Debata o dosegu

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 470
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
314
194

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 04 Sep 2017, 19:15

To Anja povej da ga zges in vozis 140kmh pa nardis 220km to je podatek to!!! Zakaj bi clovek lagal...to je to z 28kw pri taki hitrosti in komot cez 200km. Zelo lep podatek...in mogoce ce se kdo bere in premisluje nad nakupom EV mu to zelo pomaga! Ioniq ga zmaga!
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 228
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
108
5

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Goran » 04 Sep 2017, 20:08

Bšip ti mi izpadeš kot en pubertetnik, sicer tak simpatičen :) Človek, ki kupuje EV, mora najprej pogruntat koliko km dnevno potrebuje. Potem ugotovi, kateri avti so sposobni takega dometa, brez da so ovira na cesti. To je pogoj, da sploh greš v nakup EVja. Izmed kandidatov, ki izpolnijo pogoj izbereš tistega, ki izpolnjuje še ostale pogoje, ki jih ima vsak kupec pri kupovanju, tudi klasičnega avta - vozne lastnosti, materiali, izgled, servisi .... in (ne)nazadnje cena. Če nekomu zadošča dnevno 50 km ..... niti slučajno ni nujno, da je ioniq zmagovalec.

Vsako jutro pijem kavo z dvema prodajalcema hyundaijev. Sem jima povedal zgodbo o 220 km pri 140km/h. In potem svizec zavije čokolado, je bil odgovor.
Bsheep
Bsheep
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 470
Kraj: Ig
Avto: Kia Soul EV
314
194

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Bsheep » 04 Sep 2017, 21:10

Haha potem Anja naklada? Men so se sami pohvalili na brncicevi na hyundai da se lahko vozijo vec kot 120kmh in nardijo 200km.... Sam sem ga imel na testu in sem naredil 180km in mi je ostalo se 50km in nisem vozil manj kot 110km...

Ali ima kaksen EV tak prtlazik kot Ioniq? Ne
Ima kaksen EV lane assist in radarski tempomat ? Ne
Ima kaksen EV hlajeje in gretje sedezev? Ne
Ima kasen EV 8 let garancije na baterijo? Ne
In to vse za 35.000 eur!!!? Ne

To je prvi EV kater je lahko kor prvi avto in druzinski avto in se zgleda kot ICE nic upadliv!
timo
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 04 Sep 2017, 21:23

@Goran - Anja je napisala DO 140 km/h in ne stalno 140 km/h. Verjamem, da se čez tunele na Trojanah ne vozi 140km/h če ne vsak dan 2x kasira kazen...
Preberi preden prideš do prodajalcev in jih sprašuješ nekaj kar nihče ne trdi in diskreditiraš ljudi. In preden se naprej vsajaš povej s katerim prodajalcem si se pogovarjal in kaj točno si ga vprašal? Mislim, da to nebi smel biti tak problem...

@CRF - Jaz trdim da kupuješ za 99% poti in ne za 100%. Ker "dnevnih voženj" šiht nazaj in ne vem kaj še v kako štacuno iskat pa domov je dnevna vožnja vsaj tukaj mislim da se strinjava... potem greš pa verjetno izven "dnevnih" tudi kak vikend na izlet na kako daljšo furo ali pa na letni dopust... in to je ta 1% za katerega trdim da tudi tesla S nima dovolj dosega, da se boš odpeljal iz SLO v kako Francijo na smučanje, če se ti bo zaluštalo, brez da se ti bodo hlače tresle, če boš obtičal na kakem prelazu na -10 stopinjah brez signala :D ...
Moja trditev po vsem tem špehu - trenutno EV kupiš lahko za 99% poti, ki jih dnevno opraviš. 1% spada Tađikistan, Kongo kaka Angola in tako dalje kjer enostavno ne moreš z EVjem na dopust/izlet in se odpelješ ali s kakim tramvajem ali pa frčoplanom ali pa renta car ali pa očetu in mami zapleniš kak BMW E38 in se odpelješ otmeno na dopust ;)
CRF
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 999
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
991

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Sep 2017, 23:32

Hm, no ja. Ioniq pije malo, ampak stevilke pa imamo tocne in te niso 140km/h - za Anjin podatek.

Na Anjinem snipu v sosednji temi kaze BC povprecno hitrost 88km/h, kjer je 97.5% avtoceste. Razdalja na BC je 79.2km, od tega je 1.5 + 0.5km navadnih cest. Povprecje na AC ne more biti niti 100km/h :-)

Pri tej hitrosti enako pije C-Zero (mogoce malo manj), oziroma kot pravi Goran je za nekoga ki dela 50km dnevno to boljsi nakup - ali niso novi iz avstrije 14.5K€ po subvenciji ?
robertto
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 999
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
991

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a matija » 04 Sep 2017, 23:44

Ja sicer pa je EV lahko zlahka uporaben nad svojo zmogljivostjo, kako bi sicer jaz s CZerom v enem dnevu prevozil slabih 400km, ko jih sam avto zmore ~100? Ja s QC, ki dopolnijo tiste obcasne daljse fure. To je to. Skeptiki pa naj kupijo baterijo ki pokrije tudi tiste % in jo vsak dan vozijo vrez potrebe s seboj. No, tudi placajo jo. Vazno je da so mirni :)

Zanimivo je to, da jaz vecino svojih dnevnih potreb pokrijem z ne-aerodinwmicnim avtom, z neto uporabne kapacitete 5.7kWh. Verjetno bo Ioniq z 28kWh to tudi nekako zmogel - in se kaj vec.
Goran
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 228
Kraj: Ljubljana
Avto: i3
108
5

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Goran » 04 Sep 2017, 23:53

matija je napisal/-a:Hm, no ja. Ioniq pije malo, ampak stevilke pa imamo tocne in te niso 140km/h - za Anjin podatek.

Na Anjinem snipu v sosednji temi kaze BC povprecno hitrost 88km/h, kjer je 97.5% avtoceste. Razdalja na BC je 79.2km, od tega je 1.5 + 0.5km navadnih cest. Povprecje na AC ne more biti niti 100km/h :-)

Pri tej hitrosti enako pije C-Zero (mogoce malo manj), oziroma kot pravi Goran je za nekoga ki dela 50km dnevno to boljsi nakup - ali niso novi iz avstrije 14.5K€ po subvenciji ?


Bravo Matija, vsaj en zna računat. :)

Bsheep spet bluziš. Ima kdo ..... ne. Ima marsikakšen kar si naštel. Recimo i3 ima vse to razen prtljažnika. Zdaj baje celo za manj kot 35k.

Robinhood smiri živce. Če vprašam prodajalca če gre njihov avto res 220 daleč pri 140 .... sem koga diskreditiral?
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Sep 2017, 00:35

@Matija - napisala je do 140 km/h ...dejte to razlikovat prosim. :bang:
Če najdeš njen post ali sliko kje je napisala, da je vozila s povprečno 140 km/h imaš od mene six packa katerega koli že piješ.
C-zero in Ioniq... :clap: - dejmo primerjat enkrat iste razrede? Ioniqa primerjajo z Golfom ali kako i3 in Leafom... ne pa s 300 kg lažjim avtom. Daj notri še 3 sopotnike 100 kilaše in povej kaka bo povprečna hitrost po isti poti :)

@Goran seveda si. Daješ napačne podatke trgovcu potem pa tukaj trdiš nekaj kar Anja sploh ni zapisala.
Kje si videl novega i3 za 35k € baje? Testnega z 19k kilometrov so prodajali za tolko... baje - vem ker sem ga hotel kupit.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 999
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
991

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Sep 2017, 00:39

Robinhood predlagam kateri koli sixpack zate in enega zame. Pomojem se bova vse zmenila, bo vsaj nekaj litrov porabe, ce ze avti niso zejni :)
Robinhood, DGJ
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Sep 2017, 00:47

@matija jaz sem za pir seveda :) samo nisi pa odgovoril... kje je napisala 140 km/h povprečna?
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 750
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
495
667

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Damijan » 05 Sep 2017, 07:21

@Bsheep - EV z gretjem in hlajenjem sedežev ima Soul EV - od Delonghija ;)

@Goran - prodajalci velikokrat nimajo izkušenj z izdelki, ki jih prodajajo (na žalost);
konkretno pri Renaultu sem si septembra 2015 (pred SODO polnilnicami!) sposodil Zoeja in naredil v enem vikendu pot Lesce - Bled (polnil pri Astoriji) - Žirovnica - Bled (Astorija) - Kr. Gora - Podkoren - Beljak (Kelag AC43kW) - Kr. Gora (polnil doma na 14A) - Vrhnika (vrgel postajo ven) - Ljubljana (BS Celovška) - Koper (tržnica, BS Kolodvorska) - Divača (polnil zaradi paničnega GOM) - Ljubljana (Celovška) - Podkoren - Kr. Gora - Planica Kranjska Gora - Češnjica pri Kropi - Lesce... (prodajalca je vrglo na rit).

@Robinhood - z EVjem se da priti okrog sveta (to so že dokazali s C-Zerom in Teslami), saj ima skoraj vsaka hiša vtičnico... na našem EVju imamo 53k, torej smo že obkrožili planet po ekvatorju :D
Robinhood
Uporabniški avatar
robert
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 519
Kraj: Kranj
Avto: Soul EV
553
381

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a robert » 05 Sep 2017, 08:02

sicer teme ne razumem ... pa vendar moja izkušnja z WC
letos 6. januarja sem moral biti v Dusseldorfu DE, imam dva avta eden je EV in eden dizelski.
Odločil sem se za EVja. In sem šel.
1100 km v enem dnevu... ;)

Na taki poti ti počasna vožnja nič ne koristi, poanta je domet med 15 in 80% baterije, ker kmalu ugotoviš, da je najbolje čim prej zaključit na polnilni postaji in to še takrat ko se polni z največjo močjo.
Z dizlom bi prišel cca. 8 ur prej, prej mi nebi bilo treba planirat. Nisem pa imel občutka, da bi bil kaj zmatran, saj kar naprej počivaš :) in tudi nisem dobil občutka, da bi moral čakat na polnilnicah, saj ko sem prišel nazaj iz WC, kawe, malice ali kar koli, sem bil že na 80%.

No upam, da nisem zgrešu teme, ker to, da bi na dolgi vožji vozil počasi je meni mim!
mkonci, talker2, matija, DGJ, Bsheep, Desty
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Sep 2017, 09:20

@Damjan - absolutno se strinjam z napisanim. Vse se da. Verjetno pa ne greš vsak dan okoli sveta z avtom? :) Kupiš karto za frčoplan in gasa :)

@robert - Super napisano. Tukaj bi dodal samo še to, da je vse odvisno od polnilne infrastrukture - če imaš daljšo pot in vmes ni polnilnic potem voziš verjetno varčno, ko pa veš, da so pa voziš brez skrbi verjetno po omejitvah ;) . Upam, da mi znese v parih mesecih speljat pot v Trier v Nemčiji in bom imel podobno izkušnjo kot ti. V bistvu komaj čakam :D

Moj "grudge" gre na @Gorana in @Matijo ker nista prebrala Anjinih postov pravilno. In hitro se zgodi efekt toksičnosti. To pomeni, da imaš enostavno odpor deliti legitimne in relevantne informacije z ostalimi. Zakaj bi jih če te potem demantirajo na predpostavkah, ki jih sploh ne navedeš. Potem dobiš kafansko debato "ko je jači" in se vrtiš v krogu :) tako, kot jaz trenutno.Vem pa, da majstroma še zmeraj ni jasno okoli česa se zatikam :D enemu sem ponudil celo šestorčka pa mu ne rata podkrepiti svojo tezo @Goranu ponudim isto, če pove kje je 140 kmh average in 220 dometa napisano za Ioniqa.
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 999
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
991

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Sep 2017, 09:20

Robinhood je napisal/-a:@matija jaz sem za pir seveda :) samo nisi pa odgovoril... kje je napisala 140 km/h povprečna?


Nikjer ni tega zapisala, v svoji temi je predstavila precej druge stevilke, zato sem jih prenesel v to temo. Nekje ~95km/h je vozila ;)

Jaz sem odgovarjal na debato v tej temi, in sicer na tole:
Bsheep je napisal/-a:To Anja povej da ga zges in vozis 140kmh pa nardis 220km to je podatek to!!! Zakaj bi clovek lagal...to je to z 28kw pri taki hitrosti in komot cez 200km. Zelo lep podatek...in mogoce ce se kdo bere in premisluje nad nakupom EV mu to zelo pomaga! Ioniq ga zmaga!
Uporabniški avatar
Drejchi
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 513
Kraj: Ljubljana
Avto: ZOE
285
24

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Drejchi » 05 Sep 2017, 09:40

Toliko enih besed, ponujanja piva (men bi tut sedu :nod: ) in še česa, ampak... uradnih podatkov pa ni komentiral nihče. Jaz sem jih napisal dvakrat, morda trikrat in še Matija enkrat, pa nič. Ne pašejo in se jih ignorira.
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Sep 2017, 09:52

Če se ne motim si tole zapisal:

matija je napisal/-a:Hm, no ja. Ioniq pije malo, ampak stevilke pa imamo tocne in te niso 140km/h - za Anjin podatek.

Na Anjinem snipu v sosednji temi kaze BC povprecno hitrost 88km/h, kjer je 97.5% avtoceste. Razdalja na BC je 79.2km, od tega je 1.5 + 0.5km navadnih cest. Povprecje na AC ne more biti niti 100km/h :-)

Pri tej hitrosti enako pije C-Zero (mogoce malo manj), oziroma kot pravi Goran je za nekoga ki dela 50km dnevno to boljsi nakup - ali niso novi iz avstrije 14.5K€ po subvenciji ?


Napisal si, da številke niso 140 km/h - tvoja trditev je napačna. Potem pa še podžgeš z Zerotom :)

Anja je pa zapisala:
Anja je napisal/-a:Ho, da še jaz povem za mojega Ioniqa. Meni je glavno, da vem, da naredim 100% 220 km, ne glede na stil vožnje, če vozim po AC (do 140 na uro in da ne gledam kako pospešujem).
Verjemam pa, da lahko narediš vsaj 250 po navadnih cestah, ne glede na stil vožnje (do 90 na uro), če pa malce ahtaš kako voziš si pa upam stavit komot na 280.


