Prava poraba

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
68

Prava poraba

OdgovorNapisal/-a EVH » 01 Nov 2019, 11:49

matija je napisal/-a:Neto je ravno komaj 50kWh, bruto pa 54.75kWh


Porabil je 43kwh. Ostalo so izgube?
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
643
427

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a warpedone » 01 Nov 2019, 11:53

Števec kWh šteje le energijo, ki je šla v motor.
Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
EVH
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 122
Kraj: Turjak
Avto: Hyundai Ioniq
155
68

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a EVH » 01 Nov 2019, 12:07

warpedone je napisal/-a:Števec kWh šteje le energijo, ki je šla v motor.
Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.


Potem je pri Ioniqu drugače. Vsaj gretje sigurno vključuje.
crunchy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1478
Kraj: Cerklje na Gorenjskem
Avto: Nissan Leaf 2.zero
1114
1426

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a crunchy » 01 Nov 2019, 12:39

warpedone je napisal/-a:Ne vključuje porabe vsega ostalega v avtu.

Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 01 Nov 2019, 14:06

Torej sklepam, da imajo različni proizvajalci različno nastavljene števce, eni merijo samo porabo motorja, drugi še gretje, tretji še elektroniko, morda kdo še izgube pri polnjenju?

Če je dejansko različno, potem vse te primerjave med modeli niso relevantne :think:
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
643
427

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a warpedone » 01 Nov 2019, 23:10

Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?

Km prebereš v avtu (ali iz zemlljevida), kWh prebereš iz števca na steni potem ko si baterijo nafilal na klasično točko konca filanja.

Vse ostalo je šloganje.
prijazen
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Nov 2019, 08:24

warpedone je napisal/-a:
Kako pa izračunaš dejansko celotno porabo vozila na poti?

Km prebereš v avtu (ali iz zemlljevida), kWh prebereš iz števca na steni potem ko si baterijo nafilal na klasično točko konca filanja.

Vse ostalo je šloganje.


Pa kdo tako računa tole?

Se mi zdi, da so tu napisani primeri zgolj iz EV porabe in ne iz polnilnice oziroma števca pri polnilnici. Naj se javijo tisti, ki dejansko odčitavajo porabo na števcu pri polnilnici in ne iz avta, da vidimo, katere meritve so primerljive.
Uporabniški avatar
context
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 321
Kraj: Maribor
Avto: TM3 SR+
745
138

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a context » 02 Nov 2019, 09:06

FV-EV je napisal/-a:Naj se javijo tisti, ki dejansko odčitavajo porabo na števcu pri polnilnici in ne iz avta, da vidimo, katere meritve so primerljive.

... verjetno je to zrelo za svojo temo.
Jaz števca nimam, gledam številko ki jo pokaže avto
https://ts.la/renato14029 - :sun: 1500km free supercharging :sun:
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
643
427

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a warpedone » 02 Nov 2019, 10:25

Pa kdo tako računa tole?


Kak bi se verjetno našu, večina slepo verjame kar napiše računalnik.
In se nato gre svete vojne, ko računalnik pokaže neki druzga...
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
N75
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 683
Kraj: N.Gorica
Avto: ZOE Q90 41 kWh
396
225

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a N75 » 02 Nov 2019, 11:16

Nikoli ne gledam porabe ki jo kaže avto, če že merim porabo gledam števec pred vtičnico/polnilnico.
Druga stvar je na kakšno velikost gum je umerjen števec kilometrov.
CRF, prijazen
Uporabniški avatar
pirpy
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2221
Kraj: Topolšica
Avto: ZOE R240 41kWh i
1492
677

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a pirpy » 02 Nov 2019, 12:04

lahko meriš porabo na polnilnici vendar pa ti ta podatek ne pomeni kaj dosti pri računanju dosega avta glede na znano uporabno kapaciteto baterije.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Nov 2019, 13:14

To sta sedaj dve različni stvari:

a) poraba energije na 100km (vzemi poljuben skupni imenovalec), to bi lahko primerjali realno res le s števcem, ker ne vemo kaj vse zajema proizvajalčev prikaz na displeju in je lahko velika razlika med nami
b) doseg avta v različnih temperaturnih in hitrostnih razmerah, tega pa ne moreš drugače meriti kot kaže avto, ali pa je prezahtevno

Mislim, da večina tule primerja le b), zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami oziroma tipih EV.
warpedone
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 748
Kraj: LJ
Avto: Tesla Model 3 LR
643
427

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a warpedone » 02 Nov 2019, 13:18

zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami

Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.
1500km free SuperCharging: Referrals - Tesla
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3089
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla Model 3 SR+ | BMW 225xe
3281
4407

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a matija » 02 Nov 2019, 13:20

warpedone je napisal/-a:
zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami

Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.


