S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
606

S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a Damijan » 16 Sep 2016, 23:58

Že poleti smo načrtovali izlet do Gardskega jezera, vendar smo ga morali zaradi bolezni v družini prestaviti na september.

Z našo 30,5 kWh Kio Soul EV smo se na pot odpravili v nedeljo ob 7:30 zjutraj iz Podkorena.
Po GreenRace-u naj bi do Padove prispeli po "običajnih" cestah z ekonomično vožnjo z 9%.

Prečkali smo mejo z Italijo v Ratečah, nadaljevali skozi Trbiž, mimo Pontebbe in za Gemono zavili Proti San Daniele del Friuli. Na navigaciji izbrana najkrajša pot se ni izkazalo za pametno, saj nas je vodila po makadamski poti skozi vinograde in skoraj smo obtičali v rečni strugi, pot na asfalt nam je preprečila kovinska ograja, ki je navigacija ni predvidela!
Ko smo se prebili nazaj v civilizacijo je bila boljša izbiral "fast route" z izogibanjem plačljivim avtocestam ter ročno dodane vmesne točke... mimo Pordenona skozi Treviso vse do trgovine Ikea v Padovi, kjer nas je "čakala" hitra CHAdeMO polnilnica (dan pred odhodom sem preveril, ali res deluje) in v klimatizirani restavraciji okusno Švedsko kosilo, kava Lavazza in sladoled.

Cilj prve etape ob 13:00, po 247,6 prevoženih kilometrih smo imeli še 14% oz. 28km rezerve.
Poraba je bila v prvem 120,9 km odseku (do "vinogradov") 6,7kWh/100km (pot se spušča) in na drugem 127km odseku 8,6kWh/100km. Hitra polnilna postaja DBT ni najnovejša in se je pri 58% ustavila, mogoče zaradi 31 stopinj na soncu. Kasneje sem brez težav nadaljeval polnjenje do 84 in nato še na 94% (Kia ima to posebnost, da vozilo pri 84% prekine polnjenje - kar je uvidevno do čakajočih uporabnikov DC postaj, saj nad 77% začne tok polnjenja drastično padati).

Do Gardskega jezera nas je ločilo še 138,2km in v Del Garda Village (Home – Del Garda Village and Camping) smo prispeli z 39% ter porabo 11,2kWh/100km. V recepciji so takoj vedeli, da smo mi "tisti" z EV, ko smo se dogovarjali za rezervacijo ;)
Poleg mobilne hiške in bazenov s tobogani nas je na parkirišču v senčki čakala brezplačna AC polnilna postaja moči 7kW, tako da je bil akumulator poln pred vrnitvijo z večernega sprehoda...

Naslednje jutro smo obiskali Gardaland, v torek smo si privoščili kopanje in popoldanski obisk Sealife-a.
Dvodnevno bivanje smo še podaljšali in se v sredo pred poldnevom odpravili nazaj proti Sloveniji.
Do Padove je pot enostavna (omejitve 110km) in brez pretirane gneče, ponovno kosilo v Ikei in povratek brez zastojev mimo Benetk proti Šempasu.

Zaradi potrebe otrok (wc + igrala) smo se po 163km ustavili v Ikei Vilesse z 28%.
Na info točki pokažeš Ikea Family Card, osebni dokument in mobilno številko - v zameno brezplačno posodijo EnelDrive RFID kartico - dopolnili smo samo 11%. Polnilna postaja izgleda "mrtva", vendar deluje bp.

Prečkali mejo in po 27km v Šempasu hitro polnili iz 23 na 80% (slabih 19 minut). Pot se tukaj vzpenja, kar je opazno na 14,9kWh/100km do Ljubljane, na poti nas je močno napral še dež in nam prihranil obisk avtopralnice :devil:

Ob 21h smo se ustavili še v Mercator centru v Šiški, napolnili na 94%, opravili nakupe, povečerjali ter se ob 23h vrnili domov na zahod Gorenjske.

Vsa električna polnjenja z izjemo Šempas jug (Petrol Sodo) so bila brezplačna.

Povzetek poti:
nedelja Podkoren - Padova - Garda 386,2 km
sreda Garda - Padova - Vilesse - Šempas - Ljubljana - Podkoren 504,6 km

Skupaj smo prevozili 890,8 km od nedelje do srede zvečer. Povprečna hitrost je bila 49 km/h.
Klima v avtomobilu nas je vso pot prijetno hladila s pomočjo toplotne črpalke katere poraba ni presegala 0,4kW. 8-)
Priponke
GreenRace.jpg
ikea.jpg
DelGardaVillage-pp.jpg
ECOdriving1.jpg
ECOdriving2.jpg
matija, CRF, robert, Dzun Tao, AndY1
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a CRF » 18 Sep 2016, 08:23

Lepa pot. :) Saj najkrajša je itak redko najlepša :)

A v kampu imajo Type2 7kW?
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan
Uporabniški avatar
Damijan
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 667
Kraj: West Gorenjska
Avto: Kia Soul EV, Toyota RAV4 HybridAWD, Nissan X-Trail
405
606

Re: S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a Damijan » 18 Sep 2016, 08:42

Imajo - sem že maja gledal prav ta kamp na PlugShare:
Del Garda Village and Camping | Peschiera del Garda, Veneto | Electric Car Charging Station | PlugShare

Poleg polnilne in dveh rezerviranih zelenih mest za EV je še omarica s kamper vtičnicami...
CRF
Uporabniški avatar
pirpy
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 744
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE
206
164

Re: S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a pirpy » 18 Sep 2016, 23:59

kako ti je pa uspelo 6.7 na 100 ,na 120 km dolgi poti?
mitjap
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 74
Avto: C-Zero
26
75

Re: S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a mitjap » 19 Sep 2016, 10:17

zgoraj je dodan elevation graf, štart je imel na 800m, cilj pa pri morju. po zemljevidu bi tudi rekel da je vozil po regionalnih cestah
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1760
Kraj: Kranj
Avto: Zoe R240
576
834

Re: S Kio Soul EV do Gardalanda in nazaj

OdgovorNapisal/-a CRF » 19 Sep 2016, 10:27

mitjap je napisal/-a:zgoraj je dodan elevation graf, štart je imel na 800m, cilj pa pri morju. po zemljevidu bi tudi rekel da je vozil po regionalnih cestah

... in vinogradih :D
Damijan
The big boss @ EVSVET.eu & Zoe fan

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na