Zakaj PHEV?
Re: Zakaj PHEV?
Tole glede nemcev ne drzi vec ze nekaj let, zal. Lahko pogledas nemske avte za preko 100k. Detajlov pa ne bom ponavljal (tako mojih izkusenj, kot znancev, kot tudi marsikoga iz tega foruma, ker bi precej zgresili smer trenutne teme - PHEV).
Tesla pa bo imela "probleme" z dobavo se 10 let, saj so industry leader v BEV segmentu, by far. Nemogoce je narediti toliko vozil kot bi jih trg rad. Ce jih delajo 7k ali 10k tedensko je to pljunek v morje, ceprav je to vec kot vsi ostali "premium & legacy" skupaj. Novinarcki ki so placani od teh starih proizvajalcev, opec-a, idr to sicer prikazujejo kot probleme. To so fajn problemi.
Manj fajn problem ima nemska industrija, ki produkta ki bi dosegel teslinega iz leta 2012 (iz stalisca BEV tehnologije) nitma niti z modelnimi leti 2020. Kar pa dosegajo ta vozila je luxuz v kabinah pa se tu so mnenja deljena. Glede na hitrost penetracije smart phonov z enim velikim zaslonom proti stotinam tipk (blackberry, idr) zna biti podobno v avtih. Takrat bo nek 750i s 100 gumbki v kabini deloval zastarelo. S tem ko bo odsla generacija ljudi, ki sedaj kupujejo te avtomobile, novih kupcev ki bi to zeleli ne bo.
Tesla pa bo imela "probleme" z dobavo se 10 let, saj so industry leader v BEV segmentu, by far. Nemogoce je narediti toliko vozil kot bi jih trg rad. Ce jih delajo 7k ali 10k tedensko je to pljunek v morje, ceprav je to vec kot vsi ostali "premium & legacy" skupaj. Novinarcki ki so placani od teh starih proizvajalcev, opec-a, idr to sicer prikazujejo kot probleme. To so fajn problemi.
Manj fajn problem ima nemska industrija, ki produkta ki bi dosegel teslinega iz leta 2012 (iz stalisca BEV tehnologije) nitma niti z modelnimi leti 2020. Kar pa dosegajo ta vozila je luxuz v kabinah pa se tu so mnenja deljena. Glede na hitrost penetracije smart phonov z enim velikim zaslonom proti stotinam tipk (blackberry, idr) zna biti podobno v avtih. Takrat bo nek 750i s 100 gumbki v kabini deloval zastarelo. S tem ko bo odsla generacija ljudi, ki sedaj kupujejo te avtomobile, novih kupcev ki bi to zeleli ne bo.
Re: Zakaj PHEV?
Če mu pa ne rata, se pa zlaže kolikor je visok in debelaru12 napisal/-a:...
Nemc če nekaj naredi, naredi kvalitetno...
Re: Zakaj PHEV?
Če tole resno misliš,potem žal ne razumeš poante..."60 km dnevno" ne pomeni,da dela vsak dan celo leto samo in izključno 60 km na dan,ampak da dela 60 km na dan VEČINO dni v letu....MANJŠINO dni na relacijah se pa ne obremenjuje s polnilnicami in gre pač na bencin. Rezultat je še vedno,da se več kot 90% poti vozi na elektriko + niti enega živca ne izgubi zaradi nedelujoče ali zasedene polnilnice...DGJ napisal/-a:Jaz recimo bi za 60km dnevno vzel C-Zero za manj kot 10k EUR.
Re: Zakaj PHEV?
DCT napisal/-a:Če tole resno misliš,potem žal ne razumeš poante..."60 km dnevno" ne pomeni,da dela vsak dan celo leto samo in izključno 60 km na dan,ampak da dela 60 km na dan VEČINO dni v letu....MANJŠINO dni na relacijah se pa ne obremenjuje s polnilnicami in gre pač na bencin. Rezultat je še vedno,da se več kot 90% poti vozi na elektriko + niti enega živca ne izgubi zaradi nedelujoče ali zasedene polnilnice...DGJ napisal/-a:Jaz recimo bi za 60km dnevno vzel C-Zero za manj kot 10k EUR.
