http://www.avto.info/Novosti/Slaba_rent ... tomobilov/Izmed dvanajstih testiranih serijskih modelov striktno električno gnanih avtomobilov so kot zmagovalno kombinacijo izpostavili samo dva primerka (mercedes-benz B 250 e in KIA soul EV) avtomobilov ... Pri preostalih desetih testiranih primerkih električnih avtomobilov bodo njihovi lastniki za stroške ob vsakem prevoženem kilometru odšteli od 0,4 do 10 centov več kot lastniki različic z vgrajenimi bencinskimi in dizelskimi motorji.
Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Sodeč po njihovi raziskavia sta "rentabilna" le Soul in Mercedes. Na splošno je pa rezultat slab
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Zanimivo. Ampak je precej drugačen rezultat, ko se upošteva 7.500€ subvencije.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Nemci imajo drazjo elektriko kot mi, v tabeli navajajo 0.28€/kW. Pri nas je vsaj 3x cenejsa pri Geni/Petrol/Elektro. To tudi precej podrazi elektricni avto. Pri Anglezih mislim da celo je 0.5€/kW.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Pa še nekaj je, nabavna cena npr. za Nissan Leaf Acenta 30 kWh je 30.788 - subvencija. V preračunu so upoštevali star model in staro ceno. Seveda so rezultati potem drugačni.CRF napisal/-a:Zanimivo. Ampak je precej drugačen rezultat, ko se upošteva 7.500€ subvencije.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Pa v štirih letih avto izgubi veliko a toliko pa spet ne.
Malo za lase privlečeno.
Malo za lase privlečeno.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Moja Ampera, ki je nova stala 45.200 EUR - 4kEUR subvencije, je po mobile.de vredna le še okroglih 15kEUR.
Električni avti hitreje izgubljajo vrednost, kot normalni, ker se na njih gleda kot na kos elektronike (recimo tablica ali PC), ki bo v parih letih zastarel, ker bodo v tem času prišli cenejši EV-ji z daljšim dosegom.
Razvoj je pač tako hiter, pri ICE-jih pa ni.
Električni avti hitreje izgubljajo vrednost, kot normalni, ker se na njih gleda kot na kos elektronike (recimo tablica ali PC), ki bo v parih letih zastarel, ker bodo v tem času prišli cenejši EV-ji z daljšim dosegom.
Razvoj je pač tako hiter, pri ICE-jih pa ni.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Pa sej EV-jev v sedanjem času verjetno niste kupili zaradi rentabilnosti? Ali pač? Trenutno so EV-ji maloserijski izdelki v primerjavi z ICE-i, kar pa se bo z leti sigurno spremenilo in bo ekonomija obsega naredila svoje...
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Jaz ne, ampak je pa bil po ceni tam-tam, tako da je bila odločitev preprosta.
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
Po mojem so novinarji plačani od naftašev.
Če pogledaš Teslo P70D, nikoli ni bila 93k, to je bla cena za 85.
Drugače pa bi morala biti taista tri leta stara Tesla sedaj le še 32k..... KUPIM.
LP
Če pogledaš Teslo P70D, nikoli ni bila 93k, to je bla cena za 85.
Drugače pa bi morala biti taista tri leta stara Tesla sedaj le še 32k..... KUPIM.
LP
Re: Raziskava kluba ADAC - o rentabilnosti EV vozil
če pa jih ni za ta denar.
najcenejši tri leta star je dvakrat toliko kot so napisali to je 63k€
najcenejši tri leta star je dvakrat toliko kot so napisali to je 63k€