Rok napisal/-a: ↑20 Sep 2023, 09:08
Ja res je, Golf se vedno trpi pri premetavanju v ovinkih zaradi slabega vzmetenja. Isto zavore niso ok, kot rečeno, verjetno problem vseh EV ker enostavno najprej proba regenerirati, kar pa ni optimalno ne iz vidika zavornega učinka niti iz vidika občutka na bremzi. Se vedno pa presenetljivo odličen čez ovinke kar nisem niti približno pričakoval. Kot napisano prakticno gokart občutek.
Kako se tesla pelje ne vem. Bi bilo za probat. A je kakšen entuziast, ki je že imel priliko probat na pisti?
M3P 2019: lega je zelo dobra (20 col), zavore pa so najkasneje po enem krogu RBR pregrete, po tretjem bremzanju iz 200/180 na 80/50 nimaš več občutka, koliko pritisnit bremzo. Bolj kot pritiskaš, manj je efekta.

Pri kolegovi LR že pri drugem bremzanju (320 namesto 355 spredaj). Torej bistveno prej, kot pa bi sploh dobro spoznal progo, da bi si upal konkretno hitro po ovinkih, brez da bi preveč zmanjšal hitrost.
Njegov video, ko je bil (zelo očitno) prvič tam:
https://www.youtube.com/watch?v=zt0H16rGCwk
Uporabnik @M3P je bil na Grobniku, morda bo on napisal kaj več. e-golfa pa ne bi probaval na tako hitri progi, na bistveno bolj zaprti pa je pri takem avtu problem prednji pogon brez mehanske zapore diferenciala.