Zanimivo kako ljudje razmišljajo... Raje kupi avto za 10% poti kot za 90%. Se pravi na leto narediš recimo 20.000km - od tega je 2000km relacij za katere je nekako nesprejemljivo se ustavit in večkrat polnit zaradi strahu
Vmes pa cinca v klanc 20km/h da se mu slučajno nebi ICE motor vklopu, ko gre domov iz šihta
Re: Zakaj PHEV?
Po mojem malo dramatiziraš s tistim "paničnim iskanjem polnilnic"robertto napisal/-a:@DCT
Lepo napisano in v marsi katerem stavku se tudi strinjam. Edino ena stvar mi pa ne gre iz glave in to je, „hoce biti samo na varni strani in ne razmisljati o tem, kje in kdaj bo polnil baterijo, to je vse.“
Poznam kar nekaj PHEV voznikov, ki vedno panicno iscejo polnilnico, da ja nebi porabil kapljico bencina. Vem kaj so govorili pred nakupom PHEV (podobno kot ti) ampak se s casom njihovo razmisljanje spremeni, ko zacutijo sladkosti voznje na strom. Meni osebno PHEV ne pride v postev. EV je moj prvi avto in grem z njim tudi na daljse ture (500km+).
Glede daljših tur ti pa lahko povem praktični primer: čez 1 mesec gremo na nek turnir v Budimpešto,5 ljudi bo v avtu...razloži mi,kako bi ti s tvojim Soulom,ki ima pri 130 do 140 km/h,kolikor bomo vozili,verjetno doseg dobrih 100 km,peljal skupino 5 ljudi? S tem da na končni lokaciji (zelo veretno) ni EV priključka,pa tudi vmes nimamo niti slučajno časa stati uro ali dve na vsakih 100 km!
Ne vem ali res ne razumeš,ali nočeš razumet,ampak pogosto je čas in mirni živci (voznika in potnikov) bistveno pomembnejši od tega,da se moraš nujno vse poti voziti na elektriko...
Re: Zakaj PHEV?
Ja,točno tako,PHEV kupujem za tistih 10% poti,ki so daljše...da se ne sekiram (glej moj zgornji odgovor).In ne vem kaj je pri tem tako blazno smešnega??Robinhood napisal/-a:
Zanimivo kako ljudje razmišljajo... Raje kupi avto za 10% poti kot za 90%. Se pravi na leto narediš recimo 20.000km - od tega je 2000km relacij za katere je nekako nesprejemljivo se ustavit in večkrat polnit zaradi strahu
Vmes pa cinca v klanc 20km/h da se mu slučajno nebi ICE motor vklopu, ko gre domov iz šihta
Od kje ti pa sklep,da nekdo cinca v klanec,pa veš samo ti...
Re: Zakaj PHEV?
Bravo, to si pa dobro zadel žebljico na glavico... Tole "legacyi" redkokje povedo na glas, si pa zelo razbijajo glave (oziroma v zadnjem času uprave)matija napisal/-a:S tem ko bo odsla generacija ljudi, ki sedaj kupujejo te avtomobile, novih kupcev ki bi to zeleli ne bo.
Novi generaciji stari brendi ter Made in Germany ne pomenijo ravno veliko. In to ni problem samo avtoindustrije, se pojavlja tudi v beli tehniki (Bosch, Miele in Co. proti Samsungu, LGju in Kitajcem), v modni industriji in še marsikje.
Tudi stari načini oglaševanja ne delujejo več. Tesli je to jasno in se zanaša samo na "nove načine", legacyi pa so v precepu... Za Helmuta, l. 1950 in njegovega sina Güntherja, l. 1972, še vedno potrebujejo avtosalone, mastne oglase v revijah, plačana testiranja avtov na sredozemskih plažah, v avtu pa klasično prestavno ročico in čimveč gumbov, ki imajo ravno pravi zvok in občutek pri pritiskanju.
Ampak Helmutov vnuk Theo, l. 2000, ta je pa poseben model... Hoče najboljši telefon, cel dan ga ima v roki, pa vse bi z njega delal... Še avto bi si naročil, pred tem pa vse informacije o njem tam našel... In v njegovem svetu brendi kot so Apple, Samsung, Tesla... pomenijo vsaj toliko kot v očetovem ali dedkovem Mercedes, Audi, BMW...
Oče, dedek in "legacyi" tega nikakor ne razumejo... Kako vraga, saj teh imen še včeraj nikjer ni bilo, naša pa so stara preko 100 let?!?
Ja, svet se vrti vedno hitreje, za nekatere očitno že prehitro
Kaj šele bo
p.s. Vem, da smo zajadrali s teme, naj nam bo v tem dopustniškem času oproščeno
Obljubim pa tudi, da bom mojemu prijatelju Güntherju ob prvem obisku v Kassel odnesel še kako steklenico našega rdečega več kot ponavadi. Spili ga bomo skupaj z dedkom Helmutom, mularija pa itak pije samo neke fluorescentne mehurčkaste žajfnice
Re: Zakaj PHEV?
Kdo je že zakuhal #dieselgate?aru12 napisal/-a:Kaj mu pa ni ratal
Aja, grdi Američani,seveda... Pa še zdaj od Nemcev take hude odškodnine hočejo...
Ubogi Nemci, kako jih imajo grdo... Zato pa EU ne bo od njih nič zahtevala. Še kak odpustek jim bomo raje dali
Re: Zakaj PHEV?
Parkrat na teden srečujem cincarje sploh v klanc med Pijavo in SmrjenamiDCT napisal/-a:Robinhood napisal/-a: Od kje ti pa sklep,da nekdo cinca v klanec,pa veš samo ti...
Smešno je to, da kupuješ avto za 2000km namesto za preostalih 18000km? To je lih tko k da bi imel zimo 10.8 mesecev na leto 1.2 meseca pa pomlad. In boš kupil japonke za hodit po snegu ker te skrbi kako boš hodil v zimski obutvi 1.2 meseca ko bo topleje
Re: Zakaj PHEV?
V Ameriki ze 4 smrtna zrtev zaradi Tesline
Avtonomne voznje (objavljeno včeraj)
Če bi to naredil Nemc , bi ga ameriski odvetniki secirali.
O diesel gate in vasih gostilniskih debatah
sem pa ze napisal post in je bilo vse tiho.
Avtonomne voznje (objavljeno včeraj)
Če bi to naredil Nemc , bi ga ameriski odvetniki secirali.
O diesel gate in vasih gostilniskih debatah
sem pa ze napisal post in je bilo vse tiho.
Re: Zakaj PHEV?
Med Pijavo in Smrjenami se peljem cca.10x letno,tako da me res zanima,iz česa zdaj sklepaš,da JAZ cincam tam? Kaj vse jaz vidim po cestah,pa ne sklepam,da TI tako voziš...razumljivo?Robinhood napisal/-a:Parkrat na teden srečujem cincarje sploh v klanc med Pijavo in SmrjenamiDCT napisal/-a:Robinhood napisal/-a: Od kje ti pa sklep,da nekdo cinca v klanec,pa veš samo ti...
Smešno je to, da kupuješ avto za 2000km namesto za preostalih 18000km? To je lih tko k da bi imel zimo 10.8 mesecev na leto 1.2 meseca pa pomlad. In boš kupil japonke za hodit po snegu ker te skrbi kako boš hodil v zimski obutvi 1.2 meseca ko bo topleje
In smešno ti je,da se bi 18.000 km vozil ne elektriko,2.000 pa na bencin,pri čemer bi pri teh 10% voženj prihranil cel kup živcev in časa? Resno? Ja kaj nej rečem,eni pač ne štekate lajfa...
Re: Zakaj PHEV?
Pri mojem se ICE vklopi šele pri 135 km/h. Če je pa klanec gor strm in dolg pa hočem, da se ICE vklopi - ker je tako bolj ekonomično v mojem primeru
Re: Zakaj PHEV?
Kot kaže vročina dela svoje in "pregrete" glave pišejo to in ono...
Vprašanje teme je: "Zakaj PHEV?"
In lepo je, da vsak napiše svoje mišljenje ter tako avtor teme dobi pogled iz n-zornih kotov.
Ne prerekajmo se, ker ni nobene potrebe. Trg je (še) dovolj velik za vse.
Vprašanje teme je: "Zakaj PHEV?"
In lepo je, da vsak napiše svoje mišljenje ter tako avtor teme dobi pogled iz n-zornih kotov.
Ne prerekajmo se, ker ni nobene potrebe. Trg je (še) dovolj velik za vse.
-
- EV entuziast
- Prispevkov: 453
- Kraj: Slovenska bistrica
- Avto: Renault ZOE
-
1941726
Re: Zakaj PHEV?
PHEV je super zadeva, samo kaj ko so zaenkrat še predragi in bolj redki. Za takšne zadeve je skoraj ceneje imeti zraven električnega avta še enega starega dizla za kaka 2 jurja. Jaz imam še poleg ZOE-ta še starega C5, ki se ga ni splačalo prodati. Letno pa delam okrog 12kkm. Seveda je tukaj še en velik razlog za C5 in sicer vlečna naprava, kar pa pri BEV še ni možnosti. (tesle iz vzete.)
Re: Zakaj PHEV?
Mislim, da bo v prihodnje zmeraj manj PHEV in ne več kot marsikdo pomisli - trenutno smo nekje na višku, še par modelov potem pa bodo začeli izumirat, ker za njih bo zmeraj manj interesentov.
Sprašujem se in to je morda bolj zanimivo vprašanje, ali bodo prej prenehali proizvajati ICE ali PHEV?
Sprašujem se in to je morda bolj zanimivo vprašanje, ali bodo prej prenehali proizvajati ICE ali PHEV?
Re: Zakaj PHEV?
Teoretično imaš prav,praktično pa ne... Dokler vse deluje je ok in tvoja računica deluje,problem nastane,ko se ti ta star dizel začne kvarit in na daljših potem ni več zanesljiv (imaš ga pa točno zaradi teh daljših poti). Na koncu imaš novega EV v garaži,ti pa z dizlom za 2 jurja z okvaro sklopke 400 km od domaSebastijan napisal/-a:PHEV je super zadeva, samo kaj ko so zaenkrat še predragi in bolj redki. Za takšne zadeve je skoraj ceneje imeti zraven električnega avta še enega starega dizla za kaka 2 jurja.
Re: Zakaj PHEV?
@DCT
Meses jabolka in hruske in ne dramatiziram. To se dogaja. Govorimo o PHEV in ne o BEV. Ravno to ti hocem povedat. Za daljse poti PHEV nima ovir, ker ima se ICE, ampak vseeno panicno iscejo polnilnice, ker jih pot tako ceneje pride.
Meses jabolka in hruske in ne dramatiziram. To se dogaja. Govorimo o PHEV in ne o BEV. Ravno to ti hocem povedat. Za daljse poti PHEV nima ovir, ker ima se ICE, ampak vseeno panicno iscejo polnilnice, ker jih pot tako ceneje pride.
Re: Zakaj PHEV?
PHEV imam tudi zaradi višjega sedenja in štirikolesnega pogona.
Če si doma v hribih je to velika prednost, glede na to da so EV-JI zaradi velike teže
in prednjega pogona v velikem minusu.
Če si doma v hribih je to velika prednost, glede na to da so EV-JI zaradi velike teže
in prednjega pogona v velikem minusu.
-
- Similar Topics
- Odgovori
- Ogledi
- Zadnji prispevek
-
- 13 Odgovori
- 666 Ogledi
-
Zadnji prispevek Napisal/-a Vodokotlic