Zakaj PHEV?

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
aru12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
61
3

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a aru12 » 24 Jul 2019, 21:40

Vsi , ki delate v JU verjamem da se vam nikoli ne mudi.
Če pa potuješ poslovno 1000 km ali več, bi rad v doglednem času prišel na destinacijo in nazaj.
Zato prosim ne pisat o strahu in pomanjkanju časa.
Za take poti je idealen PHEV.
Tudi prodaja PHEV v Evropi to dokazuje.
talker2, DCT, Kaktus
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 411
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
368

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a magic » 24 Jul 2019, 22:47

Pri IONIQ-u ima PHEV po litrih še malenkost večji prtljažnik če se ne motim, ker ima na dnu malo večje predale.
Uporabniški avatar
edi-b
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 121
Kraj: Laško
Avto: Hyundai kona EV
222
254

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a edi-b » 24 Jul 2019, 23:42

Jaz sem tudi malo in zelo kratek čas razmišljal o PHEV, saj je vmes prišla vrsta EV s 40 in večjo baterijo ter še ostale prednosti. Niso pa tudi tako poceni, čeprav zelo zanesljivi, v glavnem pa se vse podvaja, vse od ICE in EV...
Trenutno so še po zahtevah glede CO2 izpustov, ko ne bodo več in z nadaljnim razvojem in večjo ponudbo bistveno enostavnejših EV, če bo dovolj baterij, se zna prodaja PHEV bistveno znižati.
FV-EV, Dzun Tao
toplotna že 18 let + MSE že 2 leti + Kona EV maj 2019
DCT
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 344
Kraj: Ljubljana
Avto: (zaenkrat še) Mondeo
318
107

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a DCT » 25 Jul 2019, 00:19

ixi je napisal/-a:Zase vem da bo naslednji PHEV, ker sem v bloku in ni šanse za "domači" priključek. V službi pa tudi zaenkrat nočejo slišat za kak "kabel".


Se absolutno strinjam,tudi moj nasladnji bo PHEV!

Ne razumem,zakaj je na tem forumu občutiti neke vrste "gonjo" proti PHEV vozilom,kot da bi bili nekako drugorazredni oz.manjvredni,v smislu,"lej luzerje s PHEV,ki si ne upajo direkrno na BEV"
Tako razmišljanje je čisto zgrešeno,ker žal taki komentatorji ne upoštevajo naslednjih dejavnikov:

- nimamo vsi doma sončne elektrarne ali trifazne elektrike
- nekateri živimo v blokih in imajo sicer srečo,da imamo garažo z elektriko,ampak ta elektrika je tako "uboga" (v mojem primeru: garažna hiša s 580 - z besedo:petstoosemdeset!! - garažami,kjer ima po 6 garaž skupaj eno 16A varovalko,torej zelo zelo vprašljivo polnjenje...lahko si predstavljate kako bi se počutil z BEV vozilom,če bi moral zjutraj na daljšo pot...)
- nekateri imamo specifične vozne navade in poti - recimo med tednom bi se jaz vozil skoraj izključno na elektriko,vsak drugi vikend pa se peljemo z ekipo v tujino na tekmovanje in je treba imeti zanesljivo zadevo,ne pa da se zajabavam z še vedno nezanesljivimi polnilnicami in me morajo 4 ljudje čakati uro ali dve,da bom napolnil avto
- ja,seveda je PHEV tehnološko bolj zapleten,ima tako ICE kot baterijo...ampak a mislite da kupec PHEV ni navdušen nad elektriko? Seveda je,sicer nebi kupil hibrida,ampak verjetno dizla...hoče biti samo na varni strani in ne razmišljati o tem,kje in kdaj bo polnil baterijo,to je vse!
Itd,itd...lahko bi navedel še kakšen razlog,ampak upam da je večina dojela...tako da prosim nehajte s komentarji,da so lastniki PHEV naredili nesmiseln nakup,ker včasih je v življenju določene stvari treba pogledati z več zornih kotov!
Kaktus, talker2, Avrelij, magic, ixi, edi-b, Dzun Tao, CRF, prijazen, SimonZed
Uporabniški avatar
robertto
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 760
Kraj: Gornji Grad
Avto: KIA Soul EV
770
639

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a robertto » 25 Jul 2019, 06:37

@DCT
Lepo napisano in v marsi katerem stavku se tudi strinjam. Edino ena stvar mi pa ne gre iz glave in to je, „hoce biti samo na varni strani in ne razmisljati o tem, kje in kdaj bo polnil baterijo, to je vse.“
Poznam kar nekaj PHEV voznikov, ki vedno panicno iscejo polnilnico, da ja nebi porabil kapljico bencina. Vem kaj so govorili pred nakupom PHEV (podobno kot ti) ampak se s casom njihovo razmisljanje spremeni, ko zacutijo sladkosti voznje na strom. Meni osebno PHEV ne pride v postev. EV je moj prvi avto in grem z njim tudi na daljse ture (500km+).
FV-EV, DGJ, edi-b
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 759
Kraj: Ljubljana
Avto: Kona
812
818

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a FV-EV » 25 Jul 2019, 08:30

PHEV ni napačen, če resnično imaš mednarodne poti, potem ga verjetno res rabiš, ker infrastruktura še ni na istem nivoju kot naftna. Tudi tisti, ki so ga kupili prejšnja leta, ko ni bilo BEVov z dovolj kapacitete so želeli nekaj prispevat k okolju. Ne vem pa če je PHEV okolju prijaznejši od ICE? Res da ima med vožnjo manj izpustov, ampak tako pri proizvodnji je vse podvojeno in tudi pri starem v okolje odda dvojne odpadke. Zagotovo pa je okolju manj prijazen od BEVa.

Vse te debate o PHEVu-BEVu so bile aktualno do letos, sedaj imajo novi BEVi dovolj zmogljivo baterijo in polnilnic je dovolj, da ti zadržki odpadejo (razen kot sem omenil mednarodnih poti, če so pogoste). Kdor sedaj razmišlja o nakupu naj dobro premisli brez v javnosti napumpanega strahu.
Razumem pa stanovalce v blokih, brez možnosti polnjenja (večinoma bi tudi 10A zadostovalo), ti imajo problem, a ne z avtom, pač pa s parkiranjem in neurejeno električno napeljavo.

ps: Delam pa privat, včasih tudi po pet dni na teden na terenu po celi Sloveniji, večkrat tudi 500km na dan. Poleg dela je BEV tudi prvi družinski avto, na polnilnici polnim morda le 1-2 mesečno, prve tri mesece sem polnil le doma na šuko 8A in je zadostovalo, sedaj pa s CRFjevo polnilnico, bolj komot kadar imam dva dni zapored dolgo relacijo. Po pol leta izkušenj lahko povem, da je kakršenkoli strah odveč in ni nobenega načrtovanja poti, razen za poti kam daleč v tujino.
edi-b, Dzun Tao
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2616
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2564
3730

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a matija » 25 Jul 2019, 09:01

PHEV za mednarodne poti (imo) ni primeren. Jaz z njim vozim sedaj dnevno 160km. Poraba se giblje okoli 5 (voznja 110km/h) ali dobrih 6 (voznja 140km/h). To zmore vsak polnoleten dimnik...

PHEV je (imo) primeren le za zamikanje masovnega sprejetja BEV vozil. In to je podprto z agresivnim oglasevanjem ter jim kar uspeva.

Tankam ga vsake 3 dni, opravek je debelo nad 10min. Ko mi ljudje omenijo kako se pri tankanju porabi manj casa kot pri polnjenju dobim kar pike. Ce bi tole bil BEV, bi prihranil pol ure vsak teden. Vceraj sem se fasal nekaj kapljic bencina po roki in potem notri po kljuc do sekreta, itd ...
FV-EV, DGJ, robertto, edi-b, Dzun Tao
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1369
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
210

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a darjan » 25 Jul 2019, 09:21

PHEV je primeren za specifično publiko. Recimo mene, ki delam dnevno 60km je Ampera idealna.

Avto imam slabe 2 leti, naredil sem 40k km, in porabil 120l bencina. Ostalo vse elektrika. In glede na ceno avta (12k), je to čista ekonomika, kar z nakupom novega BEV ne bi bila.
Kaktus
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1341
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1644
3089

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Jul 2019, 10:08

Jaz recimo bi za 60km dnevno vzel C-Zero za manj kot 10k EUR.
@darjan to nisem zapisal za "kontriranje" ampak kot dokaz kako različno razmišljamo.

Se pa najbolj strinjam z mnenjem @matija: "PHEV je (imo) primeren le za zamikanje masovnega sprejetja BEV vozil. In to je podprto z agresivnim oglasevanjem ter jim kar uspeva."
venuciae30
E_skiro
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 69
Kraj: 2241
Avto: C5
47
8

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a E_skiro » 25 Jul 2019, 11:33

In ko se že odločiš, da boš vzel električnega, prebereš sosednje teme o delujočih in nedelujočih polnilnicah in appih in kupu kartic, pa če greš v tujino še več problemov, pa o dvigovanju cen.....se čudite skepsi!!!
talker2, ixi, MIRANRR, Kaktus, crunchy, SimonZed
ixi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 44
Kraj: MB
Avto: Nissan Micra CVT
27
274

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a ixi » 25 Jul 2019, 12:02

+1
darjan
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1369
Kraj: Maribor
Avto: Chevrolet Volt
312
210

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a darjan » 25 Jul 2019, 12:26

DGJ, seveda, ampak tisto je kompromis od avta - jajčka...Ampera je vsaj relativno normalno velika.
Kaktus
aru12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
61
3

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a aru12 » 25 Jul 2019, 12:48

Vsak ima svoje želje,zahteve in finančne zmožnosti.
Eni pač kupujejo cliote, drugi porsheje tretji terence.
Prepričevat eni druge o smiselnosti posameznega nakupa je brez veze.
Lahko pa komu svetujemo na podlagi izkušenj.
Jaz vsakemu, ki naredi manj kot 20000 km odsvetujem nakup EV-ja , ker je ekonomsko- pri zdajšnjih cenah-neupravičen.
Več km narediš bolj je EV upravičen.
In izgleda da se to v parih letih še ne bo spremenilo.
Če imaš dnevne potrebe do 50 km in včasih zelo dolge poti je PHEV prava izbira.
talker2, peion, Kaktus
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1341
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1644
3089

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a DGJ » 25 Jul 2019, 13:16

darjan je napisal/-a:DGJ, seveda, ampak tisto je kompromis od avta - jajčka...Ampera je vsaj relativno normalno velika.


To je čista resnica a kljub vsemu opravlja svoj namen redno in vztrajno - prevoz od A do B.
Naj dodam še tole. Še čisto vsak ki se je peljal z njim je rekel:"Saj je čist spodoben avto in presenetljivo dobro se pelje." :nod:
peion
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2616
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2564
3730

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a matija » 25 Jul 2019, 14:36

darjan je napisal/-a:DGJ, seveda, ampak tisto je kompromis od avta - jajčka...Ampera je vsaj relativno normalno velika.


Ne sklepat prehitro :)

Pralnega stroja nisem mogel peljati z bmw5, sem ga pa z lahkoto s CZero. Avto je prostoren za svoje mere, predvsem zaradi pomanjkanja prostora spredaj za motor.
DGJ, peion
amaterB
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 100
Kraj: Slovenija
Avto: golf sportsvan TSI DSG
49
16

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a amaterB » 25 Jul 2019, 23:20

Dokler je globalno gledano ozko grlo proizvodnja baterij, moramo gledat, ali je bolje en e-Golf in trije TDIji ali morda, z isto skupno kapaciteto baterije, štirje golfi GTE. Po mojem slednje. 62 kWh kona pa porabi baterij celo za 7 PHEV ioniqov ali nirov.
ixi
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1341
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1644
3089

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a DGJ » 26 Jul 2019, 08:46

Sem mnenja, da je tudi težava v proizvodnji baterij samo umetno ustvarjeno in preveč potencirano. Še ena figa v žepu "renomiranih" avto proizvajalcev kot sami sebe imenujejo.
Tesla nima prav velikih težav izdelati baterij za cca 7.000 BEV na teden! Kar zračunajte koliko je to letno.
NetflixAndLamp on Twitter: -quot-According to -skabooshka numbers- Model 3 production never hit 5k in any 7-day period during July- and Model 3-S-X production only hit 7k once over any 7-day stretch. Did Elon commit securities fraud on the Q2 conference call- -TSLA--- https:--t.co-zjJYS0J5tb-quot-
Dzun Tao, edi-b, darjan, Robinhood, matija
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 2616
Kraj: Slovenia
Avto: BMW 225xe | Citroën C-Zero
2564
3730

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a matija » 26 Jul 2019, 11:22

Nekje 10k na teden jih delajo ze dlje casa, 7000+ Model3, ostalo pa S/X
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 1341
Kraj: Kamnik
Avto: IONIQ EV, C-ZERO
1644
3089

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a DGJ » 26 Jul 2019, 11:52

matija je napisal/-a:Nekje 10k na teden jih delajo ze dlje casa, 7000+ Model3, ostalo pa S/X


Matija, če prav berem zapis je 7k vozil številka za S,X in 3 sešteto.
matija
aru12
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 80
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
61
3

Re: Zakaj PHEV?

OdgovorNapisal/-a aru12 » 26 Jul 2019, 12:11

Tudi Tesla je imela kar nekaj let probleme z zagotavljanjem zadostne proizvodnje baterij in avtov.
V proizvodnji ne moreš pritisnit na gumb in delat 100 krat več.
Tesla še vedno dela z izgubo in samo zaradi investitorjev, ki vidijo priložnost, ni propadel.
Nemc če nekaj naredi, naredi kvalitetno. Vse pa gre predvsem v začetku bolj počasi.

  • Podobne Teme
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na