Debata o dosegu
Re: Debata o dosegu
@CRf - točno to kar je Stane postal. Druge razmere druga temperatura. Trenutna situacija je pač drugačna.
Bjorna glejte pobje ko testira ioniqa na norveškem krasen video če hočte imet info o real life range na minusu:
https://www.youtube.com/watch?v=04kfyrZ ... e=youtu.be
Bjorna glejte pobje ko testira ioniqa na norveškem krasen video če hočte imet info o real life range na minusu:
https://www.youtube.com/watch?v=04kfyrZ ... e=youtu.be
Re: Debata o dosegu
Ko sem odprl temo sem prebral izjavo Bsheepa: "To Anja povej da ga zges in vozis 140kmh pa nardis 220km to je podatek to!!!", nisem šel preverjat, če je Bsheep pravilno prebral.Robinhood napisal/-a:
@Goranu ponudim isto, če pove kje je 140 kmh average in 220 dometa napisano za Ioniqa.
Da voziš do 140 je pa itak trapasta izjava. 99% poti po AC, voziš do 140, povprečje maš pa 90 (ne me spet lovit a je mela 90 al 91), torej si enkrat prehitu in dosegu 140 pol pa spet 110.
No jest sem zaključu z debato. Zarad mene ste lahko vsi prepričani, da ma vaš največji doseg. Smešno se mi zdi, da me je enkrat nekdo z i3 prepričeval, da komot naredi 270 km. OK, mam pač pokvarjenega.
Re: Debata o dosegu
V jok pa med igrače Mogoče imaš pa pretežko nogo? Aja... ti rabiš imet 130 kmh average drugače je prepočasiGoran napisal/-a:Robinhood napisal/-a: No jest sem zaključu z debato. Zarad mene ste lahko vsi prepričani, da ma vaš največji doseg. Smešno se mi zdi, da me je enkrat nekdo z i3 prepričeval, da komot naredi 270 km. OK, mam pač pokvarjenega.
Re: Debata o dosegu
Sam povedu sem, da sem vidu napisan da žge 140, brez do
Ja na AC se vozim 130. Pa kaj?
Ja na AC se vozim 130. Pa kaj?
Re: Debata o dosegu
Ja potem pa ne jamraj da ni dosega... hitreje kot voziš več zraka porivaš pred sabo bolj bo žrlo...
Z i3 33kw sem se vozil 3 dni s povprečno 11,4 kw/100 km - predvidevam da bi naredil vsaj 250 km če bi ga imel dlje in 270 km za 33kw baterijo ni noben baubau po moji poti. Po AC pa med 90 - 100 kak tovornjak pospešiš in nazaj na 100tko pa boš videl kako bo poraba padla .Avtoček je carski sploh pa mestna vožnja... Vozil sem pa junija... za zimo pa ne vem kako se obnese.
Z i3 33kw sem se vozil 3 dni s povprečno 11,4 kw/100 km - predvidevam da bi naredil vsaj 250 km če bi ga imel dlje in 270 km za 33kw baterijo ni noben baubau po moji poti. Po AC pa med 90 - 100 kak tovornjak pospešiš in nazaj na 100tko pa boš videl kako bo poraba padla .Avtoček je carski sploh pa mestna vožnja... Vozil sem pa junija... za zimo pa ne vem kako se obnese.
Re: Debata o dosegu
Tale debata o dosegu se meni osebno, taka, ko mi je sosed razlagu, da njegova Laguna porabi 3L dizla, če pa tiši pa ne celih 4 ??? Kr neki.. 1x je na ekrančku zagledu to številko zdej jo pa tera in tera.
Pr EVjih je čist isto, porabiš toliko kot pritisneš.
In ne vem koliko ljudi sploh rabi dnevni domet 200km, Anja rabi v eno smer 110km, torej rabi 220km na dan, poleti lahko "leti" po avtocesti, pozimi pač ne bo. Tisti ki pa ne rabi takega dometa, kot verjetno Goran, pa z lahkoto pritisne do konca.
Če je izlet daljši od 200km je za te avte nujno potrebna polnilnica ali DC ali kaj drugega. Vse se da in daljši ko je izlet manj je pomembno kok ima dometa, ker moraš potem pač dalj časa polnit.
Pridete lahko kamor želite, jaz sem bil kot sem reku v Dusseldorfu (v enem dnevu), Sarajevu, Vesprem (H), Avstija in še kje. Vedno otovorjen z robo in 4 odrasle osebe.
Iz praktičnih vidikov, bi raje imel avto z 40kW baterijo ali več, vendar .... mala baterija (mali domet) me je mnogokrat peljal tja kamor nikoli nebi zašel in če se izrazim romantično : tudi to ima svoj čar.
Pa še malo slik....
Pr EVjih je čist isto, porabiš toliko kot pritisneš.
In ne vem koliko ljudi sploh rabi dnevni domet 200km, Anja rabi v eno smer 110km, torej rabi 220km na dan, poleti lahko "leti" po avtocesti, pozimi pač ne bo. Tisti ki pa ne rabi takega dometa, kot verjetno Goran, pa z lahkoto pritisne do konca.
Če je izlet daljši od 200km je za te avte nujno potrebna polnilnica ali DC ali kaj drugega. Vse se da in daljši ko je izlet manj je pomembno kok ima dometa, ker moraš potem pač dalj časa polnit.
Pridete lahko kamor želite, jaz sem bil kot sem reku v Dusseldorfu (v enem dnevu), Sarajevu, Vesprem (H), Avstija in še kje. Vedno otovorjen z robo in 4 odrasle osebe.
Iz praktičnih vidikov, bi raje imel avto z 40kW baterijo ali več, vendar .... mala baterija (mali domet) me je mnogokrat peljal tja kamor nikoli nebi zašel in če se izrazim romantično : tudi to ima svoj čar.
Pa še malo slik....
Re: Debata o dosegu
BMW i3 NIMA:Goran napisal/-a:
Bsheep spet bluziš. Ima kdo ..... ne. Ima marsikakšen kar si naštel. Recimo i3 ima vse to razen prtljažnika. Zdaj baje celo za manj kot 35k.
...
- ogrevanega volana,
- hlajenih sedežev,
- ogrevanih zadnjih sedežev,
- radarskega tempomata
kar pa na sam doseg vozila nima bistvenega vpliva
Soul EV believer
Re: Debata o dosegu
Tule. Sicer ta star model ampak če ga ne bi mel bi ga za tako ceno prec kupu, ker ma 100 km na dan dost.Robinhood napisal/-a: Kje si videl novega i3 za 35k € baje? Testnega z 19k kilometrov so prodajali za tolko... baje - vem ker sem ga hotel kupit.
Re: Debata o dosegu
Robinhood napisal/-a: Po AC pa med 90 - 100 kak tovornjak pospešiš in nazaj na 100tko.
Vse jasno...Robinhood napisal/-a: @Drejchi - trdim da so pri meni številke višje! Meni tvoja trditev paše.
Re: Debata o dosegu
Haha folk kwa ste se razpisal! ja noro no.... Anja ga zge do 140kmh , kako je ona razlagala na meetingu na Trojanah ona vozi od 100kmh do 140kmh in ne gleda na porabo niti ne kok ima ranga in niti ne uporablja tempomat vozi kakor vozi to sem jaz razbral od nje. In ce tko vozis in vem da lahko tko vozis z Ioniqom naredis brez problema 220km in ti se ostane.
Ce bos vozil tko z mojim Soulom in verjetno se z kaksnim EVjem nebo nevem kok ranga , ce bi jaz vozil njeno pot nevem ce bi naredil 150km...IONIQ PA 220KM KOMOT z 28kw!
In na tisto napisano o opremi mora imati vse nasteto in to za ceno Ioniqa...odgovor ga ni...zaeenkrat...
