Zakaj PHEV?

Razprave o vsem, kar se tiče električnih vozil, pa ne sodi v nobeno drdugo kategorijo
Blue30
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 253
42
84

Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a Blue30 »

Zdravo,

torej, zakaj PHEV avto? Zakaj se človek odloči za to, in ne za HEV?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a matija »

HEV je SelfCharging
DGJ
Blue30
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 253
42
84

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a Blue30 »

Saj zato. PHEV moraš doma polnit, pri HEV tega ni. Poraba pri obeh pa je kakšna? Če se človek vozi 50 km dnevno...npr. i8 ima sramotno majhen doseg

Obstaja kak seznam plug-in hibridov po dosegu?
Uporabniški avatar
matija
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 4581
Kraj: Slovenia
Avto: Tesla MY | VW eGolf
5861
7875

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a matija »

Pri PHEV moras polnit doma ter posledicno vmes na cilju, skratka trpljenje. Porabo imas na primer 0L/100km. HEV, ki je SelfCharging pa ni potrebno polnit, to opravi kar avtomagicno. Porabi kaksnih 6 litrov, skratka odlicno Predlagam: http://www.toyota.si

No, zdaj pa dovolj sarkazma, naj drugi prevzamejo
crunchy, Tadejz, edi-b, Kaktus, evid, CRF, DGJ, Dzun Tao
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Sem eden redkih , ki ima PHEV in EV.
Za uvajanje v svet elektrike predvsem za običajne voznike (ki se nimajo časa ukvarjati z problemi polnjenja) je PHEV.
Dve leti in pol nazaj še ni bilo EV-ja z pametnim dosegom.
Če imaš dnevne poti do 30km je PHEV idealen, možnost polnjenja na destinaciji pa 60 km.
Za daljše poti predvsem v tujino vedno uporabljam PHEV.
Za vse poti po Sloveniji je zadosten EV z 250 km dosega-99% voznikov.
peion, edi-b, DGJ
magic
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 414
Avto: Hyundai IONIQ EV
334
370

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a magic »

Jaz na začetku nisem niti hotel skušati o BEV, iskal sem PHEV in se tudi skoraj dogivorul za KIO OPTIMO karavan. Pitem pa je žena rekla ali ne bi raje BEV in sem začel razmišljati. Kia ima motor 2.0, draga registracija, naredil bi na elektriko cca 50km, vrednost avta 47k€, spet draga kasko, subvencije bi dobil 4.5k€, s tem da imam predimenzionirano SE, se pravi, da bi podaril elektriko, medtem ko bi moral tankati bencin, servisi so dražji. Je pa res, da v tujino se ne vozim in mi več kot zadostuje IONIQ. Na začetku me je bilo strah, vendar neopravičeno. Jaz sem tudi pravi primer, da IONIQ zadostuje za prvi in edini avto, smo 3 članska družina. Res pa je, da ima oče doma P2008 dizla, če bi ga kdaj rabil, vendar v dobrem letu se to ni zgodilo. Je pa vse odvisno kakšne poti delaš.
edi-b, Kaktus, matija, evid, CRF, DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Jaz za hibride nisem nikoli hotel slišati, ker enostavno niso ekološki. EV ima baterijo, ICE ima olje, motor,..., PHEV ima oboje, kar je zame ekološko slabše od ICE.

Ko sem kupil Kono je ta takoj postala prvi avto v 5 članski družini, s tem da so trije otroci stari od 15-19 let in sploh ni problema kamorkoli po Sloveniji. Morda bi bili zadaj malo na tesnem na kakšni daljši relaciji, npr več kot 500km, ampak pri teh letih enostavno težko vse tri spravim na skupno pot, če bi bili mlajši, pa težav z velikostjo na zadnji klopi itak nebi bilo.

Je pa res, da dokler ni bilo baterij nad 50kWh, so lastniki EV morali malo planirat poti in to ni za vsakega, danes teh izgovorov enostavno ne more več biti, če kupuješ nov EV.
matija, DGJ, Dzun Tao
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a CRF »

V večini primerov je seveda PHEV še vseeno malo boljše kot HEV, ker, kot je maitja napisal, ima vsaj možnost imeti porabo 0 litrov /100km. HEV pa ima porabo le malo nižjo od ICE. Verjetno več privarčuješ če lepo voziš ICE kot če kupiš HEV.

V primrjavi z BEV pa je PHEV namenjen predvsem odganjanju strahu. Čeprav je večini ki kupijo PHEV po kakšnem letu žal, ker strah zbledi, avto pa je še vedno treba polnit ob vsaki priložnosti. Zraven pa je treba še servisirat ICE motor ki se ga sploh ne rabi.

Seveda so pa tudi drugačni vozniki ki PHEV nikoli ne priključijo in ga uporabljajo kot HEV....
DGJ, matija
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Korejci pa res vsako temo zasmetite z hvalisanjem kone.
Kje si nasel 50kw. Od cenovno dostopnih ima vec samo kona in sedaj TESLA.
Vsak EV pa rabi malo nacrtovanja poti, tudi kona.
Trdim pa, da je za 99% Slovencev dovolj 250km dometa in ce bodo brali ta forum jih
Vztrajno prepricujete da tudi 500 ni dovolj.
Uporabniški avatar
DGJ
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 3014
Kraj: Kamnik
Avto: TESLA Y LR
3800
6419

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a DGJ »

Hyundai z IONIQ-om ponuja vse tri možnosti (HEV, PHEV in BEV) in bi bilo idealno preveriti uporabnost za tvoj primer s testom vsakega posebej.
Poskusi se dogovoriti s kakšnim prodajalcem in boš imel lahko odgovor na dlani in iz lastnih izkušenj.

Drugače pa jaz osebno nisem nikoli razmišljal o HEV ali PHEV... Od začetka samo o BEV. Odločitve nisem nikoli obžaloval niti za sekundo.
FV-EV, matija, Dzun Tao
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

aru12 napisal/-a:Korejci pa res vsako temo zasmetite z hvalisanjem kone.
Kje si nasel 50kw. Od cenovno dostopnih ima vec samo kona in sedaj TESLA.
Vsak EV pa rabi malo nacrtovanja poti, tudi kona.
Trdim pa, da je za 99% Slovencev dovolj 250km dometa in ce bodo brali ta forum jih
Vztrajno prepricujete da tudi 500 ni dovolj.
Ne vem kje si našel hvalisanje Kone? imam samo občutek, da si alergičen na vse, ki nimajo enakega okusa kot ti, ali pa ljubosumen, sicer nebi po drugih pluval

50kWh je moja meja, s katero ocenjujem, da pridem kamorkoli brez vmesnih postankov, ker se večinoma vozim po Sloveniji od LJ do Madžarske ali Hrvaške meje, le redko po tujini. Manj za moje osebne potrebe pomeni načrtovanje poti, tega pa si ne želim, vsaj ne vsakodnevno. Poleg Kone in Tesle, je tu še nekaj dražjih modelov in pa blizu temu so tudi že Leafi, Ioniki, Souli, .....skratka vsi ki so se začeli prodajat v tem času in v bodoče, kar je letos močno premaknilo trend v povpraševanju po EV

Se pa težko strinjam s tem, da je za vsak EV potrebno načrtovati pot. Sam ne načrtujem poti, enostavno se vsedem in peljem in če bi vozil ICE bi bilo enako. Če trdiš to, potem bi moral napisat, da vsak avto (EV ali ICE) potrebuje načrtovanje poti?!

Se pa strinjam, da večini je že 100km dovolj, če govorimo o povprečnem vozniku in je za to 20kWh dovolj, kar pa imajo že praktično vsi stari EV nekaj let.
Dzun Tao, BARB60
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Jaz že od nekdaj trdim da je za veliko večino 150km dovolj. Ampak za drugi avto. Za prvi / edini avto pa 300km.

To mora vsak zase ugotovit... In potem pač kupiš nekaj ustreznega.
FV-EV, BARB60
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

CRF napisal/-a:Jaz že od nekdaj trdim da je za veliko večino 150km dovolj. Ampak za drugi avto. Za prvi / edini avto pa 300km.

To mora vsak zase ugotovit... In potem pač kupiš nekaj ustreznega.
Tako nekako, sam sem imel ta presek pri 50kWh, zato sem tudi odlašal z Leafon več let. No kupil pa prvega, ki je to presegel, po nekako dosegljivi ceni in kolikor toliko visokim sediščem, kar je bil zame ključni pogoj.
Goran
EV specialist
EV specialist
Prispevkov: 978
Kraj: Ljubljana
Avto: Nemška jajca
765
59

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a Goran »

Sej ne vem al bi še 100tič .... bev bo enakovreden ice ko bo mel doseg pri najslabših pogojih 700 km in bo polnilnic toliko kot je sedaj črpalk in boš filal avto od 10 do 90 največ 5 min.
Uporabniški avatar
CRF
EV ambasador
EV ambasador
Prispevkov: 6390
Avto: Kona in Zoe
4910
5971

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a CRF »

Seveda, ampak to sta samo dve lastnosti... Za marsikoga NE bistveni ko se odloča za avto.
FV-EV, mitjap, DGJ, BARB60, edi-b
Uporabniški avatar
FV-EV
EVSVET donator
EVSVET donator
Prispevkov: 5302
Kraj: Slovenija
Avto: MY RWD in eKona 64 impression
6160
4028

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a FV-EV »

Goran napisal/-a:Sej ne vem al bi še 100tič .... bev bo enakovreden ice ko bo mel doseg pri najslabših pogojih 700 km in bo polnilnic toliko kot je sedaj črpalk in boš filal avto od 10 do 90 največ 5 min.
Tole verjetno popolnoma drži, samo manjka v tej trditvi ena besedica: ....bev bo ZAME enakovreden....

ps: Zame pa bo ICE enakovreden BEV, ko bom bencin lahko vanj tankal doma, brez prijemanje smrdljive ročke, bo tiho vozil,....
edi-b
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Ne vem zakaj pljuvanje(re) po hibridih in PHEV-ih in poveličevane določenega EV-ja.
Vsi prispevajo k rasti elektromobilnosti.
SamCam
ixi
EV začetnik
EV začetnik
Prispevkov: 89
Kraj: MB
Avto: CVT
48
559

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a ixi »

Zase vem da bo naslednji PHEV, ker sem v bloku in ni šanse za "domači" priključek. V službi pa tudi zaenkrat nočejo slišat za kak "kabel".
aru12
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 159
Kraj: Gozd nad Kamnikom
Avto: BMW225XE, i3 120Ah
102
10

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a aru12 »

Poznam 2 firmi kjer je polnjenje EV prepovedano.
timo
EV entuziast
EV entuziast
Prispevkov: 265
Kraj: Logatec
Avto: Hyundai Kona 3f 64 -2021
425
1665

Re: Zakaj PHEV?

Odgovor Napisal/-a timo »

aru12 napisal/-a:Ne vem zakaj pljuvanje(re) po hibridih in PHEV-ih in poveličevane določenega EV-ja.
Vsi prispevajo k rasti elektromobilnosti.
Vendar so tako PHEV in HEV samo prehodna doba do BEV- v tem se verjetno strinjamo?!
BogyX, BARB60
Kona 64 50kkm prej IONIQ 28kWh - 218kkm, SE 33kW, Smart&Simple 3F CRF
Odgovori
  • Similar Topics
    Odgovori
    Ogledi
    Zadnji prispevek

Vrni se na “Splošne debate o EV”