EV in mraz
Re: EV in mraz
Danes zjutraj pri -17 mi je Zoe sporočil ,da je nekaj narobe z elektriko.
Resno razmišljam, da bi vgradil 4s 20 Ah lifepo4 akumulator.
Kasneje sem ugotovil, da je bila napetost 12 V akumulatorja prenizka?? Po dveh letih!Resno razmišljam, da bi vgradil 4s 20 Ah lifepo4 akumulator.
Re: EV in mraz
Normalno se je startal razen tempomat ni deloval dokler je bil alarm, ko sem potem avto zaklenil za 5 minut in ga nazaj startal je bilo vse normalno, je pa med potjo v službo polnil akumulator z 14.3 V kar še tudi nisem videl, do sedaj mi ga je občasno polnil le med polnenjem
Re: EV in mraz
Pri meni se je končalo takole
Ostalo mi je 90 km. V največjem mrazu sem prevozil ene 25 km, ostalo na okrog -6. Vsa vožnja je bila mestna. Mislm, da ni krize z EVji, takšnega mraza itak ni prav pogosto.
Ostalo mi je 90 km. V največjem mrazu sem prevozil ene 25 km, ostalo na okrog -6. Vsa vožnja je bila mestna. Mislm, da ni krize z EVji, takšnega mraza itak ni prav pogosto.
Re: EV in mraz
Tudi sam sem danes imel sporočilo Check ELECTRIC sytem na ZOE Q90. Avtomobil je star 5 mesecev in pravkar obrnil 5000 km.
Avtomobil je normalno startal. Po prevoženih 20. km sem ga izklopil in ponovno vklopil. Napaka se ni ponovila. Zunanja temperatura je bila -18.
Avtomobil je normalno startal. Po prevoženih 20. km sem ga izklopil in ponovno vklopil. Napaka se ni ponovila. Zunanja temperatura je bila -18.
Re: EV in mraz
Jaz pa nisem dobil "CHECK electric system", ampak "Check tyre pressure". Pri -18. Danes pa ni štartalo predogrevanje... Lučke so bile ON, ostalo pa tišina...
Re: EV in mraz
Pa eni kje živite s temi nizkimi temperaturami, jaz sem v Zoe izmeril najnižjo -13stC
Re: EV in mraz
Jaz z eUp-om nisem imel težav, je pa dizel Touran kar malo kašljal zjutraj da se je zagnal
-
- EV ambasador
- Prispevkov: 2315
- Kraj: Cerklje na Gorenjskem
- Avto: Nissan Leaf 2.zero 40 kWh, Tesla Y RWD
-
16922218
Re: EV in mraz
Včeraj sem na poti v službo izmeril -21.5 oC. Ne pa celo pot, seveda. Poraba dizla je bila pribložno 10⅝ višja od povprečja pri pomladanskih temperaturah.N75 napisal/-a:Pa eni kje živite s temi nizkimi temperaturami, jaz sem v Zoe izmeril najnižjo -13stC
Re: EV in mraz
Hehe "skoraj" primorc se oglasiN75 napisal/-a:Pa eni kje živite s temi nizkimi temperaturami, jaz sem v Zoe izmeril najnižjo -13stC
Re: EV in mraz
Do -18.3 smo prilezli pri nas. Sem opazil da pri takih temperaturah tudi ECO mode v Zoe greje na polno.
Re: EV in mraz
-21 je bilo v sredo peak, povprečno med -17 in -18 na poti, gretje še bilo OK
v četrtek pa je bil isto peak -21, ampak povprečno -19, -20 in ni več grelo primerno
v četrtek pa je bil isto peak -21, ampak povprečno -19, -20 in ni več grelo primerno
Re: EV in mraz
No tole je pa res mrzlo - https://www.youtube.com/watch?v=capOgUHPz9Q
Bjørn ne bi bil Bjørn, če se ne bi odločil prespati v EV v takih razmerah.
Največji problem - (pre)trde gume.
Bjørn ne bi bil Bjørn, če se ne bi odločil prespati v EV v takih razmerah.
Največji problem - (pre)trde gume.
Re: EV in mraz
Golf pri -21°C je tud vse ok, razen manjši doseg in regeneracija je bila nekaj časa zelo majhna (avto celo noč zunaj).
Re: EV in mraz
Doseg, ki ga je prikazal računalnik pri polni bateriji pri -16stC je bil 104km. Okoli ničle mi prikaže okoli 126km, sicer je realnih okoli 90km. Ni se mi pa zdelo, da je avto občutno več porabil na isti dnevni relaciji / na prikazovalniku za stanje baterije, ki je bolj zanesljiv kot računalnik.Luka napisal/-a:Jaz z eUp-om nisem imel težav, je pa dizel Touran kar malo kašljal zjutraj da se je zagnal
Re: EV in mraz
Pozdravljeni uporabniki in poznavalci EV. Ali mi lahko kdo odgovori na dve vprašanji, ki po skrbnem pregledu spletnih strani, ostajata brez odgovora:
1. Ali se baterijhe EV polnijo tudi, če je njihova temperatura pod 0°C ?
2. Kako to, da imajo tudi EV z ogrevanimi baterijami v mrazu precej krajši doseg kot v toplem vremenu ?
1. Ali se baterijhe EV polnijo tudi, če je njihova temperatura pod 0°C ?
2. Kako to, da imajo tudi EV z ogrevanimi baterijami v mrazu precej krajši doseg kot v toplem vremenu ?
elbic
Re: EV in mraz
EV baterije se polnijo tudi pod -15, le zelo počasi, hladnejša je baterija počasneje se polni, če ima avto grelec za baterijo, potem se napolni malo hitreje.
ogrevanje baterije z grelcem je smiselno samo med polnenjem, med vožnjo se baterija sama ogreje in z grelcem nebi dosegel povečanega dosega.
Ker so evji zelo učinkoviti ne proizvajajo skoraj nič odvečne toplote zato za ogrevanje kabine porabljajo dodatno energijo iz baterije.
ogrevanje baterije z grelcem je smiselno samo med polnenjem, med vožnjo se baterija sama ogreje in z grelcem nebi dosegel povečanega dosega.
Ker so evji zelo učinkoviti ne proizvajajo skoraj nič odvečne toplote zato za ogrevanje kabine porabljajo dodatno energijo iz baterije.