
Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Že nekaj časa se sprašujem kdaj bomo dobili EV, ki bo zelo zabaven med ovinki? Govorim o tipu vozila Hyundai i30 N, Ford Fiesta/Forcus ST/RS, Audi (R)S3, Golf GTI...
Hothatchev na EV področju se je nekaj že nabralo, težko pa bi za kateregakoli trdili, da je izrazito vozniško zabaven. ID3 preoblečen v Curpo to pač ni, enako velja za npr. MG4 X-power, ki je zelo hiter v ravni črti, a tudi Matt Watson priznava, da bencinskemu hothatcu po ovnikih ne bi mogel sledit. Podobno velja za večja vozila od Tesel do Taycana, kjer reviewerji povejo, da jim do bencinskih alternativ na majhnih dirkališčih še kar nekaj manjka.
Preden me kdo napade, vem da je pridevnik "zabaven" zelo subjektiven pojem in da za koga zabavo predstavlja tudi že sam pospešek v ravni linji. Me pa zanima vaše mnenje, kdaj bodo takšna vozila na voljo. Pomoje so glavna omejitev fizika s težo baterije v prvi vrsti (zakaj se ne bi omejili na 40kwh), ki bi jih morali kompenzirat na druge (drage) načine, npr. karbonska šasija. Drug razlog je ta, da gre za relativno majhen trg, kjer večina proizvajalcev ne vidi velikega profita.
Hothatchev na EV področju se je nekaj že nabralo, težko pa bi za kateregakoli trdili, da je izrazito vozniško zabaven. ID3 preoblečen v Curpo to pač ni, enako velja za npr. MG4 X-power, ki je zelo hiter v ravni črti, a tudi Matt Watson priznava, da bencinskemu hothatcu po ovnikih ne bi mogel sledit. Podobno velja za večja vozila od Tesel do Taycana, kjer reviewerji povejo, da jim do bencinskih alternativ na majhnih dirkališčih še kar nekaj manjka.
Preden me kdo napade, vem da je pridevnik "zabaven" zelo subjektiven pojem in da za koga zabavo predstavlja tudi že sam pospešek v ravni linji. Me pa zanima vaše mnenje, kdaj bodo takšna vozila na voljo. Pomoje so glavna omejitev fizika s težo baterije v prvi vrsti (zakaj se ne bi omejili na 40kwh), ki bi jih morali kompenzirat na druge (drage) načine, npr. karbonska šasija. Drug razlog je ta, da gre za relativno majhen trg, kjer večina proizvajalcev ne vidi velikega profita.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Sam si podal odgovor - težava je v teži.
Narediti zadevo lahko, bi bilo pa predrago.
Narediti zadevo lahko, bi bilo pa predrago.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
TopGear je naredu direktno primerjavo med športnim EV in športnim bencinarjem.
Lap time:
- BMW M3: 1:35.96
- OneThatShouldNotBeNamed: 1:34.07
https://youtu.be/DSRWKxytW40?t=416
Teža ni absoluten problem ampak le še ena pomanjkljivost slabih EV.
Lap time:
- BMW M3: 1:35.96
- OneThatShouldNotBeNamed: 1:34.07
https://youtu.be/DSRWKxytW40?t=416
Teža ni absoluten problem ampak le še ena pomanjkljivost slabih EV.
Zadnjič spremenil warpedone, dne 13 Sep 2023, 10:21, skupaj popravljeno 1 krat.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Model 3 Performance ti trenutni najbližji približek hot hatcha. Ni pa uradno hatchback, je pač uradno sedan.
Se bo pa sigurno pojavilo kaj sčasoma. Gravimetrična in volumetrična gostota baterij narašča. Smo pred revolucijo solid state baterij, kjer pridemo na današnje cifre x2. Ampak za to bo potrebih še kakih 5-7 let, da pridejo zadeve na ceste.
Se bo pa sigurno pojavilo kaj sčasoma. Gravimetrična in volumetrična gostota baterij narašča. Smo pred revolucijo solid state baterij, kjer pridemo na današnje cifre x2. Ampak za to bo potrebih še kakih 5-7 let, da pridejo zadeve na ceste.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Prihaja Hyundai Ioniq 5 N - naj bi kar obetal.
Drugače pa tudi BMW i3S ni tako zelo slab.
Drugače pa tudi BMW i3S ni tako zelo slab.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Hyundai Ioniq 5N po optimističnih napovedih prihaja naslednji mesec oz. verjetno do konca leta.
Hyundai RN22e (Ioniq 6) zaenkrat koncept ki se sicer približuje proizvodnji, za njihov N Vision 74 ki temelji na vodikovi tehnologiji se mi zdi pa serijska proizvidnja vprašljiva.
Hyundai RN22e (Ioniq 6) zaenkrat koncept ki se sicer približuje proizvodnji, za njihov N Vision 74 ki temelji na vodikovi tehnologiji se mi zdi pa serijska proizvidnja vprašljiva.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Ioniq 5 s mi zdi ogromna kravetina. Ne vem, če je odpiralec teme imel to v mislih.
Zaenkrat slabo kaže na kaj strupenega v hothach izvedbi. Raje vsi delajo večje in težje avtomobile, ker zaenkrat to lahko prodajo ob nizkih proizvodnih citrah. Čez nekaj let bo verjetno bolje. Zna bit kakšna Renault 5 zanimiva, če jo v roke dobi oddelek Alpine oz. Renault sport al kako se sedaj imenujejo.
Zaenkrat slabo kaže na kaj strupenega v hothach izvedbi. Raje vsi delajo večje in težje avtomobile, ker zaenkrat to lahko prodajo ob nizkih proizvodnih citrah. Čez nekaj let bo verjetno bolje. Zna bit kakšna Renault 5 zanimiva, če jo v roke dobi oddelek Alpine oz. Renault sport al kako se sedaj imenujejo.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Ne vem kako je z metrom v roki, ampak meni 6-ka deluje bolj lean kot 5-ka. Bolj mi je aerodinamična in v živo sploh ne deluje tako zelo velika, kot sem si predstavljal. 5-ka mi deluje pa zelo visoka in široka.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
MG4 X-power pa gewinde in druge (športne) copate. Bo kar "fun factor".
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Serijska 5-ka res ni kratek avto s svojimi 4,635 m, je pa vseeno 22 cm krajša od šestice. Slednja je res aerodinamična, 11 cm nižja od prve zato verjetno tak videz. In petka je tudi bolj visoko "nasajena" saj ima s svojimi 16 cm za skoraj 2 cm višjo oddaljenost od tal.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Performance je seveda tam, ampak, tadva avta sta daleč od hot hatcha. Clio RS ima dobrih 1200 kg, Megane RS dobrih 1400 kg, Tesla 3 performance dobrih 1800. Nizka teža in kratka medosna razdalja imata svoj čar. EV ekvivalente zmogljivejših velikih avtov že imamo, kar ni na voljo pa so manjši in zmogljivejši hot EV-ji tipa Twingo RS.warpedone napisal/-a: ↑13 Sep 2023, 10:20 TopGear je naredu direktno primerjavo med športnim EV in športnim bencinarjem.
Lap time:
- BMW M3: 1:35.96
- OneThatShouldNotBeNamed: 1:34.07
https://youtu.be/DSRWKxytW40?t=416
Teža ni absoluten problem ampak le še ena pomanjkljivost slabih EV.
Mogoče Lotus kaj načara.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Teža ni tam, pa še lep čas ne bo, ampak cena ... to bi še šlo. Vse ostalo pa se bodo morali še fino potruditi. Razen moči.
https://www.topgear.com/car-reviews/mg- ... irst-drive
https://www.topgear.com/car-reviews/mg- ... irst-drive
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Ce bi v bmw I3 vtaknil "xdrive" in kakih dodatnih 100 konjev bi bil pa ze blizu zeljam. Pa mal širše gume najbrž
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
E-golf. Manjka mu samo večja zmogljivost baterije in se 50 konjev. Čez ovinke te malokdo lahko nese sploh če imaš spodobne gume.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Mah, baterija tudi ce ta ostane (zaradi teže) samo 100 konjev naj dajo se na zadnji pogon. Ce ne bo to prevelika obremenitev za baterijo (pa zagotoviti njeno ustrezno temperaturo)
Dvor Kočevje se je kar dobro peljal.
Dvor Kočevje se je kar dobro peljal.
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Napovedanih je kar nekaj takšnih, zadnji je ID GTI concept. Ampak tega ne bomo videli pred 2026. Do takrat pa se lahko zgodi še svašta na področju EVjev. So pa vsaj v razvoju...
Re: Kdaj prvi zabaven EV hothatch?
Fiat 500e Abarth, TG pravi končno pravi EV hothach
. https://www.topgear.com/car-reviews/abarth/500e

-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 194 Odgovori
- 14735 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Petrol