Aha. Se pa potem malo manj norcujejo, ko je Teslina baterija cisto OK po 700.000 prevozenih :) Ni tako neumno, da avto malo skrbi za baterijo tudi ko se ne vozi.
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 02 Nov 2019, 13:34

matija je napisal/-a:
warpedone je napisal/-a:
zato težko govorimo o porabi med posameznimi znamkami

Ni videt, da bi to kogarkoli ustavilo al pa da se lastniki neTesel nebi norčevali iz 'vampire drain-a'.


Aha. Se pa potem malo manj norcujejo, ko je Teslina baterija cisto OK po 700.000 prevozenih :) Ni tako neumno, da avto malo skrbi za baterijo tudi ko se ne vozi.


Nisem opazil, da bi se ostali lastniki EV norčevali iz lastnikov Tesel kaj bolj kot obratno :nope:
prgrmr, nakaza, SimonZed, CRF, DGJ, BogyX
Marko007
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 508
Kraj: Slovenija
Avto: Hyundai Kona
271
276

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a Marko007 » 03 Nov 2019, 07:10

Kaj ti bo baterija po 700k km. To bo zgledalo tako kot bi Danes na cesti srečal nekoga z Golf I. Ni to malo zaostalo?
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 5415
Kraj: Tržič
Avto: Kona in Zoe
3938
4250

Re: Prava poraba

OdgovorNapisal/-a CRF » 03 Nov 2019, 07:26

Verjetno bi bilo več starih golfov na cesti če bi imeli daljšo življenjsko dobo.

Pa da se držimo teme. Vsi primerjamo porabo kot jo kaže avto... Kaj pa naj drugega. Večina polnilnic niti nima podatka o pretočeni energiji.
Admin @ EVSVET.eu
Uporabniški avatar
MIRANRR
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 770
Kraj: MB okolica
Avto: Nissan je doživel prvo svečko
762
609

Re: Prava poraba

OdgovorNapisal/-a MIRANRR » 03 Nov 2019, 14:25

Sam imam števec, ki meri pretočeno energijo v avto. Tu so zraven vse izgube in vse kar avto porabi na poti.
občasno si napišem stanje števca in koliko % se mi napolni avto, kar je tudi približno.
Sedaj pravkar izpolnjujem tabelo iz poti v Nemčijo in nazaj. Ja tudi tam mi manjkajo kWh na določenih polnilnicah. Drug teden grem ponovno poizkusim dejansko za vso pot videti koliko kWh sem dejansko drago plačal, saj sedaj bom šel direktno ob AC nič več brezplačni Lidli ipd.
Nekaj številk iz tabele:
iz 26 % na 84 % 18,5 kWh 24 € ha ha
34 94 19,5 račun še čakam
55 95 13,6 Lidl
39 91 17 še čakam račun.

Torej kaj več prihodnjič. Še nekaj bo verjetno več, sedaj je bilo malo topleje, drug teden smo bližje zimi, prav tako dobi zimske gume, saj grem malo bližje hribom..
Uporabniški avatar
Stromcek
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 327
Kraj: Ljubljana
Avto: Tesla S 100D
1053
465

Re: Tesla Model 3 SR+ by Context

OdgovorNapisal/-a Stromcek » 03 Nov 2019, 14:26

Marko007 je napisal/-a:Kaj ti bo baterija po 700k km. To bo zgledalo tako kot bi Danes na cesti srečal nekoga z Golf I. Ni to malo zaostalo?


Po moje pa ne... Sem imel že 2 avta, ki sem jih kupil nova, prodal pa pri 400+ tkm, pa sta bila popolnoma brezhibna.

No, odkar obstoja AvtoLog, se pa zabavam, kako se ti avti še kar vozijo... In kako so se pomladili :o

Ker pri tesli čudežno zniževanje kilometrov ni možno, so tudi zaradi tega kilometraže avtov ustrezno višje.
matija
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 1266
Kraj: 1108
Avto: Kona
1323
1177

Re: Prava poraba

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 03 Nov 2019, 14:40

EV-ji bodo imeli v povprečju več km v življenski dobi iz dveh razlogov:
a) števce bo težje vrteti nazaj (možno je vse, vprašanje je le kje je točka preloma, da se komu splača s tem ukvarjat)
b) prevožen km lahko postane veliko cenejši ob nekaterih predpostavkah (domače polnjenje, veliko prevoženih km), tako da se bodo ljudje verjetno več vozili z njimi

Posledice bodo take, da se avti ne bodo težko prodajali nad 170.000km kot ICE, pač pa odvisno predvsem od kapacitete baterije, ker večja hkrati pomeni tudi več km v življenski dobi vozila. Menjave baterije pa bodo bolj redke, nekako mislim, da bo življenska doba EV vse bolj odvisna od življenske dobe baterije.
Marko007

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na