Kona ali ID.3
Kona ali ID.3
Ob teh cenah ID3 se mi zdi cena kone ugodna, sploh če upoštevaš, da ima večjo baterijo (ko si s kono na 10%, si z ID3 1ST že na 0 %, kar ni priporočljivo).
Re: Prve dobave
Ampak vsi ne rabimo/jo velikih baterij...20kWh za na drugo stran mesta v službo in nazaj je dovolj. Tako da tudi za malo baterijo v ID bo dovolj kupcev.
Re: Prve dobave
Nisem jasno napisal, ampak primerjal sem ceno ID3 v različici 1ST, ki ima 58 kWh baterijo (in nobene druge) in Kono 64 kWh. Mislim, da je Kona boljša izbira, sploh če ID3 1ST res pri nas ne bo opremljen s toplotno črpalko.
Zadnjič spremenil SimonZed, dne 08 Nov 2019, 16:42, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Prve dobave
Se strinjam. Ne rabimo vsi velikih baterij z velikim dosegom (pa še tričetrt tistih, ki rabijo, je to samo v glavi). Rabimo pa, nekateri, "good feeling". Tega pa v družbi neke cenene plastike pa čeprav z ipadom na armaturi jest ne vidim.CRF napisal/-a:Ampak vsi ne rabimo/jo velikih baterij...20kWh za na drugo stran mesta v službo in nazaj je dovolj. Tako da tudi za malo baterijo v ID bo dovolj kupcev.
Re: Prve dobave
Tisti ki ne rabi velike baterije bi mu morala javni prevoz In kolo zadoščati.
Re: Prve dobave
Bom podal še svoje mnenje na Kona vs. ID.3 temo. Poskušam narediti čimbolj realno primerjavo.
Kona ima glede na WLTP v primerjavi z ID.3 1ST 58 kWh večji doseg za ogromnih navzgor zaokroženih 7%. (449 km proti 420 km)
VW ID.3 1sT ima glede na prejet e-mail v osnovni opremi ogrevan volan + ogrevana sprednja sedeža. Sklepam, da je v osnovnem modelu tudi aktivni radarski tempomat kot del paketa asistenčnih sistemov, ki ni podrobneje opisan/razdelan v e-mailu, ki smo ga prejeli.
Cena za osnovni model 1.sT = <40.000€.
Hyundai Kona je po zadnjem ceniku na spletni strani v izvedbi PREMIUM 64 kWh na voljo za 43.100€. K temu je potrebno dodati še aktivni tempomat (380€) in gretje volana+sedežev (250€)...
Glavna razlika v prednost Koni je toplotna črpalka + kamera za vzvratno vožnjo. To dvoje, če si sposodim cene od e-golfa, stane skupaj ~1200€.
Torej glede na trenutno znane podatke o VW id.3 1sT 58kW = 41.200€ in Kona s podobno opremo 43.730€
Za mene osebno je odločitev jasna.
Kona ima glede na WLTP v primerjavi z ID.3 1ST 58 kWh večji doseg za ogromnih navzgor zaokroženih 7%. (449 km proti 420 km)
VW ID.3 1sT ima glede na prejet e-mail v osnovni opremi ogrevan volan + ogrevana sprednja sedeža. Sklepam, da je v osnovnem modelu tudi aktivni radarski tempomat kot del paketa asistenčnih sistemov, ki ni podrobneje opisan/razdelan v e-mailu, ki smo ga prejeli.
Cena za osnovni model 1.sT = <40.000€.
Hyundai Kona je po zadnjem ceniku na spletni strani v izvedbi PREMIUM 64 kWh na voljo za 43.100€. K temu je potrebno dodati še aktivni tempomat (380€) in gretje volana+sedežev (250€)...
Glavna razlika v prednost Koni je toplotna črpalka + kamera za vzvratno vožnjo. To dvoje, če si sposodim cene od e-golfa, stane skupaj ~1200€.
Torej glede na trenutno znane podatke o VW id.3 1sT 58kW = 41.200€ in Kona s podobno opremo 43.730€
Za mene osebno je odločitev jasna.
Re: Prve dobave
Zelo pogumna odločitev - a si ID.3 vozil?BlazS1 napisal/-a:Bom podal še svoje mnenje na Kona vs. ID.3 temo. Poskušam narediti čimbolj realno primerjavo.
Kona ima glede na WLTP v primerjavi z ID.3 1ST 58 kWh večji doseg za ogromnih navzgor zaokroženih 7%. (449 km proti 420 km)
VW ID.3 1sT ima glede na prejet e-mail v osnovni opremi ogrevan volan + ogrevana sprednja sedeža. Sklepam, da je v osnovnem modelu tudi aktivni radarski tempomat kot del paketa asistenčnih sistemov, ki ni podrobneje opisan/razdelan v e-mailu, ki smo ga prejeli.
Cena za osnovni model 1.sT = <40.000€.
Hyundai Kona je po zadnjem ceniku na spletni strani v izvedbi PREMIUM 64 kWh na voljo za 43.100€. K temu je potrebno dodati še aktivni tempomat (380€) in gretje volana+sedežev (250€)...
Glavna razlika v prednost Koni je toplotna črpalka + kamera za vzvratno vožnjo. To dvoje, če si sposodim cene od e-golfa, stane skupaj ~1200€.
Torej glede na trenutno znane podatke o VW id.3 1sT 58kW = 41.200€ in Kona s podobno opremo 43.730€
Za mene osebno je odločitev jasna.
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Re: Prve dobave
Treba se je zavedati, da je razlika tudi v skoraj dveh letih časovne prednosti Kona-ID3.
Primerjamo lahko kvečjemo 1stE pri obeh in ne pri enem redno prodajo. Vprašanje je namreč ali bo taka cena ID3 tudi v redni prodaji s katero se tule primerja Kona. Jaz sem namreč dobil 1stE Kono za 44.000 pa je imela kar nekaj več opreme, kot jo ima ID3. sedaj je druga cena za Kono in prepričan sem da bo ID3 v redni prodaji dražji verjetno kar nekaj dražji od primerljive Kone?
Je pa prednost ID3 električna platforma, ki je Kona nima.
Primerjamo lahko kvečjemo 1stE pri obeh in ne pri enem redno prodajo. Vprašanje je namreč ali bo taka cena ID3 tudi v redni prodaji s katero se tule primerja Kona. Jaz sem namreč dobil 1stE Kono za 44.000 pa je imela kar nekaj več opreme, kot jo ima ID3. sedaj je druga cena za Kono in prepričan sem da bo ID3 v redni prodaji dražji verjetno kar nekaj dražji od primerljive Kone?
Je pa prednost ID3 električna platforma, ki je Kona nima.
Re: Kona ali ID.3
Ker tudi konstantno opozarjanje ne pomaga so bili vsi prispevki ,ki niso v skladu s forumskimi pravili, odstranjeni!
Re: Prve dobave
Javni prevoz marsikdo celo uporablja. Če bi bil udoben/ugoden za vse, bi ga verjetno večina. Pa očitno ni tako.Marko007 napisal/-a:Tisti ki ne rabi velike baterije bi mu morala javni prevoz In kolo zadoščati.
Re: Kona ali ID.3
V osnovi ni mogoče primerjati, ker bo treba počakati na VW SUV, trenutno za to ceno ga pač ni drugega, ko bo 5 različnih firm bo super. Tu se dilema sploh za moje potrebe konča.
Velika prednost v Europi, še posebej v SLO za VW, veliko voznikov nižjega srednjega tudi srednjega avto razreda zna iti na ID, to vemo kakšni deleži so tu, golf, passat in ostale znamke... vozniki malo boljših znamk oz. avtov znajo čakati na EV trenutnih znamk ala Volvo, MB, BMW, Audi že, Lexus, Jaguar že, veliko je oz. bo šlo na Teslo... Večja ponudbs in konkurenca bolje za vse, zato sem vesel za vsak novi dejansko dobavljiv model EV...
Se mi zdi da bo za ID 10x več naročil kot bo dobava, sledi cene še ne bodo veliko padle in dolgooo čakanje. Razen če bodo vsi potegnili zaradi CO2 kazni.
Velika prednost v Europi, še posebej v SLO za VW, veliko voznikov nižjega srednjega tudi srednjega avto razreda zna iti na ID, to vemo kakšni deleži so tu, golf, passat in ostale znamke... vozniki malo boljših znamk oz. avtov znajo čakati na EV trenutnih znamk ala Volvo, MB, BMW, Audi že, Lexus, Jaguar že, veliko je oz. bo šlo na Teslo... Večja ponudbs in konkurenca bolje za vse, zato sem vesel za vsak novi dejansko dobavljiv model EV...
Se mi zdi da bo za ID 10x več naročil kot bo dobava, sledi cene še ne bodo veliko padle in dolgooo čakanje. Razen če bodo vsi potegnili zaradi CO2 kazni.
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Prve dobave
Po pol leta in slabih 20.000 km sem zelo vesel, da sem čakal na večjo baterijo in SUV za moj križ s prtljažnikom na strehi (ID je kljuka za kolesa, samo kovček ne gre in prikolica tudi ne). Sicer bi šlo kamot tudi z manjšo baterijo, samo dvakrat bolj za probo sem bil na DC ostalo AC in menda 80% doma, sam vzemite večjo ker vam bodo zadišala potovanja po celi SLO, potem sosednje države, pozimi je bolje, kmalu bo gužva na polnilnicah...Goran napisal/-a:Se strinjam. Ne rabimo vsi velikih baterij z velikim dosegom (pa še tričetrt tistih, ki rabijo, je to samo v glavi). Rabimo pa, nekateri, "good feeling". Tega pa v družbi neke cenene plastike pa čeprav z ipadom na armaturi jest ne vidim.CRF napisal/-a:Ampak vsi ne rabimo/jo velikih baterij...20kWh za na drugo stran mesta v službo in nazaj je dovolj. Tako da tudi za malo baterijo v ID bo dovolj kupcev.
Se strinjam za good feeling in statusne simbole je bolje imati porscha, ferrarija, lamborginija, teslo, kakšno mrcino BMW, MB, Audi..., paše tudi kakšna vila in jahta na morju, zlati lanac, pregrešno draga potovanja, samo veliko ljudi tega ne rabi še bolj pa nima denarja. Hvala bogu, da eni lahko. V punatu vedno naredim krog, je tega več kot na tovrstnih avto in navtičnih sejmih in res privoščim.
Cenena plastika je res, meni je sicer zelo lepa znotraj in zunaj, razen zadnji del okoli luči mi je grd. Sem pa presenečen, imam res srečo že pol leta po fucking 3 gradbiščih mosta, podvoza in žel. prehoda da dobiš pretres možganov, veliko še sam vozil in testiral makadam in še kje, avto od tal 20cm in kljub temu pogonu pravi tudi za težje in odročne terene in res niti 1 črička, kompaktno, presenečen in vesel, čeprav sem vedel da ni slaba kvaliteta. V pon. pa po novi cesti, juhu.
P.s. ko sem bil mlajši sem veliko dal na statusne simbole, če me ne bi jebal križ bi kupil Teslo, če bi druge znamke imele SUV za ta denar bi verjetno kupil kaj od zgoraj naštetega, ja tudi VW, sam če imajo kasno paljenje ali cena x2
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Kona ali ID.3
Tudi sam sem čakal na večjo baterijo ampak en mesec. Pol leta najbrž ne bi. Ker potem bi se spet začelo govoriti o večji in bi se še danes vozil z ICE in čakal večjo baterijo
Re: Prve dobave
Nevem kje si dobil informacijo da boš doplačal 1200 in boš mel še toplotno pa vzvratno kamero. Paketi so fiksni. Če hočeš DAB+ moraš dat 46k itd.BlazS1 napisal/-a:Torej glede na trenutno znane podatke o VW id.3 1sT 58kW = 41.200€ in Kona s podobno opremo 43.730€
Za mene osebno je odločitev jasna.
Re: Prve dobave
Kona se pri nas prodaja s TČ, DAB in vzvratno kamero že v ceni osnovnega paketa opreme (Style + 39 kWh baterija) za 35.800 €. Poleg tega imajo tudi možnost, da pri vsakemu od paketov dokup kakšne zadeve, ki ni zajeta v sam paket.DeCoRawr napisal/-a:Nevem kje si dobil informacijo da boš doplačal 1200 in boš mel še toplotno pa vzvratno kamero. Paketi so fiksni. Če hočeš DAB+ moraš dat 46k itd.BlazS1 napisal/-a:Torej glede na trenutno znane podatke o VW id.3 1sT 58kW = 41.200€ in Kona s podobno opremo 43.730€
Za mene osebno je odločitev jasna.
https://www.hyundai.si/media/uploads/pu ... _12_17.pdf
Poleg tega, kolikor vem iz izkušenj pri prodajalcih, je možen nakup ICE po naročilu - sestavijo tudi bolj individualen paket opreme. Avto je potrebno potem počakati, da ga dobavijo (v izkustvenem primeru 3-4 mesece), cena pa tudi ni več "paketna" - ni pa nedosegljiva. Verjetno to ne oglašujejo na ves glas, da lažje prodajajo zalogo, ki jo ima uvoznik po pogodbi.
Če to trenutno ni izvedljivo za njihove EV, ne verjamem, da bo tako ostalo. Z zapolnjevanjem trga bodo verjetno tudi to omogočili.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek