Debata o dosegu
Debata o dosegu
Edit, admin: Razcepljena tema, ki je zašla iz smeri
Da se vam da...
Isti ste k dizlaši pred leti...
Da se vam da...
Isti ste k dizlaši pred leti...
Re: Ioniq @ Daniel
Hehe, drži, drži.
Mene pa niti ne gane koliko porabi, ker vem, da med EV trenutno najmanj. To mi je dovolj. Lahko pa vseeno gremo en krog po SLO enkrat, da vidimo koliko lahko najman.
Mene pa niti ne gane koliko porabi, ker vem, da med EV trenutno najmanj. To mi je dovolj. Lahko pa vseeno gremo en krog po SLO enkrat, da vidimo koliko lahko najman.
Re: Ioniq @ Daniel
@Drejchi - Moj namen posta tukaj ni kolko porabi ampak, da se lahko normalno prideš od A do B tudi na malo daljše fure... To ko so pa nekateri skeptiki je pa stvar druge debate . Pa še vse moraš dokazovati zraven jasno...
Je pa izziv, da vidiš koliko pa lahko narediš na enkrat in kako izboljšati način vožnje in s čem lahko prišparaš energijo... za dizle pa vsi vemo, da lahko voziš 150km/h po avtocesti in pijejo 3litre
Je pa izziv, da vidiš koliko pa lahko narediš na enkrat in kako izboljšati način vožnje in s čem lahko prišparaš energijo... za dizle pa vsi vemo, da lahko voziš 150km/h po avtocesti in pijejo 3litre
Re: Ioniq @ Daniel
Matej tale tvoja izjava o testu ali bi šlo 300km brez polnenja je kar zanimiva. Včer k sem se peljal iz Lj sem imel povprečno 10,4kWh na 100km, prevozu sem 67km s povprečno 69km/h in mi je še kazalo da lahko naredim 250km...
Če bom mel kako dalš vožnjo se bom definitivno lotil tega podviga.
PS: če koga motijo pogovori o porabi/dosegu itd sej ni mus da komentira in bere...
Lp,Matej
Če bom mel kako dalš vožnjo se bom definitivno lotil tega podviga.
PS: če koga motijo pogovori o porabi/dosegu itd sej ni mus da komentira in bere...
Lp,Matej
Re: Ioniq @ Daniel
Ali NEDC cikel predstavlja realno porabo? Ne, ne predstavlja, zato je že preteklost. klik
Kako lahko potem trdite, da so porabe, ki jih navajate in so celo nižje od NEDC realne??
Mimogrede, Ioniq ima po NDEC homologiran doseg 250km. EPA pa pravi da je "realen" doseg le 200km.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Ioniq
200 km (124 mi) (EPA)
250 km (160 mi) (NEDC)
169 km (105 mi) (South Korea)
Kako lahko potem trdite, da so porabe, ki jih navajate in so celo nižje od NEDC realne??
Mimogrede, Ioniq ima po NDEC homologiran doseg 250km. EPA pa pravi da je "realen" doseg le 200km.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Ioniq
200 km (124 mi) (EPA)
250 km (160 mi) (NEDC)
169 km (105 mi) (South Korea)
Re: Ioniq @ Daniel
Brez razburjanja.
Lahko samo rečem, da pri meni ob tem, da nisem dr. varčne vožnje naredim z enim tankom kamot 230 kilometrov, pika. Aja, klima je pa - vsaj! 50% vklopljena. Od tega - vsaj! 60% avtoceste. In nisem premikajoča se ovira, da ne bo pomote. Pozimi pa bo realno 200 kilometrov, predvidevam.
Lahko samo rečem, da pri meni ob tem, da nisem dr. varčne vožnje naredim z enim tankom kamot 230 kilometrov, pika. Aja, klima je pa - vsaj! 50% vklopljena. Od tega - vsaj! 60% avtoceste. In nisem premikajoča se ovira, da ne bo pomote. Pozimi pa bo realno 200 kilometrov, predvidevam.
Re: Ioniq @ Daniel
Ne rabite testirat, je na youtube posnetek ko tip prevozi 360km, tako da se da. Tudi s teslo so prevozili 1000km. Se pa vsak dan ne vozi tako ponavadi
Re: Ioniq @ Daniel
Pa kaj eni sanjate res... Skeptiki - v google "hypermiling" poglejte si malo posnetke kaj se da kaj ne. Bjorn je prevozil z Ampero 631km. Famozni WLTP pravi, da lahko prevozi samo 377,6 km ... Z Ioniqom so prevozili 365 km in to tudi posneli.
Na koncu je pa vedno od terena odvisno kjer se voziš, hitrosti/pospeševanja, skupne mase vozila in vremenskih pogojev...
Ne dosežem vedno 280 km ali več - tega ne trdim, ker nimam vedno iste poti in časa za to. Trdim pa, da jih lahko dosežem kadarkoli, če je to potrebno s svojo vožnjo v eco mode,vožnja po omejitvah, ob ugodni temperaturi in po svoji poti (dnevni opravki, ki jih imam običajno) ker sem jih že 2x...
Tisti, ki ne verjame pač lahko kvasi neke statistike in tehnične podatke ter standarde, primerja hruške in jabolka dalje. Prosim samo naj odpre svojo temo in ne smeti moje - ker je govora o mojem Ioniqu v tej temi.
Ko bom imel priliko in čas bom poskusil narediti več kot 300 km v šusu iz firbca ne pa za dokazovanje kdo ima daljšega in to tudi naložil sem, če bo koga zanimalo.
Na koncu je pa vedno od terena odvisno kjer se voziš, hitrosti/pospeševanja, skupne mase vozila in vremenskih pogojev...
Ne dosežem vedno 280 km ali več - tega ne trdim, ker nimam vedno iste poti in časa za to. Trdim pa, da jih lahko dosežem kadarkoli, če je to potrebno s svojo vožnjo v eco mode,vožnja po omejitvah, ob ugodni temperaturi in po svoji poti (dnevni opravki, ki jih imam običajno) ker sem jih že 2x...
Tisti, ki ne verjame pač lahko kvasi neke statistike in tehnične podatke ter standarde, primerja hruške in jabolka dalje. Prosim samo naj odpre svojo temo in ne smeti moje - ker je govora o mojem Ioniqu v tej temi.
Ko bom imel priliko in čas bom poskusil narediti več kot 300 km v šusu iz firbca ne pa za dokazovanje kdo ima daljšega in to tudi naložil sem, če bo koga zanimalo.
Re: Ioniq @ Daniel
Jaz si res zelim videti dokaz sliko Ioniqa z 250km , ker vem da zmore. In ker je zdaj vas veliko lastnikov bi res to rad vidu. In pa popravic povem samo zarad tega da se vid kaj Ioniq zmore naredit z 28kw proti ostalim EV kateri imajo 30kw plus ali celo 40kw plus baterijo...
Drejchi kolega dj nenabiji spet da ima Ioniq 200km realno ... ce folk dela za salo 210km in mu se ostane 30km... in teh 210km ne pelje max 100kmh...gre lahko kar vec...
Drejchi kolega dj nenabiji spet da ima Ioniq 200km realno ... ce folk dela za salo 210km in mu se ostane 30km... in teh 210km ne pelje max 100kmh...gre lahko kar vec...
Re: Ioniq @ Daniel
EPA pravi da naredi 200km! Kaj je EPA veš?
Hyundai ga je homologiral za prodajo na evropskem trgu z 250km.
In potem jest bluzim.... eni ste pa res skregani z razumom.
Hyundai ga je homologiral za prodajo na evropskem trgu z 250km.
In potem jest bluzim.... eni ste pa res skregani z razumom.
Re: Ioniq @ Daniel
Sem offtopic in se avtorju teme opravičujem,
ampak tudi Zoe (enak kot ga ima Drejchi) ima range 210km, ko štartaš iz Kopra pri Divači napiše, da ne boš dosegel Ljubljane
Ioniq je odličen avto in v tem trenutku eden najboljših možnih izborov za nakup EVja (price/performance/nizka poraba energije).
ampak tudi Zoe (enak kot ga ima Drejchi) ima range 210km, ko štartaš iz Kopra pri Divači napiše, da ne boš dosegel Ljubljane
Ioniq je odličen avto in v tem trenutku eden najboljših možnih izborov za nakup EVja (price/performance/nizka poraba energije).
Soul EV believer
Re: Ioniq @ Daniel
Vedno iste debate in prerekanja, samo zato ker se e primerja istih stvari.... Nekaj je maksimalni možni doseg, nekaj je EPA, drugo NEDS, tretje (meni najpomembnejše) pa "worst case".
In podatki ki se navajajo so mešanica vsega, tako da ni čudno da se na da prit skupaj.
Zame ima Ioniq dosega cca. 160km, Zoe pa 100km.
@Robinhood, bom počistil temo ko se nabere dovolj materiala
In podatki ki se navajajo so mešanica vsega, tako da ni čudno da se na da prit skupaj.
Zame ima Ioniq dosega cca. 160km, Zoe pa 100km.
@Robinhood, bom počistil temo ko se nabere dovolj materiala
Re: Ioniq @ Daniel
...vsakemu svoje. Res brezpredmetna razprava. Meni moj avto ustreza za moje porebe in je tako kot sem računal, da bi moralo biti, zato sem ga tudi kupil. Vsak naslednji pa je EV lahko še boljši ;-). In naj bo tako!
Re: Ioniq @ Daniel
WC(worst case) je totalno nerelevantno mnenje - EV kupuješ za 99% poti in ne za WC, ker potem tudi Tesla S ali kak drug EV ni dovolj. Tako bi lahko prodajali dizle z 24l/100km porabe... Me že glava boli.
@CRF če lahko prosim, da kar pobrišeš ker je polno smeti... Mogoče bo komu pomagalo, če bo lahko prišel do kake objave ki je vezana na to temo...
@CRF če lahko prosim, da kar pobrišeš ker je polno smeti... Mogoče bo komu pomagalo, če bo lahko prišel do kake objave ki je vezana na to temo...
Re: Ioniq @ Daniel
Saj tema je nekako vezana na range vozila Ioniq... sam folk ima razlicno mnenje in nekak svojo firmo vozila brani katero sam vozi.
Meni osebno kot sem ze velikrat povedu mi je top ev za svojo ceno,prostornost,opremo Ioniq ! In komaj cakam sliko dosega okol 250km . Sqm vozim Soula top ev mi je Ioniq in komaj cakam na EV od volvota...
Meni osebno kot sem ze velikrat povedu mi je top ev za svojo ceno,prostornost,opremo Ioniq ! In komaj cakam sliko dosega okol 250km . Sqm vozim Soula top ev mi je Ioniq in komaj cakam na EV od volvota...
Re: Ioniq @ Daniel
Ho, da še jaz povem za mojega Ioniqa. Meni je glavno, da vem, da naredim 100% 220 km, ne glede na stil vožnje, če vozim po AC (do 140 na uro in da ne gledam kako pospešujem).
Verjemam pa, da lahko narediš vsaj 250 po navadnih cestah, ne glede na stil vožnje (do 90 na uro), če pa malce ahtaš kako voziš si pa upam stavit komot na 280.
Verjemam pa, da lahko narediš vsaj 250 po navadnih cestah, ne glede na stil vožnje (do 90 na uro), če pa malce ahtaš kako voziš si pa upam stavit komot na 280.
Re: Ioniq @ Daniel
Pozdravljeni.
Daniel, se ti oproščam, ker se bom tudi jaz dotaknil teme, ki ni ravno za na tvoje strani ampak včasih pride tako, da moram povedati svoje mnenje.
Jaz smatram, da je ta forum (EVSVET) tako kot drugi forumi ustvarjen z namenom izmenjave mnenj in izkušenj uporabnikov. Vsak, ki ga zanima kakšno vprašanje lahko najde odgovor ali vpraša za nasvet... in to iz REALNE UPORABE. In to je super.
Uporabniki smo pa različni tako z načini vožnje kot z "okusi" kateri avto nam je všeč ipd. Seveda smo različni tudi po karakterju.
Smatram in moja želja je, da naj na forumu ne bo raznega dokazovanja in pregovarjanja kdo ima večjega, daljšega, boljšega, čistejšega, bolj električnega... ker taka debata ni konstruktivna in ne vodi nikamor.
Poleg tega hvala vsem, ki nesebično delite svoje izkušnje saj sem se tudi zaradi vaših mnenj in zapisov odločil za popolnoma električno vozilo nad katerim sem izjemno navdušen.
"Električni" (in ne naelektren) pozdrav vsem.
Daniel, se ti oproščam, ker se bom tudi jaz dotaknil teme, ki ni ravno za na tvoje strani ampak včasih pride tako, da moram povedati svoje mnenje.
Jaz smatram, da je ta forum (EVSVET) tako kot drugi forumi ustvarjen z namenom izmenjave mnenj in izkušenj uporabnikov. Vsak, ki ga zanima kakšno vprašanje lahko najde odgovor ali vpraša za nasvet... in to iz REALNE UPORABE. In to je super.
Uporabniki smo pa različni tako z načini vožnje kot z "okusi" kateri avto nam je všeč ipd. Seveda smo različni tudi po karakterju.
Smatram in moja želja je, da naj na forumu ne bo raznega dokazovanja in pregovarjanja kdo ima večjega, daljšega, boljšega, čistejšega, bolj električnega... ker taka debata ni konstruktivna in ne vodi nikamor.
Poleg tega hvala vsem, ki nesebično delite svoje izkušnje saj sem se tudi zaradi vaših mnenj in zapisov odločil za popolnoma električno vozilo nad katerim sem izjemno navdušen.
"Električni" (in ne naelektren) pozdrav vsem.
Re: Ioniq @ Daniel
Avto na splošno se verjetno kupuje za 100% potreb... Pač znotraj nekih realnih omejitev. In EV imajo pač za sedaj to omejitev z dosegom malo hujšo. Zato je še kako pomembno da worst-case doseg ustreza dnevnim zahtevam. In 22kWh baterija, marsikomu dejasnko ne zadošča. Marsikomu bi recimo zadoščala ob idealnih razmerah poleti, nikakor pa ne pozimi, recimo. Zato je WC še kako pomemben. Seveda, večja ko je baterija, manj je pomemben. To je pa res.Robinhood napisal/-a:WC(worst case) je totalno nerelevantno mnenje - EV kupuješ za 99% poti in ne za WC, ker potem tudi Tesla S ali kak drug EV ni dovolj. Tako bi lahko prodajali dizle z 24l/100km porabe... Me že glava boli.
Ker, nihče ne bo kupil dizla s katerim se bo lahko vozil v službo..... RAZEN če bo zunanja temperatura pod ničlo...