Naj še jaz dodam moje razmišljanje zakaj mislim, da se več ljudi ne odloči za EV... tudi jaz nisem bil pristaš na začetku, predvsem zaradi nesorazmerno visoke cene v primerjavi z ICE. Kalkulacije ekonomske upravičenosti pri večjem številu prevoženih kilometrov so me potem "prepričale" da večja investicija na začetku kasneje pomeni prihranek.kavka napisal/-a:Kako ste spremenili svojo miselnost, da kupujete EV, ki je v osnovi 2 krat dražji od istega razreda ICE (recimo namesto 20k€, je EV kar 40k€ itd). Izračun TCO mi sicer kaže na 5-7 let enak strošek, z daljšanjem dobe pa v korist EV, vendar obstaja vprašanje zakaj se več ljudi ne odloči za EV. Je težava res samo v dobavljivosti EV vozil?!
Najprej pa takole. Če se danes odločaš za rabljeno vozilo (kar nas je veliko do zdaj prakticiralo - cca 3 leta star ICE v odličnem stanju ipd...) je za nekej 15k EUR na trgu malo morje dobrih, ohranjenih ICE vozil z veliko opreme.
Če iščeš nekaj podobnega za EV si obsojen na prejšnjo generacijo EV vozil z dometom max 150km v najboljših razmerah in vsega nekaj modelov (ZOE 1. generacije, C-zero, LEAF 1. generacije, kakšen SMART EV ipd).
Torej izbire praktično ni in tudi ta ki je, ni ravno optimalna.
Jaz osebno mislim, da je tukaj največji vzrok in trenutna "zavora" pri razširitvi EV.
Da ne omenjam dosti slabše izbire ( v kvantiteti proizvajalcev in modelov) pri novih EV.
Sprijaznimo se, da smo v manjšini in še dolgo časa bomo.