EV in mraz
Re: EV in mraz
Volt vklopi gretje baterije ko pade temp pod 8 ali hladi ko zraste nad 25...mislim da so to prave cifre...
Zato pa so baterije v top stanju, tudi rabljenih modelov iz leta 2011
Zato pa so baterije v top stanju, tudi rabljenih modelov iz leta 2011
Re: Petrol polnilnice
edit: admin, debata premaknjena v ustrezno temo.
@ robert oz. ostali kako vam kaj varira hitrost polnjena na DC. Ko jaz gledam izpiske od Petrola, dobi moj i3 v 1min med 0,4kw in 0,6kw, več še nikdar nisem dobil. Opazil sem, da so določene polnilnice počasnejše (Lukovica, kdaj tudi pri Kristalni štrajka), vendar v času polnjena dobim bistveno manj, kot bi moral glede na hitrost 50kwh.
@ robert oz. ostali kako vam kaj varira hitrost polnjena na DC. Ko jaz gledam izpiske od Petrola, dobi moj i3 v 1min med 0,4kw in 0,6kw, več še nikdar nisem dobil. Opazil sem, da so določene polnilnice počasnejše (Lukovica, kdaj tudi pri Kristalni štrajka), vendar v času polnjena dobim bistveno manj, kot bi moral glede na hitrost 50kwh.
Re: Petrol polnilnice
@b0k1, vsem EV močno varira moč polnjenja v odvisnosti od temperature in napolnjenosti baterije... od par kW do 40kW+. 50kW je na Chademo in CCS le teoretična moč.
Re: Petrol polnilnice
http://evsvet.eu/viewtopic.php?f=6&t=49 ... %2A#p11939b0k1 napisal/-a:@ robert oz. ostali kako vam kaj varira hitrost polnjena na DC. Ko jaz gledam izpiske od Petrola, dobi moj i3 v 1min med 0,4kw in 0,6kw, več še nikdar nisem dobil. Opazil sem, da so določene polnilnice počasnejše (Lukovica, kdaj tudi pri Kristalni štrajka), vendar v času polnjena dobim bistveno manj, kot bi moral glede na hitrost 50kwh.
Re: Petrol polnilnice
Ne uporabljam jih prav veliko, zadnja polnjennja so bila takšna:b0k1 napisal/-a:@ robert oz. ostali kako vam kaj varira hitrost polnjena na DC. Ko jaz gledam izpiske od Petrola, dobi moj i3 v 1min med 0,4kw in 0,6kw, več še nikdar nisem dobil. Opazil sem, da so določene polnilnice počasnejše (Lukovica, kdaj tudi pri Kristalni štrajka), vendar v času polnjena dobim bistveno manj, kot bi moral glede na hitrost 50kwh.
7,9 kW 10 minut = 0,79 kW/min
10,6kW 13,5 minut = 0,785 kW/min
19,8 kW 25 minut = 0,792 kW/min
V vseh polnjenjih je bila povprečna hitrost približno 48 kW/h, vedno sem polnjenje ustavil pri cca. 80%. Tudi pretirano mrzlo ni bilo nikoli.
Re: Petrol polnilnice
Kot tehnika me vse boli ko to berem
Moč se meri v kW
Energija se meri v kWh
Moč se meri v kW
Energija se meri v kWh
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Petrol polnilnice
Ne bo.BoBa napisal/-a:7,9 kW/10 minut = 0,79 kW/min
Bo tako v redu?
Pravilno: 7,9 kWh/10 min = 0,79 kWh/min
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Petrol polnilnice
Pravilno:b0k1 napisal/-a:... Ko jaz gledam izpiske od Petrola, dobi moj i3 v 1min med 0,4kw in 0,6kw, več še nikdar nisem dobil. Opazil sem, da so določene polnilnice počasnejše (Lukovica, kdaj tudi pri Kristalni štrajka), vendar v času polnjena dobim bistveno manj, kot bi moral glede na hitrost 50kwh.
0,4 kWh in 0,6 kWh
50 kW
Re: Petrol polnilnice
CRF in Crunchy!
Hvala za revizijo tehničnih izrazov, v bodoče se bom bolj potrudil!
Kdo je pa odgovoren za slovnico na tem forumu? Mislim, da bi tudi na tem području lahko kaj popravljali. Mene pa malo zaboli v ušesih, ko uporabniki POLNEJO avtomobile, ups. akumulatorje!
Malo heca ne škodi - sicer je pa danes Pust!
Hvala za revizijo tehničnih izrazov, v bodoče se bom bolj potrudil!
Kdo je pa odgovoren za slovnico na tem forumu? Mislim, da bi tudi na tem području lahko kaj popravljali. Mene pa malo zaboli v ušesih, ko uporabniki POLNEJO avtomobile, ups. akumulatorje!
Malo heca ne škodi - sicer je pa danes Pust!
Re: Petrol polnilnice
V pravilih je zapisano da je "zaželjena" uporaba pravilne slovnice. Prav tako kot je samo "zaželjena" uporaba pravilnih enot. Popravki so samo dobronamerni.
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2316
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: Petrol polnilnice
Se strinjam z enim samim popravkom. Pomen stavka pri nepravilni slovnici večinoma še vedno lahko razumemo, pri nepravilnih enotah pa pogosteje pride do zmede.CRF napisal/-a:V pravilih je zapisano da je "zaželjena" uporaba pravilne slovnice. Prav tako kot je samo "zaželjena" uporaba pravilnih enot. Popravki so samo dobronamerni.
By the way, mislim, da je pravilnejša oblika "zaželen" in ne "zaželjen". Sicer pa je tudi meni lepša slednja.
Re: Petrol polnilnice
nisem tehnik, pri meni so enote bolj EUR, USD... vzeto na znanje.
vem, da se hitrosti spreminjajo glede na razmere (predvsem napolnjenost nad 80% in mraz). Vendar opažam da so hitrosti različne pri približno podobnih primerih.
@ BoBa jaz v min dobim skoraj polovico manj kwh energije (bo tako prav ), kot ti. Mogoče bi lahko bil razlog, da imaš ti večjo baterijo, čeprav kot jaz razumem je na AC velika razlika (večja baterija omogoča 3F polnjenje) medtem ko pri DC ne bi smelo biti razlik.
vem, da se hitrosti spreminjajo glede na razmere (predvsem napolnjenost nad 80% in mraz). Vendar opažam da so hitrosti različne pri približno podobnih primerih.
@ BoBa jaz v min dobim skoraj polovico manj kwh energije (bo tako prav ), kot ti. Mogoče bi lahko bil razlog, da imaš ti večjo baterijo, čeprav kot jaz razumem je na AC velika razlika (večja baterija omogoča 3F polnjenje) medtem ko pri DC ne bi smelo biti razlik.
Re: Petrol polnilnice
Naša Kia Soul EV se polni sledeče:
prihod s toplim aku: 17%, napolnjen do 84% v času 23min (tok polnjenja začne padati po 77%)
Aku 30,5kWh bruto oz. 27kWh neto (uporabne)
razlika 67% = 18,09kWh
in hitrost polnjenja je torej 0,79 kWh/min oz. 47,2kW eff.
Tako Kia Soul EV kot Hyundai Ioniq omogočata hitrejše polnjenje
na 100kW CHAdeMO / CCS polnilnici (realno ca. 70kW),
prihranek naj bi bil 8 minut - polnjenje od 0 do 84% v 25 namesto 33 minutah
prihod s toplim aku: 17%, napolnjen do 84% v času 23min (tok polnjenja začne padati po 77%)
Aku 30,5kWh bruto oz. 27kWh neto (uporabne)
razlika 67% = 18,09kWh
in hitrost polnjenja je torej 0,79 kWh/min oz. 47,2kW eff.
Tako Kia Soul EV kot Hyundai Ioniq omogočata hitrejše polnjenje
na 100kW CHAdeMO / CCS polnilnici (realno ca. 70kW),
prihranek naj bi bil 8 minut - polnjenje od 0 do 84% v 25 namesto 33 minutah
Soul EV believer
Re: Petrol polnilnice
Pri AC ni velikih razlik, ker so že tako nizke moči. Pri DC pa bi dva enaka avta vedno polnila z enakimi hitrostmi v enakih pogojih. Moč polnjenja je softversko določena. Večja baterija pa avtomatsko pomeni višjo hitrost/moč polnjenja. (pri enaki temperaturi seveda)b0k1 napisal/-a: nisem tehnik, pri meni so enote bolj EUR, USD... vzeto na znanje.
vem, da se hitrosti spreminjajo glede na razmere (predvsem napolnjenost nad 80% in mraz). Vendar opažam da so hitrosti različne pri približno podobnih primerih.
@ BoBa jaz v min dobim skoraj polovico manj kwh energije (bo tako prav ), kot ti. Mogoče bi lahko bil razlog, da imaš ti večjo baterijo, čeprav kot jaz razumem je na AC velika razlika (večja baterija omogoča 3F polnjenje) medtem ko pri DC ne bi smelo biti razlik.
Re: Petrol polnilnice
Hvala za info. Sem pa danes dodatno malo testiral in prišel tudi do hitro, ki so omenjene zgoraj. Zanimivo pa mi je, da sem recimo v Lukovici polnil 22min (od 34% do 75%) torej 9kwh, medtem ko sem cca. 30 min kasneje na Lopati potreboval za 5,8kwh le 8 min (od 38% do 65%). Verjetno tudi polnilnice nimajo enakih hitrosti.
Re: Petrol polnilnice
Bolj kot je baterija polna počasneje polni in če je baterija še hladna bo tudi počasneje polnilo.
Re: Petrol polnilnice
50kW DC polnilnice imajo načeloma skoraj enako hitrost (120 - 125A pri 400V), hitrost polnjenja narekuje BMS vozila, ki pri prehladnem/prevročim akumulatorju ustrezno znižuje tok polnjenja. Lahko se celo zgodi, da sploh ne dovoli polnjenja ali pri določenem % prekine...
Soul EV believer
Re: Petrol polnilnice
Ali imas podatek o temperaturi baterije pri obeh polnjenjih?
Tole se namrec bere kot cista posledica mrzle baterije, ki se je sprva polnila pocasi, se s polnjenjem postopoma segrevala, do optimalne temperature pa prisla po se 30min voznje, tako da je drugo polnjenje ze bilo z optimalno hitrostjo.
Med Lukovico ter Lopato je tudi trojanski klanec, kjer se baterija konkretno segreva.
Tole se namrec bere kot cista posledica mrzle baterije, ki se je sprva polnila pocasi, se s polnjenjem postopoma segrevala, do optimalne temperature pa prisla po se 30min voznje, tako da je drugo polnjenje ze bilo z optimalno hitrostjo.
Med Lukovico ter Lopato je tudi trojanski klanec, kjer se baterija konkretno segreva.
Re: Petrol polnilnice
podatka o temperaturi baterije nimam. Koliko časa pa v sedanjih pogojih potrebuje baterija, da se segreje, ker meni se je zdelo, da bi se od LJ do Lukovice (cca 20 min vožnje) baterija morala segreti, sploh glede na dejstvo, da je bil v ogrevani garaži.