Še en primerjalni test

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 335
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
214
20

Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Primerjava porabe med ID.3 in konkurenco:

[youtube]https://youtu.be/T31JIwCmrwo[/youtube]

Malenkost višja poraba od e-Golfa, ampak nižja od Kone.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2553
Avto: Kona EV 64 kWh
1955
2887

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Gasper napisal/-a:Primerjava porabe med ID.3 in konkurenco:

[youtube]https://youtu.be/T31JIwCmrwo[/youtube]

Malenkost višja poraba od e-Golfa, ampak nižja od Kone.
Nisem prepričan, če je bil to sočasni test vseh navedenih vozil (torej pri povsem enakih pogojih). Poraba pri koni v mestu (13,9) se mi zdi previsoka (razen pozimi zaradi ogrevanja, ampak potem je pri ID3 nenormalno nizka, če gre za enake pogoje). Tudi ni jasno, katera vozila so imela toplotno črpalko...
Uporabniški avatar
prijazen
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 534
Kraj: Gorenjska
Avto: e-golf 2020
598
928

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a prijazen »

Povzetek videa v dveh slikah:
ID3-1.jpg
ID3-2.jpg
Matej
Argo123
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 309
214
157

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a Argo123 »

Za kono ti podatki zagotovo ne držijo. Jaz sem polno baterijo pri hitrosti 178 km/h spraznil po 210km. Hitrost je bila vseh 210km na polno. Tu pa pri 140 km/h poraba preko 27kWh. Spet en nekredibilen test. Zato pa tako sovražim ker se objavlja vse kar se na internetu najde. Večina je en velik blef. Kaj ne bi bilo boljše da se objavljajo izkušnje? Ne pa nonstop samo baba čula baba kazala.
Zadnjič spremenil Argo123, dne 18 Okt 2020, 11:30, skupaj popravljeno 1 krat.
BogyX, Nemelk
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2893
Avto: Konca na štrom
3024
2352

Re: Predstavitev in prve informacije

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Tudi sam kot lastnik Kone lahko pritrdim, da ti podatki vsaj za Kono niso realni. S tem pa nastaja dvom o nepristranskosti te tabele in zato ne verjamem tudi podatkom drugih vozil.
warpedone, BogyX, Nemelk
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2157
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
2704
5195

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Zanimiv primerjalni test, ki upošteva tudi hitrost polnjenja - https://www.youtube.com/watch?v=t0KODBG ... SymonsRSEV
McDuck
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 142
23
3

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a McDuck »

Ali iz lastnih izkušenj računate da Kona ima večjo ali manjšo porabo kot kaže zgornja tabela?
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2770
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
2300
1474

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a warpedone »

Ne eno, ne drugo.
Kona ima porabo ki je odvisna od ceste po kateri jo goniš - drugačna cesta, drugačna poraba.
Ampak tega ljudje niso, ne in ne bodo kapiral nikol.
DGJ
Always remember and never forget, there is no spoon
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 132
Avto: Kona
104
48

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

Kakšna neumnost, da je vse odvisno od ceste, in da smo vsi glupi, no... Jaz pri minusu in visoki hitrosti po AC nikoli nisem imel takšne porabe. A ravno pri Koni bi sedaj malo drugačna cesta vse tako grozno spremenila, malo morgen. Malo pa že poznamo svoje avte, da vemo, kaj je realna poraba in kaj ne - in to je občutno odstopanje navzgor.
bvs
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2893
Avto: Konca na štrom
3024
2352

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

McDuck napisal/-a: 06 Apr 2021, 01:00 Ali iz lastnih izkušenj računate da Kona ima večjo ali manjšo porabo kot kaže zgornja tabela?
Takšne povprečne porabe kot je za kono navedena zgoraj v tabeli, jaz ne dosežem niti pri negativnih zunanjih temperaturah, kaj šele pri povprečnih. V praksi je poraba za kono dejansko veliko nižja pri vseh navedenih hitrostih, ne glede na cesto ali način vožnje, morda bi takšno dosegel le v primeru povprečne zunanje temperature -5 do -10 stopinj (tega pa je v mojem miksu manj kot 1 promil letno).
Ogo
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 879
Avto: Hyundai Kona EV
531
488

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a Ogo »

Da ne delamo drame. Kona je pač kravica in za moje pojme se to pozna pri povišani porabi pri višjih hitrostih in nižjih temperaturah.
Jaz bi rekel, da poraba iz tabelice drži pri nižjih temperaturah, recimo tam nekaj stopinj nad nulo.

Sicer pa se poraba lahko dramatično razlikuje s stilom vožnje. Dodatno še z detajli gume, tlak v gumah, nastavitev klime, ....
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2893
Avto: Konca na štrom
3024
2352

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Na avtocesti pri visokih hitrostih in mrazu res ni najbolj varčna, tudi stil vožnje nekaj doprinese, kljub temu pa ne pridem do teh cifer, ki so navedene v tabeli. Lahko, da so jih merili v neki skrajnosti in so dejansko dobili take, kar pa spet ni realen pokazatelj porabe povprečnih voznikov. Zato tudi dvomim, da so cifre realne tudi pri drugih na tem testu, pa niti ne pravim, da v plus ali minus, le da nobeni od teh cifer s tega testa več ne verjamem.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 335
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
214
20

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Katere cifre vam niso realne? Morate vedeti, da ima vsak pri dnevni vožnji nek nezanemarljiv odstotek mestne vožnje, ali počasne relacije (50 kmh). V tabeli je za mestno vožnjo poraba 12-14 kWh/100 km, za 90 kmh med 13-15 kWh/100 km ali kdo dosega te cifre?

Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost. Lahko pa kdo zmeri na nekem odseku, enostavno reset BC in potem odpelješ kakšen km ali dva, nato greš še v drugo smer da izničiš klanec, veter...
Bogeyman
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 15
Avto: Peugeot e-208
52
0

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a Bogeyman »

Pomembno je tudi koliko zelo kratkih voženj pri nizkih temperaturah se naredi. Takrat gre poraba precej navzgor.
Ogo, Sebastijan
Uporabniški avatar
prgrmr
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 378
Kraj: Dragomelj
Avto: i3
212
273

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a prgrmr »

Gasper napisal/-a: 07 Apr 2021, 09:24 Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost.
Če potuješ npr. ponoči, ne vidim nobenega problema, da bi dosegal tako konstantno hitrost. In po mojem števcu je to bolj okrog 144, nikakor ne prek 150.
Gasper
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 335
Kraj: Slovenija
Avto: Prius
214
20

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a Gasper »

Roko gor kdor se vozi ponoči po AC 140 kmh, in naj on iz prve roke potrdi, da je poraba preko 25 kWh/100 km.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2893
Avto: Konca na štrom
3024
2352

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Gasper napisal/-a: 07 Apr 2021, 09:24 Katere cifre vam niso realne? Morate vedeti, da ima vsak pri dnevni vožnji nek nezanemarljiv odstotek mestne vožnje, ali počasne relacije (50 kmh). V tabeli je za mestno vožnjo poraba 12-14 kWh/100 km, za 90 kmh med 13-15 kWh/100 km ali kdo dosega te cifre?

Po drugi strani redko kdo uspe vozit konstantnih 140 kmh (po GPS) po AC, to je po večini števcev v avtu že preko 150 kmh. Rad bi videl nekoga z EV, ki ima tako potovalno hitrost. Lahko pa kdo zmeri na nekem odseku, enostavno reset BC in potem odpelješ kakšen km ali dva, nato greš še v drugo smer da izničiš klanec, veter...
To kar praviš tudi drži. Kljub temu kadar vozim tako konstantno porabim manj kot piše v tabeli, oziroma v mrzlih dneh morda nekaj podobnega. Morda so te teste delali v kakih mrzlih krajih, nisem opazil, da bi pisalo pri kakšni temperaturi?

Sam imam običajno vsak drugi dan 3km mestne vožnje in nato večinoma avtocestne dolge vožnje 100-400km s kakšnim postankom (1-3h) od katerega je na koncu nek del lokalnih cest (kakšna tretjina pa je verjetno tudi krajših, lokalnih ali počasnejših relacij vmes v celem letu).
Morda je moj plus tudi to, da je baterija v sicer neogrevani garaži ob startu ogreta na enih 10 stopinj. Vozim pa večinoma z vklopljenim radarskim tempomatom na 140km/h in ko spremljam hitrost ločeno na gps je to le kakšne 3km manj v koni (136-137km/h), razen v tunelih spustim na kakšnih 110-120km/h. Ne vozim pa skoraj nikoli v konicah, k sreči imam ravno kontra smeri. Celoletna poraba v obeh zadnjih letih je nekje v povprečju 15-17kWh/100km ali 160Wh/km.
prgrmr
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2553
Avto: Kona EV 64 kWh
1955
2887

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Spet smo pri maksimalni hitrosti... :giggle: Toda pomembna je povprečna, saj so vse drugo individualni občutki (kaj se komu zdi, kako hitro se vozi). Jasno, da je poraba preko 20 kWh/100 km, če kono tiščiš preko 130 km/h, vse ostalo so pravljice.

Eko, tu je naša tema o realni porabi kone pri 140 km/h:
viewtopic.php?f=36&t=2014
Uporabniški avatar
jernejpro
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 132
Avto: Kona
104
48

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a jernejpro »

SimonZed napisal/-a: 07 Apr 2021, 13:06 Spet smo pri maksimalni hitrosti... :giggle: Toda pomembna je povprečna, saj so vse drugo individualni občutki (kaj se komu zdi, kako hitro se vozi). Jasno, da je poraba preko 20 kWh/100 km, če kono tiščiš preko 130 km/h, vse ostalo so pravljice.

Eko, tu je naša tema o realni porabi kone pri 140 km/h:
viewtopic.php?f=36&t=2014
Vsekakor je prek 20 kWh. Ampak 27,4 je bližje 30 kot 20...

Mogoče pri zimskih temperaturah blizu nule, ki so omenjene zgoraj, se strinjam.
SimonZed
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 2553
Avto: Kona EV 64 kWh
1955
2887

Re: Še en primerjalni test

Odgovor Napisal/-a SimonZed »

Sam sem v slabih razmerah izmeril porabo cca 23 kWh/100 km pri realnih 133 km/h (cca 140 na števcu - opis trase je na povezavi zgoraj). Moj zgornji komentar se je bolj nanašal na pretirano optimistično "pričevanje" FV-EV, ki je celoletno povprečje porabe povezal z občutkom, da vozi 140 km/h .. :giggle: Verjamem mu, da ima takšno porabo, ampak temu primerno nizko ima tudi dejansko povprečno hitrost, ne glede na njegov subjektivni občutek, da ves čas dirka 140 km/h po prazni AC :giggle: Oboje hkrati enostavno fizikalno ni možno (nizka poraba in visoka hitrost). :angel:
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek