Zdravo,
imam eno dost butasto vprašanje Ali type3 polnjenje obrablja baterijo več ne glede na hitrost (segrevanje baterije) ali ne. Npr nektatere type3 polnilnice dajejo ven pri nas samo 16 do 20 kw. Prestavljam si da to predstavlja praktično isto obremenitev kot type2 z 6,7 kw. Problem nastane, če konstantno polniš na max capacity baterije in se konstanto pregreva.
Se motim?
Obraba baterije
-
- EV začetnik
- Prispevkov: 66
- Kraj: Ljubljana
- Avto: Nissan Leaf 2018 40kwh
-
353
Re: Obraba baterije
hitrost minimalno vpliva na degradacijo baterije, najbolj pomembna je temperatura in nivo napolnjenosti, najbolje je da baterijo polniš do 80 % in paziš, da se ti ne pregreje (na števcu imaš indikator temperature baterije).
Re: Obraba baterije
Pirpy je že napisal jaz bom pa še malo dodal:
-Temperatura je eden od glavnih krivcev za degradacijo baterije in hitrejše kot je polnjenje bolj se baterija greje in tu je pomembno kako je baterija hlajena.
-Nivo napolnjenosti ni pomembno lahko nafilaš baterijo na 100% samo ne sme pa biti dlje časa na 100% in tudi pod 20% ni priporočljivo da je dlje časa.
Na internetu sem zasledil, da naj bi eGolf imel degradacijo <3.5%/leto
-Temperatura je eden od glavnih krivcev za degradacijo baterije in hitrejše kot je polnjenje bolj se baterija greje in tu je pomembno kako je baterija hlajena.
-Nivo napolnjenosti ni pomembno lahko nafilaš baterijo na 100% samo ne sme pa biti dlje časa na 100% in tudi pod 20% ni priporočljivo da je dlje časa.
Na internetu sem zasledil, da naj bi eGolf imel degradacijo <3.5%/leto
Every lie we tell incurs a debt to the truth. Sooner or later, that debt is paid
Re: Obraba baterije
lovec1990, naloži si AccuBattery na telefon in naštudiraj kdaj se baterija kvari...
Re: Obraba baterije
polnjenje na 100% naj bi to naredil samo, ko greš na daljšo pot (brez možnosti polnjenja na poti)...lovec1990 napisal/-a:Pirpy je že napisal jaz bom pa še malo dodal:
-Temperatura je eden od glavnih krivcev za degradacijo baterije in hitrejše kot je polnjenje bolj se baterija greje in tu je pomembno kako je baterija hlajena.
-Nivo napolnjenosti ni pomembno lahko nafilaš baterijo na 100% samo ne sme pa biti dlje časa na 100% in tudi pod 20% ni priporočljivo da je dlje časa.
Na internetu sem zasledil, da naj bi eGolf imel degradacijo <3.5%/leto
li-ion aku, ki ga prazniš 100-0% zdrži ca. 500 ciklov, tak, ki ga polniš/prazniš polovično pa 3x toliko...
več o tem:
https://batteryuniversity.com/learn/art ... _batteries
Pri večini EV za aku skrbi BMS, ki spodaj in zgoraj pusti nekaj % rezerve...
Soul EV believer
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek