http://avtonasveti.com/
Informacije o težavah za precej znamk in modelov, ki se jih vozi po naših logih. Za moje pojme precej realen pristop k opisu zanesljivosti vozil. Edino težavo vidim v tem, ker manjkajo novejša vozila, saj jim podatki kapljajo na podlagi izkušen uporabnikov. Te pa so pridobljene šele po preteku nekaj časa uporabe.
Iz opisa pristopa je razvidno da zbirajo podatke iz treh največjih držav EU in ni videti pristranskosti domačim znamkam - kar konkretno povedo kar so zaznali.
Ugotavljam pa, da je pristop do težav z okvarami vozil sorazmeren s čustveno navezanostjo na znamko, model ali tip vozia. Nekomu se okvare ne zdijo problematične in je njihov avto brez vseh težav, drugi zaznajo zrno graha skozi 7 žimnic. Vse gre v stilu vsak kovač svoj'ga konja hvali.
Še par anekdot:
- sosed je ob vsaki omembi napak pri znamki znal povedati, da je pa z njegovim vse popolno. Tri dni po zamenjavi, je ves besen izjavil: "k...c pa xxx, sem imel z njim več sranja kot z Zastavo".
- znanec podobno hvalil vse svoje modele skozi zgodovino lastništva, kot zanesljive in neproblematične. Na mojo pripombo da sem se ustalil znamko kjer sem z izkušnjami ugotovil še najmanj servisnih obiskov, pa še dobrimi servisnimi izkušnjami z malenkostmi, ki so se pojavile. Sem mu opisal dogodek z mojo zahtevo o podmazanju amortizerja prtljažnika, ki je pozimi postal manj agilen, a so le tega kar zamenjali. Mu je takoj ušlo: "Saj so tudi meni motor v garanciji zamenjali". Hehe,se mi slednje ni ujemalo z opisovanjem nepokvarljivostjo od prej.
- v družbi prijateljev ob kavi, je pogovor o hvaljenju "svojih konjev" neopazno prešel v opisovanje koga so bolj "koštala" popravila na zadnjem avtu. Po dolgotrajnem namenjanju mišic v stilu moje je hujše, sem po pasivnem poslušanju izpljunil: "jaz sem pa prejšnji teden žarnico zamenjal". Je nastala tišina, po parih sekundah pa skoraj vsi enoglasno: "pa kaj, to ni noben strošek, jaz jih menjam mesečno, ...ipd". Sem jim odvrnil, da vse to vem, pa nisem imel kaj povedati, in se mi je zdelo pošteno, da se tudi jaz oglasim. Je bil smeh do solz in prizanje dveh, ki sta si lastila isto znamko, da je bilo tudi pri njih tako.