Optika podvozja pri EV
Optika podvozja pri EV
Vozniki EV pridno nabirate/mo električne kilometre... Kakšno je kaj stanje vaših vozil in pnevmatik?
Na našem EVju sem opazil nenavadno obrabo zadnje leve zimske pnevmatike in sumim da bo potrebno delati optiko, ker je podobna pretirana obraba tudi na letni pnevmatiki, ki je bila zadaj levo (takrat na žalost nisem tega opazil).
Prav tako se je že pred časom pojavil moteč zvok pri klančini "ležečega policaja", pozimi so imeli na servisu izgovor, da je to zaradi nizkih temperatur...
Je nastavitev podvozja krita z garancijo ali gre za "obrabo"...?
(Ko so mi pri ICE Nissanu garancijsko menjali končnik, sem moral sam plačati optiko.)
Na našem EVju sem opazil nenavadno obrabo zadnje leve zimske pnevmatike in sumim da bo potrebno delati optiko, ker je podobna pretirana obraba tudi na letni pnevmatiki, ki je bila zadaj levo (takrat na žalost nisem tega opazil).
Prav tako se je že pred časom pojavil moteč zvok pri klančini "ležečega policaja", pozimi so imeli na servisu izgovor, da je to zaradi nizkih temperatur...
Je nastavitev podvozja krita z garancijo ali gre za "obrabo"...?
(Ko so mi pri ICE Nissanu garancijsko menjali končnik, sem moral sam plačati optiko.)
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
Kot si verjetno sam predstavljaš je podvozje in s tem optika identično ICE.
Meni je tudi malo pojedlo prednje gume, in malenkost hoče vlečt v levo, tako da bom verjetno kmalu naredil optiko.
Meni je tudi malo pojedlo prednje gume, in malenkost hoče vlečt v levo, tako da bom verjetno kmalu naredil optiko.
Re: Optika podvozja pri EV
Je in ni identično ICE - pri EV je zraven večja teža (akumulatorji) in večji navor...
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
To so detajli, princip je enak.
Odvisno od kvalitete izdelave in materialov, predvsem pa od terena po katerem se vozi, bo vsak avto slej ko prej rabil nastavitve.
Odvisno od kvalitete izdelave in materialov, predvsem pa od terena po katerem se vozi, bo vsak avto slej ko prej rabil nastavitve.
Re: Optika podvozja pri EV
Amperina optika je po skoraj 5 letih in 124.000km še vedno kot nova. Gume enakomerno obrabljene (in zimske in letne), volan nikamor ne vleče, doseg pa še vedno enak.
Re: Optika podvozja pri EV
Obremenitve podvozja so zelo odvisne od lokacije, načina vožnje...
Prihodnji teden sem naročen na servis, da preverimo kako stvari stojijo... menjava pnevmatik bo zagotovo nujna.
Prihodnji teden sem naročen na servis, da preverimo kako stvari stojijo... menjava pnevmatik bo zagotovo nujna.
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
Danes sem pogledal - tudi podvozje pri Kia Soul EV je krito s 7 letno garancijo
https://www.kia.si/warranty
https://www.kia.si/warranty
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
Soul EV je SUV, torej ni ovir za boljše polovice
Saj ne bi bil tako slabe volje, ampak decembra je bil servis na 30.000km in februarja 2017 so mi delali vpoklic - garancijsko menjali sušilec - kondenzator klime. In nihče ni opazil, da mi "radira" pnevmatiko.
Pri Nissan Krulc so mi vedno naredili teste zavor, amortizerjev, stekanje ipd. - pri KMAGu tega nisem dobil - vsaj na papirju ne.
Saj ne bi bil tako slabe volje, ampak decembra je bil servis na 30.000km in februarja 2017 so mi delali vpoklic - garancijsko menjali sušilec - kondenzator klime. In nihče ni opazil, da mi "radira" pnevmatiko.
Pri Nissan Krulc so mi vedno naredili teste zavor, amortizerjev, stekanje ipd. - pri KMAGu tega nisem dobil - vsaj na papirju ne.
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
Danes bil na KMAGu - optika zadnjega kolesa naj ne bi bila potrebna, ker gre za togo premo.
Očitno je obraba ene same pnevmatike (napaka v materialu?), bom poskušal reklamirati pri prodajalcu.
Očitno je obraba ene same pnevmatike (napaka v materialu?), bom poskušal reklamirati pri prodajalcu.
Soul EV believer
Re: Optika podvozja pri EV
Sem malce podvomil v vožnjo boljše poloviceDrejchi napisal/-a:misliš, da ti garancija krije vožnjo čez robnike?
in danes dpeljal EV do Brezovice ter preventivno opravil optiko.
Na avtomobilu po 13 mesecih vožnje po SLO cestah (beri sama jama ) je rezultat: nastavitev podvozja brezhibno
Tako da je očitno bilo res nekaj narobe s pnevmatiko - predvidevam da napaka v materialu...
Kljub zahtevanim 92H so mi strokovnjaki predlagali da naj v bodoče kupujem pnevmatike 96H XL, ki so bolj primerne za nekoliko težje vozilo z akumulatorji. Konkretno pri Nokian WR D4 ima prav slednja nižji kotalni upor (B) v primerjavi s "šibkejšo" (C) s tem, da imata obe zaviranje na mokrem A.
Soul EV believer
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 51 Odgovori
- 1604 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Hanzi
-
- 2 Odgovori
- 230 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a hojnikb
-
- 14 Odgovori
- 1645 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Blacksmith
-
- 13 Odgovori
- 1306 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a BigWhale
-
- 10 Odgovori
- 4595 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a pirpy