@Drejchi - trdim da so pri meni številke višje! Meni tvoja trditev paše. Uradne številke so zelo konzervativne in verjamem da prideš do njih po kaki drugi cesti z večjimi višinskimi razlikami, drugimi temperaturami itd... pri meni je trenutno domet daljši in ne morem pomagat - temperaturo sem podal, pot tudi v vsakem svojem postu... imaš tudi povezavo do 365 km z Ioniqom? Bottom line je - da je vse odvisno od terena,hitrosti,vrem.pogojev in ostalega. Trditi z nekimi številkami/grafi kako se ne da ko imaš real life posnetke in od mene podatke in slike je pa tudi brezveze?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 999
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
562
991

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Sep 2017, 10:21

Hm, zdaj ne vem ali bereva isto ali ne. Tocno to sem napisal, da stevilke o dosegu imamo in te ne govorijo o voznji 140km/h, ampak o ~95km/h kot je zapisala Anja. Se izracune sem dodal.

Moja trditev je pravilna. Imamo stevilke in te stevilke ne govorijo o voznji 140km/h. Se navedel sem komu sem odgovarjal ter na katero trditev, tisti stavek BSheepa.

Mislim da malo izgubljamo smisel nadaljevanja v tej temi, ce si bo vsak po svoje razlagal del dolocene povedi in za to zapenjal, ker ne razume kaj stavek pove. Bolj kot gledam manj mi je jasno kako ne vidis, se citiral si me ? Prav ponovno povdarim v mojem tekstu, da je Anja omenila povprecno hitrost 88km/h in nadaljujem z razlago koliko je vozila po AC sklepajoc iz deleza AC voznje ... eh

Skratka bom poenostavil: nisem pisal o voznji 140km/h, niti nisem nikjer trdil da je to napisala Anja. Navezoval sem se na stavek drugega, sem tudi en post nazaj tocno napisal katerega. Upam da bo zdaj slo.
stane
Prispevkov: 10
Kraj: ljubljana
Avto: vw
4
0

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a stane » 05 Sep 2017, 10:48

http://www.goingelectric.de/forum/hyundai-ioniq-batterie-reichweite/reichweitentest-ioniq-t19459-60.html

Hier die Ergebnisse:
Außentemperatur 0'C, Innentemperatur 21'C,Ioniq war vorgeheizt, Sitzheizung und Lenkradheizung wurden sporadisch benutzt, teilweise "Driver only", überwiegend normale Heizung. 2 Personen im Auto, keiner mit Jacke.
Straße naß, Tempomat 120 = 115,4 km/h nach GPS-Messung.
Gefahrene Strecke 130km, angezeigte Restreichweite 18km = Gesamt 148km
Anschließend an 50kW CSS geladen, in 29 Minuten 21,9 kW
Angezeigter Durchschnittsverbrauch 18,1 kWh/100km
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2080
Kraj: Tržič
Avto: Zoe R240
705
1020

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a CRF » 05 Sep 2017, 10:54

150km, pri taki vožnji in v takih razmerah se meni zdi odličen dosežek. Čudežev pač ne gre pričakovat.
Robinhood, mkonci
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Robinhood
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 138
Kraj: Škofljica
Avto: Hyundai Ioniq EV
124
183

Re: Debata o dosegu

OdgovorNapisal/-a Robinhood » 05 Sep 2017, 10:56

Ok - seveda si.
1. Napisal si -> "Hm, no ja. Ioniq pije malo, ampak stevilke pa imamo tocne in te niso 140km/h - za Anjin podatek."
Se pravi napisal si da niso 140 km/h. In kasneje primerjal s C-Zerotom. V moji temi je pa Anja podala info da je peljala do 140 km/h in podala te številke :)
2.Sedaj vidim na katerem zeljniku je zrastla debata... Bsheepa citiral... bog pomagaj :) . Mislim, da je potrebno njegove poste v vezi z Ioniqom potrebno jemati z ogromno rezervo... Ker po njegovem je to Soul v drugi šasiji ;)

Kar se mene tiče @matija sva zadevo rešila - pivo pa velja say when and where pa greva :D
*---------------------------------------------------------------------------------------------------------------*
Pri 130 km ima Ioniq povprečno porabo med 12-14 kwh v trenutnih razmerah na cesti med LJ in CE. Ne da se peljat 130 povprečno celo pot ker so omejitve in promet ter dela na cesti. Upam da je to jasno. Skratka brez problema narediš vsaj 220 km in ne šparaš in voziš po prehitevalnem pasu.
matija, DGJ, Bsheep

Vrni se na