Napoved trednov 2020
Napoved trednov 2020
Nekaj povzetkov dogajanja na področju avtomobilizma v 2019 in kašen trend se pričakuje v prihodnjem letu. Proizvajalci bodo le zaradi pritiskov na izpuste povečali kvote elektrifikacije vozil (še vedno PHEV pred EV), razni "outsajderji" kot so Tesla, so še vedno premajh igralci na globalnem trgu, da bi velike proizvajalce prisilili v prehod.
Briga njih ekologija, zaslužek je pomemben, v elektriki ga trenutno še ne vidijo toliko kolikor v ICE. Ampak pozna se pa že.
https://siol.net/avtomoto/novice/je-bil ... 020-515229
Briga njih ekologija, zaslužek je pomemben, v elektriki ga trenutno še ne vidijo toliko kolikor v ICE. Ampak pozna se pa že.
https://siol.net/avtomoto/novice/je-bil ... 020-515229
Re: Napoved trednov 2020
Konkretno koliko EV bo za SLO v 2020, koliko so čakalne dobe tudi vemo. 400 ID3, po 50 208 in cors, koliko 100 golf, up in citygo, hyundai, audi, tesel, BMW, R... Bo vse skupaj komaj čez 1000. Brez teh omejitev bi bilo verjetno veliko več. To bo itak vsako leto bolje in večja ponudba, dobavljivost.
Še večje meje so v glavah, poznavanju, predsodkih, ogromno dezinformacij. Se pa počasi premika, kepa se vali in postaja večja, kmalu bo plaz, enako je bilo pri večini novosti
Še večje meje so v glavah, poznavanju, predsodkih, ogromno dezinformacij. Se pa počasi premika, kepa se vali in postaja večja, kmalu bo plaz, enako je bilo pri večini novosti
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napoved trednov 2020
>> ogromno dezinformacij.
Jim nasprotujemo al jih širimo?
Jim nasprotujemo al jih širimo?
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Napoved trednov 2020
Tule smo še kar ok, seveda tudi kakšna mimo, konstruktivna, brez argumentov, tudi huda kri, tudi provokacije, vendar ogromno informacij iz prve roke, ki so ogromno vredne.warpedone napisal/-a:>> ogromno dezinformacij.
Jim nasprotujemo al jih širimo?
Dezinformacije malo poglej pod članke, druge forume, po gostilnah, firmah sami strokovnjaki, eni se bojijo za zaslužek, drugi za službe, tretji tdi for ever
Jaz bom zaključil s tem maja 2020, bom pustil prostor mlajšim.
Koliko novih Tesel bo torej v 2020 v SLO.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Napoved trednov 2020
Zanimiv odstavek... Za Siol niti ne običajno negativen do Tesle
Med najbolj aktivnimi ''outsiderji'' sta zagotovo Tesla in njen kontroverzni vodja Elon Musk. Z vsako objavo ali avtomobilom, navsezadnje tudi z vrednostjo delnice in poslovanjem podjetja, polnijo naslovnice. Prihodnost je z vsakim mesecem pod vprašajem, a njihove prodajne številke so naravno osupljive. Tudi v letu 2020 zagotovo ne bo bistveno drugače, Tesla pa bo ostala ena najbolj prepoznavnih avtomobilskih znamk.
Ampak želim pa podeliti eno drugo razmišljanje, ki morda sodi v napovedovanje trendov in prepoznavnost avtomobilskih znamk v prihodnosti.
Sam sem tudi uporabnik LinkedIna. Verjetno ga večina pozna, za tiste, ki ga ne: LinkedIn je neke vrste Facebook za poslovno rabo in zaposlovanje; tako so ga meni že pred leti predstavili in to kar drži.
Na LinkedInu smo uporabniki lahko fizične osebe in podjetja. In vsi imamo svoje kontakte in sledilce. Podjetja ta kanal uporabljajo tako za promocijo sebe kot delodajalca in tudi za splošno prepoznavnost (predvsem) v poslovni javnosti. Fizične osebe pa za povezovanje med znanci, iskanje poslovnih kontaktov, poslovnih in osebnih (zaposlitvenih) priložnosti ter sledenje zanimivim objavam in člankom podjetij iz njihovega kroga zanimanja.
Ko sem najprej po naključju opazil število sledilcev Tesle, sem šel pogledat še nekaj ostalih avtomobilskih proizvajalcev.
Tukaj so rezultati (trenutno stanje na 29.12.2019):
Tesla - 5.069.047 sledilcev
General Motors - 1.899.407
BMW - 1.244.289
Renault SA - 788.773
Audi AG - 727.924
Volkswagen AG - 659.630
Daimler AG - 607.035
Porsche AG - 331.997
Vem, morda bo kdo rekel, da te številke in razmerja ne povedo kaj veliko. Se res ne spoznam zelo in težko oporekam, ampak morda pa le kažejo kak trend. Vsaj zanimanje poslovne javnosti in uporabnikov sodobnih tehnologij za ta podjetja in seveda obratno - ker te številke ne pridejo kar same od sebe - tudi tehnološko in trženjsko usmerjenost teh korporacij.
In sem za primerjavo pogledal še nekaj največjih svetovnih tehnoloških velikanov.
Tukaj so še njihove številke:
Google - 14.468.766
Amazon - 11.251.221
Microsoft - 9.458.286
Apple - 9.089.186
Facebook - 5.217.537
Samsung - 2.171.654
in še nekaj slovenskih podjetij, za občutek, kje smo na sončni strani Alp (številke so prave, NE manjka ena triada tisočic )
Krka - 36.686
Gorenje - 10.859
Petrol - 10.548
Akrapović - 9.611
Časnik Finance - 7.465
Telekom Slovenije - 6.042
GEN-I - 5.175
Zavarovalnica Triglav - 4.504
RTV Slovenija - 2.462
Delo d.d. - nima poslovnega profila
Ne vem, kakšne so številke teh korporacij na Facebooku, Twitterju, Instagramu... Morda se komu da, pa lahko naredi analizo še ostalih omrežij. Jaz sem izbral LinkedIn kot najbolj poslovno omrežje in zame pravzaprav edino, ki ga resno uporabljam.
Če to vsaj malo napoveduje trende sodobnega sveta in prihodnosti, se mora marsikdo zamisliti...
Med najbolj aktivnimi ''outsiderji'' sta zagotovo Tesla in njen kontroverzni vodja Elon Musk. Z vsako objavo ali avtomobilom, navsezadnje tudi z vrednostjo delnice in poslovanjem podjetja, polnijo naslovnice. Prihodnost je z vsakim mesecem pod vprašajem, a njihove prodajne številke so naravno osupljive. Tudi v letu 2020 zagotovo ne bo bistveno drugače, Tesla pa bo ostala ena najbolj prepoznavnih avtomobilskih znamk.
Ampak želim pa podeliti eno drugo razmišljanje, ki morda sodi v napovedovanje trendov in prepoznavnost avtomobilskih znamk v prihodnosti.
Sam sem tudi uporabnik LinkedIna. Verjetno ga večina pozna, za tiste, ki ga ne: LinkedIn je neke vrste Facebook za poslovno rabo in zaposlovanje; tako so ga meni že pred leti predstavili in to kar drži.
Na LinkedInu smo uporabniki lahko fizične osebe in podjetja. In vsi imamo svoje kontakte in sledilce. Podjetja ta kanal uporabljajo tako za promocijo sebe kot delodajalca in tudi za splošno prepoznavnost (predvsem) v poslovni javnosti. Fizične osebe pa za povezovanje med znanci, iskanje poslovnih kontaktov, poslovnih in osebnih (zaposlitvenih) priložnosti ter sledenje zanimivim objavam in člankom podjetij iz njihovega kroga zanimanja.
Ko sem najprej po naključju opazil število sledilcev Tesle, sem šel pogledat še nekaj ostalih avtomobilskih proizvajalcev.
Tukaj so rezultati (trenutno stanje na 29.12.2019):
Tesla - 5.069.047 sledilcev
General Motors - 1.899.407
BMW - 1.244.289
Renault SA - 788.773
Audi AG - 727.924
Volkswagen AG - 659.630
Daimler AG - 607.035
Porsche AG - 331.997
Vem, morda bo kdo rekel, da te številke in razmerja ne povedo kaj veliko. Se res ne spoznam zelo in težko oporekam, ampak morda pa le kažejo kak trend. Vsaj zanimanje poslovne javnosti in uporabnikov sodobnih tehnologij za ta podjetja in seveda obratno - ker te številke ne pridejo kar same od sebe - tudi tehnološko in trženjsko usmerjenost teh korporacij.
In sem za primerjavo pogledal še nekaj največjih svetovnih tehnoloških velikanov.
Tukaj so še njihove številke:
Google - 14.468.766
Amazon - 11.251.221
Microsoft - 9.458.286
Apple - 9.089.186
Facebook - 5.217.537
Samsung - 2.171.654
in še nekaj slovenskih podjetij, za občutek, kje smo na sončni strani Alp (številke so prave, NE manjka ena triada tisočic )
Krka - 36.686
Gorenje - 10.859
Petrol - 10.548
Akrapović - 9.611
Časnik Finance - 7.465
Telekom Slovenije - 6.042
GEN-I - 5.175
Zavarovalnica Triglav - 4.504
RTV Slovenija - 2.462
Delo d.d. - nima poslovnega profila
Ne vem, kakšne so številke teh korporacij na Facebooku, Twitterju, Instagramu... Morda se komu da, pa lahko naredi analizo še ostalih omrežij. Jaz sem izbral LinkedIn kot najbolj poslovno omrežje in zame pravzaprav edino, ki ga resno uporabljam.
Če to vsaj malo napoveduje trende sodobnega sveta in prihodnosti, se mora marsikdo zamisliti...
Re: Napoved trednov 2020
Linkedin uporabljam tudi sam. Rezultat niti ni presenetljiv, saj je na njem preko 90% profilov iz USA.
Re: Napoved trednov 2020
Tesla se šele "ogreva", ostali proizvajalci predstavljajo električne evtomobile predvsem za zadostitev EU emisijskih kvot, ljudje pa še vedno dvomijo v električno prihodnost.
2020 bo torej neko prehodno obdobje s kar nekaj zanimivimi novostmi.
Pravi boj se začenja v letu 2021 in še bolj na nož v letu 2022.
Do leta 2021 bo večina avtomobilskih podjetij začela uporabljati platforme, ki so zgrajene izključno za električna vozila. Na trg bo prišlo skoraj 50 novih električnih vozil,... izbira bo velika.
Tudi največji skeptiki bodo počasi obrnili ploščo (tako kot so jo pri smart phonih).
2020 bo torej neko prehodno obdobje s kar nekaj zanimivimi novostmi.
Pravi boj se začenja v letu 2021 in še bolj na nož v letu 2022.
Do leta 2021 bo večina avtomobilskih podjetij začela uporabljati platforme, ki so zgrajene izključno za električna vozila. Na trg bo prišlo skoraj 50 novih električnih vozil,... izbira bo velika.
Tudi največji skeptiki bodo počasi obrnili ploščo (tako kot so jo pri smart phonih).
Re: Napoved trednov 2020
Ne kar na pametArgo napisal/-a:...saj je na njem preko 90% profilov iz USA.
Tukaj so številke, sicer izpred enega leta, glede na rast po različnih državah pa ima verjetno danes USA še manjši delež od lanskih 26,3% (144 mio od skupaj 546 mio)
https://media.thinknum.com/articles/tra ... al-player/
Re: Napoved trednov 2020
Sarkazem štromček. Levji delež imajo. Karikirano eni rečemo 90% drugi pa 3/4, čeprav ne odraža dejanskega deleža.Stromcek napisal/-a:Ne kar na pametArgo napisal/-a:...saj je na njem preko 90% profilov iz USA.
Tukaj so številke, sicer izpred enega leta, glede na rast po različnih državah pa ima verjetno danes USA še manjši delež od lanskih 26,3% (144 mio od skupaj 546 mio)
https://media.thinknum.com/articles/tra ... al-player/