Ce bos vozil tko z mojim Soulom in verjetno se z kaksnim EVjem nebo nevem kok ranga , ce bi jaz vozil njeno pot nevem ce bi naredil 150km...IONIQ PA 220KM KOMOT z 28kw!
In na tisto napisano o opremi mora imati vse nasteto in to za ceno Ioniqa...odgovor ga ni...zaeenkrat...
Re: Debata o dosegu
Izpustil si besedo “zame”. Jest recimo prtljažnika ne rabim. Mi vsaj mleko in kruh ne begata sem ter tja. Tud oblika mi pri avtih, tud klasičnih, nikoli ni pomenila odločilnega faktorja. Pomembno mi je pa vedno bilo kakšen občutek in pogled imam za volanom. Lahko mi pripeljejo porša brez usnjenega volana in z armaturo iz neke trde, škripajoče plastike, pa ga zastonj ne vzamem. Jebat ga, 100 žensk 200 sisa
Re: Debata o dosegu
Jaz pa uporabljam svojega Soula kot prvi avto in tudi Ioniqa lahko imas kot prvi in to druzinski avto. Prtljazni prostor je itak zelo pomemben ko gres na morje...izlet... Tko da Goran ne z tem da nerabis prtljazni prostor... Ker Ioniq ima kar veliko lukno...
Re: Debata o dosegu
Bsheep - Goran je zadovoljen z i3, ker se drugače vozi s "hišo na kolesih"
Kakšen doseg bodo imeli EV avtodomi, kot je npr. https://www.dethleffs.de/pressebereich/ ... 018/ehome/
Kakšen doseg bodo imeli EV avtodomi, kot je npr. https://www.dethleffs.de/pressebereich/ ... 018/ehome/
Soul EV believer
Re: Debata o dosegu
Ne ga ne rabm In i3 ni prvi ampak edini osebni v bajti.Bsheep napisal/-a:Jaz pa uporabljam svojega Soula kot prvi avto in tudi Ioniqa lahko imas kot prvi in to druzinski avto. Prtljazni prostor je itak zelo pomemben ko gres na morje...izlet... Tko da Goran ne z tem da nerabis prtljazni prostor... Ker Ioniq ima kar veliko lukno...
Damijan od kje se midva poznava?
Re: Debata o dosegu
i3 je trenutno v aciji z posebno opremo za 29.990 EUR! z novo baterijoGoran napisal/-a:Tule. Sicer ta star model ampak če ga ne bi mel bi ga za tako ceno prec kupu, ker ma 100 km na dan dost.Robinhood napisal/-a: Kje si videl novega i3 za 35k € baje? Testnega z 19k kilometrov so prodajali za tolko... baje - vem ker sem ga hotel kupit.
Kar se pa meni zdi zelo ugodno! Upoštevana je subvencija, da ne bo pomote.
https://www.bmw.si/sl/topics/fascinatio ... nudba.html
Dodana je vsa potrebna oprema .... charging paket in comfort paket
OPREMA VOZILA
Capparis White s poudarki BMW i Blue
BMW i dizajn notranjosti Atelier
Oblazinjenje: Blago kombinacija Neutronic, Aragats Grey | Black
Varnostne zračne blazine in zavese, s sistemom za izključitev visokonapetostne baterije
Električni motor
Radio BMW Professional
Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC), zadaj
Prikazovalnik tlaka v pnevmatikah
Ogrevana prednja sedežaCharging paket
Toplotna črpalka
AC hitro polnjenje (izmenični tok)
DC hitro polnjenje (enosmerni tok)
Multifunkcijski volanComfort paket Advanced
Avtomatska zatemnitev notranjega vzvratnega in zunanjega ogledala na voznikovi strani
Naslon za roke spredaj
Odlagalni paket
Senzor za dež
Avtomatska klimatska naprava
Asistent za uravnavanje hitrosti z zavorno funkcijo
LED osvetlitev
Navigacijski sistem Business
Zvočno opozorilo za pešce
Service Inclusive - 5 let ali 100.000 km
Re: Debata o dosegu
U zoe r90 41kw baterija naredim z eko vkloplljeno tipko ter stalno prižgano tipko vedno od 300-330 km...najvecji doseg pa sem naredil 370 km z enim polnjenjem vendar je to nerealno za vsakodnevno uporabo...
