Laganje že, za začetek.aru12 napisal/-a:Kaj mu pa ni ratal
Zakaj PHEV?
Re: Zakaj PHEV?
- 2017 so bili na voljo še:talker2 napisal/-a:Ko sem jaz kupoval BEV marca 2017 kot edini družinski avto za vse potrebe sta bila na voljo edino Zoe in Leaf 1. Gen. Oba s cca. 150 km dometa. ...
Hyundai Ioniq electric in Kia Soul EV (od 2014!) z 28kWh/27kWh neto (30,5 kWh bruto) oba imata precej več kot 150km dometa,
- od 2018 dalje je (bil) na voljo izboljšani Soul EV s 30kWh neto (33kWh bruto), ki ima primerljiv domet z Ioniqom in celo Leafon 2. gen (ki nima 40 kWh ampak precej manj)...
Toyota ni več tako nepokvarljiva, kot je bila na začetku (s hibridi)...
In kljub obljubljenim ugodnim servisnim intervalom ti hočejo menjati filter klime (zaradi gliv in ne vem še česa)
Soul EV believer
Re: Zakaj PHEV?
Pa ti ves koliko je tezak tvoj avto, ko taksne pises ? Ogromno BEV vozil iz tega foruma je lazjih od tvojega PHEV. Tudi tvoj BEV je lazji od PHEVa.
Pa verjetno ne ves, da obstajajo AWD EVji, s tem da je eden izmed teh presegel vsa pricakovanja voznje v snegu, se novinarji so preseneceni. Trakcija je boljsa kot pri ICE vozilih, ker reagira bistveno hitreje.
Obstajajo tudi BEV vozila z visjim sedenjem.
Sem vozil novo petico in novo E klaso, asistencni sistemi v voznji so tako odlicni, da se tega niti pod razno ne uporablja kjer ni crt, mene sta oba mirno zelela spravit s ceste v prvi jarek. Zato o nedelovanju teh sistemov ne bos nikjer nic nasel. O teslinem pa marsi kaj. Pa niti ne zelim bit predolg. Se tole za konec, ta teden sem po lastni krivdi naletel v enega megana, bmw je odlicno reagiral in ni naredil nic. Pa imam emergency stopping, kamere, senzorje, bla bla. Na servisu pravijo da ni kaj dosti diagnosticirat, ker logov ni. Hvala mu, polico sem ze dal dalje...
Pa verjetno ne ves, da obstajajo AWD EVji, s tem da je eden izmed teh presegel vsa pricakovanja voznje v snegu, se novinarji so preseneceni. Trakcija je boljsa kot pri ICE vozilih, ker reagira bistveno hitreje.
Obstajajo tudi BEV vozila z visjim sedenjem.
Sem vozil novo petico in novo E klaso, asistencni sistemi v voznji so tako odlicni, da se tega niti pod razno ne uporablja kjer ni crt, mene sta oba mirno zelela spravit s ceste v prvi jarek. Zato o nedelovanju teh sistemov ne bos nikjer nic nasel. O teslinem pa marsi kaj. Pa niti ne zelim bit predolg. Se tole za konec, ta teden sem po lastni krivdi naletel v enega megana, bmw je odlicno reagiral in ni naredil nic. Pa imam emergency stopping, kamere, senzorje, bla bla. Na servisu pravijo da ni kaj dosti diagnosticirat, ker logov ni. Hvala mu, polico sem ze dal dalje...
Re: Zakaj PHEV?
Ne vem zakaj stalno napadaš moje poste, kometiraš pa samo tisti del, ki ti paše.
Mislim, da lahko izrazim svoje mnenja ali tukaj vlada enoumje.
Že na moj prvi post na tem forumu, ko sem pisal o slabi kvaliteti BMW polnilnega kabla, si
odločno odgovoril, da je sicer problem in ni krize. Jaz sem kabel zamenjal in mi dela še danes, tebi je pa crknil.
O vožnji v snegu in extremnih zimskih razmerah očitno nimaš pojma, ker tega izgleda še nisi sprobal.
Pišem tisto, kar sem preizkusil in tudi splošno znano je, da se velika večina EV-jev slabo obnaša v snegu. Pozimi sem probal samo ZOE in KONO, ki je v snegu z prvim klancem neuporabna.
Glede na to, da sem imel 8 let AUDI quattro vem, kaj je dober avto za extremne razmere.
Bmw 225xe ni slab vendar kar daleč od quattra.
Tudi na testih 4x4 je dokazano da je še vedno najboljši klasičen pogon brez elektronskih pomagal.
Prizam da zadnje leta ni prav veliko ekstremnih razmer zaradi milih zim, vednar jaz jo doživim vsako leto.
Zato sem tudi zelo skeptičen do avtonomne vožnje, kar tvoja tako opevana TESLA dokazuje.
Do samovozečega vozila je še zelo zelo daleč.
Glede tvojega karambola. Ali si siguren da si imel preprečevanje naleta vklopljeno.
Sem to doma preizkusil z stiroporjem in mi je delalo brez problema, pa tudi dvakrat me je že
rešilo karambola.
Ne vem zakaj imaš toliko proti Nemcem, sam si ga pa kupil. Ali si imel samo slab dan.
Mislim, da lahko izrazim svoje mnenja ali tukaj vlada enoumje.
Že na moj prvi post na tem forumu, ko sem pisal o slabi kvaliteti BMW polnilnega kabla, si
odločno odgovoril, da je sicer problem in ni krize. Jaz sem kabel zamenjal in mi dela še danes, tebi je pa crknil.
O vožnji v snegu in extremnih zimskih razmerah očitno nimaš pojma, ker tega izgleda še nisi sprobal.
Pišem tisto, kar sem preizkusil in tudi splošno znano je, da se velika večina EV-jev slabo obnaša v snegu. Pozimi sem probal samo ZOE in KONO, ki je v snegu z prvim klancem neuporabna.
Glede na to, da sem imel 8 let AUDI quattro vem, kaj je dober avto za extremne razmere.
Bmw 225xe ni slab vendar kar daleč od quattra.
Tudi na testih 4x4 je dokazano da je še vedno najboljši klasičen pogon brez elektronskih pomagal.
Prizam da zadnje leta ni prav veliko ekstremnih razmer zaradi milih zim, vednar jaz jo doživim vsako leto.
Zato sem tudi zelo skeptičen do avtonomne vožnje, kar tvoja tako opevana TESLA dokazuje.
Do samovozečega vozila je še zelo zelo daleč.
Glede tvojega karambola. Ali si siguren da si imel preprečevanje naleta vklopljeno.
Sem to doma preizkusil z stiroporjem in mi je delalo brez problema, pa tudi dvakrat me je že
rešilo karambola.
Ne vem zakaj imaš toliko proti Nemcem, sam si ga pa kupil. Ali si imel samo slab dan.
Re: Zakaj PHEV?
Vsak izrazi svoja mnenja, na forumu so zelo razlicna. Enako pocnem jazaru12 napisal/-a:Ne vem zakaj stalno napadaš moje poste, kometiraš pa samo tisti del, ki ti paše.
Mislim, da lahko izrazim svoje mnenja ali tukaj vlada enoumje.
Aha, ti si ga menjal preventivno ? No jaz pa sem ga ko je odpovedal. Da bi se ukvarjal s tem preden je odpovedal, niti pod razno nisem imel casa/volje.aru12 napisal/-a:Že na moj prvi post na tem forumu, ko sem pisal o slabi kvaliteti BMW polnilnega kabla, si
odločno odgovoril, da je sicer problem in ni krize. Jaz sem kabel zamenjal in mi dela še danes, tebi je pa crknil.
Ne znam komentirat Zoe/Kone, niti nisem 4x4 fan, da bi se vozil s terenci po zasnezenih gozdovih itd, tako da izkusnej z ekstremnimi razmerami res nimam. Sem pa dal skozi par zim, pestro je bilo na francoskih prelazih preko 2000 nm, prvi zasnezen drugi zaledenel.aru12 napisal/-a:O vožnji v snegu in extremnih zimskih razmerah očitno nimaš pojma, ker tega izgleda še nisi sprobal.
Pišem tisto, kar sem preizkusil in tudi splošno znano je, da se velika večina EV-jev slabo obnaša v snegu. Pozimi sem probal samo ZOE in KONO, ki je v snegu z prvim klancem neuporabna.
Jasno, cez mehanski 4x4 ga ni, kar je (je bil) Quattro. Danasnji novejsi modeli, pocasi prejemajo elektronskega, ki deluje podobno kot xDrive ali 4matic z razlogom nizje porabe. Se vedno pa napisejo na avto Quattro.aru12 napisal/-a:Glede na to, da sem imel 8 let AUDI quattro vem, kaj je dober avto za extremne razmere.
Bmw 225xe ni slab vendar kar daleč od quattra. Tudi na testih 4x4 je dokazano da je še vedno najboljši klasičen pogon brez elektronskih pomagal. Prizam da zadnje leta ni prav veliko ekstremnih razmer zaradi milih zim, vednar jaz jo doživim vsako leto.
Vsako novost ljudje sprva sprejmejo z odporom, naravni odziv. Problem Tesle je to, da je disruptor industrije. Iz vsake novice tako nasprotniki (ki jih je ogromno) izluscijo najslabse, vsaj v preko 90% medijskih objav.aru12 napisal/-a:Zato sem tudi zelo skeptičen do avtonomne vožnje, kar tvoja tako opevana TESLA dokazuje.
Do samovozečega vozila je še zelo zelo daleč.
Vklopljeno od prvega dne, nastavljeno na Early. Se isto pot nato je sistem deloval in opozoril na en avto, ki je mocneje zaviral pred menoj. Sem se ze posvetoval s servisom, pravijo da je sistem razlicen med vozili, letniki, verzijami in povsod deluje razlicno ter naj preberem navodila. Za analizo logov pa pravijo da kaj dosti ne bo za dobit iz avta. Ter da je BMW stvari naredil veliko bolj pasivne, saj so prav dvojke in x1 zavirale prehitro in povzrocale nalete v njih. Skratka case closed.aru12 napisal/-a: Glede tvojega karambola. Ali si siguren da si imel preprečevanje naleta vklopljeno. Sem to doma preizkusil z stiroporjem in mi je delalo brez problema, pa tudi dvakrat me je že rešilo karambola.
Skozi zadnjih 12 let ko jih vozim, opazam konstantno nazadovanje. Sem pa lahko osamljen subjektiven primer Kupil pa sem ga, ker je bil takrat (zame) se vedno najboljsa izbira. Vecjo pozornost dajem prav infotainmentu, ki je bil (spet zame) dalec najboljsi sistem takrat.aru12 napisal/-a: Ne vem zakaj imaš toliko proti Nemcem, sam si ga pa kupil. Ali si imel samo slab dan.
Mogoce kot info za to temo: izbire med PHEVi bo v prihodnjih letih s strani BMWja ogromno. Ce je to prava odlocitev pa bo pokazal cas.
Re: Zakaj PHEV?
>> Nemc če nekaj naredi, naredi kvalitetno
Evo, spet popljuvan monitor ...
Evo, spet popljuvan monitor ...
govindam ādi-puruṣaṁ tam ahaṁ bhajāmi
Re: Zakaj PHEV?
No točno to sem želel povedat,da pretiravaš v tem,da PANIČNO iščejo polnilnice.Kaj pomeni "panično"? Da kriči zraven,kot da bo ravnokar umrl? Da ga duši in ne more dihat,dokler ne najde polnilnice?robertto napisal/-a:@DCT
Meses jabolka in hruske in ne dramatiziram. To se dogaja. Govorimo o PHEV in ne o BEV. Ravno to ti hocem povedat. Za daljse poti PHEV nima ovir, ker ima se ICE, ampak vseeno panicno iscejo polnilnice, ker jih pot tako ceneje pride.
Verjetno imava različno definicijo za besedo "panika",in je zate paničen kar vsak,ki išče polnilnico...
Re: Zakaj PHEV?
"danes" pa res ni nobene panike s polnilnicami, saj jih imaš na vsakem vogalu..
DCT napisal/-a:No točno to sem želel povedat,da pretiravaš v tem,da PANIČNO iščejo polnilnice.Kaj pomeni "panično"? Da kriči zraven,kot da bo ravnokar umrl? Da ga duši in ne more dihat,dokler ne najde polnilnice?robertto napisal/-a:@DCT
Meses jabolka in hruske in ne dramatiziram. To se dogaja. Govorimo o PHEV in ne o BEV. Ravno to ti hocem povedat. Za daljse poti PHEV nima ovir, ker ima se ICE, ampak vseeno panicno iscejo polnilnice, ker jih pot tako ceneje pride.
Verjetno imava različno definicijo za besedo "panika",in je zate paničen kar vsak,ki išče polnilnico...
VARNOSTNI-PAS.si https://navijaski-komplet.si/
Re: Zakaj PHEV?
Malo pokomentiram še tole z Nemškimi jajci.
Kavaliteta predvsem elektronskih pa tudi ostalih delov je začela padati, ker so nemci pod cenovnim pitiskom
(pač je treba prodat čim več in čim ceneje za boljši končni rezultat) začela uporabljati razne dobavitelje iz vaših
velecenjenih eksotičnih držav Kitajska, Tajvan, Korea pa tudi Romunija, Madžarska, Grčija, Turčija.
Zdaj so pa Nemci zanič vse ostalo iz teh držav je pa super.
Pred časom so imeli akcijo AUDI-ja A4 -sicer osnovni model za 25.000 EUR, ki se pelje veliko bolje kot vsak EV-tudi tiho -
na bencin.
Kavaliteta predvsem elektronskih pa tudi ostalih delov je začela padati, ker so nemci pod cenovnim pitiskom
(pač je treba prodat čim več in čim ceneje za boljši končni rezultat) začela uporabljati razne dobavitelje iz vaših
velecenjenih eksotičnih držav Kitajska, Tajvan, Korea pa tudi Romunija, Madžarska, Grčija, Turčija.
Zdaj so pa Nemci zanič vse ostalo iz teh držav je pa super.
Pred časom so imeli akcijo AUDI-ja A4 -sicer osnovni model za 25.000 EUR, ki se pelje veliko bolje kot vsak EV-tudi tiho -
na bencin.
Re: Zakaj PHEV?
@DCT
Sedaj pa malo pretiravas. Dobro ves kaj hocem povedat.
@nakaza
Ti pa sigurno razumes kaj hocem povedat.
Sedaj pa malo pretiravas. Dobro ves kaj hocem povedat.
@nakaza
Ti pa sigurno razumes kaj hocem povedat.
Re: Zakaj PHEV?
Otroci, ne se kregat, vročina je. Boljš da gremo na en pir...
toplotna že 23 let + MSE 7 let in 2022 na 16 kW + BEV Kona 2019 in Corsa 2021
Re: Zakaj PHEV?
PHEV ima marsikatera firma samo zato, da doseže standarde za prodajo v kaliforniji, pa verjetno še kje.FV-EV napisal/-a:Mislim, da bo v prihodnje zmeraj manj PHEV in ne več kot marsikdo pomisli - trenutno smo nekje na višku, še par modelov potem pa bodo začeli izumirat, ker za njih bo zmeraj manj interesentov.
Sprašujem se in to je morda bolj zanimivo vprašanje, ali bodo prej prenehali proizvajati ICE ali PHEV?
PHEV je dandanes še vedno najbolj praktična izbira, če gledaš iz vidike ekologije, ekonomije in uporabnosti.
Re: Zakaj PHEV?
Kako ti gre oz. je šla? Koliko km si naklepal in s koliko km kupil? Menjalnik je ok? Sam pa delam pod 30 km dnevno in mogoče res kaka rabljena ne bi bila slaba, saj zgleda kar kulsko, čeprav star model.darjan napisal/-a:PHEV je primeren za specifično publiko. Recimo mene, ki delam dnevno 60km je Ampera idealna.
Avto imam slabe 2 leti, naredil sem 40k km, in porabil 120l bencina. Ostalo vse elektrika. In glede na ceno avta (12k), je to čista ekonomika, kar z nakupom novega BEV ne bi bila.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 13 Odgovori
- 663 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic