Poraba pozimi - vse znamke

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
435
2172

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 04 Apr 2020, 19:24

Kaj pa to? Na primerjavi realnega dosega z EPA (12 EV-jev) spet TESLA precej mimo, tudi 70 milj preveč optimistično, večina ostalih pa dokaj blizu. Nisem se poglabljal, kako so dejansko testirali... bi morali pri TESLI ponastaviti dosege, ali imate vi, ki vozite tesle kake drzgačne ugotovitve?

Real-World Range Test Of 12 Electric Cars: Results Compared To EPA
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1559
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1253
904

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a warpedone » 04 Apr 2020, 19:40

Here we go with this BS again ... kolikokrat bo še treba razlagat kaj je EPA, WLTP, Whateever scenarij testa?
In kaj je 'realen test'?

Brezveze sploh, stupid stays stupid?
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3718
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
4258
5644

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a matija » 05 Apr 2020, 15:17

Dzun Tao je napisal/-a:Kaj pa to? Na primerjavi realnega dosega z EPA (12 EV-jev) spet TESLA precej mimo, tudi 70 milj preveč optimistično, večina ostalih pa dokaj blizu. Nisem se poglabljal, kako so dejansko testirali... bi morali pri TESLI ponastaviti dosege, ali imate vi, ki vozite tesle kake drzgačne ugotovitve?

Real-World Range Test Of 12 Electric Cars: Results Compared To EPA


Teh vprasanj je bilo ze nesteto, ampak res res na hitro:
- Tesle na cesti ne uporabljajo toplotnih crpalk, namesto tega imajo raje par kWh baterij vec, kar deluje 365 dni na leto, ne le ~90 kadar je koristna toplotna. Pa se to se ukinja z naslednjim modelom, ki bo imel dodatnih 5kWh vec kot Model 3 in dodatno se TC
- vsa vozila s TC imajo tu prednost oz. so blizje EPA stevilkam. Zakaj? Ker EPA na testu ne uporablja gretja.

Tu imas en komentar na prvi strani pod testom:
a.JPG


Ce pa te zanima koliko prevozimo mi, je spet tako-tako govoriti. Jaz imam recimo vecino avtoceste in vozim 150km/h, tako da nisem ravno merodajen. Do zdaj sem si celo zapisal porabe par vozenj, najnizja je bila s 15.4kWh/100km pri zunanji temperaturi 9°C in zjutraj, torej mrzla baterija, voznja 90% avtoceste in tempomat na 110km/h. S taksno porabo ima avto domet 325km, EPA rated pa je 384km. S tem da je glavni odmik pri meni ze zaradi platisc, tam gre 20-30km. Skratka, EPA domet se da dobit, le vozit moras pocasi in imet AERO wheels, ker so ti na testu.

Ce pa bi vozil v temperaturah v katerih testira EPA, bi imel se nizjo porabo. Torej 20°C+. In odg. na tvoje vprasanje: ja, EPA domet se da narediti in ga tudi prekoracit.

Veckrat sem ze objavil domete Tesel (avtov, ne voznikov) pa bom se 1x, morda lahko spet komu koristi:
M3_range.jpg
Stromcek, Dzun Tao
1500km free supercharging: https://ts.la/matija92788
Uporabniški avatar
Stromcek
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 612
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1794
724

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 05 Apr 2020, 16:11

Še moj prispevek. Sprotno porabo spremljam občasno, predvsem na dolgih poteh, ki pa jih od srede februarja skoraj ni več... :cry:

Model S ima uradno porabo 18kWh/100km. To porabo se da doseči z umirjeno vožnjo. Enkrat jeseni sem npr. od Ljubljane do Dunaja prišel po omejitvah z manj kot 17...

Za dnevno uporabo cca 200 km, 3/4 avtoceste, "kuća-posao-kuća" pa čisto pozabim in samo vozim. Avto je vsak dan poln na nastavljenih 80% baterije in to je to.

S tem lahko realno naredim dnevnih 300+ km, dolgoročna poraba zadnjih 40.000 km v avtu kaže 22 kWh/100km. Glede na to, da vsakodnevno vozim precej dinamično in na avtocesti tudi preko omejitev :oops:, sem s tem zadovoljen.

Na daljših poteh pa še posebej, tam mi precej več od par odstotkov porabe gor ali dol pomeni 150 kW polnilne moči na pravih lokacijah in vedno prostih in delujočih "plug&charge" polnilnicah, kar največ doprinese k visokim potovalnim hitrostim :tup:

Sicer pa so mi taki primerjalni testi všeč, ponavadi šepa le interpretacija rezultatov. Je pa res... Kolikor testov, toliko rezultatov :strange:
matija, Sebastijan, Dzun Tao
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1559
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1253
904

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a warpedone » 05 Apr 2020, 21:50

Eno uro po regionalki z normalnimi hitrostmi sm mel povprečje 115 Wh/km.
Pri 75kWh bi to bilo 650 km, pri 72kWh pa 626 km.

Ampak seveda, to ni 'realen test' ...
Dzun Tao, DGJ
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
Dzun Tao
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 518
Kraj: GO
Avto: VOLVO XC90, V40
435
2172

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a Dzun Tao » 05 Apr 2020, 23:53

warpedone je napisal/-a:Eno uro po regionalki z normalnimi hitrostmi sm mel povprečje 115 Wh/km.
Pri 75kWh bi to bilo 650 km, pri 72kWh pa 626 km.

Ampak seveda, to ni 'realen test' ...


Ni "realen test", je pa kul.
Uporabniški avatar
warpedone
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1559
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
1253
904

Re: Poraba pozimi - vse znamke

OdgovorNapisal/-a warpedone » 06 Apr 2020, 08:53

Zakaj je pa tisti članek po tvoje poln realnih dosegov?

WLTP za mojo je 600km, mi znaš iz spodnjega grafa odčitat eno številko, koliko je 'realnega dosega'?

Slika

Čisto vsak test prevozi neko razdaljo in porabi nekaj časa - torej ima neko točno določeno povprečno hitrost.
To nujno velja tudi za tisti članek - primerjali so doseg pri neki povprečni hitrosti in njihovi lastni distribuciji hitrosti.
To dvoje je nujno različno kot EPA in nujno različno od WLTP in vseh drugih v naprej definiranih scenarijih testov.
matija, FV-EV
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na