Re: Debata o dosegu
Da se še jst mal umešam v debato, sam ne bom govoru kdo je bolš in kdo ma daljšega... kakor komu paše bi reku.
No iz Lj domov sem ga danes priganjal na polno, AC 156km/h tam kjer gre (NE tuneli in višnjegorc) tuki mal počasnej. Po lokalni cesti pa v naseljih skor po omejitvah in drugje tm do 100km/h.
Prevoženih 69km (od tega 44km AC), povprečna poraba lepo okrogla 20.0kWh/100km, povprečna hitrost 96km/h, čas vožnje 43min,zunanja temperatura 15.5°C.
Ko sem štartal je bil avto napolnjen na 93% in ko sem prišel domov je ostalo še 49%.
Pa s tem nočem da mislite da je E-Golf bolši od vaših. Sam napisal sem "hitro" vožnjo s porabo .
No iz Lj domov sem ga danes priganjal na polno, AC 156km/h tam kjer gre (NE tuneli in višnjegorc) tuki mal počasnej. Po lokalni cesti pa v naseljih skor po omejitvah in drugje tm do 100km/h.
Prevoženih 69km (od tega 44km AC), povprečna poraba lepo okrogla 20.0kWh/100km, povprečna hitrost 96km/h, čas vožnje 43min,zunanja temperatura 15.5°C.
Ko sem štartal je bil avto napolnjen na 93% in ko sem prišel domov je ostalo še 49%.
Pa s tem nočem da mislite da je E-Golf bolši od vaših. Sam napisal sem "hitro" vožnjo s porabo .
Zadnjič spremenil mkonci, dne 05 Sep 2017, 20:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Debata o dosegu
Mene je prepričala garancija in ne oprema - na BMW-ju mi niso hotli podaljšat tovarniško garancijo kljub temu da bi jo pač doplačal. So pa naredl znižano ceno... je kar okleščen vendar, če bi kupoval bi ga vzel ob pogoju podaljšanja garancije. Včasih so imeli pakete da si lahko poleg standardnega 1leta kolkor ti dajo garancijo na avto doplačaš še 2, 3 ali 4 leta... ne vem kako je sedaj.robert napisal/-a: i3 je trenutno v aciji z posebno opremo za 29.990 EUR! z novo baterijo
Kar se pa meni zdi zelo ugodno! Upoštevana je subvencija, da ne bo pomote.
Service Inclusive - 5 let ali 100.000 km
Če pa že primerjaš ima Ioniq veliko več opreme, garancije na baterijo 200.000km ali 8 let ter 5 let na ostalo brez omejitve prevoženih kilometrov... Servisa ni. Pripeljem se pokazat na vsake tolko, da preverijo zavorno tekočino in dvakrat v 200.000km je priporočeno, da se zamenja. Thats it. S tem da je po odbiti subvenciji še 1.500 € cenejši...
Kot sem že večkrat navedel je bil i3 moja prva izbira in se ni isteklo po mojih željah... je pa Ioniq trenutno "bang for the buck" . i3 pa avto s karakterjem
Re: Debata o dosegu
Neki si se jim zameru jest mam 5 let garancije in brezplačnih servisov (vsaki 2 leti). 8 let na baterijo.
Tisto z avto neta je pa tud bedarija, ker ponujajo tanovga za isto ceno
https://www.bmw.si/sl/topics/fascinatio ... tliGnrBrkA
Tisto z avto neta je pa tud bedarija, ker ponujajo tanovga za isto ceno
https://www.bmw.si/sl/topics/fascinatio ... tliGnrBrkA