Don't feed the troll.GM napisal/-a:Ker car si tiwarpedone napisal/-a:Doseg posek ... sobota Lj /Trst / Ljubljana, nedelja lj / mb / lj ... filanje samo doma 2kW@šuko.
Ne, nobenga cijazenja in zrzovanja.
Čisto povsod najdeš nekaj, da se iz ljudi norca delaš. Umiri se in ne piši po forumu kar nekaj
Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
- Hitch-Hiker
- EV entuziast
- Prispevkov: 325
- Avto: Ioniq, Rav4
-
337188
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Eh, to lahko s kono vsak dan oboje, filanje doma na 25Awarpedone napisal/-a:Doseg posek ... sobota Lj /Trst / Ljubljana, nedelja lj / mb / lj ... filanje samo doma 2kW@šuko.
Ne, nobenga cijazenja in zrzovanja.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
>> filanje doma na 25A
Jah, ne mormo si vsi privoščit lastne hiše ...
Jah, ne mormo si vsi privoščit lastne hiše ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Tudi jaz ne uporabljam podatka o dosegu, ki mi ga ponuja Kona, ker sem na podlagi dosedanjih izkušenj prepričan, da Hyundai nima najbolje IT-ja urejenega. To ne pomeni, da je z avtom karkoli narobe in doseg ne bi bil v ali celo nad pričakovanji, pač pa premalo naštudiran SW.
Moje relacije so večinoma avtocestne, vozim večinoma 135 ali nekje v mejah dovoljenega, nisem pa dirkač in ne prehitevam vsega povprek. V enem letu sem prišel do nasldnjih podatkov:
- AC pozimi pod nulo 250+ dometa
- AC poleti 350 dometa
- vožnja izven AC normalna poleti 500 dometa, če bi držal konstantno hitrost 50-70, pa tudi preko 800
- mestna vožnja verjetno še več dometa, ampak to pa nimam časa niti živcev za testirat
Za orientacijo po AC:
- poleti LJ-MS-LJ brez polnjenja
- pozimi LJ-MB-LJ brez polnjenja
Večina od nas ima vedno kakšne mešane vožnje, zato si mora vsak svoje razmerje tu sedaj namešat.
Tale test Kona - Tesla pa se mi zdi popolnoma realističen in v skladu z mojimi pričakovanji. Pri dosegu in varčnosti sta oba avta v samem vrhu. Morda druge moti nerealni algoritem v Koni, mene pač ne, pri SW je Tesla neprimerno boljša ne samo od Hyundai-a pač pa tudi od vseh ostalih.
Moje relacije so večinoma avtocestne, vozim večinoma 135 ali nekje v mejah dovoljenega, nisem pa dirkač in ne prehitevam vsega povprek. V enem letu sem prišel do nasldnjih podatkov:
- AC pozimi pod nulo 250+ dometa
- AC poleti 350 dometa
- vožnja izven AC normalna poleti 500 dometa, če bi držal konstantno hitrost 50-70, pa tudi preko 800
- mestna vožnja verjetno še več dometa, ampak to pa nimam časa niti živcev za testirat
Za orientacijo po AC:
- poleti LJ-MS-LJ brez polnjenja
- pozimi LJ-MB-LJ brez polnjenja
Večina od nas ima vedno kakšne mešane vožnje, zato si mora vsak svoje razmerje tu sedaj namešat.
Tale test Kona - Tesla pa se mi zdi popolnoma realističen in v skladu z mojimi pričakovanji. Pri dosegu in varčnosti sta oba avta v samem vrhu. Morda druge moti nerealni algoritem v Koni, mene pač ne, pri SW je Tesla neprimerno boljša ne samo od Hyundai-a pač pa tudi od vseh ostalih.
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Vsak ima svoje prioritete - tudi sam bi najbrž, če bi bil več časa na cesti kot v postelji več investiral v avto - verjetno tudi v Teslo, ker temu ni tako, sam za uro in pol dnevnega bivanja na cesti sprijaznjen z malo bolj plastično KONO:-)warpedone napisal/-a:>> filanje doma na 25A
Jah, ne mormo si vsi privoščit lastne hiše ...
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
pri meni je netto uporabne 71,9 kwh kar je še eno dejstvo da je baterija pri meni več kot odlična... in je uporabna kapaciteta nad tem kar si napisal... glej slikomatija napisal/-a:Edino tole bi dopolnil, razlike v neto uporabni kapaciteti ni 20kWh. S85 ima bruto baterijo 81.5kWh, neto uporabne vrednosti pa 77.5kWh. Za tem pa je sledil se update, kjer so starim Model S porezali uporabno kapaciteto za ~30 milj oz slabih 50km, kar je ze nekje 10kWh, ker starejsi Model S porabijo vec.
Ce upostevamo nekih 7% degradacije na Model S z 250.000km+, ze to pripelje kapaciteto na 72kWh. Ne vem kako tocno je aplicirana tista sveza omejitev starih ModelS. Ampak uporabna kapaciteta je na tem avtu verjetno pod 70kWh. Medtem ko na Koni 64kWh (baterija pa se ocenjuje na ~70kWh).
Model S je tudi tezji, a hkrati veliko bolj aerodinamicen.
Razlike je 5kWh, ce sploh ?
aja bruto uporabne kapacitete je orginal 77kwh torej sem jas zgubil do zdaj 5 kwh
glede omejitev na starih modelih S , naj ti povem da imam pisno potrjeno iz sec graz da moj avto nima nobenih omejitev... polni na 120 kw ... imam srečo ker je bivši lastnik izredno malo polnil na hitrih polnilnicah, sem mnenja da je tole ena izmed boljših rabljenih tesl na tržišču v sloveniji... kljub kilometrom...
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
ne me narobe razumet hjundaj kona plastična je odličn avto... če nebi bil ga nebi imeli pri hiši...Franci napisal/-a:Vsak ima svoje prioritete - tudi sam bi najbrž, če bi bil več časa na cesti kot v postelji več investiral v avto - verjetno tudi v Teslo, ker temu ni tako, sam za uro in pol dnevnega bivanja na cesti sprijaznjen z malo bolj plastično KONO:-)warpedone napisal/-a:>> filanje doma na 25A
Jah, ne mormo si vsi privoščit lastne hiše ...
ta moj post je samo zato da se primerja... to kar obljublja računalnik in to kar je realnost...
tesla obljublja 350 do 370 realnih km... kona jih obljublja 430 do 470 km... realnost pa je da oba ob podobnih pogojih nardita 300 do 350 km...
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 263
- Kraj: maribor
- Avto: tesla x 100d, volvoxc90 2017,kona electric 2019
-
52938
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
warpedone napisal/-a:Motim tvoj mir? Oprosti.GM napisal/-a:Ker car si tiwarpedone napisal/-a:Doseg posek ... sobota Lj /Trst / Ljubljana, nedelja lj / mb / lj ... filanje samo doma 2kW@šuko.
Ne, nobenga cijazenja in zmrzovanja.
Čisto povsod najdeš nekaj, da se iz ljudi norca delaš. Umiri se in ne piši po forumu kar nekaj
Delate famo kako je vsak ev enakovreden vsakemu drugemu.
Seveda, razn ko se pljuva po panel-gapih in podobnih debilizmih.
Js bom pa delal famo, ko mi moj EV zlahka odpelje ne ravno trivialne poti.
Če te ob tem zapeče, je to tvoj problem.
hahah če te nebi poznal bi se še aufregal tak pa zdaj ko ima zvok tudi sliko vem da si v živo čist faca:) hahaha
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
verjamem, da je to namerno, sicer pa piši kao što govoriš ni daleč od nasN75 napisal/-a:Ja je malo huda, da lastnik vozila Hyundai Kona , na zna napisat Hyundai. (upam da sem prav napisal)
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Ne se sekirat. Nestetokrat sem na tem forumu opazil besedo "Ionic" s strani lastnikov avta s podobnim imenom "Ioniq"
Re: Tesla s85 vs hjundaj kona electric na dolge proge
Hvala za pojasnilo. Očitno sem živel v zmotnem prepričanju, da številke za imenom modela pomenijo bruto kapaciteto baterije (S85 torej 85 kWh, S100 100 kWh...). Vem, da zadnje čase kapacitete uradno sploh ne podajajo več.matija napisal/-a:Edino tole bi dopolnil, razlike v neto uporabni kapaciteti ni 20kWh. S85 ima bruto baterijo 81.5kWh, neto uporabne vrednosti pa 77.5kWh. Za tem pa je sledil se update, kjer so starim Model S porezali uporabno kapaciteto za ~30 milj oz slabih 50km, kar je ze nekje 10kWh, ker starejsi Model S porabijo vec.
Ce upostevamo nekih 7% degradacije na Model S z 250.000km+, ze to pripelje kapaciteto na 72kWh. Ne vem kako tocno je aplicirana tista sveza omejitev starih ModelS. Ampak uporabna kapaciteta je na tem avtu verjetno pod 70kWh. Medtem ko na Koni 64kWh (baterija pa se ocenjuje na ~70kWh).
Model S je tudi tezji, a hkrati veliko bolj aerodinamicen.
Razlike je 5kWh, ce sploh ?
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek