Danes sem se sprehodil po ECOmeetu na Kongresnem trgu v Ljubljani. Lepo število električnih avtomobilov in koles, ter lepo število zainterisiranih mimoidočih. Nekaj je bilo tudi polnilnic od Etrela in Metrona, električna rolka, motorji v kolesu od Elaphe in še kaj...
- ECOmeet 2015 na Kongresnem trgu v Ljubljani
[/center]
Največ vozil je pripeljal Avantcar, od ED Smarta do Teslinega Modela S. Med drugimi tudi Nissanov NV200 in edinega Leafa na trgu.
- Avantcarovi električni avtomobili v ponudbi za najem
[/center]
Kar nekaj je bilo tudi ponudnikov električnih koles in opreme zanje. Preizkusil sem vožnjo z enim in je zelo zanimiva. Presenetilo pa me je, da so vsa kolesa dejansko opremljena kot motorji, in nisem našel niti enega ki bi ga moral poganjati da bi se vključil motor. OK, meni je prav.
Na voljo so tudi kompleti za samopredelavo, z montažo na prvo ali zadnje kolo, za 400€. Kar je nekako sprejemljivo, ker cene komplet koles so se vrtele okrog 2.000€.
In cena je bila tudi prva v debatah obiskovalcev, ko so se pogovarjali o prehodu na elektriko.
Predstavljali so se mislim da tudi štirje električni avtomobili v domači predelavi. Res zanimivo, vsekakor pa ne ekonomično. To so se strinjali tudi sogovorniki. Samo material je enega od njih stal 20.000€
- Samopredelava Fiat Punto
[/center]
- Samopredelava Opel Corsa
[/center]
Za konec sem se ustavil še pri Renaultu. Zanimalo me je če so "online Z.E. services" pri Zoe funkcionalne. Konsenza med štirimi prodajalci ni bilo , je bil pa eden, ki je zatrjeval da je v njihovem testnem avtomobilu storitev usposobil. Je pa opozoril da je 2G povezava ki jo avto uporablja, počasna in nezanesljiva. Uporabljajo pa Mobitelovo omrežje.
No, dobra novica, upam da v nekaj tednih/mesecih, storitev usposobijo. To je ena od stvari ki je v tem segmentu trenutno rezervirana za električne avtomobile in če ne drugega je dobra za reklamo.