zanimive novice
Re: zanimive novice
V ameriki majo to dobro napisano na avtocestah, sicer verjetno ni to razlog ampak vselej...
Dostikrat je tudi napisano da bridge become icy before road.
Kdaj je potrebno tudi počasi, ali pa kaki aquaplaning je tudi zanimiv, recimo proti vrhniki za nazaj
Po pameti!
Dostikrat je tudi napisano da bridge become icy before road.
Kdaj je potrebno tudi počasi, ali pa kaki aquaplaning je tudi zanimiv, recimo proti vrhniki za nazaj
Po pameti!
- Vodokotlic
- EV ambasador
- Prispevkov: 2163
- Kraj: Ljubljana/Vipava
- Avto: Model 3 LR AWD
-
12581045
Re: zanimive novice
Kako je bilo? Ga je samo obrnilo brez opozorila?
Live long and prosper TESLA popust koda: https://ts.la/dejan44094
Re: zanimive novice
Me zanima al je to totalka al se bo kaj rihtalo? @alfy, upam, da je prjatu mel kasko in da je bil brez maliganov.
Re: zanimive novice
Ma po moji oceni bo zavarovalnica izplačala totalko, popravilo tesle kot vemo je pain in the...bvs napisal/-a:Me zanima al je to totalka al se bo kaj rihtalo? @alfy, upam, da je prjatu mel kasko in da je bil brez maliganov.
Sem mu pa že dal ponudbo za odkup
Re: zanimive novice
Brez opozorila je samo se okoli zavrtela.Vodokotlic napisal/-a:Kako je bilo? Ga je samo obrnilo brez opozorila?
Re: zanimive novice
Tisto opozorilo v mnogih (vseh?) avtih utripa tri mesece na leto in nimas druge kot da ga ignoriras.
Re: zanimive novice
To ne drži.amaterB napisal/-a:Tisto opozorilo v mnogih (vseh?) avtih utripa tri mesece na leto in nimas druge kot da ga ignoriras.
Re: zanimive novice
Mislim tiste avte, v katerih opozarja na led vedno, kadar je zunanja temperatura od -3 do +4. Imajo kakšni avti pametnejši sistem?
Re: zanimive novice
To ni isto. Nekateri avtomobili imajo opozorilo, ki izpiše opozorilo "black ice".amaterB napisal/-a:Mislim tiste avte, v katerih opozarja na led vedno, kadar je zunanja temperatura od -3 do +4. Imajo kakšni avti pametnejši sistem?
Re: zanimive novice
Počasi si solid state tehnologija utira pot v vozila
Če bo učinkovitost na nivoju celotnega paketa nekje 280Wh/kg, pomeni to težo baterije okoli 500kg, kolikor sedaj tehta baterija Tesle S. Za isto težo 50kWh več ni slab rezultat.NIO says that the new solid-state batteries (150 kWh) have an ultra-high energy density of 360 Wh/kg (probably on the cell level) and that it's 50% more than in the case of the 100 kWh pack.
The 84 kWh pack in 2019 was at 180 Wh/kg (on the pack level). We guess that the 100 kWh probably was well above 200 Wh/kg on the pack level.
The new batteries are promised to offer "good battery life" and "higher charging efficiency," but details were not provided.
Those new batteries combine several technologies, including Nickel-Ultrarich Cathode and Si/C Composite Anode:
OVE, OVE, OVE
Re: zanimive novice
Vas zanima kako lahko vašemu podjetju pri električni mobilnosti pomagamo v Petrolu? Le še nekaj dni nas loči od spletnega srečanja, kjer vam bodo naši strokovnjaki predstavili Petrolov akcijski poslovni najem e-vozila BMW i3 in odgovorili na vsa vaša vprašanja. Prijave zbiramo tukaj - pohitite, število mest je omejeno!https://bddy.me/2LGyVmU
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 452
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1931725
Re: zanimive novice
abc hitri izračun: 550 eur na mesec, sklenjeno za 5 let. najvec 20k km na leto.
torej v 5 letih plačaš 33k eur in prevoziš max 100k km.
torej v 5 letih plačaš 33k eur in prevoziš max 100k km.
Re: zanimive novice
Treba je biti pošten in pri tem poslovnem najemu upoštevati še sledeče:
Poslovni najem e-vozila vsebuje:
Financiranje vozila
Stroške registracije vozila
Zavarovanje (AO, AO+ in kasko)
Redno in izredno vzdrževanje
Nakup letnih in zimskih pnevmatik
Strošek premontaže in hrambe pnevmatik
Podporo uporabnikom 24/7 in asistenco z nadomestnim vozilom
Še vedno je to kar nekaj denarja, a če želiš samo voziti (z vsem ostalim pa naj se ukvarja Petrol), potem je to to.
Nadstandard nikoli ni bil poceni.
Če lahko kakšen uporabnik i3-ja doda, kolikšen je (predviden) strošek gum in kasko zavarovanja za 5 let oz. 100kkm, bomo lažje ocenjevali...
Poslovni najem e-vozila vsebuje:
Financiranje vozila
Stroške registracije vozila
Zavarovanje (AO, AO+ in kasko)
Redno in izredno vzdrževanje
Nakup letnih in zimskih pnevmatik
Strošek premontaže in hrambe pnevmatik
Podporo uporabnikom 24/7 in asistenco z nadomestnim vozilom
Še vedno je to kar nekaj denarja, a če želiš samo voziti (z vsem ostalim pa naj se ukvarja Petrol), potem je to to.
Nadstandard nikoli ni bil poceni.
Če lahko kakšen uporabnik i3-ja doda, kolikšen je (predviden) strošek gum in kasko zavarovanja za 5 let oz. 100kkm, bomo lažje ocenjevali...
Re: zanimive novice
evo sva tole s kolegom dons analizirala:
kasko 4500 eur
gume: 1000 eur
servis 60 (all inclusive)
Na 5 let/100000km.
Za avto je dal s popistom in subvencijo 38k. torej 43 s stroški. Če pri petrolu plačaš 33 si ornk na izgubi pa še vprašanje kako opremljen avto dobiš.
kasko 4500 eur
gume: 1000 eur
servis 60 (all inclusive)
Na 5 let/100000km.
Za avto je dal s popistom in subvencijo 38k. torej 43 s stroški. Če pri petrolu plačaš 33 si ornk na izgubi pa še vprašanje kako opremljen avto dobiš.
Re: zanimive novice
no tu nisva prištela menjave in hranjenja gumb. Po mojih izkušnjah pa je to še ene 200 do 300 eur za 5 let.
Re: zanimive novice
V 5 letih bo en kup novih EVjev. Tako pa si zavezan da se 20k km na leto... naslednjih 5 let voziš z i3.
Verjetno komu paše.
Zakaj takšnih ponudb ni za fizične osebe?
Verjetno komu paše.
Zakaj takšnih ponudb ni za fizične osebe?
Re: zanimive novice
Evo še ena zelo pomembna novica na področju baterij brez kobalta
Če pa pogledamo, kaj to pomeni v praksi: baterija s to kemijo bi za 72kWh bila težka 370kg (50kg več kot pri Zoe), ponudila bi pa 20kWh več, vse skupaj pa bi Renault prišlo okoli 6000€. Torej za dokaj neučinkovitega Zoe bi to pomenilo WLTP blizu 500km. Z boljšo aerodinamiko in bolj učinkovitim motorjem bi preko 500km šlo brez problema. In to pri trenutni ceni Zoe ali še nižji.
Potrebno je upoštevati da LFP baterije ne potrebujejo veliko materiala za varovanje, ker niso tudi približno tako nevarne. Prvi prihranek pri teži. V obzir je potrebno vzeti še manj potrebe po kvalitetnem TMS sistemu, saj so precej manj občutljive. Drugi prihranek pri teži. Nazanje pa še to, te baterije zdržijo po več 1000 cilkov (3000-4000).Late last year this manufacturer reached a record-breaking energy density of 212 Wh/kg for a LFP battery cell, made with a LFP cathode and a silicon anode. Now, Guoxuan is providing more details about this pouch battery cell.
Če pa pogledamo, kaj to pomeni v praksi: baterija s to kemijo bi za 72kWh bila težka 370kg (50kg več kot pri Zoe), ponudila bi pa 20kWh več, vse skupaj pa bi Renault prišlo okoli 6000€. Torej za dokaj neučinkovitega Zoe bi to pomenilo WLTP blizu 500km. Z boljšo aerodinamiko in bolj učinkovitim motorjem bi preko 500km šlo brez problema. In to pri trenutni ceni Zoe ali še nižji.
OVE, OVE, OVE
Re: zanimive novice
Tole je res napredek. V roku pet let bo še marsikaj novega. Če sem pred dvemi leti rekel, da bom EV imel 10 let, pa gre tako hitro napredek naprej, da si bom morda vmes še kakšnega novejšega privoščil.