Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Vsi avtomobili imajo kakšno pomanjkljivost. Volvo S90 in XC90 imata na primer nižjo varnost otrok na zadnjih sedežih od nekaterih konkurentov v tem razredu, kar mi je čudno in kar malo nedopustno. Zakaj bi imel za otroke občutno nižjo varnost kot zase?! Verjamem pa, da so to zelo koristni testi ki so v dveh desetletjih dramatično dvignili nivo varnosti in da se bodo vsi udeleženci na napakah nekaj naučili. Mogoče bo TESLA za kako desetinko milimetra odebelil pločevino ohišja baterij in kletke potniške kabine, pa bo problem že rešen. Sicer pa to niso problemi. To so le izzivi, kako že danes dobre avtomobile narediti še varnejše. Največ pa lahko k temu prispeva nadzorna elektronika, ki bi trke sploh preprečevala. Potem bi bilo tudi "nabijanje" teže vozil z ojačitvami do neke mere nepotrebno. A to bi moral imeti vsak avto ali vsaj večina. Nič ti ne pomaga, če se tvoj avto izogiba trkom, drugi, ki bo vate priletel, pa tega nima. Avtomobili imajo računske predpostavke o gibanju nasproti vozečih vozil. Nenadne spremembe smeri (če kdo zapelje na nasproten pas) pa so večinoma prehitre, da bi tvoj avto uspel pravilno predvideti dogodek in odreagirati.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Naslednji korak v varnosti je neposredna odgovornost proizvajalca:
https://www.tesla.com/blog/introducing-tesla-insurance
https://www.teslarati.com/tesla-insuran ... expansion/
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani ... -insurance
S tem odpade kitneje z zvezdicami in raznorazno bulšitanje 'neodvisnih' organizacij ...
https://www.tesla.com/blog/introducing-tesla-insurance
https://www.teslarati.com/tesla-insuran ... expansion/
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmani ... -insurance
S tem odpade kitneje z zvezdicami in raznorazno bulšitanje 'neodvisnih' organizacij ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Kaj ti pomaga zavarovanje/odgovornost, če si ostal brez roke ali življenja.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ja, sam problem je, ker govor, kje je preveč materiala in da ne ve zakaj so to nardil, da je pri Tesli to bolj simpl. Evo ti, zato so to nardil. Nočem vžgat vojne, ampak en posameznik s svojim mikro podjetjem??, ki sicer ima nekaj izkušenj iz avtomobilske industrije, ki uči en kup inženirjev na njihovem (mikro) področju?
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
"Odbijanje" je odvisno od precej spremenljivk. Mislim da delajo teste z trkom 2/3 čelnega dela pri okoli 60km/h, kar pri zmečkljivih conah precej absorbira odboj. Pri takem trku bo predmet nekoliko poskočil in se delno zavrtel okoli nezaletene 1/3 čelnega dela.Rubb napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 09:11 Tole okoli 300kg razlike drži, kar pa je meni fascinantno je to, da tesle ni nič bolj odbilo kot IDja. Oba sta ostala na sredini. Ali pri takih testih prilagajajo hitrost težjega vozila v primerjavi z lažjim, ali pa je razlika toliko zanemarljiva ne vem, je pa zelo zanimivo kako sta ostala več ali manj oba na istem mestu. Ni ID "peljal" s sabo tesle kot to lahko vidimo pri drugih crash testih z razliko v teži vozil.
Za amatersko predstavo obstaja program, ki precej nazorno in realistično prikaže sile pri trkih. Na Youtube ljubitelji prikazujejocele umetnije z nastavitvami spremenljivk - pod "BeamNG Drive".
https://www.beamng.com/game/
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Sandy mi je zanimiv, ima par konkretnih kritik pri izdelavi posameznih komponent, je pa tudi nekako alergičen na "overengineering", kar velikokrat pomeni da je nasploh proti europskim izdelovalcem avtomobilov. Najbolj me je izgubil, ko je pri teardownu ID4 rekel, da bi morali narediti baterijo lažjo in bi morali uporabljat več plastike...bvs napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 10:37Ja, sam problem je, ker govor, kje je preveč materiala in da ne ve zakaj so to nardil, da je pri Tesli to bolj simpl. Evo ti, zato so to nardil. Nočem vžgat vojne, ampak en posameznik s svojim mikro podjetjem??, ki sicer ima nekaj izkušenj iz avtomobilske industrije, ki uči en kup inženirjev na njihovem (mikro) področju?
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Po zadnjih Sandijevih prispevkih boste začeli jokat kako ga Jeep plačuje, da si bo kupil raje Wranglerja 4xe kot pa Cybertruck.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
On pač poveličuje ameriški kapital. To je dejstvo. Na osnovi njegovih objav je edino možno sklepati, da je vse kar ni ameriško za en kurac. Mimogrede tudi v Fiatu partnerju Jeepa je ameriški kapital. Tko kot nemci objavljajo kar ni nemško je za kurac. Je kar prav da to naredi nekdo tretji tako kot je treba pa še takrat je treba zadeve jemati z rezervo.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Tesla je tudi američane kar močno razdelila, ker je outsider in to gre marsikomu v nos. Tudi Biden (prej isto Trump) ne šmergla Tesla 5%.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Za tem stoji pa naftna industrija. Elektrika jim ne diši...
Ampak ne začnimo tukaj političnih debat, jih je že dovolj v vseh ostalih medijih.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ti "crashtesti" so seveda čisto nedovisni in objektivni in sploh vse ...
.
.
.
.
.
.
.
.The VW board is in a panic, rushing from one crisis meeting and wake-up call to the next, and the first top maneuverer may be to fired, Wöllenstein CEO VW China who received a clear warning. If he doesn't hit the low end of 80-100k IDs in China in 2021, he will likely be fired.
.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Katera zadeva v življenju pa je neodvisna?! Vsak je odvisen od vsega kar ga obdaja, vprašanje je bolj ali je realen v svojih pogledih na posamezno zadevo ali pa ga vodijo čustva.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Sandy ima odkrito rad TESLA avtomobile (tudi Mustanga), to priznava. Je pa zelo pohvalil POLESTAR 2 in rekel, da je prvi resen tekmec tesli. Določene stvari je tudi skritiziral, a v splošnem mu je avto res zelo všeč, tako da ne bi rekel, da je diskriminatoren do neameriških proizvajalcev, le svoja pričakovanja ima do EV-jev, ki pa so precej "ameriška" (hitrost, pospeški, odzivnost...).Apolon napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 14:53On pač poveličuje ameriški kapital. To je dejstvo. Na osnovi njegovih objav je edino možno sklepati, da je vse kar ni ameriško za en kurac. Mimogrede tudi v Fiatu partnerju Jeepa je ameriški kapital. Tko kot nemci objavljajo kar ni nemško je za kurac. Je kar prav da to naredi nekdo tretji tako kot je treba pa še takrat je treba zadeve jemati z rezervo.
https://www.youtube.com/watch?v=KHJHlFT ... =MunroLive
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
On je kot en otrok in pač rad vidi ko industrija naredi karkoli drugačnega kot je konvencionalno, bolj kot je drugačen in inovativen pristop bolj mu je všeč. To pa ne pomeni, da je všeč tudi vsakemu Janezu, ki zna tipat samo mehkobo armature in udobnost sedežev.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ja pajade. Ne filozofiraj.Gasper napisal/-a: ↑15 Okt 2021, 08:27 On je kot en otrok in pač rad vidi ko industrija naredi karkoli drugačnega kot je konvencionalno, bolj kot je drugačen in inovativen pristop bolj mu je všeč. To pa ne pomeni, da je všeč tudi vsakemu Janezu, ki zna tipat samo mehkobo armature in udobnost sedežev.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Ti kar verjemi, da je na tem svetu vse z nekim razlogom in da so vsi plačani od nekoga. Nek vpliv morda je, ampak relanost je veliko bolj kaotična kot to.
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Drugo (kaotičnost) ne negira prvega (vse z nekim razlogom).Ti kar verjemi, da je na tem svetu vse z nekim razlogom in da so vsi plačani od nekoga. Nek vpliv morda je, ampak relanost je veliko bolj kaotična kot to.
Če ti ne poznaš vseh razlogov, to ne pomeni da jih ni. Le ti jih ne poznaš.
To je tudi glavni problem vseh teorij zarote... niso napačne ampak so preveč enostavne. Poleg povezav, ki jih slikajo, ignorirajo še X drugih pvoezav, vplivo in razlogov.
Verniki pa le zamahnejo z roko "to ni nič res", realnost je "kaotična" i.e. naključna, brez vzrokov, brez povezav, brez vplivov.
Najslabši vernki so ljudje, ki verjamejo da niso verniki.
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Cisto na kratko se vkljucim — Sandy je totalno zradiral nacin proizvodnje, materiale, engineering, ... pri Tesla Model 3, ko je odprl eno izmed prvih verzij. Zakljucil je s tem, da prakticno pojma nimajo kako se dela avtomobile. Zato nekako upam sklepati, da ni fanatik ameriskih avtomobilov. Tudi sam jim nikakor nisem bil naklonjen se pred nekaj leti, a mi ni problem spremeniti mnenja, ce se stvari spremenijo Tudi BMWje sem vozil 12 let, pa jih vec ne ... so se maksimalno potrudili, da je temu tako.Dzun Tao napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 23:48Sandy ima odkrito rad TESLA avtomobile (tudi Mustanga), to priznava. Je pa zelo pohvalil POLESTAR 2 in rekel, da je prvi resen tekmec tesli. Določene stvari je tudi skritiziral, a v splošnem mu je avto res zelo všeč, tako da ne bi rekel, da je diskriminatoren do neameriških proizvajalcev, le svoja pričakovanja ima do EV-jev, ki pa so precej "ameriška" (hitrost, pospeški, odzivnost...).Apolon napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 14:53On pač poveličuje ameriški kapital. To je dejstvo. Na osnovi njegovih objav je edino možno sklepati, da je vse kar ni ameriško za en kurac. Mimogrede tudi v Fiatu partnerju Jeepa je ameriški kapital. Tko kot nemci objavljajo kar ni nemško je za kurac. Je kar prav da to naredi nekdo tretji tako kot je treba pa še takrat je treba zadeve jemati z rezervo.
https://www.youtube.com/watch?v=KHJHlFT ... =MunroLive
Sandi je cez 2 leti obrnil plosco za 180° ... ki jo sedaj ko je bolj medijsko izpostavljen, opaza svet. Je tudi zelo jasno povedal zakaj je spremenil svoje prvotno mnenje. Linka do posnetka se mi ne da iskati
Re: Crash test: ID.6 vs. Tesla Model y
Kritiku daš solde pa se plata obrne.matija napisal/-a: ↑15 Okt 2021, 14:54Cisto na kratko se vkljucim — Sandy je totalno zradiral nacin proizvodnje, materiale, engineering, ... pri Tesla Model 3, ko je odprl eno izmed prvih verzij. Zakljucil je s tem, da prakticno pojma nimajo kako se dela avtomobile. Zato nekako upam sklepati, da ni fanatik ameriskih avtomobilov. Tudi sam jim nikakor nisem bil naklonjen se pred nekaj leti, a mi ni problem spremeniti mnenja, ce se stvari spremenijo Tudi BMWje sem vozil 12 let, pa jih vec ne ... so se maksimalno potrudili, da je temu tako.Dzun Tao napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 23:48Sandy ima odkrito rad TESLA avtomobile (tudi Mustanga), to priznava. Je pa zelo pohvalil POLESTAR 2 in rekel, da je prvi resen tekmec tesli. Določene stvari je tudi skritiziral, a v splošnem mu je avto res zelo všeč, tako da ne bi rekel, da je diskriminatoren do neameriških proizvajalcev, le svoja pričakovanja ima do EV-jev, ki pa so precej "ameriška" (hitrost, pospeški, odzivnost...).Apolon napisal/-a: ↑14 Okt 2021, 14:53
On pač poveličuje ameriški kapital. To je dejstvo. Na osnovi njegovih objav je edino možno sklepati, da je vse kar ni ameriško za en kurac. Mimogrede tudi v Fiatu partnerju Jeepa je ameriški kapital. Tko kot nemci objavljajo kar ni nemško je za kurac. Je kar prav da to naredi nekdo tretji tako kot je treba pa še takrat je treba zadeve jemati z rezervo.
https://www.youtube.com/watch?v=KHJHlFT ... =MunroLive
Sandi je cez 2 leti obrnil plosco za 180° ... ki jo sedaj ko je bolj medijsko izpostavljen, opaza svet. Je tudi zelo jasno povedal zakaj je spremenil svoje prvotno mnenje. Linka do posnetka se mi ne da iskati
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek