovenskih mest, da se cel dan voziš gor dol. Drugo pa je PHEV ki ima domet 18km (bmw i8 recimo) to pa res verjamem, da moraš polnit, ali pa prižigat ICE.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Sem gledal review Ionig plug-in z ~9kWh baterijo, ce tam prizges gretje vklopi ICE. Popravite me ce se motim ampak ce to drzi bodo vsi brneli pozimi.
Zakaj slab planning? Kaj pa ce naredis en dan 100km po mestu, kar sem jaz vceraj. Dometa pa imam zdaj pri polni bateriji 38km. Danes zjutraj je “celo” kazal 40km. Tudi ce bi imel Ampero bi puhal po mestu. Sem jo pa 2015 skoraj kupil
Zakaj slab planning? Kaj pa ce naredis en dan 100km po mestu, kar sem jaz vceraj. Dometa pa imam zdaj pri polni bateriji 38km. Danes zjutraj je “celo” kazal 40km. Tudi ce bi imel Ampero bi puhal po mestu. Sem jo pa 2015 skoraj kupil
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
to mi liči na "tu pa tam dogodek", kjer se ravno izkaže prednost PHEV, ko ga rabiš 1x na mesec.matija napisal/-a:
Zakaj slab planning? Kaj pa ce naredis en dan 100km po mestu, kar sem jaz vceraj
Z 100km dometa dnevno pride v poštev samo i3 94 REX, drugega modela mislim da trenutno na trgu ni, oz vsaj ne v evropi.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
EV-ji so za to naravnost idealni.darjan napisal/-a:to mi liči na "tu pa tam dogodek", kjer se ravno izkaže prednost PHEV, ko ga rabiš 1x na mesec.matija napisal/-a:
Zakaj slab planning? Kaj pa ce naredis en dan 100km po mestu, kar sem jaz vceraj
Z 100km dometa dnevno pride v poštev samo i3 94 REX, drugega modela mislim da trenutno na trgu ni, oz vsaj ne v evropi.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
i3 REX je pa v kombinaciji s 33 kWh baterijo totalno mimo. Večja teža, (še) manjši prtlažnik, višja cena, nižja subvencija....vse to le zato, da te ni strah? Poznam dva lastnika, oba sta rekla, da sta namerno spraznila akumulator, da sta videla, kako funkcionira, drugače pa se vedno vozita kot EV.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Ja, pa načeloma dražji za toliko, kot nikoli ne pokuriš gorive za tiste 1x mesečno.
Sem pristaš ideje, kupiš PHEV s katerim delaš dnevne poti; kuča-poso varianta, potem pa je tu še rex, ki ti omogoča svobodo ob vikendu ali ko greš na daljšo furo.
"neumno" bi mi bilo imeti recimo EV z 500km dometa, če toliko naredim v tednu dni. "neumno" iz vidika ekonomike, ker tak avto pride ~50k (ampera-E, Tesla 3)...medtem ko se dobi rabljen volt za 10
Sem pristaš ideje, kupiš PHEV s katerim delaš dnevne poti; kuča-poso varianta, potem pa je tu še rex, ki ti omogoča svobodo ob vikendu ali ko greš na daljšo furo.
"neumno" bi mi bilo imeti recimo EV z 500km dometa, če toliko naredim v tednu dni. "neumno" iz vidika ekonomike, ker tak avto pride ~50k (ampera-E, Tesla 3)...medtem ko se dobi rabljen volt za 10
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Imaš prav ja, saj že 60Ah baterija dovolj za 100km mestne vožnje. Pa še 7kW polnilec ima. Jaz navijam, da ga moja kupiBoBa napisal/-a:i3 REX je pa v kombinaciji s 33 kWh baterijo totalno mimo. Večja teža, (še) manjši prtlažnik, višja cena, nižja subvencija....vse to le zato, da te ni strah? Poznam dva lastnika, oba sta rekla, da sta namerno spraznila akumulator, da sta videla, kako funkcionira, drugače pa se vedno vozita kot EV.
Re: EV vs. PHEV vs. BEV vs. ...
Mercedes je ustavil proizvodnjo C350e, E350e. BMW pa 330e ter 530e. Slednji pa s 01.07.2018 na vse bencinske in PHEV avtomobile namesca filter trdih delcev; se bo lahko se nekaj servisiralo
S tem bodo verjetno njihovi hibridi ponovno milimeter pod 50g CO ter upraviceni do subvencije, ravno toliko da zadostijo pravilom.
S tem bodo verjetno njihovi hibridi ponovno milimeter pod 50g CO ter upraviceni do subvencije, ravno toliko da zadostijo pravilom.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek