DGJ napisal/-a:
To ne bo držalo za vse. Meni je bil nakup novega EV najcenejša možnost gledano po TCO za obdobje 10 let.
Če povem drugače... pričakujem da me bo po desetih letih vsak kilometer stal cca 0,10 EUR ali celo manj to pa je strošek samo goriva za ICE (bencin) s porabo 7,5l brez nakupa avta, brez stroškov zavarovanja in vzdrževanja vozila.
Tole pričakovanje "po 10 letih" je zaenkrat res samo pričakovanje. Katero serijsko e-vozilo pa že ima baterijo 10 let?
In koliko je e-vozilo s prvo baterijo uporabno po 10. letih?
Ker baterija obsega "levji delež" cene e-vozila, bo tudi (iz)rabljeno e-vozilo na koncu imelo manjšo vrednost.
Verjetno tudi razne ugodnosti (brezplačno parkiranje in polnjenje, oprostitev plačila nadomestila za uporabo cest,...) ne bodo trajale vseh 10 let... - ne vem, koliko tega si že vključil v svojo računico.
Ti pa vsekakor želim, da bi ti uspelo!
Sam sem zaenkrat ravno iz tega razloga še vedno na starem bencinarju. Nabavna vrednost je bila 300€, vozim pa ga že dve leti in pol. Na razgradnjo bo šel takoj, ko se bo pojavil strošek, večji od polovice nabavne vrednosti (če seveda izvzamem vsakoletno registracijo)
Seveda se kakovost vožnje niti zdaleč ne more primerjati z novim EV, ampak: vedno pridem od točke A do točke B, čemur je vozilo namenjeno. Glede na to, da gre v veliki večini za krajše servisne vožnje z veliko ustavljanja, parkiranja,..., se niti ne obremenjujem s tem, kaj vse bi avto moral imeti.
In še malo v šali: slabše je, če pri peku dobim mrzel burek, kot pa če mi kdo avto na parkirišču "butne"...