Prehod množic na EV
Prehod množic na EV
Imate avtomobil z motorjem standarda največ Euro 3? Bi ga ob subvenciji zamenjali za nov elektrificiran avtomobil?
Da 34,86%
Ne 65,14%
Da 34,86%
Ne 65,14%
Re: Subvencija 2020
Kaj naj bi povedal ta(k) rezultat ankete?
1. Da so EV-ji še vedno predragi in da tudi trenutni znesek subvencije ne pokrije razlike (še manj pa morebitni nižji)?
2. Da državljanov enostavno ne zanimajo EV-ji? (premalo znanja in vedenja, preveč negativnih predsodkov, nepripravljenost odpovedati se določenemu udobju,...)
3. ???
1. Da so EV-ji še vedno predragi in da tudi trenutni znesek subvencije ne pokrije razlike (še manj pa morebitni nižji)?
2. Da državljanov enostavno ne zanimajo EV-ji? (premalo znanja in vedenja, preveč negativnih predsodkov, nepripravljenost odpovedati se določenemu udobju,...)
3. ???
Re: Subvencija 2020
Problem dostopnosti polnjenja, čas polnjenja, strah pred premajhnim dometom, strah pred degradacijo baterije, visoka cena.
Re: Subvencija 2020
Smesno, da ne znajo niti izracunat. Ze pred leti je bil leaf ugodnejsi kot megane dci, oba s financiranjem.
In nakladajo o bogatasih, ko pa sami vsak mesec mecejo denar stran z vzdrzevanjem in uporabo dimnika
In nakladajo o bogatasih, ko pa sami vsak mesec mecejo denar stran z vzdrzevanjem in uporabo dimnika
Re: Prehod množic na EV
Meni se zdu SUPER rezultat! Da bo vsak tretji nov avto zamenjal za EV.... Uau!DeCoRawr napisal/-a:Imate avtomobil z motorjem standarda največ Euro 3? Bi ga ob subvenciji zamenjali za nov elektrificiran avtomobil?
Da 34,86%
Ne 65,14%
Re: Prehod množic na EV
Samo tu se omenja EURO 3. In hipotetično vprašanje je ali bi ga zamenjali? Ne ali ga boste zamenjali. Tale rezultat je nerealen. Kolikšen delež je vozil z EURO 3 motorjem? Tisti ki danes vozijo EURO 3 je večja verjetnost, da bodo kupovali staro garo golfa IV za naslednji avto.CRF napisal/-a:Meni se zdu SUPER rezultat! Da bo vsak tretji nov avto zamenjal za EV.... Uau!DeCoRawr napisal/-a:Imate avtomobil z motorjem standarda največ Euro 3? Bi ga ob subvenciji zamenjali za nov elektrificiran avtomobil?
Da 34,86%
Ne 65,14%
To je isto ko je anketa o volitvah pa se jih 70% anketirancev opredeli do neke stranke. Kar pa ne pomeni, da jih bo 70% tudi odšlo na volitve.
Zadnjič spremenil Argo, dne 07 Feb 2020, 07:01, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: Prehod množic na EV
Noben rezultat ni brezvezen, dokler je pravilen. Samo razumet ga je treba.
Moral bi zapisat Vsak tretji bi zamenjal.... Kar je jasno še vedno daleč od trenutne realnosti, ampak vsaj pozitivni trend se kaže.
Moral bi zapisat Vsak tretji bi zamenjal.... Kar je jasno še vedno daleč od trenutne realnosti, ampak vsaj pozitivni trend se kaže.
Re: Prehod množic na EV
Kje jaz vidim problem in sicer.
Mogoce res,da so se avti malce predragi , ampak glavni problem je doseg in poljenje.
Ce ima druzina samo eden avto in je ta EV in seveda potem se zivi v bloku je pac problem poljenje in doseg.
Saj ne mores pricakovati, da bos moral vedno pravilno planirati pot in cakati 1 uro na polnilnici, ce bo fraj da se ti avto napolne.
In ja relani dosegi so nekje 220 -250 km , kar pa je trenutno se premalo, pustiti tesle ranga 60 k.
Mi, kateri zivimo v hisi in da je to nas 2 avto pa je zgodba cisto drugacna ob trenutni visini subvencije.
lp,Matevz
Mogoce res,da so se avti malce predragi , ampak glavni problem je doseg in poljenje.
Ce ima druzina samo eden avto in je ta EV in seveda potem se zivi v bloku je pac problem poljenje in doseg.
Saj ne mores pricakovati, da bos moral vedno pravilno planirati pot in cakati 1 uro na polnilnici, ce bo fraj da se ti avto napolne.
In ja relani dosegi so nekje 220 -250 km , kar pa je trenutno se premalo, pustiti tesle ranga 60 k.
Mi, kateri zivimo v hisi in da je to nas 2 avto pa je zgodba cisto drugacna ob trenutni visini subvencije.
lp,Matevz
Re: Prehod množic na EV
Leaf je bil moj prvi avto, ki sem ga kupil kot novega. Prej sem vedno vzel nekaj do 4000€, kar mi je ustrezalo (gradnja, otroci, dopust) in ga zvozil nadaljnih 100k km ter prodal za jurja ali manj.
Z EVjem to ne gre in vprašanje kdaj bo šlo. Tudi ko ga bom dobil za 5k€ bo še vedno problem v bateriji (pri ICe sem mcel motor zamenjal za 1000€ in vozil nadaljnih 50k km BP), da se sploh ne menimo kako omejena je izbira (ne samo rabljenih, tudi novih), saj še vedno ne morem dobit niti enega karavana...
Če ne bi imel solidnih prihodkov in kot delni ptromar želje po EV ga sigurno ne bi kupil - trezno razmišljanje mi še vedno pravi da sem prej imel manj problemov kot sedaj in ti niso nujno povezani z dosegom.
Z EVjem to ne gre in vprašanje kdaj bo šlo. Tudi ko ga bom dobil za 5k€ bo še vedno problem v bateriji (pri ICe sem mcel motor zamenjal za 1000€ in vozil nadaljnih 50k km BP), da se sploh ne menimo kako omejena je izbira (ne samo rabljenih, tudi novih), saj še vedno ne morem dobit niti enega karavana...
Če ne bi imel solidnih prihodkov in kot delni ptromar želje po EV ga sigurno ne bi kupil - trezno razmišljanje mi še vedno pravi da sem prej imel manj problemov kot sedaj in ti niso nujno povezani z dosegom.
Re: Prehod množic na EV
Verjetno kupna moč populacije z motorji do Euro3 ne zadošča za nakup novega EV. Torej anketa samo s tem vprašanjem ne more dati odgovora o interesu menjave ICE za EV. Anketa ne more biti ad-hoc, interpretacija pa mora vsebovati dejstva o anketiranih populaciji.
Na tak način je nastala zgodbica o stopnjevanje laži pri slovnici. Laž, večja laž, statistika.
Na tak način je nastala zgodbica o stopnjevanje laži pri slovnici. Laž, večja laž, statistika.
Re: Prehod množic na EV
Jaz mam trenutno Euro 3 avto oz še manj, pa v parih dneh dobim EV, tako da ni za posploševat...
Re: Prehod množic na EV
Statistiko prikažeš tako kot ti paše.
Se strinjam, da bi le malo tistih, ki dejansko vozi ICE z motorji do EURO 3 kupilo EV.
Najbrž je marsikdo odgovoril na anketo, ki niti ne ve kateri motorji sodijo v to kategorijo.
Nadalje, nekaj je želja, drugo pa je kako jo realizirati. Ljudje z minimalcem kredita ne dobijo in tudi če bi si naračunal, da jih EV pride manj, kot en 20 let star golf pride dražje kot novi eGOLF v to nebi mogli it.
Torej bojazen o množičnem prehodu na EV- je čisto odveč.
Se strinjam, da bi le malo tistih, ki dejansko vozi ICE z motorji do EURO 3 kupilo EV.
Najbrž je marsikdo odgovoril na anketo, ki niti ne ve kateri motorji sodijo v to kategorijo.
Nadalje, nekaj je želja, drugo pa je kako jo realizirati. Ljudje z minimalcem kredita ne dobijo in tudi če bi si naračunal, da jih EV pride manj, kot en 20 let star golf pride dražje kot novi eGOLF v to nebi mogli it.
Torej bojazen o množičnem prehodu na EV- je čisto odveč.
Re: Prehod množic na EV
Se strinjam, da ni za posploševat - tudi ti si si ta motor s prehodom na plin - če tvoj profil drži izboljšal.DeCoRawr napisal/-a:Jaz mam trenutno Euro 3 avto oz še manj, pa v parih dneh dobim EV, tako da ni za posploševat...
Glede na predelavo vozila na plin najbrž tudi delaš malo več km dnevno, zato se ti računica izide. (a verjemi da ste taki, smo taki v manjšini - tudi jaz sem bil pred letom dni na tvojem mestu)
Re: Subvencija 2020
Treba se je zavedati, da se bo množičen prehod na EV zgodil takrat, ko bodo ljudje videli, da se jim ni treba odreči trenutnemu udobju. Dokler se bo treba odrekati stvarem, bo večina proti. Žal to je tako, človeška narava nas sili, da ne maramo iti "na slabše". Ampak očitno določenemu delu prebivalstva EV že predstavlja enako udobje kot ICE, glede na decembrske in januarske prodajne rezultate, ki jih te dni objavljajo na raznih portalih. Naslednji skok bo pa očitno s prihodom avtomobilov za medmestne vožnje, kjer v enem kosu lahko prevoziš precej večjo razdaljo, kot na primer z novim Zoe. S tem mislim predvsem občutek, da se ti ni treba ustavljati na 200km, če tega nočeš, čeprav je to z varnostnega vidika najbolje. EV navdušencu ustavljanje ni problem ali je celo zaželeno, množici pa to trenutno še vedno predstavlja glavni turn-off.prijazen napisal/-a:Kaj naj bi povedal ta(k) rezultat ankete?
1. Da so EV-ji še vedno predragi in da tudi trenutni znesek subvencije ne pokrije razlike (še manj pa morebitni nižji)?
2. Da državljanov enostavno ne zanimajo EV-ji? (premalo znanja in vedenja, preveč negativnih predsodkov, nepripravljenost odpovedati se določenemu udobju,...)
3. ???
OVE, OVE, OVE
Re: Prehod množic na EV
Saj ni problem ustavljanje, problem so polnilnice (nedelujoče, zasedene), različne aplikacije ali kartice, kot se zdaj kaže pa še cena polnjenja ne bo ravno vzpodbudna. Za množično E-mobilnost je potrebno vse poenostaviti, pa tudi imeti primerne modele avtomobilov v primernih cenovnih razredih. Zaenkrat so mestni in primestni na nekem primernem nivoju, vendar je cena kljub subvencijam previsoka. Izjeme so malčki iz VW koncerna, pa tudi golf je kar ugoden. Za eno Corso ali pa 208 pa je preko 20.000€ žal preveč. In potem še zavarovanje. Enostavno večina dela premalo kilometrov, da bi se lahko zgodil množičen prehod na EV. Pa trenutna politika mobilnosti ni naklonjena hitenju. Sem optimist. Že čez 10 let bo vse drugače
P. S: Pravkar mi montirajo SE. Končno. Čakal celo leto zaradi prenove RTP postaje in posledično izpada enega 110kV daljnovoda.
P. S: Pravkar mi montirajo SE. Končno. Čakal celo leto zaradi prenove RTP postaje in posledično izpada enega 110kV daljnovoda.
Re: Prehod množic na EV
Malo morgen. Samo politika se malo spremeni, pa ne bodo prodali nič električnih avtomobilov: https://www.zurnal24.si/avto/velika-nap ... zil-341308
Re: Prehod množic na EV
V družini (4 vozniki) imamo samo EV - 2 kom (brez ICE smo že 1 leto). Dnevno naredimo z obema skupaj minimalno 200km, največkrat pa med 300 in 400km. Živimo v manjšem bloku, avta se polnita večinoma (90%) na javnih polnilnicah. Imamo garažo z el. priključkom, ki je v uporabi predvsem pozimi, da je avto zjutraj segret.matevzv90 napisal/-a:Kje jaz vidim problem in sicer.
Mogoce res,da so se avti malce predragi , ampak glavni problem je doseg in poljenje.
Ce ima druzina samo eden avto in je ta EV in seveda potem se zivi v bloku je pac problem poljenje in doseg.
Saj ne mores pricakovati, da bos moral vedno pravilno planirati pot in cakati 1 uro na polnilnici, ce bo fraj da se ti avto napolne.
In ja relani dosegi so nekje 220 -250 km , kar pa je trenutno se premalo, pustiti tesle ranga 60 k.
Mi, kateri zivimo v hisi in da je to nas 2 avto pa je zgodba cisto drugacna ob trenutni visini subvencije.
lp,Matevz
Res je potrebno nekaj organizacije in prilagajanja ampak nobenih večjih težav. Poudarek je na organizaciji.
Da se, če se hoče.
Re: Prehod množic na EV
Imamo garažo z el. priključkom, ki je v uporabi predvsem pozimi, da je avto zjutraj segret.
Si si ze sam odgovoril...
Torej ce ne bi imeli garaze, kar jih vecina nima , kako potem pozimi?
Si si ze sam odgovoril...
Torej ce ne bi imeli garaze, kar jih vecina nima , kako potem pozimi?
Re: Prehod množic na EV
Potem se moraš vsest v hladen avto Ni katastrofe.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 3 Odgovori
- 262 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a matjazl
-
- 6 Odgovori
- 823 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a esvetMilan