Tavelk napisal/-a:No malo pozabil na tole. Naša Kia je odšla v druge roke, služila je odlično. Nadomestil jo je e-golf.
Upam, da se bo izkazal vsaj tako kot Kia.
tavelk in že izkušen EV uporabnik:
Kakšni so prvi vtisi ob menjavi?
Razlike v kvaliteti izdelave med e-golfom in soul-om?
Razlike v občutkih med vožnjo?
Funkcije, ki bi jih izpostavil pri golfu (ali katere pogrešaš še od Soul-a)?
Verjetno bo zanimivo od marsikoga...
No pa dam par izkušenj:
+ KIA SOUL:
. polnjenje spredaj, se mi zdi da je to najbolj optimalno. Za doma ni problem kje je luknja, za ostale polnilnice je spredaj zmaga.
Tudi ko so pisali, ko bo sneg, pa umazanija, boš imel umazane roke. No temu ni bilo tako. Ko stisneš gumb, se vratca odprejo, samo z enim prstom potem odpreš dodani čep na vtikaču.
- malo višje sedenje (no kakor za koga)
- 7 let garancije na celotno vozilo
- Hitrejše polnjenje na hitrih polnilnicah (mislim da gre tudi čez 50 KW/h
- lučke na armaturi o stanju polnjenja (se mi je zdelo na začetku nesmiselno, potem pa je super, ko na hitro vidiš in že od daleč, če se avto polni, koliko je poln,...)
+E-GOLF
- Pri avtocestnih hitrostih ima po mojih izkušnjah malo manjšo porabo (najbrž zaradi boljšega upora)
Dosti več opreme za podoben denar (moj golf ima praktično vse)
- Malo bolj kompaktna vožnja, se sedi nižje, kvaliteta materialov se mi zdi podobna, drugačna, a podobna.
- Malo večja baterija
- Hitrejše polnjenje na standard vtičnicah (Soul okoli 6, Egolf, nekaj čez 7)
- aplikacija na telefonu, kjer upravljaš polnjenje, moč,....
- Servisi na 30000 km
Minusi
KIA SOUL
-Servisi na 15000 km- res nepotrebno
-Nima tudi za doplačilo ne senzorja za dež
-Včasih se je zgodilo, da je na standardnih polnilnicah polnil kot na šuko vtičnico. Potreben izklop in ponoven vklop.
- v meniju je manjkal mogoče kakšen podatek, npr, jaz sem pogrešal da bi bila dnevna poraba in nato tudi dolgotrajna poraba napisana (ima samo eno funkcijo)
Minusi E.GOLF
-Nima prikaza % baterije. Res en velik nesmisel, saj je čtrica, ki prikazuje približno kje si, ampak vseeno....
-Aplikacija je počasna
-Nima lučk o napolnjenosti na armaturi. Jo ima pri priklopu, ob strani. Če nimaš telefona pri sebi, ne veš ali se avto polni,...
-Vsakih ko štartaš, po par minutah teži na ekranu, DOBRODOŠLI ta pa ta, in moraš vedno pritisniti na ekran da to zgine (ma kdo rešitev ?)
- hitro polnjenje samo tam do 40 KW/h?
No to je na hitro, sigurno sem kaj pozabil.
Res je, da je med SOULOM in EGOLFom minilo par tednov, in sem vmes vozil fosilneže, tako da že malo pozabiš občutke. Bi moral oba voziti enega za drugim, da bi lahko bilj objektivno navedel še čisto sveže občutke v vožnji.
V glavnem, oba sta super avta, peljeta se odlično. Sem imel novega testnega golfa par dni tudi TDI-ja, joj pa kot da bi šel 20 let nazaj....nikoli več!
Vozil sem golfa v službi, soula imamo doma. Strinjam se z zgoraj zapisanim. Dodal bi, da ima Soul boljšo regeneracijo kot e golf. Pri golfu me je ob živce spravljala elektronska ročna, soul ima bolj logično delovanje. Velik manjko soula je tudi majhen prtljažnik, se pa bolje sedi v kabini.
edi-b
1. SE 2010, TČ 2006, 1. EV 2018, 2. SE 2020, 2. EV 2022
ja res je, Soul ima boljšo generacijo, ima pa Egolf 3, ter kar mi je še všeč, ko se vstaviš, lahko spustiš vse pedale in stoji, Soul leze naprej.
Je bila priložnost, še najbolj pa zaradi tega, ker sem dobil komplet led luči in radarski tempomat. Tega SOul nima. Se vozimo par km skozi gozd in se LED res pozna.
Imam pa sedaj skupnih že okoli 80000 km z e-avti, tako, da se je že kar nekaj izkušenj nabralo.
Še najbolj je impresivna poraba. Soula sem lahko spraznil tudi v 130 km-jih, rekord sem pa naredil tudi 300 km (eno polnjenje). Tako da so res lahko velika nihanja glede na stil vožnje.
Mislim, da bi Egolf prilezel še dlje, računam tam na 350 km (če se mi bo kdaj dalo )