Stran 1 od 6

Prava poraba

Objavljeno: 01 Nov 2019, 11:49
Napisal/-a EVH
matija napisal/-a:Neto je ravno komaj 50kWh, bruto pa 54.75kWh
Porabil je 43kwh. Ostalo so izgube?

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 01 Nov 2019, 11:53
Napisal/-a warpedone
Števec kWh šteje le energijo, ki je šla v motor.
Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 01 Nov 2019, 12:07
Napisal/-a EVH
warpedone napisal/-a:Števec kWh šteje le energijo, ki je šla v motor.
Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.
Potem je pri Ioniqu drugače. Vsaj gretje sigurno vključuje.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 01 Nov 2019, 12:39
Napisal/-a crunchy
warpedone napisal/-a:Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.
Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 01 Nov 2019, 14:06
Napisal/-a FV-EV
Torej sklepam, da imajo različni proizvajalci različno nastavljene števce, eni merijo samo porabo motorja, drugi še gretje, tretji še elektroniko, morda kdo še izgube pri polnjenju?

Če je dejansko različno, potem vse te primerjave med modeli niso relevantne

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 01 Nov 2019, 23:10
Napisal/-a warpedone
Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?
Km prebereš v avtu (ali iz zemlljevida), kWh prebereš iz števca na steni potem ko si baterijo nafilal na klasično točko konca filanja.

Vse ostalo je šloganje.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 08:24
Napisal/-a FV-EV
warpedone napisal/-a:
Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?
Km prebereš v avtu (ali iz zemlljevida), kWh prebereš iz števca na steni potem ko si baterijo nafilal na klasično točko konca filanja.

Vse ostalo je šloganje.
Pa kdo tako računa tole?

Se mi zdi, da so tu napisani primeri zgolj iz EV porabe in ne iz polnilnice oziroma števca pri polnilnici. Naj se javijo tisti, ki dejansko odčitavajo porabo na števcu pri polnilnici in ne iz avta, da vidimo, katere meritve so primerljive.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 09:06
Napisal/-a context
FV-EV napisal/-a:Naj se javijo tisti, ki dejansko odčitavajo porabo na števcu pri polnilnici in ne iz avta, da vidimo, katere meritve so primerljive.
... verjetno je to zrelo za svojo temo.
Jaz števca nimam, gledam številko ki jo pokaže avto

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 10:25
Napisal/-a warpedone
Pa kdo tako računa tole?
Kak bi se verjetno našu, večina slepo verjame kar napiše računalnik.
In se nato gre svete vojne, ko računalnik pokaže neki druzga...

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 11:16
Napisal/-a N75
Nikoli ne gledam porabe ki jo kaže avto, če že merim porabo gledam števec pred vtičnico/polnilnico.
Druga stvar je na kakšno velikost gum je umerjen števec kilometrov.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 12:04
Napisal/-a pirpy
lahko meriš porabo na polnilnici vendar pa ti ta podatek ne pomeni kaj dosti pri računanju dosega avta glede na znano uporabno kapaciteto baterije.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 13:14
Napisal/-a FV-EV
To sta sedaj dve različni stvari:

a) poraba energije na 100km (vzemi poljuben skupni imenovalec), to bi lahko primerjali realno res le s števcem, ker ne vemo kaj vse zajema proizvajalčev prikaz na displeju in je lahko velika razlika med nami
b) doseg avta v različnih temperaturnih in hitrostnih razmerah, tega pa ne moreš drugače meriti kot kaže avto, ali pa je prezahtevno

Mislim, da večina tule primerja le b), zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami oziroma tipih EV.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 13:18
Napisal/-a warpedone
zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami
Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 13:20
Napisal/-a matija
warpedone napisal/-a:
zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami
Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.
Aha. Se pa potem malo manj norcujejo, ko je Teslina baterija cisto OK po 700.000 prevozenih Ni tako neumno, da avto malo skrbi za baterijo tudi ko se ne vozi.

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 02 Nov 2019, 13:34
Napisal/-a FV-EV
matija napisal/-a:
warpedone napisal/-a:
zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami
Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.
Aha. Se pa potem malo manj norcujejo, ko je Teslina baterija cisto OK po 700.000 prevozenih Ni tako neumno, da avto malo skrbi za baterijo tudi ko se ne vozi.
Nisem opazil, da bi se ostali lastniki EV norčevali iz lastnikov Tesel kaj bolj kot obratno

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 03 Nov 2019, 07:10
Napisal/-a Marko007
Kaj ti bo baterija po 700k km. To bo zgledalo tako kot bi Danes na cesti srečal nekoga z Golf I. Ni to malo zaostalo?

Re: Prava poraba

Objavljeno: 03 Nov 2019, 07:26
Napisal/-a CRF
Verjetno bi bilo več starih golfov na cesti če bi imeli daljšo življenjsko dobo.

Pa da se držimo teme. Vsi primerjamo porabo kot jo kaže avto... Kaj pa naj drugega. Večina polnilnic niti nima podatka o pretočeni energiji.

Re: Prava poraba

Objavljeno: 03 Nov 2019, 14:25
Napisal/-a MIRANRR
Sam imam števec, ki meri pretočeno energijo v avto. Tu so zraven vse izgube in vse kar avto porabi na poti.
občasno si napišem stanje števca in koliko % se mi napolni avto, kar je tudi približno.
Sedaj pravkar izpolnjujem tabelo iz poti v Nemčijo in nazaj. Ja tudi tam mi manjkajo kWh na določenih polnilnicah. Drug teden grem ponovno poizkusim dejansko za vso pot videti koliko kWh sem dejansko drago plačal, saj sedaj bom šel direktno ob AC nič več brezplačni Lidli ipd.
Nekaj številk iz tabele:
iz 26 % na 84 % 18,5 kWh 24 € ha ha
34 94 19,5 račun še čakam
55 95 13,6 Lidl
39 91 17 še čakam račun.

Torej kaj več prihodnjič. Še nekaj bo verjetno več, sedaj je bilo malo topleje, drug teden smo bližje zimi, prav tako dobi zimske gume, saj grem malo bližje hribom..

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

Objavljeno: 03 Nov 2019, 14:26
Napisal/-a Stromcek
Marko007 napisal/-a:Kaj ti bo baterija po 700k km. To bo zgledalo tako kot bi Danes na cesti srečal nekoga z Golf I. Ni to malo zaostalo?
Po moje pa ne... Sem imel že 2 avta, ki sem jih kupil nova, prodal pa pri 400+ tkm, pa sta bila popolnoma brezhibna.

No, odkar obstoja http://www.avtolog.si, se pa zabavam, kako se ti avti še kar vozijo... In kako so se pomladili

Ker pri tesli čudežno zniževanje kilometrov ni možno, so tudi zaradi tega kilometraže avtov ustrezno višje.

Re: Prava poraba

Objavljeno: 03 Nov 2019, 14:40
Napisal/-a FV-EV
EV-ji bodo imeli v povprečju več km v življenski dobi iz dveh razlogov:
a) števce bo težje vrteti nazaj (možno je vse, vprašanje je le kje je točka preloma, da se komu splača s tem ukvarjat)
b) prevožen km lahko postane veliko cenejši ob nekaterih predpostavkah (domače polnjenje, veliko prevoženih km), tako da se bodo ljudje verjetno več vozili z njimi

Posledice bodo take, da se avti ne bodo težko prodajali nad 170.000km kot ICE, pač pa odvisno predvsem od kapacitete baterije, ker večja hkrati pomeni tudi več km v življenski dobi vozila. Menjave baterije pa bodo bolj redke, nekako mislim, da bo življenska doba EV vse bolj odvisna od življenske dobe baterije.